home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27369 gange)
Niko
Gæst
 
Inter
« : 12 Mar 2007, 17:41 »

Fanclub Madridista


Marcá havde lavet en ny artilket, eller rettere sagt en masse. En af dem handlede om vores klub. Real Madrid C.F. Jeg Omar Blanco, tog avisen med ind på en café, hvor jeg havde aftalt at mødes med mine fodbold glade venner, som også var med i fanklubben Madridista.
Artiklen så sådan ud:


Citat


Sæsonoptakt.
Los Blancos







Trup gennemgang:

Målmands posten er sikker og med Spaniens bedste målmand og nok også mest loyale, Casilas. Kan det ikke gå galt. Holdet har også et stort talent som hedder Adan til efternavn. Målmands posten er meget sikker i Madrid.

Forsvaret har altid være Reals svaghed, men klubben er bygget op omkring holdets to brasilienske wingbacks. Cicinho og Roberto Carlos. Begge spillere minder meget om hinanden og er hurtige. De er placeret en del højere på banen end midterforsvaret, som består af Cannavaro, Ramos, Meija, Pavon og Salgado, som også kan spille på Cicinhos plads. I Madrid er man ved at få opbygget noget stort. Ramos bliver en af Spaniens bedste centerforsvarer nogensinde og han har en lang kontrakt i kongeklubben. Der er to andre wingbacks mere, som er Miguel Torres & Bravo. Der er også lavet en kæmpe handel, den såkaldte nye Cannavaro er kommet til klubben. Det er Andrea Barzagli, som er hentet i Palermo. Et sikkert indkøb. Som nok sender Ramos ud på højrekanten.

Midtbanen ser også fornuftig ud, spillere som Diarra, Emerson, Beckham, Gago, Guti, Reyes plus kæmpe talentet Mata. De kommer til at være en af Spaniens bedste midtbaner dette år. Real ungdomsakedemi flyder også i midtbane talenter. Ja, faktisk kæmpe talenter på alle positioner. "Talent massen er stor i Real, det får vi gavn af på lang sigt" Udtaler den nye manager. Der er købt en midtbane mere, det er den nye "Zidane", her snakker vi om Bodmer. Som kommer til at få samme plads som Zidane. Det bliver et rigtig godt indkøb. Midtbanen kommer til at være meget centralt placeret på banen. Der er 4 midtbane folk.

Real Madrid har solgt stjernen Robinho til Chelsea. Det skyldes at man inden salget købte, en anden brasilliener nemlig Inters boksspiller Adriano, som kommer til at danne angreb med enten Raul, Nistelrooy eller Higuian. Det ser ud som et fornuftig angreb, den nye manager som er kommet til klubben for ca. 2 måneder siden Nikolaj Emil Birk Poulsen, har valgt at spille med 2 angribere.

Forventet holdopstilling:

4-3-3

Adriano  Van Nistelrooy

Bodmer

Diarra  Emerson  Beckham

Carlos                      Ramos

Cannavaro    Barzagli

Casilas



Forventet placering/indkøb:  

Real Madrid har været meget svingene sidste år, men nu er der kommet styr på det hele. Alle kæder er blevet forstærket. Barzagli & Cannavaro er måske verdens bedste midterforsvar. Carlos er en kanon back, som man også kan sige om Ramos. Midtbanen har fået Zidanes effektivitet tilbage ved indkøbet af Bodmer, Beckham er også på holdet og kommer til at spille en god sæson pga. han skal gøre de andre bedre. Resten af midtbanen er også store spillere, angrebet er fantastisk. Alt dette giver et samlet resultat, så man kan sige Real vinder guld eller sølv. De andre hold bliver damtrumlet.

Real har købt godt ind, men Nikolaj Emil Birk Poulsen var lige ved at købe Ricardo Querasma istedet for Barzagli. Ricardo kunne være den perfekte arvetager til Beckham og Querasma er ikke verdens dyreste spiller. Han rygtes til Real næste sommer. Stjernen Francesc Fabregas er også et hot rygte, men om Real har pengene kommer an på hvordan de slutter i år. Den sidste som rygtes til Real er Milans offensive midtbane Kaká, som virkelig vil styrke Real Madrids profil. Han er den som er mest eftertragtet i Madrid.

