home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 564 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gamle koryfæer på spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Gamle koryfæer på spil  (Læst 12860 gange)
Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #45: 19 Feb 2007, 20:57 »


Nice blog.. har nu også ventet i lang tid på en ny Opstemt

Forresten er det oss en rimelig fed kamp trøje du har fået bikset sammen der.. hehe
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #46: 19 Feb 2007, 21:24 »

det ser rigtig godt ud... har lige læst det hele gennem... og må sige at jeg er positivt overrasket...

John, forsæt det gode arbejde, og held og lykke med Køge!
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #47: 19 Feb 2007, 22:21 »

Sønnen var klædt i den nye spilletrøje, da vi i dag skulle på stadion for at se det nye Køge hold spille for første gang. Desværre kunne vi ikke være tilstede til ydmygelsen af Sønderjydske og den uafgjorte kamp mod Lyngby, men med det spil som holdet eftersigende var disket op med specielt mod Sønderjydske, Thisted og Ølstykke, så burde Akademisk Boldklub ikke være noget problem. Men den kliché har man jo før hørt, og det ender tit med at modstanderholdet så skaber store problemer alligevel.

Foran indgangen mødte vi en hvid mand med en mappe under armen, som vi ikke vidste hvem var, men han spurgte os om vej til loungen. Ja, han tror åbenbart vi har store forhold her på dette gamle stadion. Men vi viste ham rundt til indgangen. Det viste sig senere at være agenten for Patrice Bernier, den canadiske spillere som snart skulle starte i Køge Boldklub.

Nå, men tilbage til indgangen, hvor vi måtte af med 50 kroner for min søn, mens jeg selv måtte af med 100 kroner, og det ikke engang for en siddeplads. Men nå, det er vel tider vi skal vende os til med de satsninger som de laver her i klubben. Men mon det ikke også bliver prisen på det nye stadion - for en siddeplads!

Inde på stadion fik vi købt os en grillpølse og en øl/vand som blev nydt inden spillerne løb på banen til Guns 'N' Roses sangen "Welcome to the jungle", og en jungle var det at komme frem til souvenir shoppen, da min søn gerne ville have et flag. Men købt det blev det, og tre gange nåede han at bruge det i løbet af denne kamp.

Første gang var da Køge Boldklub kort før pausen kom foran 1-0 på mål af Henrik Jensens søn Mike Jensen. Han har virkelig overbevist mig med gode tekniske kvaliteter. Ham får vi meget godt ud af tror jeg. Jeg er igen i denne kamp blev imponeret af Dirk Marcellis. Hvis vi kan holde på ham længe, så ender han som den bedste forsvarsspiller i Danmark. En anden spiller der imponerede mig var Mads Junker. Godt nok spillede han en skidt kamp i dag, da intet rigtig lykkedes, men alligevel scorede han til 2-0 kort inden i anden halvleg, og lagde op til Dong Fangzhous scoring til 3-0. Vi fik en sikker sejr, og vi var rigtig glade sønnen og mig.

Min søn havde selvfølgelig sit vanlige spørgsmål, da der på Køges venstrekant løb en rødhåret spiller rundt. Han spurgte mig hvem han var, men denne gang måtte jeg dog blive min søn svar skyldig. Jeg vidste virkelig ikke hvem han var. Men da jeg kom hjem, og læste referatet på nettet, så kunne jeg læse mig frem til at navnet var Michael Barnes, og at det var hans debut i dag. Han var kommet til klubben fra Manchester United på Peter Schmeichels anbefaling.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #48: 19 Feb 2007, 22:37 »

Hejsa JS!

Endnu engang rigtig super blog. Spændende stadion planer den nye bestyrelse i Køge Boldklub har gang i. Klubbens nye kamptrøje er også fed, og fedt at se Mærsks logo på midten af den!

Perfekt start du har fået på 1. division. En kanon sejr i sæson åbningen mod Sønderjyske kan ikke være bedre, og holdet har været godt kørende i de efterfølgende kampe, så det tegner godt for Køge Boldklub i denne sæson.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #49: 19 Feb 2007, 22:42 »

Fin update og stadig en god måde du skriver på Smiley Forstæt i den her stil Thumbs Up
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #50: 19 Feb 2007, 23:34 »

Super, super lækker blog her! Til din orientering JS så er det SønderjyskE... uden D... Opstemt
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

soren frederiksen
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #51: 20 Feb 2007, 02:40 »

Har du overhovedet hentet nogen af spillerne selv, eller er det hele databas-ændringer?

Men stadig nice blog.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #52: 20 Feb 2007, 09:41 »

Har hentet Mads Junker og Morten Anvskjold plus ham Patrice Bernier der er på vej.. Det er dem indtil videre!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

soren frederiksen
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #53: 20 Feb 2007, 15:31 »

Hvordan fanden fik du Mads Junker til Køge? Det virker da som et røverkøb.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #54: 20 Feb 2007, 16:18 »

Hvordan fanden fik du Mads Junker til Køge? Det virker da som et røverkøb.

Har jo sat Køges omdømme lidt op med de nye koryfæer i klubben, og da han så var sat til salg i Vitesse, så var muligheden der. Anders Due gad dog ikke, det samme med nogle andre spillere jeg har prøvet.

Men omdømmet er sat op, derfor kommer der også nogle rimelig gode spillere i vinterpausen!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #55: 20 Feb 2007, 17:32 »

For fjerde gang er vi på vej til Køge Stadion for at se holdet sejre, eller det håber vi i hvert fald at de gør. Mange tilskuere var mødt frem ved stadion, så det så ud til, at der ville være en god stemning i dagens kamp mod Næstved.

