home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 614 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27398 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #30: 13 Mar 2007, 19:07 »

Du skriver fint det er ikke det, men du har bare haft så mange blogs, men lad os nu se med denne Smiley
KUTGW Thumbs Up

Jeg er jo faktisk allerede i år 2007 Wink
Håber det bliver blog nummer 2, jeg slår igennem med Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #31: 17 Mar 2007, 16:23 »

Følelser, håb og drømme
 
Reals succes træner fortæller!


Hey mit navn er Nikolaj Emil Birk Poulsen, jeg er fra Horsens. Men har det sidste halve år været Real Madrid træner. Jeg har været rigtig glad for mit job, spillerne er søde og venlige. Det er et paradis! Men når der er kampe er det meget alvorligt, hårdt og dejligt. Man råber tit ud til sine venner. Både gode og grimme ting, man skal have mod og lederegenskab for at være træner. Jeg har det! Men vi har også haft gode resultater i starten af 2007.

Den første kamp i år 2007 var mod Villarreal, det var en ret hård kamp, som enlig så meget svær ud. Resultatet blev desværre 2-1 til hjemmeholdet. Adriano lavede vores mål. Spaniens bedste 10'er og Nihat scorede for Villarreal, vi var tilfredse med et nederlag. Da vi ikke var kommet ordenligt ind i år 2007. Reyes havde brækket armen, Beckham havde forkølelse. Det var et fair resultat som vi kan leve med.

3 dage efter kampen mod Villarreal, skulle vi spille mod Castellon, det var i Pokalen. Vi skulle spille to kampe mod hinanden, vi startede på udebane. Men vandt 1-3. En god sejr som giver os næsten videre deltagelse. Raul, Guti & Higuain scorede vores mål!

Vi skulle møde Celta Viggo, på en meget skindene vinter dag. Vejret var på vores side. For i første halvleg scorede Nistelrooy og Cicinho. Så var kampen lukket og der skete ikke mere. Vi var rigtig glade for sejren. Celta er nogen af vores små rivaler, så det var fedt at udmyge den foran flere tusinde fans!

I Pokalen skulle vi spille retur opgør mod Castellon. Deres bedste spiller er nok manden de har lejet i River Plate. Gustavo Oberman, han viste også klasse og scorede 2 gange for udebane holdet. Men Cassano og Raul sørgede for 3 mål samlet. Raul 2, Cassano 1. Et framragene comeback!

Så kom der endelig en stor sejr! Kampen var mod Recreativo. En kamp son vi jo vandt og det var Nistelrooys skyld. Det tog ham 80 minutter, så lavede han et ægte hattick og 2 minutter efter hans sidste scoring lukkede Beckham kampen 4-0 på hjemmebane. Det var en kæmpeoplevelse!

Rivalopgør! Vi skulle vest på til øen Valencia. Der forventede vi ikke en sejr. kampen endte 1-1. Begge hold fik smidt en mand ud, Cannavaro blev smidt ud for os, da han lavede et straffespark. Men Casillas redede den. David Villa og Nistelrooy scorede kampens 2 mål!

Januars anden sidste kamp var mod rivalerne Getafe. En kamp, som så rimelig let ud. Den var også let og vi dansede igennem med en flot 3-0 sejr. Nistelrooy scorede lige før han blev skadet. Men Adriano lukkede kampen med 2 scoringer i anden halvleg. En flot flot sejr!

I kvart finalen i pokalen skulle vi møde Elche. Det var en kamp som bare skulle vindes. Det var januars sidste kamp. MEN NEJ!!! Der gik hele 86 minutter, før der kom et mål. Det var Elche som scorede det. Både Marcelo og Beckham var blevet skadet. Så de fik scoret og vi røg næsten ud af pokaltuneringen, der var en kamp mere.

