home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gamle koryfæer på spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Gamle koryfæer på spil  (Læst 12861 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Gamle koryfæer på spil
« : 17 Feb 2007, 23:33 »

Jeg har til dette spil ændret i databasen, så det passer til mit spil. Finder i dette spil urealistisk, ja så det fordi det et spil. Men ellers håber jeg I vil følge med, og se hvad der sker. Jeg kan dog ikke garantere for realisme.




Datoen er den 1.6.2006, og på en generalforsamling bliver det offentliggjort at den lille klub Køge Boldklub må dreje nøglen om, og en æra er slut for denne gang. Det har været en sorgens dag i Køge, og flere store firmaer har været ude at beklage klubbens skæbne, som samtidig ser ud til at styrke rivalerne fra landsbyklubben Herfølge Boldklub. Der nu nyder godt af, at endnu en fusionssnak faldt til jorden, og de nu er Køge Kommunes eneste divisionsklub.

Klubbens fungerende formand, indtil denne dag, Jørn Rasmussen kom med følgende kommentar på generalforsamlingen .

"Vi har virkelig kæmpet for at få fusionen igennem, men da det kiksede, så blev vi simpelthen nødt til at dreje nøglen om. Der var ikke andet at gøre. Nu håber vi på, at vi en dag kan vende tilbage til de bedste rækker. Men der kan gå lang tid inden vi igen ser Køge Boldklub i de bedste rækker."

Med dagens kedelig besked ser det ud til, at en æra er slut, og at DBU skal ud at finde et hold til at overtage Køge Boldklubs plads. For potentielle købere kan Køge Boldklub dog være en kærkommen mulighed, for at få deres egne drømme ført ud i livet med en divisionsklub. Det eneste det kræver, er at de får den fulde magt over klubben indenfor de nærmeste dage, og at DBU vælger at godkende købet. Der vil dog ligge en hård opgave forud for de eventuelle købere, da Køge Boldklub netop nu er uden spillere, og trænere, da alle er blevet fritstillet.

Køge Boldklub har gennem tiden vundet to mesterskaber i 1954 og 1975 - håbet var flere, men indtil videre er der sat en stopper for denne drøm.
« Seneste Redigering: 18 Feb 2007, 00:37 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #1: 17 Feb 2007, 23:38 »

Så er JS tilbage, åbenbart med en Køge blog... Når jeg glæder mig da.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #2: 18 Feb 2007, 00:02 »

Det bliver spændende, men det er svært at starte uden spillere synes jeg Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #3: 18 Feb 2007, 00:27 »

Helt klart en blog jeg vil følge med i.
God start Thumbs Up
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #4: 18 Feb 2007, 00:35 »

DBU skal alligevel ikke ud at finde en ny klub til at overtage Køge Boldklubs plads, da der i dag er kommet følgende pressemeddelse ud fra Køges nu tidligere formand Jørn Rasmussen.

Pressemeddelsen lyder:

Køge d. 30. juni 2006
Til samtlige medier i Danmark,

Det er med stor glæde at vi kan meddele, at Køge Boldklub dags dato er blevet overtaget af en række tidligere landsholdsspillere, der har skudt en masse penge i klubben, samt hentet en ny træner ind.

Det er forhåbentlig starten på en ny storhedstid for vores allesammens klub Køge Boldklub.

Der kan forventes mere nyt i den nærmeste fremtid.

Med sportslige hilsner

Jørn Rasmussen
Formand Køge Boldklub
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #5: 18 Feb 2007, 00:37 »

Fantastisk.. Det er det jeg kan sige.. Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #6: 18 Feb 2007, 01:52 »

I dag d. 1. juli 2006 er den nye bestyrelse, samt trænerteam, for Køge Boldklub blevet præsenteret, og man må sige det er nogle prominente navne der har købt den tidligere topklub. Desuden har klubben præsenteret en del sponsorer, så klubben nu har over 200 millioner kroner i kassen. Dermed er der lagt op til, at Køge Boldklub kan blive en rival for FC København på sigt!

Den nye bestyrelse hos Køge Boldklub er:
Peter Schmeichel
Brian Laudrup
Preben Elkjær
John Sivebæk
Flemming Povlsen

På trænerfronten har disse fem koryfæer fået andre prominente navne ind:
Allan Simonsen
John "Faxe" Jensen
Henrik Jensen
Lars Høgh
Jens Bangsbo
Flemming Serritslev
Mogens Kreutzfelt
Kim Vilfort
Benny Nielsen
Søren Lerby
Jan Heintze

Disse ansættelser har også været en del af grunden til at store sponsorer som Mærsk, McDonalds, IBM, Microsoft, Danske Bank og Elgiganten har smidt anselige millionbeløb i Køge Boldklub.

