home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 520 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27475 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: (Oscar)Real Madrid C.F
« Svar #75: 21 Mar 2007, 14:00 »

rigtig god update

og flot 4-1 sejr over chelsea
Ser ud til du er ved at skrape et godt hold sammen..Wink

Tak Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: (Oscar)Real Madrid C.F
« Svar #76: 21 Mar 2007, 14:03 »

Jeg har meget svært ved at læse dine overskrifter..  Der er jo næsten ingen mellemrum mellem hvert ord.. Så hvis jeg var dig vil jeg gøre mellemrummene meget størrer, så det er tydligt hvad der står..   Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Oscar)Real Madrid C.F
« Svar #77: 21 Mar 2007, 14:46 »

VIDERE I CHAMPIONS LEAGUE?
Sidste måned var meget meget flot. Real Madrid havde et par store sejre, over bla. Chelsea. Der var point i alle kampene. Succesen skulle gentage sig i Marts! Den 3 marts skulle Sociedad spille mod Real Madrid, denne kamp var til Madrids fordel. De vandt kampen 2-1. Sergio Ramos som virkelig er trædet i karakter scorede kampens første mål og Adriano det andet. Rossato lavede Sociedads. 3 dage efter sejren, skulle Real Madrid møde Chelsea i retur opgøret. Denne gang var det på Bernabeu. En af verdens mest stabile spillere Gonzalo Higuain lavede kampens eneste mål. Meget godt banket ind fra omkring 20 meter. Real var videre og trak Arsenal.
Holdet som gik videre derfra, skulle møde Liverpool. Så hvis Real Madrid gik videre, havde de kun trukket engelske hold i knockout runderne. I weekenden, skulle Real Madrid møde Valencia på udebane, man kunne mærke Real var trætte, men forsvaret svigtede ikke. Kampen endte 0-0. Efter rival opgøret, skulle Real spille mod nogen andre rivaler, det var Espanyol. Det var i Madrid, på Bernabeu. Kampen var meget lige, som man også kan se på resultatet. Kampens endte 1-1. Higuain scorede endnu engang for Madrid. Han var i topform, han havde slået den farlige Adriano ud på bænken. En uge efter skulle Betis tage imod Real Madrid, denne kamp var også meget lige, efter 6 minutter stod der 1-1. Sobis og Adriano havde scoret, der kom ikke flere mål i denne kamp! Real Madrid skulle møde Villarreal, denne kamp var meget tæt. Den kommende Real Madrid spiller Diego Forlan åbnede målfesten. 1-0 til Villarreal ved pausen, men Adriano lukkede kampen med 2 mål til Real Madrid, som tog til hovedstaden med en sejr. Den sidste kamp i Marts var Real mod Getafe. Denne kamp vandt Real Madrid, det var en meget tæt kamp, som endte 3-2. Cassano, Raul og Fabregas lavede kampens mål for Real Madrid.


