home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 546 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Gamle koryfæer på spil
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Gamle koryfæer på spil  (Læst 12864 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #30: 18 Feb 2007, 21:58 »

Hmm, af en eller anden mærkelig grund har bloggen her ikke rigtig fanget mig. Jeg ved ski ikke lige hvorfor, men det kan jo være det kommer... :-)
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #31: 18 Feb 2007, 22:12 »

Knall blog!!  Smiley  UPDATE !!!!!    Opstemt

Mange tak - og den er lige kommet Wink

Virkelig nice blog !

Også en tak til dig, håber at kunne følge det op..

Fed avis!

Tak - den tog også sin tid at få til at se ordentlig ud, selvom den er enkel..

Absolut en blog, som pt. sparker røv! Thumbs Up

Med han er ikke den eneste, som har Schmeichel's autograf Peace

Hehe - det er han temmelig sikkert ikke.. Og tak..

Lige præcis Peace

Tak

Det ser stadig rigtig godt ud Thumbs Up Fortsæt det goe arvejde Thumbs Up

Jamen det vil jeg da så prøve - tak for kommentarerne

Super start på din nye blog J-S! Det tegner godt det her, og jeg glæder mig til at følge udviklingen i Køge Boldklub under de gamle koryfæers ledelse!

Tak Kimu.. Håber I fortsat vil nyde bloggen.

Nøj, det er gutes det her!!!

Tak - glad for der er så mange der kan lide den Smiley

Rigtig god update igen!

Tak - håber at kunne fortsætte det.

Hmm, af en eller anden mærkelig grund har bloggen her ikke rigtig fanget mig. Jeg ved ski ikke lige hvorfor, men det kan jo være det kommer... :-)

Man kan jo ikke fange alle Wink - Men håber da at fange dig på et tidspunkt.. Du kan ikke komme på noget der skal ændres, eller med eller noget??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #32: 18 Feb 2007, 22:45 »

En halv time forsinket træder Peter Schmeichel ind foran pressen for at sige, at nu er de klar til at gå igang med pressemødet. Min søn har siddet og været noget utålmodig den sidst halve time, men lidt slik har fået ham ned at sidde igen.

Der er en underlig stemning herinde, hvad er det der skal ske nu?

Peter Schmeichel og John Sivebæk sætter sig ind i stolen.

"Blækken skulle lige tørre på to kontrakter. Derfor er vi lidt forsinket, men begge underskrifter var vigtige at få på plads, da den ene var en vigtig spiller, mens den anden er vores nye træner."

Den nye træner? Jamen vi havde da ikke set nogle kendte ansigter ude på træningsbanen, og hvis han var i klubben, så havde han vel også været ude at kigge? Erik Rasmussen har jo været rygtet hertil, men så kan det da ikke være ham. Eller kan det?

Peter Schmeichel tager igen ordet, mens mine tanker suser rundt.

"Vi kan i dag præsenterer de sidste spillere som vi har fået fra klubber rundt omkring, og samtidig kan vi præsenterer to danske spillere der vender hjem efter udenlandsophold. Og til sidst har vi lidt stadionplaner, og den nye hjemmebanetrøje."

Derefter blev de nye spillere præsenteret. Jeg kendte ikke nogle af dem, men jeg ser stadig meget frem til Marcellis' debut. Klubben har lovet et pressemeddelse med truppen, og derfor gider jeg ikke sidde her og skrive dem allesammen.

Da de nye spillere fra koryfæernes gamle klubber var præsenteret, så kom også navnet på den målmand som min søn havde været så interesseret i. Han var kineser og navnet var Wang Dalei. I Kina er han regnet for et af de største talenter, og Schmeichel var meget begejstret for ham. Jeg tror dog ikke han slår Kasper af.

De to udenlands danskere var Morten Avnskjold, som klubben har hentet hjem fra Sverige. De forventer at han skal styre vores midtbane. Jeg ved dog ikke helt om jeg ser ham som den rigtige. Men det skulle være den nye træner der har anbefalet ham.

Den anden er Mads Junker, som også var med på træningsbanen, og så fik vi da også grunden til at han rendte lidt for sig selv. En forstrækning gjorde, at han kun var med ude på banen for at se sine holdkammerater træne. Men ham glæder jeg mig meget til at se i aktion for Køge Boldklub. Han bliver rigtig god, hvis vi vil rykke op.

Efter de to spillere var præsenteret, så blev der holdt en lille halv times pause, hvor klubben bød på en vand eller øl, så man kunne få slukket tørsten, og tænke lidt over købene. Jeg er meget tilfreds, selvom vi har mange unge spillere, som jeg ikke kender niveaut på!

Da pausen var slut var det nu Flemming Povlsen og Brian Laudrup der trådte ind for at fortælle nærmere om den nye træner, samt stadionplanerne.

Povlsen tog ordet. "Den nye træner er 29 år gammel, og måtte - ligesom jeg selv - stoppe karrieren tidligt pga. knæproblemer. Men vi tror på, at han har talentet til at løfte denne klub op som den bedste i landet indenfor de næste fem år. Hans navn er John Petersen og han har tidligere været til prøvetræning i flere af de største danske klubber, mens han i hans ungdomstid var udenlandsprof i Feyenoord i Holland, hvor han dog måtte stoppe pga. den nævnte knæskade.
Desværre er han ikke her i dag, så spørgsmålene må udeblive."