Vi har haft en god start i år! Jeg ved vi ligger nummer 3 nu. Men vi er kun 2 point fra Valencia. Vi er inde i en god form! Vi vinder La liga! Jeg glæder mig rigtig meget til slutningen af februar, hvor vi skal spille mod Sporting i Champions League 8-dels finalerne! Hvis Adriano og Nistelrooy holder formen vinder vi også Champions League. Bodmer og Beckham er også i kaon form. Det samme med Barzagli! Jeg har bedt om en ny kontrakt, da jeg hurtigst mulig vil have sikret min fremtid i Madrid! Men nu skal vi bare tage hver eneste dag, stille og roligt. HALA MADRID!
« Seneste Redigering: 17 Mar 2007, 16:38 af Cesc » Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (UPD)Real Madrid C.F
« Svar #32: 17 Mar 2007, 17:00 »

rigtig god update.... Forsæt dit gode arbejde Wink
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Hado
Gæst
 
Sv: (UPD)Real Madrid C.F
« Svar #33: 17 Mar 2007, 17:36 »

Fed blog Smiley Er dog ikke Real-fan, men det går jo nok Wink
Men det skal lige siges at Valencia ikke er en ø Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (UPD)Real Madrid C.F
« Svar #34: 17 Mar 2007, 17:39 »

Der kommer en update for HELE resten af sæsonen.
- Er nemlig snart færdig!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (UPD)Real Madrid C.F
« Svar #35: 17 Mar 2007, 19:40 »

R E A L F O R T S Æ T T E R

Real Madrid mødte Sociedad i den første kamp i februar, de vandt den meget sikkert 3-0. Efter dette flotte resultat skulle Real til Sevilla og spille mod Betis, den vandt de sikkert 2-0. Adriano lavede begge mål for Madrid. Man kan ikke spille godt hver eneste gang. Real mødte Gimnastic, kampen endte 1-1. Real spillede med 10 mand, det meste af opgøret. Endelig skulle Champions League igang. Real Madrid havde trukket Sporting Lissabon. Den første kamp var i Portugal. Kampens dårligste spiller. Roberto Carlos åbnede festen for Sporting allerede efter 3 minutter. Et meget sløsede selvmål. Sporting lavede selv 3 mål mere, Reals Diarra lavede også et mål i denne kamp, det var til 4-1. Efter Champions League opgøret skulle Madrid spille mod Espanyol på hjemmebane, Emerson scorede efter en halvtimes spil. Kampens eneste mål! februars sidste kamp var Real - Elche. Kæmpetalentet Bojan skød Real videre i pokalen med 2 mål!


V I D E R E I C H L ?

Real havde svinget lidt frem og tilbage i februar. Det skulle laves om i Marts! Den første kamp var Real - Mallorca, Adriano lavede 3 mål. Bojan 1. Real vandt kampen 4-0!!! Efter stor sejren skulle Madrid spille hjemme mod Sporting, en kamp de minimum skulle vinde 3-0. De vandt den ikke bare 3-0, men hele 4-0. Cassano lavede et rigtig flot hattrick, Raul scorede også. Real trak Porto i kvartfinalen!
4 dage efter Champions League kampen, skulle Real spille mod Racing, den kamp endte 1-1. Et fair resultat for begge hold! Den 18. var der den sidste kamp i Marts, det var Real Madrid som tog imod Zaragoza. Et opgør, som var meget spændene. Men Real slap bedst fra det. De vandt kampen 2-0. Adriano scorede efter 27 minutter og Andrea Barzagli scorede i det 84 minut! En flot måned fra Real Madrids side, som har lusket sig op på første pladsen i La liga!



F O R S Æ T R E A L !

