home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 429 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27447 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #45: 17 Mar 2007, 20:40 »

2 spørgsmål

1: må jeg få offentligt gjort dit budgett ?

2: vil du muligvis købe mere end en af dem ?

Så okay da.
1: 490. mio!
2: Altså jeg har forudbestilt Merida fra Arsenal Wink - Men af dem på listen, tror jeg godt måske Garcia og en mere kan komme på tale;)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #46: 17 Mar 2007, 20:43 »

Zlatan har jeg også meget kig på, da Roma er meget intresseret i Nistelrooy, men jeg har jo både Bojan, Higuain, Raul og Cassano Wink

ADRINOA FIK GULVSTØVLEN!!!  Cool
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #47: 17 Mar 2007, 20:53 »

jeg ville så sige Robin Van Persie og hvis du ikke kan skaffe ham så Gerrard
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #48: 17 Mar 2007, 20:56 »

jeg ville så sige Robin Van Persie og hvis du ikke kan skaffe ham så Gerrard

Jeg har indtil videre fundet en billig løsning, en som er hentet på fritransfer. Han er tysker, jeg er ved at sælge Beckham og tæt på at købe ..  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #49: 17 Mar 2007, 21:11 »

NY AFSTEMNING OPPE!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #50: 17 Mar 2007, 22:14 »

Det er 2 fra listen, jeg har købt. Solgte 2 stjerner, det er derfor jeg har fået råd!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #51: 18 Mar 2007, 15:34 »

R E A L S H A N D L E R

Real har solgt rigtig stort ud, kæmpe navne er røget til andre klubber, Real vandt jo deres 30 titel, så pengene er kommet på plads. Reals nummer 23 David Beckham, fik lov til at smutte til Inter som erstatning for Luis Figo. Et beløb som lød på 150 mio. for Englands anføre. Real har også solgt Ruud Van Nistelrooy til Chelsea, de gav omkring 200 mio. for den farlige bokspiller.
En af Reals bedste spillere sidste år, som er hentet i Lyon. Diarra er taget til Bayern München, hvor han får en fast plads på midtbanen. Michael Salgado, har fået lov til at skifte til Frankrig, han er taget til Bordeaux. Hvor han kommer til at spille med store stjerner ligesom i Madrid. Cavenaghi er en af dem! Bæstet fra Brasilien er taget til Arsenal på et beløb på 140 mio. Baptista var en overskuds spiller, så han skal fremover spille i England. Jonathan Woodgate har Lazio købt for 30 mio. Et fair belød, for den langsomme Englænder.
Real har også været på indkøb, der var hentet 2 spillere på fri transfer, det er Jacques Faty, som er hentet i Rennes og den lynhurtige tysker Thomas Hitzlsperger, som kommer til at spille på den venstre side af midtbanen, da der er kommet en fornem erstatning på Beckhams gamle plads, han vandt Champions League for 2 måneder siden. United nummer 7, Cristiano Ronaldo! Han er hentet for en halv milliard, han har chancen for at vise sig værdig til beløbet på hele 5 år! Et fantastisk indkøb af Madrid. Real har også købt 2 spaniere fra Arsenal, en tidligere Barcelona spiller nemlig Fran Merida, som er hentet for 22 mio. Han går formentlig ikke direkte ind i startopstillingen, men det gør den anden som er købt fra Arsenal! Francesc Fabregas er taget til Madrid, for en sum der løber på omkring 320 mio. Et klasse indkøb, midtbanen i Madrid, ser virkelig farlig ud i år. Især fordi der er kommet en Carlos erstating, Marcelo er ikke gammel nok, så Pasqual er købt fra Fiorentina. Real har også købt en kæmpe spiller fra Villarreal, nej det er ikke Riquelme. Men Matias Fernandez. Et relativt billig indkøb, men en meget stor spiller vi snakker om!