FORMEN ER I TOP FOR REAL!
Det suverent førene hold i La liga Real Madrid, skulle møde 4 pladsen i England på bernabeu. Kampen var fantastisk hverfald i starten. Efter 17 minutter førte Real Madrid 3-0. Fabregas havde lavet to mål og Cassano et. Der skete først noget i anden halvleg, det var Arsenal som scorede til 3-1. Den tidligere Real spiller Reyes lavede målet for udebaneholdet. Kampens resultat var 3-1 til Real! 4 dage efter skulle Los Blancos møde Elche, denne kamp skulle vindes, det gjorde den også Adriano og Bodmer lavede kampens 2 mål. En flot sejr, Elche blev udspillet. Efter skulle Real til London, for at spille mod Arsenal igen, dette var retur opgøret. Kampen var meget god, indtil det 86 minut, hvor årest bedste spiller i verdenen Adebayor lavede et straffespark, som Pasqual omsættede til en sejr! 0-1 til Real Madrid, de var klar til semifinalen mod Liverpool. Efter lodtrækningen, skulle Real møde Zaragoza på hjemmebane, denne kamp vandt Real Madrid 3-0. Raul og Adriano lavede målene. Adriano lavede to.
Efter sejren skulle Madrids hvid klædte hold møde Bilbao i pokalfinalen, denne kamp skulle ud i straffesparks konkurrence for at blive afgjort. Cristiano Ronaldo sørgede dog for at sejren kom til Real Madrid. Fabregas blev i denne kamp skadet i hele 4 måneder. En stort tab for Real, men Gago kommer ind på hans plads. I Ligaen 3 dage efter skulle Real møde Bilbao igen, denne gang var det på Bernabeu, så Real var store favoritter, det kan man også se på kampens resultat, 2 mænd smidt ud hos Bilbao og 3 mål lavede af Real Madrid, en flot sejr. 4 dage efter lavede Raul 4 mål mod Liverpool på Anfield, denne kamp endte 0-4 til Real Madrid, som nærmest var sikret en finale plads mod nok Bayern, som vandt deres kamp 3-0. En fantastisk kamp af Raul, Matias Fernandez var skaberen til alle hans mål! FANTASTISK! Med 1 point idag kunne Real Madrid sikre "The Double",  De skulle spille mod Osasuna, Der gik 14 minutter, så scorede Gonzalo Higuain! Fantastisk at se ham lave en kanon mål! Men i de sidste minutter lavde Osasune dog et mål. Kampen endte 1-1, men Real havde VUNDET LA LIGA for andet år i træk! Et par dage efter skulle Levante til Madrid og tabe 2-1. Det var sydamerikans opvisning, Gonzalo Higuain lavede et mål. Adriano lavede et mål og Cicinho lavede et selvmål! Nu var tiden kommet til den sidste kamp i April. Det var mod Liverpool på bernabeu, denne kamp endte 2-1 til Real. Adriano og Gago lavde Reals mål, imens Peter Crouch lavede Liverpools. Mesterskabet var i Madrid endnu engang!



MAJ I MADRID
Real havde sikret mester skabet, men der var stadig 4 kampe tilbage af sæsonen, den første kamp i Marts var mod Sevilla, en kamp som Real Madrid, gik efter at vinde for Nikolaj Emil Birk Poulsen havde sagt til pressen "Vi skal vinde denne sæson med manér!" Kampen mod Sevilla gik godt. Higuain lavede 2 mål, og Puerta lavede et for Sevilla, kampens resultat blev 2-1. Efter denne flotte sejr, skulle Real Madrid spille hjemme mod Barcelona. Fernando Gago åbnede ballet med et selvmål. Barcelona trak sig meget tilbage på banen, men det var en dum idé, for Bojan hamrede 2 mål ind imod sine gamle kammerater! Real havde vundet over Barcá!!! Men der var stadig 2 kampe tilbage, den første af dem var mod rivalerne Atletico, en spændene kamp. Men som endte 1-1. Adriano lavede Raels mål. Årets sidste kamp var Real Madrid, hjemme mod Deportivo, den dag hvor de måtte løfte trofæet. Bojan scorede efter 6 minutter og det blev Madrids sidste mål i La Liga sæsonen 07-08!!! FANTASTISK! Nu er der en uge til at Champions League finalen skal spilles, Real Madrid - Bayern München!


31. TITEL!






Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (31)Real Madrid C.F
« Svar #78: 21 Mar 2007, 15:04 »

Tillykke med titlen. Det ser ud som om du har stablet et kanon hold på benene. Nu mangler du jo bare at slå Bayern.

Mht. din skrivestil, kan jeg faktisk godt lide den. Den er kort og præcies. Måske kunne du tage nogle af de vigtige kampe, f.eks. Champions League finalen, og lave et mere detaljeret resume.!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (31)Real Madrid C.F
« Svar #79: 21 Mar 2007, 15:20 »

Tillykke med titlen. Det ser ud som om du har stablet et kanon hold på benene. Nu mangler du jo bare at slå Bayern.

