home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Inter
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Inter  (Læst 27399 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #15: 13 Mar 2007, 15:47 »

Rigtig god blog  Thumbs Up
Desværre med det fokerte hold  Wink
Savner bare lidt flere billeder )

Hvad man ønsker skal man få Wink
Skal i have en update? Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #16: 13 Mar 2007, 15:49 »

Du bestemmer vel selv hvornår du skriver den Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #17: 13 Mar 2007, 15:53 »

Du bestemmer vel selv hvornår du skriver den Smiley

Det var bare hvis i ønskede en, kan jeg gå igang med det samme og ikke efter ja, lang tid Wink
 - Den nye update bliver dog fansenes favorit som fortæller. Nemlig Raul Blanco Gonzalez!!!
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #18: 13 Mar 2007, 15:54 »

Det var bare hvis i ønskede en, kan jeg gå igang med det samme og ikke efter ja, lang tid Wink
 - Den nye update bliver dog fansenes favorit som fortæller. Nemlig Raul Blanco Gonzalez!!!
Hedder han ikke Raul Gonzalez Blanco ?
Men begynd da endelig på en update Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #19: 13 Mar 2007, 15:57 »

Hedder han ikke Raul Gonzalez Blanco ?
Men begynd da endelig på en update Smiley


 Mener jeg ikke, men det er faktisk ikke engang ham som fortæller det  Forlegen
 - Fejl!  crazy
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fans' fortæller
« Svar #20: 13 Mar 2007, 17:03 »

Igen og Igen og ..

Reals hollænder fortæller!


Jeg hedder Ruud,  jeg er fra Holland og er bokspiller i fodbold klubben Real Madrid, jeg er glad for mit skifte, da jeg ikke kunne sammen med sir. Alex. Nu er jeg sammen med Becks igen og er kommet i topform. Det hele startede i Champions League, mod Bordeaux, kampen skulle spilles på udebane. Vi tog sikkert derfra med en 2-1 sejr, jeg havde lavet begge vores mål og Chamakh havde lavet deres mål. Det var fantastisk, vi var kommet bagud efter 9 minutter også vinder vi, det var ikke kun min skyld, men Bodmer lavede en masse gode afleveringer til mig, som jeg kunne arbejde med. Vi fik en varm velkomst i Madrid og skulle til træning 2 dage efter. Hvor der som altid var omkring 5000 tilskuer. Jeg elskede at være i Spanien og en drøm for mig var at score ligeså mange mål som Roy Makaay lavede i Deportivo, dengang han var i Spanien. En stor drøm, men jeg håber jeg kan klarer det.

Efter den ”lette” Bordeaux kamp, skulle vi spille mod miniputterne Gimnastic. En kamp vi skulle vinde, det var på hjemmebane, så der var ekstra pres på. Det var vi alle sammen ligeglade med og vi vandt med 4 mål. Jeg lavede et ægte hattrick, mit sidste mål var i det 87 minut og det første var i det 5. Cannavaro headede bolden i mål efter 90+ minutter. Jeg var endelig kommet i god form, det var rigtig dejligt. Vi fik en stor hyldest af fansene, de var rigtig glade for den store sejr, ligesom vi var.

Der gik ikke mange dage, før vi skulle møde rivalerne Valencia, en kamp vi skulle vinde for at være med i titelkampen, der var en masse chancer til begge hold. Dog er jeg ligaens bedste angriber, så jeg scorede i det 72 minut til 1-0, som også blev kampens resultat, jeg var utrolig glad for mig selv, i de sidste 3 kampe havde jeg lavet 6 mål. Det er et snit på 2 mål i hver kamp. Holdet var rigtig godt spillene for tiden. Det var fantastisk!

Den 18. oktober, skulle vi spille vores Champions League kamp nummer 3, denne gang mod Slovan Liberec, en kamp som vi skulle vinde. Det gjorde vi også på fornem vis, vi vandt den 3-1. Min komplette makker. Adriano sørgede for 2 mål, mens jeg måtte nøjes med et enkelt, vi var et godt mandskab, og Mata havde slået Reyes af på venstre kanten. Han var et kæmpe talent, som nok skal blive vigtig, også imens jeg er i kongeklubben. Det var fantastisk at spille sammen med Adriano og de andre på holdet. Vi vandt altid!