Vi fik snakket sammen om artiklen, vi fik lige kakao. Som smagte rigtig godt, vi var alle sammen enige om at vi vandt guld i år og med nyt blod. Kunne det kun gå fremad! - "Vi tager til fodbold om 2 dage!" Var der sidste ord som Ricardo sagde.
« Seneste Redigering: 07 Apr 2007, 19:34 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fanclub Madridista fortæller
« Svar #1: 12 Mar 2007, 18:03 »

Jeg håber på et par læsere, det er ikke mig som fortæller bloggen. Det er Real madrids fanclub - Håber i synes om ideen.
Jeg glæder mig til at skrive mere Wink
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fanclub Madridista fortæller
« Svar #2: 12 Mar 2007, 18:20 »

Jeg håber på et par læsere, det er ikke mig som fortæller bloggen. Det er Real madrids fanclub - Håber i synes om ideen.
Jeg glæder mig til at skrive mere Wink

Joooh, må nu desværre indrømme at min lyst til at læse dine blogs er ved at forsvinde. Sidste gang lovede du at den ville holde mindst 30 sider, og nu er du allerede gået i gang med en ny. Hvis jeg ser den en dag er over de 30 sider, begynder jeg på at læse Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #3: 12 Mar 2007, 18:31 »

Joooh, må nu desværre indrømme at min lyst til at læse dine blogs er ved at forsvinde. Sidste gang lovede du at den ville holde mindst 30 sider, og nu er du allerede gået i gang med en ny. Hvis jeg ser den en dag er over de 30 sider, begynder jeg på at læse Wink

Gruden til at den anden stoppede, var fordi at jeg kom til at slette databasen, så spillet kunne ikke startes  Sur
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #4: 12 Mar 2007, 19:14 »

Jeg er ikke imponeret endnu. Men det kan der laves om på..
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #5: 12 Mar 2007, 19:18 »

Jeg er ikke imponeret endnu. Men det kan der laves om på..

Uddyb hvordan... ellers kan han jo ikke bruge det til noget Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

7kfum
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #6: 12 Mar 2007, 19:20 »

Synes bare der mangler noget originalt, indtil videre.. Ved godt det er første update.. Men jeg vil bestemt følge med i håbet om at blive fanget..
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #7: 12 Mar 2007, 19:53 »