Mht. din skrivestil, kan jeg faktisk godt lide den. Den er kort og præcies. Måske kunne du tage nogle af de vigtige kampe, f.eks. Champions League finalen, og lave et mere detaljeret resume.!

Jeg er igang med det Wink Kampen er jo i en update.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Oscar)Real Madrid C.F
« Svar #80: 21 Mar 2007, 15:21 »

Jeg har meget svært ved at læse dine overskrifter..  Der er jo næsten ingen mellemrum mellem hvert ord.. Så hvis jeg var dig vil jeg gøre mellemrummene meget størrer, så det er tydligt hvad der står..   Thumbs Up

Bedre nu? Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: (31)Real Madrid C.F
« Svar #81: 21 Mar 2007, 15:37 »

UPDATE OM CL FINALEN, NU Opstemt
Nej, tag dig tid til at lave en stor fyldig og gennemarbejdet update, om CL finalen Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: (Oscar)Real Madrid C.F
« Svar #82: 21 Mar 2007, 15:40 »

Bedre nu? Wink

Ja det er helt perfekt  Thumbs Up

Og hvis du engang får tid eller lyst, så kunne du jo gøre det med hele bloggen   Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (31)Real Madrid C.F
« Svar #83: 21 Mar 2007, 16:12 »

Real Madrid møder Bayern


Begge disse hold har haft en meget hård, men kanon sæson begge to. Real Madrid har vundet alt de har været med i. I år, på nær super cuppen mod Espanyol! München har ligesom Real vundet deres hjemlige liga 2 år i træk. Begge hold skal have en stor hånd herfra. Men i dag skal de møde hinanden i Europas største turnering for klubhold til dato. Champions League finalen. Birk Poulsen har chancen for at vinde den 10 titel for Madrid i Champions League. Det er meget stolt at vinde den 9 gange og hvis en dansker er den 10 som vinder den med et hold vil det være kanon! Bayern Münchens træner Thomas Doll fortælelr om sin taktik til kampen ”Real mangler deres nummer 6 (Fabregas), han er en meget vigtig spiller for deres hold. Vi skal ramme dem på det punkt for at vinde kampen. Ellers er Real Madrid meget stærkere på alle punkter.”
Nikolaj Emil Birk Poulsen har også valgt at fortælle hans plan til aftenens kamp ”Lucio fik rødt i sidste kamp, han bestemmer over Bayerns forsvar. Vi skal angribe på hans plads, ude i højresiden hvor Nakamura er kan vi også skabe plads!” Real Madrid stiller op med 2 angribere for første gang i år 2008. De udvalgte er Raul og Adriano. En af verdens farligste angreb. Resten af startopstillingen er: Casillas – Pasqual – Cannavaro – Ramos – Cicinho – Mata – Fernandez – Bodmer – Ronaldo – Adriano – Raul. Holdet i nærmest stærkeste opstilling, Fabregas er jo ude med en alvorlig skade. Bayern har en masse skader, Bastian Schwiensteiger, Roque Santa Cruz og Owen Hagreaves. En masse stamspilleres skader, som Real var gavn af. Men Bayern er et hold, som godt kan have store spillere med alligevel. Deres hold i dag ser sådan ud: Kahn -  Lahm – Ismael – Buyten – Sagnol – Pizzaro – Diarra – Bommel – Nakamura – Podolski – Arizmendi. Et meget stærkt hold, især holdets backs er noget man skal kigge efter, da de er nogen af verdens bedste på deres plads. Begge hold har haft en meget god turnering. De er jo kommet til Champions League finalen, Real Madrid, skal man lægge meget mærke til da de ikke har tabt en eneste kamp i dette års Champions League. En meget stor bedrift og hvis de kan gennemføre det med en sejr over Bayern ville det være en af de flotteste Champions League sejre nogensinde. Real Madrid er små favoritter til at tage titlen, men Bayern er skam også stor seedet som vinder et par steder. Det bliver en kamp som man kan følge adskillelige steder verden over. Vi har lavet et kæmpe interview med Reals chef Nikolaj Emil Birk Poulsen:

 - Tillykke med mester skabet, et fantastisk bedrift. Hvordan har i holdt formen hele turneringen igennem?
 ”Opskriften er vores ungespillere, Bojan, Merida osv. Når de andre på holdet har været trætte, fx efter Champions League kampe. Så kan de spille i stedet og de vinder 9/10 af gangene.”
 

