home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1266 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [LUKKET] I'Oheme - Droit Au But
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] I'Oheme - Droit Au But  (Læst 20272 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #60: 11 Mar 2007, 13:59 »

Endnu en smuk update.... Pagis scorer lige i overtiden dejligt... Han var virkelig god for mig i mit Marseille spil...
Takker, og jah Pagis er en udemærket joker, mens Niang bare bliver ved med at scorer, og José Sosa bliver bare bedre, han er allerede blevet 8 mio værd (købte ham for 3,5 mener jeg)...

Hejsa Berendt!

Endnu en super update fra din side af. Det var en tæt retur kamp i UEFA Cup kvalen, men godt den faldt ud til din side, så tillykke med det vidre avancement til 1 runde i UEFA Cuppen!
Takker Smiley og jah, det var en rigtig tæt kamp, glæder mig til at spille UEFA Cup Opstemt

Endnu en Nice Update . Opstemt
Smiley takker Opstemt
Logged


Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #61: 11 Mar 2007, 14:20 »

Hvornår får vi Update ? Wink
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #62: 11 Mar 2007, 18:52 »

Pas... ved det ikke endnu... måske først tirsdag... har RIGTIG LANG dag på arbejdet i morgen, og nu skal jeg ud til kæresten Wink
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #63: 11 Mar 2007, 19:04 »

God tur til kæresten så Wink Den kan vel kun være godt  Wink
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #64: 12 Mar 2007, 10:05 »

Flot start og gode indkøb. Jeg synes også det er positivt, at du har fået så mange billige talenter.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #65: 12 Mar 2007, 23:46 »

Rigtig dejligt og se.. Lige hvad jeg gik og ventede på. Altid rart med noget nyt fra dig. Blev endelig ved.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #66: 12 Mar 2007, 23:54 »

God tur til kæresten så Wink Den kan vel kun være godt  Wink
Jah for mig Wink ikke for jer Opstemt

Flot start og gode indkøb. Jeg synes også det er positivt, at du har fået så mange billige talenter.
Udmærket start... tabte jo til Nancy ticked off ... Men jo, kanone indkøb Opstemt

Rigtig dejligt og se.. Lige hvad jeg gik og ventede på. Altid rart med noget nyt fra dig. Blev endelig ved.
mens du sidder og venter, kan jeg jo så fortælle, at der vil komme en lille update nu Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #67: 12 Mar 2007, 23:55 »

Søndag 27. august 2006

De kan rende og hoppe!

Det kan sgu da ikke passe at vi ikke kan slå et bund hold som Nancy! Det er simpelthen for dårligt!
Vi spillede jo med hovedet under armene, og sove åbenbart 20 minutter over sig, alle mand! Det kan ikke passe.
Forsætter de med det der vil jeg hellere være træner et hvert andet sted!
Nu får de chancen på onsdag mod Nice, og så må vi se om det går bedre!!!

Over and Out!





Mandag 28. august 2006

Ønskemodstander i UEFA Cuppen


Stemningen er normal god på Pappelstadion!

Da der i dag blev trukket lod til første runde i UEFA Cuppen, var vi blandt de seedede hold, hvilket jeg var kan kanon glad for, da det sikrede at vi i første omgang ikke ville møde hold som fx Schalke 04 og Liverpool!

I stedet var vi så heldige at trække østrigske SV Mattersburg. En overkommelig modstander, som ikke har den lange stolte historie bag sig.
Klubben blev grundlagt i 1922 og spiller sine kampe på Pappelstadtion, hvor der er plads til 17.000 tilskuere, hvor af de 3.000 kan side ned.

Klubbens to profiler er forsvarsspilleren Goce Sedloski, og midtbanemotoren Dietmar Kühbauer, hvilket igen beviser at der på papiret ikke er noget at være bange for.
Mattersburg har tidligere i turneringen slået Artmedia Bratislava, fra Slovakiet ud efter to tætte 1-1’kampe.



Onsdag 30. august 2006

Marseille - Nice
Ligue 1 Orange, 5. runde

Marseille: (2)
Nice: (1)
José Sosa skadet , 2’
1-0 Johnny , 16’
2-0 Franck Ribéry , 23’
2-1 Baky Koné, 54’
Startopstilling (4-4-2 Diamond)
C. Carrasso
H. Beye, M. Cahais, R. Zubar, T. Taiwo
L. Mokoena, L. Cana, J. Sosa, F. Ribéry
Johnny, M. Niang

Kravet til holdet var før kampen simpelt: Jeg forventer intet mindre end en sejr.
Vi fik endnu en gang der værst tænkelige start på kampen, da José Sosa blev skadet efter 2 minutter. Han blev erstattet af Samir Nasri, hvilket betød at jeg lavede en rokade på midtbanen. Ellers var starten af førstehalvleg en kedelig affærer. Efter et kvarter, var det dog Johnny der sendte os foran, da han kom helt fri i feltet, hvor efter han let kunne gøre det til 1-0. Små 10 minutter senere var det Franck Ribéry der viste farlighed, da han gjorde det til 2-0. Resten af første halvleg var, som starten, lidt kedelig.