Efter den meget flotte marts måned, skulle Real Madrid jo også spille i April, der var en lang pausen uden kampe. Pga. alle de landskampe. Spanien mødte Danmark og tabte hele 4-0. Real mødte derimod Levante, en kamp hvor der var ligeså mange mål som i landskampen, dog fik begge hold 1 point hver! 3 dage efter 2-2'ern skulle Bernabeu åbne for Porto, som fik lusket sig til en 1-2 sejr mod Real. Real åbnede ellers aftenen flot, med en scoring efter 4 minutter. Higuain lavede målet! Madrid mødte Bilbao, en kamp hvor begge hold var meget trætte, det kunne man også se på resultatet som var 0-0, En kedelig uafgjort! Nu skulle Real møde Porto i Portugal, Porto lavede 1 mål, det samme med Real. Higuain scorede endnu engang for Real! Desværre blev Champions League trofæet ikke i Spanien. Selvom Real røg ud, havde de nok gejst til at slå Sevilla, 1-0. Bojan lavede kampens eneste mål. Kampen efter, Real - Celta endte også 1-0 til Real Madrid, Gud aka. Raul lavede kampens mål! En meget flot flugter fra 30 meter.
Efter de 2, 1-0 sejre skulle Real møde rivalerne Atletico, den kamp endte 0-0, ellers var det en meget god kamp. Leo og Iker, var bare for svære at score imod! Fra rival opgør til rival opgør. Real Madrid mødte Barcelona på Nou Camp, denne kamps resultat var meget sensationalt! Real vandt den 6-0. 3 mål af Adriano og 3 mål af Higuain! En fantastisk kamp! En blandene måned, men i La Liga ligger Real sikkert nummer 1, med 5 point til Valencia på andenpladsen.



W E A R E T H E C H A M P I O N S

Real havde ikke mange kræfter tilbage efter de hårde kampe på det sidste, men afligevel havde de nok til at slå en stærkt svækket Osasuna hold, det var kun Real Madrid spillere som scorede i denne kamp. Soldado fra Osasuna som er på lån fra Real, Raul og Adriano scorede for Real Madrid. Real var kommet i semifinalen i pokaltuneringen, den første kamp mod Celta endte 1-0 til Real, men denne her endte 1-2 til Celta, som gik videre! Fra nedtur til nedtur! Madrid - Depor, i denne kamp kunne vi afgøre om der skulle stå Real Madrid på pokalen, men nej. Vi tabte den 4-2. Sergio Ramos lavede et selvmål. Riki lavede 2 mål for Deportivo, Adrian 1, og Nistelrooy lavede Real Madrids 2 mål. Endelig vandt Real Madrid igen, denne gang mod Villarreal, den kamp endte 3-1. Bojan, Adriano, Nistelrooy og Forlan var målscorene. En god kamp fra begge holds side! Den sidste kamp i sæsonen var mod Celta Viggo, Adriano lukkede sæsonen med en straffemål. Det var hans 35 mål for Real Madrid!!!

30. TITEL!



Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #36: 17 Mar 2007, 19:49 »

Hvordan skal jeg skrive bloggen? Hvilken måde? Wink - Er den nye god? Smiley
Håber på flere læsere til anden sæson, for ved godt hvorfor i ikke følger med!
I tror bloggen snart stopper, men den stopper aldrig!
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #37: 17 Mar 2007, 19:55 »

Tilykke med titlen.!

Mht. din måde at skrive på, kunne jeg godt tænkte mig noget mere dybte, i hver enkel kamp.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #38: 17 Mar 2007, 19:56 »

Tilykke med titlen.!

Mht. din måde at skrive på, kunne jeg godt tænkte mig noget mere dybte, i hver enkel kamp.

Hehe, jeg vidste det var dig som vil sige det Wink
 Hvis der ikke er flere som fortæller, hvordan det skal være. Bliver det på din måde! - Eller den "normale"  Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #39: 17 Mar 2007, 19:58 »

Hehe, jeg vidste det var dig som vil sige det Wink
 Hvis der ikke er flere som fortæller, hvordan det skal være. Bliver det på din måde! - Eller den "normale"  Wink

Det lyder godt Opstemt
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #40: 17 Mar 2007, 20:01 »

Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #41: 17 Mar 2007, 20:08 »

jeg er enig med Blackhawk
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #42: 17 Mar 2007, 20:19 »

Den næste update, bliver selvfølgelig med en stor sæsonoptakt!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #43: 17 Mar 2007, 20:34 »

Hvem skal jeg købe?

Gerrard
Van Persie
Aaron Lennon
Raul Garcia

Skriv hvem! Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: (30. La liga)Real Madrid C.F
« Svar #44: 17 Mar 2007, 20:38 »

Hvem skal jeg købe?

Gerrard
Van Persie
Aaron Lennon
Raul Garcia

Skriv hvem! Wink

2 spørgsmål

1: må jeg få offentligt gjort dit budgett ?

2: vil du muligvis købe mere end en af dem ?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010