4 dage efter dette opgør, skulle vi møde Racing på hjemmebane. Vi vidste vi ville vinde, det var også rigtigt. Vi kørte en meget meget sikker 3-0 sejr hjem. Fansene elskede at se os spille, vi blev bare ved med at indhente point op imod Barcelona som ligger nummer 1. Det gik godt og hvis vi forsætter sådan, vinder vi klart alle de turneringer vi er med i! I denne kamp, lavede jeg 2 mål og Andrea Barzagli lavede et til 3-0!



Der gik kun 3 dage til at vi skulle spille igen, det var mod et ukendt hold fra de lavere rækker i Spanien, den kamp endte meget skuffende 0-0. Jeg var ikke med i denne kamp, så den ved jeg ikke så meget om.

  Efter skuffelsen skulle vi spille mod Zaragoza. En kamp som vi havde problemer med, Zaragoza er et godt offensivt tænkende hold, som man skal gøre noget ordentlig for at vinde imod, det gjorde vi også. Vi vandt 2-0 over dem. Adriano og jeg sørgede for sejren, men resten af holdet hjalp skam også til.

Et par dage efter 2-0 sejren over Zaragoza, skulle vi spille endnu en kamp mod Slovan Liberec, denne gang på hjemmebane, hvis vi vandt kom vi videre fra gruppespillet. Med 4 sejre i træk, men vi sløsede for meget med bolden. Alle på nær Adriano, som spillede fantastisk, han lavede 2 mål for os, et på straffe. Men det var ikke nok for Slovan Liberec, fik også et straffe, som de scorede på. Plus et langskuds mål. Derfor endte kampen 2-2. Men vi var nærmest sikret videre deltagelse, Porto som er anden pladsen har nemlig kun 5 point. Vi har 10!

Jeg er glad for at jeg har lavet mange mål, jeg er glad for omgivelserne og jeg er glad for fansene som er noget specielt i sig selv! HALA MADRID!


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #21: 13 Mar 2007, 17:25 »

Bloggen er hermed..

Blevet ændret, til ikke kun at være en blog som fortælles af fansene, det bliver ligeså meget spillerne, ligesom Ruud der fortæller om hvordan det er i Madrid. Jeg synes denne måde er sjovere at skrive på. Det er grunden.
Håber i synes om bloggen, har i noget der kan gøre bedre ved bloggen?  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #22: 13 Mar 2007, 18:16 »

7 mål samt én skade
 
Reals topscorer fortæller!


Jeg er målkongen Adriano, mit fulde navn er Adriano Leite Ribeiro, jeg er født den 17 februar. Så der er ikke lang tid til min fødselsdag. Jeg er i utrolig mål humør for tiden og er kommet til min yndlings klub Real Madrid i sommers. Jeg er glad for at spille sammen med Roberto Carlos og Cicinho. Jeg har spillet en masse kampe allerede for Real Madrid, min første kamp i november, var mod Levante, en kamp hvor jeg lavede 2 mål i. Kampens resultat blev også 2-0 til os. Så jeg kunne virkelig være godt tilfreds.

Efter dette opgør mod Levante skulle vi spille mod Villajoyosa, det var et retur opgør. Den første kamp spillede vi 0-0. Men nu var holdet på hjemmebane, så der skulle vindes. Jeg sad oppe på tribunerne og så kampen. Vi vandt 4-0. Raul fik endelig scoret. Bojan, Gago og Higuain lavede de sidste 3 mål. Fantastisk kamp!

Et par dage efter kampen mod Villajoyosa skulle vi spille mod rivalerne Atletico, denne kamp var vi hele holdet tændte på at vinde. Roberto Carlos og jeg sørgede for målene, imens Casillas sørgede for at de brændte 2 straffespark. En stor hånd til ham! Det var rigtig godt spillet!

 

Vi skulle møde et andet hold som startede med A, det var Atletic Bilbao. En kamp, som så svær ud. Vi fik begge hold spillet en god første halvleg, hver hold scorede et mål hver, kampens resultat blev 1-1. Fabio Cannavaro headede til 1-0. Et rigtig godt mål af den lille italiener!

