home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 548 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gamle koryfæer på spil
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Gamle koryfæer på spil  (Læst 12862 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #60: 24 Feb 2007, 14:30 »

Nice nok fundet på og det hele, god skrivning som altid.

Dog har jeg et rimeligt stort spørgsmål/kommentar:

Når en fodboldvirksomhed drejer nøglen om, ligesom da Lyngby måtte dreje nøglem om for amatørforeningen for år tilbage. Så betyder det vel nedrykning, ergo skulle du have været i 2. division. Hvis jeg ikke tager helt fejl?

Ja det ville det nok gøre, men som jeg skrev i starten, så var der en frist på et par dage inden konkursen blev indgivet til DBU. Derfor kunne de nå det! I starten var det jo på en generalforsamling der blev informeret om det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #61: 24 Feb 2007, 14:42 »

Ja det ville det nok gøre, men som jeg skrev i starten, så var der en frist på et par dage inden konkursen blev indgivet til DBU. Derfor kunne de nå det! I starten var det jo på en generalforsamling der blev informeret om det Smiley

Okay John, den må jeg lige have glemt da jeg skrev indlægget Wink
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #62: 24 Feb 2007, 15:09 »

Er der en update på vej? Rullende Øjne
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #63: 24 Feb 2007, 15:32 »

Er der en update på vej? Rullende Øjne

Jep mangler bare lige billeder
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #64: 24 Feb 2007, 15:43 »

Spændingen var stor, da vi stod hjemme i rækkehuset og var ved at gøre klar til at tage mod stadion. Dagens kamp var mod mægtige Brøndby IF i Pokalturneringens semifinale første kamp. Kan vi virkelig gå hele vejen til finalen?

Min søn ville males sort/hvid i hovedet i dagens anledning, så det var op på loftet for at finde fastelavnsmalingen.

Efter han var blevet malet, så var det ud i vores Peugeot 206, og på vej mod stadion. 10 minutter senere var vi ved stadion, hvor der var en time til kick off. Der var allerede godt over 10000 mennesker til stede tror jeg. Aldrig har jeg i hvert fald været så presset når jeg har stået her.

Dagens startopstillingen blev annonceret over lydanlægget, og var som følger her.

Køge BK - 4-4-2: Kasper Schmeichel - Dirk Marcellis, Antoine Ponroy, Tore Reginiussen, Jon Anders Riise - Tobias Mikkelsen, Patrice Bernier, Ola Toivonen, Javier Martina - Sahr Senesie, Dong Fangzhou
Bænken: Wang Dalei, Andreas Sørensen, Morten Avnskjold, Mads Junker

Brøndby IF - 4-5-1: Stephan Andersen - Martin Spelmann, Mikkel Bischoff, Per Nielsen, Christian Järdler - Martin Ericsson, Marcus Lantz, Henrik Kildentoft, Martin Retov, Kasper Lorentzen - Nedim Halilovic
Bænken: Michael Tørnes, Mark Howard, Joseph Elanga, Dennis Sørensen

Dommer til dagens kamp er Tonny K. Poulsen, som vi har haft tre gange, og alle tre gange har fået sejre.

Tonny K. Poulsen fløjtede kampen igang præcis klokken 19.30, og bare fire minutter senere var vi kommet bagud, da Brøndbys enlige angriber Nedim Halilovic sendte bolden ind på hovedstød efter indlæg fra svenske Martin Ericsson. Brøndby er virkelig startet stærkt ud, og vi har svært ved at holde styr på dem.

Selvom vi ikke har været særlig godt med i starten, så skabte det alligevel vild jubel, da udligningen faldt efter syv minutters spil. Det var Brøndbys midterforsvarer Per Nielsen der sendte bolden ind bag Stephan Andersen. 1-1 efter under ti minutter.

Brøndby fortsatte i dominans, og specielt Halilovic har haft flere chancer for at sende dem foran med 2-1, men da kampen rundede den halve time, da så det ud til, at vi kom mere med i spillet, og efter 33. minutters spil kunne kinesiske Dong Fangzhou endnu engang skrive sig selv på måltavlen, da han sendte os i front med 2-1. Stemningen er virkelig god på stadion lige nu.

Ved halvleg er vi foran med 2-1, selvom specielt Halilovic har haft flere chancer for udligning, men han er heldigvis ikke skarp nok! Det viser sig her i halvlegen, at det ikke var Dong der scorede, men det i stedet var et selvmål af Brøndbys målmand Stephan Andersen. Vi er lidt heldige i dag!

I starten af anden halvleg har Brøndby haft et par store chancer. Blandt andet har Kasper Lorentzen været alene igennem, men igen var deres afslutning for svag.

Efter 70. minutter har vores træner John Petersen foretaget første udskiftning, da en skuffende Sahr Senesie blev erstattet med Morten Avnskjold, der ryger ind på midten, og Ola Toivonen op i angrebet.

Vi endte kampen med en sejr på 2-1. En dejlig sejr, men med et resultat som Brøndby nok heller ikke er helt utilfredse med inden returkampen på Brøndby Stadion.



Returkampen er på Brøndby Stadion
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #65: 24 Feb 2007, 15:58 »

Tillykke med sejren over Brøndby. Lad os nu se om du kan fuldføre missionen på udebane. Det håber jeg ihvertfald. Ellers en rigtig god blog, men en god synsvinkel Smiley
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #66: 17 Apr 2007, 18:24 »

Nu må denne supergode blog da snart op igen?
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #67: 17 Apr 2007, 19:04 »


Jaa! vil have mere Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #68: 17 Apr 2007, 20:40 »

det er en fed blog du er igang med hvornår forventer du og spille champions league???

ps din blog er meget uoverskuelig men ellers kutgw
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #69: 17 Apr 2007, 20:44 »

...hvornår forventer du og spille champions league???


Er det ikke lidt overdrevet at spørger om det, når "manden" ikke har updatet sin blog i 2 måneder Smiley
Logged

lakk
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #70: 17 Apr 2007, 20:47 »

Er det ikke lidt overdrevet at spørger om det, når "manden" ikke har updatet sin blog i 2 måneder Smiley
Det  havde jeg ikke set,  jeg har kun lige læst historien og synes den er mega fed og jeg er røv nysgerig
Logged

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010