10 & 17 show


Vennerne fra Fanclub Madridista, skulle til kamp den 27/8. Real Madrid åbnede sæsonen mod oprykkerne Recreativo. Der skulle vi vinde, vi havde lavet nogle flotte bannere med de 3 nye spillere. Barzagli, Bodmer og Adriano. Vi var i godt humør. Der var også lavet et kæmpe tifo med Nikolaj Emil Birk Poulsen, velkommen stod der på det. Sæsonen kom igang og vi var klar til at bakke holdet op i alle kampe. Selv i Rusland, hvis de skulle derhen. Vi så lodtrækning til Champions League på tv. Vi kom i gruppe med: Porto, Bordaeux og Slovan Liberec.
Det var en fantastisk lodtrækning og vi var sikret videre deltagelse. Vi så også i nyhederne at Barcelona svinet Carles Puyol var blevet skadet i 4 måneder. Det var en kanon nyhed. Vi havde været i forbindelse med Barcelona. Et ungt talent ved navn Bojan var kommet til klubben, drengen var kun 15 år. Men skulle efter rygter blive en kanon angriber om et par år. Vi håber at den tideligere Barcelona spiller kan hjælpe holdet på vej mod toppen.
Kampen mod Recreativo skulle spilles, vi mødte dem på udebane. Men vi skulle vinde afligevel:
Recreativo sparkede første halvleg igang. Kun efter 3 minutter laver Sarpei en dum tilbage lækning, som Adriano opfanger og scorer til 0-1. Adriano scorer i sin debut og kun efter 3 minutter. Vi var helt oppe og kører, det var en fantastisk start på sæsonen. 5 minutter efter Reals mål, laver Cannavaro en dum fejl, som resultere i at Recreativos Aitor scorer til 1-1. Der var sang fra den modsatte del af stadionet. Der var god stemning, og i første halvleg spillede Recreativo nok bedst. Da anden halvleg gik igang kom Reyes ind i stedet for Beckham. Vi skulle vinde og en spiller som Reyes kan godt selv afgøre kampene. Vi gik ud med fremragene spil, men alle bolden blev skudt væk eller reddet. Vi skulle have en ny opstilling, hvor den her virkede ikke. Vi tog skuffende til Madrid, med en uafgjort mod oprykker holdet.
Der gik rigtig mange dage til næste kamp, vi savnede at være på stadionet, men vi fik slappet af mange af os. Vi havde nemlig ferie, de fleste af drengene, så vi fik rigtig hygget. Men kampen mod Getafe skulle spilles:
Vi gav bolden op og spiller den godt rundt. Bolden lander ved Bodmer, som rammer tæt ved stolpen. Efter 11 minutter, lavede Raul en aflevering til Nistelrooy, som laver en kanon aflevering til Adriano, der sikkert scorer til 1-0, Adriano var vores nye helt. Han spillede kanont og scorede endnu engang. Det var helt vildt fedt at være foran mod rivalerne! Efter 23 minutter rammer Alexis stolpen, men et frækt langskud, men Casilas er hurtig over bolden. Men efter 24 minutter slår Getafe kontra, den scorer de på og der står 1-1. I det 31 minut laver Raul en lang bold til Cicinho som sikkert scorer til 2-1! Lige 1 minut inde i tillægstiden laver Carlos en kanon aflevering til Bodmer, som severe den på et sølvfad til Nistelrooy, som scorer til 3-1!!! Vi var ellevilde på stadionet. Los Blancos var foran med 2 mål. Higuain erstattede Beckham i pausen, det var ikke en offensiv udskifning, for Raul kom ned på midtbanen. 4 minutter inde i anden halvleg laver Adriano et perfekt frisspark, som Nistelrooy fornemt header i kassen! 4-1! Det var en fantastisk dag! Salgado og Meija kom ind istedet for Cicinho og Ramos.
I det 81 minut scorer Getafe til 4-2. Det er Redondo, smukt navn! Det var et trøste mål og der var ikke meget jubel, fansene var taget syd på. Minutterne gik ud og vi vandt 4-2! Det var en af vores bedste dage!

Vi tog alle sammen hjem og begyndte at lave lir til næste kamp, vi glædede os rigitg meget og håbede på endnu en sejr! Der var nemlig kun 2 dage tilbage, det var Porto som vi skulle spille imod.
« Seneste Redigering: 12 Mar 2007, 19:56 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #8: 12 Mar 2007, 19:54 »

Synes bare der mangler noget originalt, indtil videre.. Ved godt det er første update.. Men jeg vil bestemt følge med i håbet om at blive fanget..

originalt?  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #9: 12 Mar 2007, 20:16 »

Vil i have en update mere idag? Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #10: 12 Mar 2007, 20:22 »

Dumt spørgsmål ticked off
Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #11: 12 Mar 2007, 22:18 »

Blanding i Madrid?