Spillere ud: Diarra, Woodgate, Baptista, Salgado, Beckham, Nistelrooy
Spillere ind: Merida, Hitzlsperger, Faty, Fabregas, C.Ronaldo, Pasqual, Fernandez



R E A L S T A K T I K

Adriano     

Matias Fernandez

Thomas Hitzlsperger     Mathieu Bodmer     Francesc Fabregas     Cristiano Ronaldo


Manuel Pasqual     Andrea Barzagli     Sergio Ramos     Cicinho

Iker Casillas




C H A M P I O N S L E A G U E

Lodtræningen til Champions League er færdig.

Gruppe A: Real Madrid, Brann, Ajax, Dinamo Kiev
Gruppe B: Roma, Liverpool, Nantes, L. Moscow

Gruppe C: Milan, Benfica, Leverkusen, Galatasaray
Gruppe D: United, Bremen, Valencia, AEK
Gruppe E: Porto, Rapid, Slavia Prague, Shaktar
Gruppe F: Barcelona, Brøndby, München, Fenerbache
Gruppe G: Lazio, Chelsea, Lyon, POAK
Gruppe H: Arsenal, Udinese, Athletic, Sporting CP



D E F Ø R S T E P A R K A M P E

Real Madrid skulle møde rivalerne fra Barcelona, det var Espanyol. Det var i den spanske supercup, Real var store favoritter. De havde den nye Eto'o med, nemlig Lionel Franck, han var oppe foran sammen med Adriano, alle de nye spillere var med. Cristiano Ronaldo og Fabregas gjorde en god figur! Eller Cristiano fik en varm velkomst og blev skadet efter 5 minutters spil. Guti kom ind istedet for Ronaldo. Han var allerede en skurk efter 17 minutter, hvor han laver den dum tilbage lægning som Nkosi sikkert scorer på. 1-0 til Espanyol. Lige før pausen gjorde Nkosi det igen, et langt hårdt spark, resulterede i at Espanyol førte 2-0! 7 minutter inde i anden halvleg lavede Barzagli en fejl, som resulterede i at Luis Garcia scorede til 3-0. Det blev kampens resultat! Meget skuffene! Cristiano Ronaldo blev skadet i 2 måneder! Men heldigvis skal man spille 2 kampe, Real stillede op i en voldsom offensiv taktik! REAL VANDT 4-1. Hitzlsperger scorede det sidste mål! Fantastisk! De spillede med 5 angribere hele kampen! Men Espanyol scorede 1 mål, på udebane. Så de vandt ufortjent pokalen! Real har også spillet en kamp i La liga, den var mod oprykkerne Lorca, kampen endte 0-0.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #52: 18 Mar 2007, 15:53 »

Husk kommentare hjælper på skrive lysten! Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #53: 18 Mar 2007, 16:00 »

Kan vi få et ss af Hitzl? For det er da sygt at han kan komme i startopstillingen i Real?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #54: 18 Mar 2007, 16:05 »

Kan vi få et ss af Hitzl? For det er da sygt at han kan komme i startopstillingen i Real?

Det kommer lidt senere Wink - Andet du ønsker?  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #55: 18 Mar 2007, 19:03 »

Jeg vil jo som sagt have en lang blog, derfor kommer der halvårs updates, jeg vil også prøve at komme langt ud i fremtiden.
Så det kan godt være de ikke bliver helt vildt detaljeret, men håber i vil følge med afligevel Wink
Logged

handianden
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #56: 18 Mar 2007, 19:12 »

Jeg bliver ved med at følge med så længe du skriver om den klub Wink.

kunne godt tænke mig et SS af Bodmer og Fernandez.
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #57: 18 Mar 2007, 19:13 »

Kan vi få et ss af Hitzl? For det er da sygt at han kan komme i startopstillingen i Real?



Så må i selv bedømme Smiley - Var rigtig meget ude efter Svinedrengen men han gad ikke, så jeg måtte jo "nøjes" med en gratis! Wink - Fra Stuttgart
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #58: 18 Mar 2007, 19:13 »

Jeg bliver ved med at følge med så længe du skriver om den klub Wink.

kunne godt tænke mig et SS af Bodmer og Fernandez.

Yes, de kommer hurtigs mulig Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #59: 18 Mar 2007, 19:21 »

Yes, de kommer hurtigs mulig Wink

Bodmer:


Fernandez:
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010