Efter vi var kommet ind på stadion, så valgte jeg i dag at købe kampprogrammet, og på første side var trænerens ord for starten af sæsonen.

”Kære fans og sponsorer,

Kampene i tal(os først):
4:1 Sønderjydske
3:1 Thisted
1:1 Lyngby
4:1 Ølstykke
3:0 AB
2:0 Tjørring(Pokal)
2:1 Herfølge
1:0 HIK
2:0 Kolding FC
3:0 Fredericia
2:0 Hvidovre(Pokal)

Så er vi ni kampe inde i den nye sæson, og vi må jo sige at det er startet rigtig godt med otte sejre og én uafgjort. Ingen nederlag.

Vi har spillet rigtig god fodbold, og oppe foran har Mads Junker bombet kasser ind, 9 mål i 9 kampe er det indtil videre blevet til for den tilbagevendte angriber.

Jeg håber, at vi i dagens kamp mod Næstved kan hive den niende sejr, og jeg kan love jer, at spillerne er tændte på at vise alle jer fans og sponsorerer, at det ikke kunne var en heldig start. Vores mål er oprykning!

Håber I nyder kampen

John Petersen”


Dejligt at hører, at vores træner tror på sit hold. Jeg må sige, at jeg er ved at være overbevist. Det virker til at holdet kører godt under John, og jeg tror på han er den rette til at få Køge tilbage på landkortet.

Men hvor min søn nu henne? – Jeg blev lige grebet af kampprogrammet, og straks er sønnen smuttet. Men heldigvis stod han bare henne ved banden og snakkede med hans træner Jan Bang. Pyha, var sku lige ved at blive nervøs. Man ved aldrig i denne verden!

Nåå, men dagens kamp var ved at skulle starte. Endnu engang bragede ”Welcome to the jungle” udover højtalerne, og stemningen var ved at være god.

Holdet startede super godt, og spiller forrygende fodbold fra starten af. Der gik da heller ikke mere end syv minutter før Dong Fangzhou kunne sende bolden ind på hovedstød efter indlæg af Jimmy Smith der var kommet til klubben fra Chelsea. Jeg er virkelig imponeret over de her unge knægte.

Kampen gik lidt i stå efter scoringen til 1-0, det så ikke ud som om vores drenge rigtig gad, og Næstved kunne ikke. Så stillingen ved halvleg var 1-0. Fra anden halvlegs start så det ud til, at drengene igen gad spille fodbold, og der skulle bare gå seks minutter inden Dong Fangzhou kunne sende os foran med 2-0. Efter scoringen til 2-0 gik kampen helt i stå igen, og det endte ved den stilling. Drengene suser af sted mod oprykning til SAS Ligaen.








Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #56: 20 Feb 2007, 23:41 »

En sikker sejr over Næstved, men ellers super sæson indtil vidre efter de 10 første kampe. Køge Boldklub virker ustopelige, og må give personen der fortæller historien ret i at drengene fra Købe Boldklub suser mod SAS Ligaen!

GO KØGE!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #57: 21 Feb 2007, 12:39 »

Puha, det har været et hårdt første halvt år - eller rettere syv måneder - i Køge Boldklub. Selvom det er gået rigtig godt på holdet, så har det været svært med så mange unge spillere. Derfor har jeg også sammen med talentspejderne i klubben været ud at hente en del svenske og norske spillere, der skal ind at forstærke holdet. De har dog alle ville have oprykningsklausul, men jeg tror også på vi rykker op, så det bør ikke blive et problem.

Vi fører pt. Viasatsportdivision en med 12 point ned til AGF på andenpladsen, så det ser godt ud med kun 13 kampe tilbage. Det er virkelig flot af gutterne, og vi er samtidig i kvartfinalen af pokalturneringen, hvor Esbjerg fB venter efter vi i sidste runde slog FC Nordsjælland ud med 2-0 efter en lige kamp, hvor vi bare var bedre til at udnytte vores chancer.

Men tilbage til de nye spillere der er skiftet til klubben. I skal da lige have navnene.

Ola Toivonen kommer fra Örgryte, hvor han havde haft nogle kontroverser med træneren. Derfor var han placeret på transferlisten, og da slog vi til.

Niklas Sandberg kommer fra AIK Stockholm, hvor han ikke var fast mand. Han kommer til klubben med mål om fast plads. Pt. kan jeg dog ikke garantere ham det.

Jérôme Polenz spillede på Werder Bremens tredjehold. Det mener jeg dog han er for god til. Derfor var jeg hurtig med et tilbud, da chancen bød sig.

Tore Reginiussen kommer fra Tromsø, og havde det samme problem som Toivonen.

Jon Anders Riise kommer fra Ham Kam, og spiller på pladsen hvor vi hentede Andreas Sørensen til. De to kommer til at dele spilletiden.

Jone Samuelsen kommer fra Viking, og skal ses som en forstærkning af bredden på midtbanen.

Med disse indkøb er det også påkrævet, at vi rykker op, da vi ellers taber en del penge på deres klausuler.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #58: 21 Feb 2007, 17:37 »

ola toivonen skal nok blive et godt køb. købte ham til brøndby hvor han bare spillede klasse.
Logged



Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #59: 22 Feb 2007, 00:21 »

Nice nok fundet på og det hele, god skrivning som altid.

Dog har jeg et rimeligt stort spørgsmål/kommentar:

Når en fodboldvirksomhed drejer nøglen om, ligesom da Lyngby måtte dreje nøglem om for amatørforeningen for år tilbage. Så betyder det vel nedrykning, ergo skulle du have været i 2. division. Hvis jeg ikke tager helt fejl?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010