I pausen fik spillerne besked på bare at forsætte, og der blev ikke fortaget nogle udskiftner.

10 minutter inde i andenhalvleg kunne Baky Koné scorer på et langskud som Cédric Carrasso nok skulle havde taget. Efter målet blev Johnny taget ud, og ind kom Mickaël Pagis. Det var med til at gøre vores angreb mere boldbesiddende, og det gav chancer til både Mickaël Pagis, Lebohang Mokoena og Mamadou Niang, dog uden nogen af dem fik bolden i nettet. I kampens sidste 10 minutter kastede Nice alt frem, og på et kontra angreb var Mickaël Pagis så lige ved at sende os foran 3-1. Selvom det var Nice, der jagtede et udlignende mål, var det forsat os der sad på kampen.
Vi vinder sikkert kampen over Nice 2-1. En lille opløftningen efter weekendens nederlag til Nancy. Hatten af til de to centrale på midtbanen, Lorik Cana og Lebohang Mokoena, der begge spillede en rigtig god kamp.

Franck Ribéry scorede kampens anden mål.

Af de andre tophold vandt Lille igen, og ligger nu nummer 2 foran os, og et point foran. På førstepladsen ligger Lens, med samme point antal som Lille.
Desværre må Mamadou Niang side ud et par uger, mens José Sosa er klar igen om en uges tid.



Fredag 1. september 2006

Så gik endnu en måned



Så gik augustmåned, måneden hvor alle klubber har travlt, da de sidste handler skal på plads. Men faktisk har der været overraskende stille på mit kontor. Den eneste spiller der har været rigtig bud efter har været Franck Ribéry, og han er ikke rejst. Og jeg har heller ikke haft travlt med at hente spillere den sidste måned. Jeg har kun hentede tre spillere siden vi gik ind i august. Andrea Bordone, der kom selv, Matías Cahais, som jeg har holdt øje med siden jeg kom til klubben og Jesper Juelsgaard som jeg kendte fra Danmark.
Men hvis man skal se tilbage på alle de handler jeg har lavet, har jeg fået hentet 11 spillere, hvoraf kun 5 af dem er til førsteholdet, mens resten er talenter, som jeg dog forventer mig meget af i fremtiden. Til det skal det også siges at jeg kun har brugt 16 af de 33 millioner som jeg fik til rådighed. Dyrest var José Sosa, der nok også har overrasket de fleste i den franske liga.

Personligt er jeg endelig faldet helt på plads. Og så har jeg faktisk fået talt med Audrey Tautou en gang, og hun virkede som en kanon sød pige, håber at hører fra hende igen.
Og så er der jo stadig plus på kontoen. Det er alt for dejligt at havde næsten 750.000 stående på kontoen, uden rigtig at vide hvad fanden de skal bruges til.
« Seneste Redigering: 14 Mar 2007, 11:07 af Berendt » Logged


mrfair
Gæst
 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #68: 13 Mar 2007, 10:41 »

Andrea Bordone, der kom selv,

Jeg ved ikke helt hvordan dén skal forstås. Kom han bare dumpende?  Wink

Ellers ser det rigtig godt ud. Men Tautou... hun er vist lidt over dit niveau  Hævet Øjenbryn
Logged

Swaagenz1
Gæst
 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #69: 13 Mar 2007, 10:57 »

Tiden flyver når man hygger sig.
De gode tider er på vej igen i Marseille. Thumbs Up
Ja jeg håber også at Tautou ringer. Så får vi måske flere billeder af hende i bloggen? Grin
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #70: 13 Mar 2007, 16:01 »

Super lodtrækning du fik i UEFA Cuppen... Adgang til UEFA Cuppens gruppespil er vist sikret!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #71: 14 Mar 2007, 11:09 »

Jeg ved ikke helt hvordan dén skal forstås. Kom han bare dumpende?  Wink

Ellers ser det rigtig godt ud. Men Tautou... hun er vist lidt over dit niveau  Hævet Øjenbryn
Nej, altså jeg tilbød ham prøvetræning, men for at det ville lyde bedre i bloggen har jeg skrevet at han selv mødte op til prøvetræning, uden at jeg havde kontraktet ham...
Og Tautou?... Hvorfor skulle hun være det? Wink

Tiden flyver når man hygger sig.
De gode tider er på vej igen i Marseille. Thumbs Up
Ja jeg håber også at Tautou ringer. Så får vi måske flere billeder af hende i bloggen? Grin
Det gør den da, og nu er der gået 2 månder... Det skønt Peace
Og jah, det ser efterhånden godt ud, mangler bare lidt stabilitet...
Og hvem ved, måske ringer hun tilbage...

Super lodtrækning du fik i UEFA Cuppen... Adgang til UEFA Cuppens gruppespil er vist sikret!
Jah, det burde den være, men alt kan jo ske så længe bolden er rund, og græsset grønt Wink
Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #72: 21 Mar 2007, 18:11 »

Stemning for en update i aften? ... Opstemt
Logged


Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #73: 21 Mar 2007, 18:13 »

JAJAJA
Logged

Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
 - http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #74: 21 Mar 2007, 18:32 »

Jeps Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010