Vores andet sidste opgør i Champions League var mod Porto, den kamp havde vi ikke forventet at vinde. Da vi havde et ret tæt program, her på det sidste. Vi vandt heller ikke, men jeg var utrolig tæt på at scorer til 1-2. Men Helton fik bokset den væk. Jeg scorede Reals mål. Det var i det 19. minut. Jeg var rigtig rigtig glad!

Det var hårdt, denne flotte vinter dag, skulle vi spille mod Sevilla, det blev også en uafgjort. Som vi kan være tilfredse med, Fernando Gago blev smidt ud efter 9 minutter. Jeg gjorde udvisningen god igen efter, at jeg scorede 7 minutter efter. Men Puerta skulle også på måltavlen. 1-1 blev kampens resultat.

SÅ! Endelig skulle vi møde Barcelona, det var det jeg havde ventet på. Jeg drømte om et hattrick, men jeg kunne ikke få mit 3 mål. Selvom jeg var tæt på. Vores forsvar stod rigtig godt, og de fik ikke scoret, til gengæld scorede jeg 2 gange for Real. Vi vandt den 2-0. Det var fantastisk, fansene var ellevilde. Barcelona røg ned på 3 pladsen efter dette opgør!

Den 5/12, som også er min træners fødselsdag, skulle vi spille den sidste kamp i Champions League gruppespillet, den var mod Bordeaux. En kamp, som vi spillere havde aftalt at vinde, for Nikolajs skyld, vi holdte løftet for hinanden og Raul scorede kampens eneste mål! 1-0 på trænerens fødselsdag!

Vi skulle spille mod Deportivo et par dage efter Champions League kampen, vi var trætte og jeg blev desværre skadet efter 22 minutter. Jeg måtte forlade banen, jeg så ikke mere af denne kamp, men fik at vide vi spillede 0-0. Uheldig?

Den sidste kamp i December måned var mod Osasuna, som råder et par stjerner. Men de fik ikke et ben til jorden. Vi vandt, men ikke helt vildt stort. Det var en smal 1-0 sejr, men vi spillede klart bedst. Reyes scorede efter 40 minutters spil, jeg var skadet og ikke med.

Nu har jeg snart spillet et halvt år i Real Madrid, jeg var stolt over at have lavet 16 mål og var holdets topscorer. Det var helt fantastisk i Spanien, folk var allerede begyndt at elske mig. Men nu vil jeg tage hjem og gøre klar til en hyggeligt jul, og et godt nytår. Vi skal spille mod Villarreal den 6. januar. Vi får endnu en brasser til Real, den 1. Marcelo er hans navn! Vi ligger nummer 1 i ligaen og har trukket Sporting i Champions League!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #23: 13 Mar 2007, 18:46 »

Er der overhovedet nogen som følger bloggen?
Logged

Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #24: 13 Mar 2007, 18:48 »

Ja, den er god Opstemt
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #25: 13 Mar 2007, 18:51 »

Ja, den er god Opstemt

Tak - Det giver altså lidt ekstra lyst, når man ved nogen følger med i det man laver Wink
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #26: 13 Mar 2007, 18:51 »

Må indrømme at jeg ikke gør..  
For det første har/havde du 2 blogs som du ville have skulle være +20 sider.. og de er begge gået i stå - langt fra det mål du havde sat dig.. Og jeg tror det samme vil gøre sig gældende her..  

Samtidig bryder jeg mig ikke om måden du skriver på.. Den er kedelig.

Sorry.. but thats how i feel..
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #27: 13 Mar 2007, 18:56 »

Er enig med Guldbrand, jeg følger dog halvt med Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #28: 13 Mar 2007, 18:58 »

Må indrømme at jeg ikke gør..  
For det første har/havde du 2 blogs som du ville have skulle være +20 sider.. og de er begge gået i stå - langt fra det mål du havde sat dig.. Og jeg tror det samme vil gøre sig gældende her..  

Samtidig bryder jeg mig ikke om måden du skriver på.. Den er kedelig.

Sorry.. but thats how i feel..

Er enig med Guldbrand, jeg følger dog halvt med Smiley

Skriv hvordan jeg kan gøre det bedre?
Der står i Liverpool bloggen hvorfor at den stoppede. 
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Real Madrid C.F
« Svar #29: 13 Mar 2007, 19:01 »

Du skriver fint det er ikke det, men du har bare haft så mange blogs, men lad os nu se med denne Smiley
KUTGW Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010