home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gamle koryfæer på spil
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Gamle koryfæer på spil  (Læst 12863 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #15: 18 Feb 2007, 12:06 »

dette er fanme genialt fundet på JS

Trofast læser
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #16: 18 Feb 2007, 12:29 »

En ny spiller er trådt ind af døren i Køge Boldklub. Ikke en spiller fra nogle af koryfæernes tidligere klubber, men tilgengæld er stort talent fra en af de andre første divisionsklubber.

"Vi var ikke helt enige i klubben. Derfor valgte de at sende mig på fri transfer. Jeg fik sagt nogle ting, som gjorde klubben - og træneren - lidt pissed off, men mere vil jeg ikke sige om denne sag. Nu håber jeg på at jeg i den næste uge kan spille mig til en kontrakt her."

Om han får en kontrakt er usikkert, da Køge Boldklub jo endnu ikke har præsenteret ny træner. Men det ser talentet ikke som noget problem.

"De har jo hentet flere nye spillere ind, selvom de ikke har nogen træner. Jeg håber bare, at jeg får en kontrakt, og at den nye træner så vælger at satse på mig. Det kan jo også ende med en af de tidligere topspillere som træner."

Da ugen var gået kunne det unge talent møde op til kontraktforhandling er med John Sivebæk. Og der blev de enige om en kontrakt frem til 2010.

Sivebæk siger om forløber: "Han har gennem den sidste uge vist et højt teknisk niveau, og jeg er sikker på, at han vil kunne gå ind og overtage højrekanten på holdet. Det bliver dog den nye træners valg. Men der er en stor fremtid i Tobias. Jeg kan fortælle, at vi indenfor den nærmeste fremtid har træneren klar."

Nyheden om en ny træner har også ramt de fleste danske medier nu, og rygterne svirre lystigt.

Her er overskrifterne fra de forskellige magasiner.

Ekstra Bladet: "Erik Rasmussen tæt på Køge Boldklub"
BT: "Ukendt træner bliver ny manager i Køge BK"
Forza: "Endnu et koryfæ til Køge BK"
Bold.dk: "Store tilbage i front"

Bliver spændende at følge Køge Boldklub i den nærmeste fremtid!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #17: 18 Feb 2007, 13:01 »

Endnu engang spændende, det bliver fedt hvis du får Tobias Mikkelsen. Han kan blive rigtig god. Og du skriver på en rigtig god måde, syntes jeg Thumbs Up  Forstæt sådan her Wink
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #18: 18 Feb 2007, 13:37 »

Fed avis!
Logged

soren frederiksen
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #19: 18 Feb 2007, 14:17 »

Virkelig nice blog !
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #20: 18 Feb 2007, 14:20 »

Knall blog!!  Smiley  UPDATE !!!!!    Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #21: 18 Feb 2007, 21:20 »

Under dagens træning udbrød min søn pludselig: ”Far hvem er det?” med fingeren pegende mod en ung målmand der netop var i gang med træningen sammen med Lars Høgh. En meget ungt udseende spiller, som ikke rigtig kommunikerede, men bare gjorde efter hvad de andre keepere gjorde. Det måtte være en af de spillere som Køge ville præsenterer på pressemødet senere.

Samtidig kunne man se den tidligere SAS Liga topscorer Mads Junker rende rundt og sparke bolde ind, men uden egentlig at deltage. Hvad lavede han her, og hvorfor løb han ikke sammen med de andre?

Resten af Køge truppen til dagens træning bestod af 16 mand – dermed måtte der jo være en del nye blandt dem, men der var ikke nogen der lige ledte tankerne hen på noget man kendte til. Men der så da ud til at være nogle gode talenter imellem. Specielt lagde jeg mærke til en ung forsvarsspiller, og da jeg henvendte mig til John ”Faxe” Jensen kunne han fortælle, at det var en af de unge talenter fra PSV Eindhoven, som Jan Heintze havde skaffet til klubben. Navnet kunne han ikke huske, men da Jan også var tilstede, så henvendte vi(min søn og jeg) os til ham og spurgte. Han kunne fortælle at
navnet var Dirk Marcellis, og at han var et stort talent fra PSV, men at han lige var et niveau under nogle af de andre talenter, derfor havde han fået lov at tage ham med til Danmark.

Da Peter Schmeichel viste sig ude på træningsbanen, så plagede min søn mig om, at gå over og få hans autograf. Og selvfølgelig kunne vi da gøre det, det er jo ikke tit vi ser disse koryfæer i Køge, men det bliver nok noget mere nu. Autografen kom på plads, og vi blev inviteret med til det senere pressemøde, hvor Peter kunne fortælle at der blev præsenteret spillere og andre spændende ting. Min søn var helt ekstatisk over dette tilbud, og selvfølgelig tog vi imod. Der var dog stadig to timer til klokken var 13.00, og spillernes træning sluttede inden for den næste halve time.

Efter træningen fik min søn autografer fra flere spillere vi ikke kendte, men selvfølgelig også hollænderen Dirk Marcellis, som jeg var meget lykkelig over at Køge havde fået til klubben. Vi stod nu bare og ventede på den sidste 1½ time gik, så vi kunne komme til pressemøde, i mens så vi lilleputdrengene spille sammen med Kim Vilfort. Der var flere gode talenter i den årgang, men om de bliver til noget senere er uvist.

Men ventetiden er meget lang – specielt for min søn!

Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #22: 18 Feb 2007, 21:28 »

Absolut en blog, som pt. sparker røv! Thumbs Up

Med han er ikke den eneste, som har Schmeichel's autograf Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #23: 18 Feb 2007, 21:31 »

Absolut en blog, som pt. sparker røv! Thumbs Up


Lige præcis Peace
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #24: 18 Feb 2007, 21:33 »

Endnu en god update!
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #25: 18 Feb 2007, 21:33 »

Med han er ikke den eneste, som har Schmeichel's autograf Peace
Nej, det er han nemlig ikke.. Wink
Ej, en rigtig god blog du har fået sat igang.
Et meget spændende Køge projekt.!  Thumbs Up
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #26: 18 Feb 2007, 21:43 »

Det ser stadig rigtig godt ud Thumbs Up Fortsæt det goe arvejde Thumbs Up
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #27: 18 Feb 2007, 21:48 »

Super start på din nye blog J-S! Det tegner godt det her, og jeg glæder mig til at følge udviklingen i Køge Boldklub under de gamle koryfæers ledelse!
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #28: 18 Feb 2007, 21:57 »

Nøj, det er gutes det her!!!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #29: 18 Feb 2007, 21:57 »

Rigtig god update igen!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010