home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [LUKKET] I'Oheme - Droit Au But
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET] I'Oheme - Droit Au But  (Læst 19570 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #75: 21 Mar 2007, 18:38 »

Helt sikkert..
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #76: 21 Mar 2007, 21:51 »

Mandag 4. september 2006

Det meste går fremad

I dag begyndte Stéphane Porato at træne med igen, desværre blev Sébastian Hamel i stedet skadet under dagens træning. Han forventes tilbage om cirka 2 uger.
Det var også i dag at både Lebohang Mokoena og Lurik Cana blev udtaget til rundens hold.

Derudover var stemningen god til dagens træning, og alle virkede veloplagte. Der blev både grinet og leet, mens dagens milde træning blev gennemført.

Efter træningen i dag fik jeg en besked fra min ungdomstræner om at to af de unge spillere i klubben viste rigtig lovende takter, nemlig brødrene Jordan og André Ayew, på henholdsvis 14 og 16 år.
Det blev noteret, og jeg bad ham om at holde et ekstra godt øje med dem.



Torsdag 7. september 2006

Talentholdet skal i gang


Mads Laudrup skal være anfører

I dag valgte jeg 15 af de bedste ungdomsspillere til at spille på reserveholdet. Jeg udtog fik aftalt 10 træningskampe mod andre reservehold fra Ligue 1.
Auxerre, Bordeaux, Lille, Lyon, Monaco, Nantes, Sochaux, Paris-SG, Le Havre og Strasbourg var der blevet aftalt kampe imod.
De 15 spillere der var udtaget til disse kampe var i første omgang:
Etienne Charvet, Samir Kouakbi, Mickaël Aravecchia, Renato Civelli, Pierre Kanstrup, Nik Besagno, Willty  Minguel, Jesper Juelsgaard, Mads Laudrup, Djime N’Gom, Mathieu Valbuena, André Ayew, Jordan Ayew, Baba Collins og Daniel Gbaguidi.
Detsuden vil andre af klubbens spillere også blive udtaget til et par af træningskampene.

Senere på aften fik jeg også en meddelelse om at weekendens kamp mod Toulouse var blevet flyttet til midten af oktober på grund af landskampe.

Det blev også i dag hvor endnu en Laudrup sluttede sig til klubben, nemlig Andreas Laudrup, som fra og med til sommer spiller for Marseille. Han skifter gratis fra Lyngby.
Andreas menes at have samme talent som sin bror, Mads, der i forvejen spiller i Marseille, og til sidst er brødrenes onkel, Brian Laudrup træner i klubben.



Torsdag 14. september 2006

Mattersburg - Marseille
UEFA Cuppen, 1. runde, første kamp

Mattersburg: (0)
Marseille: (3)
0-1 Johnny , 15’
0-2 Johnny , 43’
0-3 Mickaël Pagis , 85’

Startopstilling (4-4-2 Diamond)
C. Carrasso
H. Beye, M. Cahais, R. Zubar, T. Taiwo
L. Mokoena, L. Cana, J. Sosa, F. Ribéry
Johnny, M. Niang

Min tale til spillerne før kampen var simpel. Denne kamp kunne og skyldes vindes.
Kampen starte sløvt og ingen af holdene tør gå helt frem og sætte tempoet. Efter et kvarter kommer vi foran, da en forsvarsspiller fra Mattersburg snitter et indlæg lige ned for fødderne af Johnny, der sikkert kunne gøre det til 1-0. Mattersburg har svært ved at komme til chancer og har efter en halv time endnu ikke været rigtig farlige. Derimod er Franck Ribéry lige ved at gøre det til 2-0, da han kommer først på en ripost, men den rammer målmanden og går ud til hjørne. Kort før pausen er det Johnny der scorer sit tredje mål, da han modtager et frispark fra José Sosa, og sikkert skyder bolden op i hjørnet.

I pausen får spillerne besked på bare at forsætte, og så blev Mamadou Niang erstattet af Mickaël Pagis.

Anden halvleg er en kedelig affærer, hvor spillet bølger lidt fra side til side, uden nogen kæmpe chancer til nogen af holdene, alligevel får Mickaël Pagis scoret til 3-0, da han kommer alenen med målmanden.
En lide kedelig kamp blev sikkert vundet 3-0, hvilket næsten med sikkerhed sender os i gruppespillet. Især Ronald Zubar og de to nye José Sosa og Johnny gjorde det rigtig godt, og havde alle deres skyld i at vi vandt.