- I er kommet i finalen i Champions League, hvorfor?
 ”Vores hold er bedre, Adriano har endnu en sæson bombet for os. Sidste år lavede han 35 mål, i år lovede han min. 30 mål, han har lavet 30. Jeg håber dog han laver flere i aften. Vores forsvar har været kanon, Pasqual er den på vores hold som har lavet flest oplæg. Han er en slags Roberto Carlos, bare i bedre format. De to spillere har været fantastiske i Champions League”

- Dit hold er flydt med en masse spillere, hvorfor?
 ”Hvorfor, det er fordi. At ellers havde vi ikke spillet så godt, det er af taktiske årsager. Jeg ved godt nogen spillere bliver utilfredse. Faty og Hitzslperger er meget utilfredse, men det må de leve med. Thomas var i god form i starten af sæsonen, han blev dårlige. Mata blev bedre. Sådan er fodbold, men begge de spillere er sat til salg.”

- I får Diego Forlan gratis til sommer, er det smart?
 ”Det vil jeg ikke umiddelbart ikke mene, måske? Altså jeg gav ham papirerne inden Higuain virkelig blomstrede op. Men jeg håber Forlan og Adriano laver et godt angreb sammen. Jeg kan ikke forvente andet!

- I er favoritter i dag, hvordan er det?
 ”Det er faktisk aldrig rart at være favorit. Der er større forventninger til mine drenge så. Jeg ville sige at pressen snakker mere med os før kampen og vi kan miste være koncentration.”

- Hvem vinder i dag?
 ”Jeg tror vi vinder en sikker 1-0 sejr!”

Kampen bliver spillet snere idag. God fornøjelse, på de danske kanaler vises den fra klokken. 20:45.


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Optakt)Real Madrid C.F
« Svar #84: 21 Mar 2007, 17:17 »

Real Madrid møder Bayern Del 2


Lange debatter, pga adskillige forumer verden over, har debateret om hvem som der vinder Champions League 2007-2008. Der har været en masse snak, men nu sker det for Champions League finalen i Belgien bliver skudt igang nú!


-   Real Madrid giver bolden op
-   Adriano spiller tilbage til Bodmer, Bodmer spiller Sergio Ramos som laver en lang aflevering til Mata, som lavet et indlæg, men Raul header over mål
-   Pasqual piller bolden fra Nakamura, spiller Bodmer som laver en aflevering i dybten til Raul, som løber fra forsvarene ind imod Kahn og scorer til 1-0!!! REAL FØRER EFTER 2 MINUTTER!!!
-   Bayern spiller bolden lidt rundt, og Nakamura skyder udefra, men Casillas får hænderne på den. Langt skud af Sergio Ramos, bolden ryger ud til hjørnespark.
-   Matias Fernadez tager, han skyder den ind til Bodmer som flugter til den. Arizmendi skyder bolden ud til endnu et hjørnespark.
-   Fernandez tager igen, han rammer dårligt til den og der bliver målspark. Kahn laver en lang bold til Arizmendi som rammer stolpen og den ryger ud til hjørnespark.