Vi fik lavet flotte bannere og vi var klar til Champions League endnu engang, med det offensive hold som vi har, kan vi sagtens komme langt. Madridista håber minimum på kvartfinalen. Som også er meget realistisk vi når til. Men alt kan ske i fodbold og det er derfor vi elsker den! Porto kampen skulle spilles i Madrid, så vi var på hjemmebane:
Udebane holdet giver bolden op. I det 10 minut får vi frisspark på kantet af feltet. Raul skyder den indover og Beckham scorer til 1-0!!! Det var fantastisk! 11 minutter efter, skyder Adriano hårdt ind på Helton og bagefter scorer han! 2-0 til Real efter 20 minutter! Vi var total sikre i vores spil! Stemningen var kanon.
Det var ligesom at være i Irak den sidste halvetime, der var skud hele tiden. Men vi gik til pausen med en 2-0 førring. Anden halvleg var der mange mange chancer, både til Porto og os, Anderson havde en masse chancer for Porto, Raul havde en masse chancer for os. Ude på tribunerne var der fest og glade dage, vi vidste efter Adrianos andet mål at vi ville vinde! Så vi var opep og kører hele kampen igennem. Kampens resultat blev 2-0 og vi var klar til en god sæson!
Inden kampen mod Sociedad valgte vi at tage til træning, for at se hvordan det gik til. Det var virkelig sjovt, vi fik lov at få autografer og snakke med dem. De var alle sammen glade, holdet var godt spillende. Og folk elskede at se dem! Men nu skulle vi også være seriøse og "varme op" til kampen mod Sociedad. Som gik således:
Sociedad gav bolden op, der gik 14 minutter af kampen før der skete noget, det var Diarra som blev skadet, Beckham erstattede ham. Fra det 20-40 minut var der mange chancer til os, Adriano, Bodmer og Raul brillirede over hele banen. Vi gik til pause med 0-0, men havde klart spillet bedst. Efter 50 minutter slår Carlos en lang aflevering til Nistelrooy, men den ramemr stolpen, faktisk et rigtig fedt forsøg. Beckham ramte lige over mål et par gange. Vi havde en masse chancer .. Sociedad holder 0'et, meget ufortjent tager vi til Madrid med en 0-0'er.
Der var 5 dage til næste kamp. Sommer ferien var slut og vi kunne langsomt begynde på arbejde. Det var dejligt at møde sine venner og veninder igen, men Real Madrid er vores liv, så vi skulle til fodbold, selvom vi nogen gange var syge. Det er vores pligt at støtte byens hold, det var en Onsdag, Juarens skulle til begravelse, men valgte at tage til fodbold og ikke komme til hans mors begravelse, Ferando skulle passe sit barn, men valgte at tage det med til fodbold, selvom det var sygt.. Kampen mod Betis:
Det var kun Betis skud i de første 30 minutter. Emerson lavede noget meget dumt i præcis det 30 minut, nemlig et straffespark. Rivera skulle tage .. Han løber hen .. Og scorer til 0-1. Betis var foran også overbevisene ud. Vi havde lært Juarens søn at synge Hala Madrid og vi aftalte at efter kampen skulle han med i fanklubben. Vi var bagud ved pausen og der skulle virkelig ændres, hvis vi skulle have point. Anden halvleg gik ligeså dårligt som første, Betis havde ikke ligeså meget spil, men vores hold har ikke spillet godt i de sidste to kampe, Cannavaro fik rødt kort. Vi tabte endnu engang. Det var noget værre lort! 2 dage efter skuffelsen, skulle vi spille mod rivalerne Espanyol. Sådan en kamp skal man vinde også fordi vi ikke har verdens bedste placering i ligaen. Det gik sådan:
Vi gav bolden op og efter 9 minutter havde vi haft 3 frisspark, Raul måtte gå ud med en skade, Nistelrooy erstattede ham. Luis Garcia fra Espanyol havde en masse chancer, det samme med Adriano, men han er ikke så målfarlig her fortiden. Vi skal vist have en angribere mere. Vi scorer hvervfald ikke ret tit mere. Os fans er også begyndt at tvivle på pokal i Ligaen, for så skal vi til at igang, Higuain kom ind istedet for Adriano i pausen. Efter 50 minutter laver Beckham en god bold til Nistelrooy som han skyder i kassen 0-1. Nu skal vi bare holde den. I det 62 minut blev Bodmer taget ud og Cassano kom ind. Det gik lang tid før det rigtig skete noget, men Higuain viste at han godt kunne være med på det her plan, han scorede til 0-2. Nu var vi oppe og kører! Espanyol fik rigtig smadder idag! Vi vandt!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #12: 12 Mar 2007, 22:19 »

Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Madrid]ista
« Svar #13: 13 Mar 2007, 15:30 »

Husk kommentare hjælper på skrivelysten! Wink
- Skal der komme en update?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #14: 13 Mar 2007, 15:44 »

Rigtig god blog  Thumbs Up
Desværre med det fokerte hold  Wink
Savner bare lidt flere billeder Smiley
« Seneste Redigering: 13 Mar 2007, 15:48 af Rooland » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010