Ronald Zubar blev kampens spiller


Sagt af en kommentator efter kampen:
- Dette er ét af de mest overraskende resultater, som jeg nogensinde har set. Jeg havde gættet på en tæt kamp, hvor Marseille måske hev en smal sejr hjem, men de vandt alligevel en sikker sejr. Mattersburg-spillerne virkede chokeret i slutningen af kampen, og jeg er ikke sikker på, om de har nogen idé om hvad der skete.



Mandag 18. september 2006

Hvad gør jeg nu?


Hende igen, Audrey Tautou

YES!, så ringede hun endelig. Hun undskyldte at hun ikke havde haft tid før, men jeg sagde at hun var tilgivet. Jeg havde tænkt en del på hende siden sidste, og var helt utrolig glad for at hun endelig ringede.
Vi havde en hyggelig, og lang, snak. Hun er seriøs for dejlig, og jeg håber virkelig at jeg kan få noget kørende med hende. Det vil dog bare give os begge et kæmpe problem, vil ville jo blive udstillet som et nyt celebrity-par, men ville det ske, er jeg også sikker på at det er det værd.

Det var ikke det eneste der skete denne mandag. I morges havde Pape Diouf været forbi mit kontor. Vi havde snakket om den overstående Liga Cup-kamp, og vi var blevet enige om at der kun var to turneringer hvor vi skulle give os 110%, nemlig Ligue 1 og UEFA Cuppen, så jeg fik helt frie hænder med hensyn til hvem jeg ville bruge på onsdag mod Toulouse.

Jeg fik også brugt noget af dagen på at ringe hjem til Danmark, hvor det lød til at alle havde det godt. Aftensmaden spiste jeg sammen med min morfar, der havde lavet en let, men yderst lækker ret til os.




Onsdag 20. september 2006

Marseille - Toulouse
Coupe de La Ligue 2. runde


Marseille: (3)
Toulouse: (2)
Johan Elmander skadet , 7’
1-0 Samir Nasri , 22’
2-0 José Sosa , 34’
2-1 Achille Emana , 45+’
3-1 Alain Cantareil , 58’
3-2 Bryan Bergougnoux , 78’

Startopstilling (4-4-2 Diamond)
S. Porato
G. Bocaly, M. Cahais, J. Rodriguez, A. Cantareil
T. Maoulida, L. Cana, J. Sosa, S. Nasri
M. Pagis, Johnny

Jeg havde valgt at lade nogen af de faste spillere side over, for i stedet at give nogle nye spillere chancen. Før kampen fik spillerne at vide, at jeg regnede med at vi kunne vinde dagens kamp.
Efter små 10 minutter blev Toulouse, måske, største trussel, Johan Elmander skadet, og 10 minutter senere kunne Samir Nasri sende os foran 1-0 efter flot forarbejde af Mickaël Pagis. Efter en halv time var det José Sosa der viste målfarlighed, da han brød igennem Toulouses forsvar, og sikkert gjorde det til 2-0. I halvlegens overtide kunne Achille Emana sende Toulouse tilbage i kampen på en lidt tilfældig chance, 2-1.

Jeg valgte at bruge pausen på at opmuntre dem lidt, og lod også være med at foretage udskiftninger.

Toulouse forsøgte i starten af anden halvleg at komme tilbage i kampen med vores forsvar formår at holde dem fra fadet. I stedet gør Alain Cantareil det til 3-1. Det satte en lille stopper for presset fra Toulouse. Et kvarter før tid kommer Toulouse igen tilbage i kampen, da Bryan Bergougnoux gør det til 2-3 på et velplaceret frispark. Det tænder op for deres pres igen, men efter José Sosa er lige ved at scorer for os, i kampens overtid, synes sejren til os sikker.
Vi vinder fortjent en spændende kamp, og kan glæde os over at være gået videre i Liga Cuppen. Især José Sosa og Samir Nasri spillede godt, og det var da også José Sosa der blev kampens spiller.


« Seneste Redigering: 21 Mar 2007, 21:56 af Berendt » Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #77: 21 Mar 2007, 21:56 »

Fin update, kør videre med den samme stil.

Mangler der ikke et T i titlen på din blog? Droit au buT :-)
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #78: 21 Mar 2007, 22:00 »

Fin update, kør videre med den samme stil.

Mangler der ikke et T i titlen på din blog? Droit au buT :-)
Takker... og jo, gjorde der, men det er rettet nu Wink
Logged


chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #79: 21 Mar 2007, 22:08 »

God opdate.. Ja, fortsæt endelig i samme stil.
Der er nogle små skrivefejl i opdaten, det ødelægger læserytmen lidt. Men ellers er det jo en rigtig god blog, og da også nogle gode resultater. Sosa og Johnny ser ud til, at være nogle rigtig gode køb.!?
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

mrfair
Gæst
 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #80: 22 Mar 2007, 09:21 »

Ja, det ser godt ud (Tautou). Men også fint på banen.