-   Podolski tager, han rammer Pasqual og den ryger ud til endnu et hjørnespark. Podolski tager igen. Den ryger ind til Arizmendi som forsøger et saksespark, men det mislykkes.
-   Sergio Ramos skyder udefra, efter krydset. Men han kikser fuldstændig og laver et kikset skud som flyver langt over overliggeren.
-    Nakamura spiller Pizzaro, som aflevere til Podolski, som hamrer fladt til den og Casillas griber ikke bolden og BAYERN MÜNCHEN UDLIGNER TIL 1-1!!!
-   Real giver bolden op.
-   Begge hold går til pausen, men Real Madrid har spillet bedst!
-   Higuain kom ind, Raul gik ud.
-   Bayern giver bolden op. Podolski spiller Arizmendi som dumt taber bolden til Adriano, som forsøger sig udefra. Men den rammer over.
-   Sergio Ramos aflevere til Bodmer som spiller Fernandez, som hamrer til den udefra. Et hårdt fladt skud, men den rammer ved siden af.
-   Kahn laver et dumt udspark. Sergio Ramos header bolden til Adriano som løber 10 meter frem og skyder alt hvad han kan. Den går ind!!! ADRIANO SCORER FOR MADRID!!! 2-1! Real er foran igen! Et fantastisk mål fra 40 meters afstand!
-   Bayern giver bolden op. Podolski tager selv turen, men bliver stoppet af Pasqual, som hurtig løber op af fløjen og laver en bold tilbage til Matias Fernadez, som rammer lige på Kahn.
-   Den ryger ud til hjørnespark. Matias Fernandez tager .. Han spiller Mata, som ser Fernandez løbe ud foran feltet, han spiller tilbage til ham og Fernandes skyder ude fra.. Bolden går ind i kassen! 3-1! MATIAS FERNANDEZ HAR SCORET FOR REAL MADRID!! GOAL GOAL GOOOAL GOOAL! 3-1 til Real Madrid.
-   Bayern München fortager udskiftninger. Wágner erstatter Pizzaro.
-   Bayern giver bolden op
-   Podolski skyder udefra og rammer overliggeren. Tæt på 3-2
-   Men nu går det hurtigt for Cristiano Ronaldo ude i højre side. Han løber ind af mod målet, Adriano står fri. Cristiano Ronaldo ser ham, spiller ham og GOAL GOAL GOAL!!! 4-1. Real Madrid er næsten sikret Champions League sejren nummer 10!! Cristiano Ronaldos dygtighed skaber målet!
-   Real Madrid laver udskiftninger. Matias Fernandez går ud sammen med Cannavaro. Raul Bravo og Gago erstatter dem!
-   Bayern München giver bolden op,
-   Podolski laver et godt indlæg til Arizmendi som, men Casillas får bokset til den.
-   Sagnol tager indkastet, han spiller Nakamura som sikkert scorer til 4-2. BAYERN HAR UDLIGNET MED 20 MINUTTER IGEN!
-   Real Madrid giver bolden op.
-   Real Madrids Pasqual laver 3 indlæg i rap, men alle bliver skudt væk.
-   Kahn tager målspark, han skyder den op til Arizmendi som får kampens sidste chance, han skyder lige på målmanden.
-   REAL MADRID HAR VUNDET CHAMPIONS LEAGUE 4-2!!!!!

 



 
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (Finale)Real Madrid C.F
« Svar #85: 21 Mar 2007, 17:37 »

Tillykke med mesterskabet og CHL! og det var bare super fede updates

men hvordan gør du så Fabregas scorer så mange mål?Huh??



Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Finale)Real Madrid C.F
« Svar #86: 21 Mar 2007, 17:44 »

Tillykke med mesterskabet og CHL! og det var bare super fede updates

men hvordan gør du så Fabregas scorer så mange mål?Huh??





Bruger ham på den rigtige måde, som Cesc skal bruges på Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Finale)Real Madrid C.F
« Svar #87: 21 Mar 2007, 20:00 »

Husk kommentare hjælper på skrivelysten! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #88: 22 Mar 2007, 15:33 »

Jeg er ikke imponeret endnu. Men det kan der laves om på..

imponeret nu? Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #89: 22 Mar 2007, 15:38 »

imponeret nu? Wink

Må indrømme jeg ikke har fulgt med.. Skuffet

Jeg tænker stadig tilbage på den gang hvor du havde en klasse blog.. Din Arsenal blog.. Som jeg stadig håber bliver genoptaget.. Smiley

Men Keep On Your Work.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010