Direktør Peter Schmeichel udtaler efter offentliggørelsen.

"Målet er i denne sæson at sikre oprykning til SAS ligaen, og der indenfor tre år at være etableret i den bedste del af rækken. Vi har, udover en masse prominente trænere, fået etableret samarbejde med flere af vores(læs. bestyrelse/trænere) tidligere klubber, så der har vi klart en fordel i forhold til flere andre danske klubber. Køge Boldklub er nu kendt ude i verden. Og vi har allerede sikret os flere talenter til truppen, som dog ikke ville være i nærheden af de enkelte klubbers førstehold.

Udover disse spillere har Henrik Jensen, John Sivebæk, Benny Nielsen, Kim Vilfort og jeg selv fået vores sønner til at spille i klubben. Derfor er Mike Jensen, Christian Sivebæk, Morten Nielsen, Kasper Vilfort og Kasper Schmeichel de første spillere som vi kan præsenterer her i klubben. Vi forsøgte også at få Michael Laudrups sønner, men pt. ville de ikke. Vi holder dog et vågent øje med dem."

Det forventes at der inden for den nærmeste fremtid vil blive præsenteret flere spillere til Køges hold. Der skulle ifølge kilder komme spillere til klubben fra Manchester United, Glasgow Rangers, Borussia Dortmund, Ajax Amsterdam og Chelsea, men som Peter Schmeichel sagde, så det ikke spillere der var i nærheden af de andre klubbers førstehold.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #7: 18 Feb 2007, 02:08 »

KANON BLOG!

Flemming Povlsen er ass. træner i Horsens Wink 
- Bare lige en oplysning ..
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #8: 18 Feb 2007, 02:14 »

KANON BLOG!

Flemming Povlsen er ass. træner i Horsens Wink 
- Bare lige en oplysning ..

Tak - og ikke mere Wink

Det er jo ændret i databasen Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #9: 18 Feb 2007, 02:27 »

Tak - og ikke mere Wink

Det er jo ændret i databasen Smiley

Godt Wink
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #10: 18 Feb 2007, 09:23 »

Spændende.!
Christian Sivebæk bliver kanon om nogle år.
Er i sæson 08/09 og han er fast mand på mit Aab hold.
Nå, men nok om det. Jeg ser frem til, at følge denne blog.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #11: 18 Feb 2007, 09:30 »

Spændende!

Får vi den nye trøje at se?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #12: 18 Feb 2007, 11:34 »

I dag blev de første spillere til det nyopstået Køge Boldklub så præsenteret. Det drejer sig om talenter fra Manchester United og Chelsea, de to engelske klubber.

Køge Boldklub har igennem de seneste dage været i kontakt med de engelske klubber, og er nu blevet enige om, hvilke spillere der kan skifte på en fri transfer til Køge Boldklub. Der er dog indføjet en klausul, sådan at hvis de virkelig slår igennem, så har Chelsea og Manchester United førsteret på de spillere de selv har sendt til Køge.

I Køge BK udtrykker man stor glæde over de nye spillere.

"Det er en fornøjelse at vores samarbejde udvikler sig på denne måde. Jeg synes det er en rigtig god måde at gøre det på. Vi håber, at vi med denne start kan ligge grobund for at få flere talenter til klubben fra vores tidligere klubber. Desuden forhandler vi pt. med en tidligere topangriber i SAS Ligaen, som gerne vil tilbage til Danmark og Sjælland." Udtaler Peter Schmeichel.

De nye spillere i Køges trup er:

Fra Manchester United
Michael Lea
Daniel Rose
Michael Barnes
Dong Fangzhou

Mens det fra Chelsea er
Morten Nielsen - kom sammen med sin far Benny Nielsen
Phil Younghusband, sammen med hans bror James
Yves Makabu Ma Kalambay
Jimmy Smith

Der forventes i Køge, at man indenfor den nærmeste fremtid kan præsenterer talenter fra Ajax og Rangers, mens en ny trøje også er ved at blive produceret!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #13: 18 Feb 2007, 11:46 »

Det er rigtig spændende det her syntes jeg. Dog lidt korte update's men det er også godt, at man ikke får det hele på en gang. Smiley Held og Lykke med Køge Thumbs Up
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #14: 18 Feb 2007, 11:54 »

God start Smiley Glæder mig til at se de nye trøjer. Godt med en lidt alternativ blog Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010