Gerne nyt update snart.
Logged

Swaagenz1
Gæst
 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #81: 22 Mar 2007, 09:31 »

Det kører da meget godt for OM.
Har et spørgsmål - Brian Laudrup som træner? han findes ikke i mit spil! Er det blot ønsketænkning fra din side?
Og så ringede hun sørme! Smiley
Nydelig det er hun godt nok.
Logged

RFC - altid!!
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #82: 22 Mar 2007, 20:59 »

suveræn blok.. elsker klubben.. også irl.. skide godt skrevet syntes jeg!
Logged

Åhh, Randers FC
Østjyllands stolthed, de lyseblåee
holdet det er mit, og stoltheden den er stor
det er der ikke mange der forstår på denne jord

RANDERS FC.. ØSTJYLLANDS FODBOLDSTOLTHED<3

RFC - altid!!
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #83: 22 Mar 2007, 21:48 »

skal du ikk snart opdatere igen.. glæder mig som et lille barn Wink
« Seneste Redigering: 22 Mar 2007, 21:54 af RFC - altid!! » Logged

Åhh, Randers FC
Østjyllands stolthed, de lyseblåee
holdet det er mit, og stoltheden den er stor
det er der ikke mange der forstår på denne jord

RANDERS FC.. ØSTJYLLANDS FODBOLDSTOLTHED<3

7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #84: 22 Mar 2007, 21:50 »

Det kører da meget godt for OM.
Har et spørgsmål - Brian Laudrup som træner? han findes ikke i mit spil! Er det blot ønsketænkning fra din side?
Og så ringede hun sørme! Smiley
Nydelig det er hun godt nok.


Jeg har ham også som træner i mit spill Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #85: 23 Mar 2007, 16:45 »

Rigtig fed update. Det går jo fantastisk, både med resultaterne og privatlivet.! Hævet Øjenbryn
Kan jeg evt. få en SS af stillingen. Det ville være super.!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #86: 24 Mar 2007, 18:19 »

UPDATE!!!
Logged

I ain't playin', nigga

Swaagenz1
Gæst
 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #87: 26 Mar 2007, 14:54 »

Jeg har ham også som træner i mit spill Smiley
Hvilken version spiller I med?
Jeg har hentet patchen 7.0.2. og der findes Brian Laudrup ikke.
Og en update burde der vel også snart komme? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au But
« Svar #88: 26 Mar 2007, 15:02 »

Hvilken version spiller I med?
Jeg har hentet patchen 7.0.2. og der findes Brian Laudrup ikke.
Og en update burde der vel også snart komme? Smiley

Jeg spiller med betaen af sidens DB. Men det kommer vel også an på hvilke lande man vælger?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [UPDATE] I'Oheme - Droit Au Bu
« Svar #89: 26 Mar 2007, 15:53 »

God opdate.. Ja, fortsæt endelig i samme stil.
Der er nogle små skrivefejl i opdaten, det ødelægger læserytmen lidt. Men ellers er det jo en rigtig god blog, og da også nogle gode resultater. Sosa og Johnny ser ud til, at være nogle rigtig gode køb.!?
Stavefejl vil der næsten altid være, sådan er det jo... Men tak for at du kan lide bloggen, og jah både Sosa og Johnny har været gode indkøb!

Ja, det ser godt ud (Tautou). Men også fint på banen.

Gerne nyt update snart.
Ja hun ser godt ud:P
Jeg satser på en update i nat...

Det kører da meget godt for OM.
Har et spørgsmål - Brian Laudrup som træner? han findes ikke i mit spil! Er det blot ønsketænkning fra din side?
Og så ringede hun sørme! Smiley
Nydelig det er hun godt nok.
I mit spil er han med som træner... Smiley Så ingen ønsketænkning med ham... Peace

skal du ikk snart opdatere igen.. glæder mig som et lille barn Wink
Godt at hører at der er kommet nye læsere til... Wink mener ikke du har skrevet en kommentar før Wink
Update i nat Wink

Rigtig fed update. Det går jo fantastisk, både med resultaterne og privatlivet.! Hævet Øjenbryn
Kan jeg evt. få en SS af stillingen. Det ville være super.!
Takker Smiley
Og SS kommer der når jeg kommer hjem fra træning i aften Wink

Hvilken version spiller I med?
Jeg har hentet patchen 7.0.2. og der findes Brian Laudrup ikke.
Og en update burde der vel også snart komme? Smiley
Jeg spiller med betaen af sidens DB. Men det kommer vel også an på hvilke lande man vælger?
Spiller med 7.0.2 og sidens opdate... Men det emne skal ikke fylde i denne blog... Smiley
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010