Hmm.. John Petersen.. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Det er ikke en jeg kender, men det klubben fortalt lød meget lovende, så jeg tror de har truffet det rigtige valg. Og min søn ser meget tilfreds ud, men nu har han jo også både fået autografer, slik og sodavand. Hvem kan så være utilfreds?

Brian Laudrup skulle efterfølgende præsenterer de nye stadionplaner, og hvilke nogen.. Det er ikke småting, som denne klub arbejder på. Et stadion med plads til 20000 tilskuere er ved at blive bygget ude omkring Ravnsborghallen, og trænings- samt ungdomsfacilitetern e bliver også udbygget med et akademi.

Det er store planer der er igang her! Vi glæder os til at komme igang.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ronen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #33: 18 Feb 2007, 22:57 »

Fed blog du har gang i der. Er rigtig dårlig til at følge med i blog's generalt, men vil da gøre et forsøg med denne!!! Smiley

Men som sagt rigtig fed blog, god skrive måde og rigtig flot sat op!!!

KUTGW!!
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #34: 19 Feb 2007, 13:18 »

Det må siges at være store ambitioner Køge har med de spillere de henter og med det stadion de vil lave.

Igen rigtig godt skrevet. Glæder mig til mere Thumbs Up
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #35: 19 Feb 2007, 13:31 »

Er ikke god til og følge med i blogs..Smiley men tror jeg vil følge så godt med som jeg kan..Tunge Ser rigtig godt ud JS..Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #36: 19 Feb 2007, 14:38 »

Enig! Men kan vi ikke snart se trøjerne! Opstemt
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #37: 19 Feb 2007, 14:52 »

Det ser godt ud. Spændende med alle talenterne. Er der også lidt rutine på vej?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #38: 19 Feb 2007, 19:17 »

Så kom dagen, hvor vi skulle i kamp mod oprykningskandidate rne SønderjydskElitespo rt.

Inden kampen skulle der holdes pressemøde, hvor Preben Elkjær skulle præsenterer den nye trøje, som for første gang skulle indvies i dag.

"Vi er meget glade for den nye trøje, som Hummel har lavet til os. Det er en meget flot trøje, som stadig holder fast ved traditionerne i klubben, om at man her spiller i sort/hvid stribede trøjer. Samtidig har Mærsk fået pladsen på fronten af trøjen, og vi synes deres logo passer godt ind."

Herefter fik jeg lov at fortælle lidt om den kommende kamp, og kunne samtidig fortælle lidt om en ny spiller, der kommer til klubben i den nærmeste fremtid.

"Vi har valgt i dag at starte i en offensiv 4-4-2 opstilling med meget farlige kanter. Jeg tror på at det er den rigtige opstilling for denne trup."

Startopstillingen til dagens kamp bliver:
Kasper Schmeichel - Alan Lowing, Dirk Marcellis, Antoine Ponroy, Michael Lea - Tobias Mikkelsen, Morten Avnskjold, Mike Jensen, Javier Martina - Dong Fangzhou, Mads Junker.

Jeg kunne samtidig fortælle, at vi ligger i forhandlinger der er meget tæt på afslutning med den til salgsatte canadiske midtbanespiller Patrice Bernier, der vil komme til klubben for 9 millioner kroner.

Kampen var en drøm, og endte med en knusende 4-1 sejr til os på mål af Javier Martina, samt hattrick af Mads Junker. Det kunne ikke være en bedre start.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #39: 19 Feb 2007, 19:40 »

En fin start mod SønderjyskE. Var det egentlig en venskbaskamp eller var det en kamp i ViasatSportDivision en?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #40: 19 Feb 2007, 19:44 »

Turneringskamp.. Nåede ikke nogle træningskampe i alt det virak der var omkring overtagelsen, og spillere der skulle til Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

7kfum
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #41: 19 Feb 2007, 19:46 »

Det er virkelig en af de bedste blogs lige nu (den fjerde bedste). På de vigtige kampe må der gerne komme lidt mere kød på, hvis du forstår...
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #42: 19 Feb 2007, 19:50 »

Kanon blog. Godt med en storsejr til at lægge ud med Wink. Udover det er det også en fed trøje Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #43: 19 Feb 2007, 19:53 »

Det er virkelig en af de bedste blogs lige nu (den fjerde bedste). På de vigtige kampe må der gerne komme lidt mere kød på, hvis du forstår...

Det er jeg enig i. Selvom det ikke er de længste updates syntes jeg faktisk, at de er tilpas lange Thumbs Up

Syntes også det er en rigtig god måde du skriver på Smiley Jeg overvejer lidt at skrive det lidt på same måde i min blog, dog med visse forskelle, for jeg vil jo ikke kopiere din stil helt. Håber det er okay med dig Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gamle koryfæer på spil
« Svar #44: 19 Feb 2007, 19:55 »

Rigtig god blog! forsæt endelig!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010