home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  1 Bruger, 456 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er denne blog?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Direkte dårlig!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!  (Læst 15443 gange)
7kfum
Gæst
 
[Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« : 21 Jan 2007, 18:17 »

Tilbage mod fortids storhed!


Mette og børnene sov. Det var også bedst. Jeg kiggede på billetten, der stod at vi ville lande i Birmingham klokken 14. Jeg regnede med at vores nye hjem ville ligge halvanden times kørsel fra Birmingham. Men heldigvis havde jeg sørget for at vi kunne hente bilen i lufthavnen. Det var en Audi, en Audi A6. Jeg havde mest købt en Audi for børnene skyld, jeg selv var ikke specielt interasseret i biler. Jeg kiggede på uret, det stod på 13:49, så vi burde være der om 10 minutter.
Klokken viste 14:02, da jeg vækkede Mette og børnene. Vi skulle lande nu. Ahh, en blød landing, jeg hader de hårde bump, som kommer ved en hård landing. Alle folk rejste sig op, jeg var klar, klar til at blive Manager i England.

Den kørte herligt, bilen. Børnene var begejstret over vores nye bil, og det var herligt, at køre i denne fantastiske bil. Jeg glædet mig til Mette og børnene reaktion på vores nye hus, det havde bestemt heller ikke været billigt, men vi skulle have det godt, nu når vi flyttede. Et hus på 2 etager tonede frem. Jeg kunne tydeligt huske det, Stort køkkenallerum, 2 store stuer, 3 dejlige værelser og toilet på begge etager. Det var dejligt at komme tilbage til dette fantastiske hus. Børnene styrtede straks ind i huset, for at se sig omkring imens jeg vidste Mette rundt. Dette ville være begyndelsen på noget stort!
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 19:20 af 7kfum » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #1: 21 Jan 2007, 20:26 »

Rigtig flot indledning, held og lykke i det engelske! Thumbs Up
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #2: 21 Jan 2007, 21:04 »

I må gerne komme med gæt på hvem der er manager og hvad for en klub det er i. Det er nemlig meningen med inledningen... Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #3: 21 Jan 2007, 21:05 »

Det er M. Laudrup!

Klubben må enten være A. Villa eller Birmingham.. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #4: 21 Jan 2007, 21:39 »

Ingen af dem er rigtige... Smiley Gæt igen..
Logged

Juanito
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #5: 21 Jan 2007, 21:45 »

KLubben er nok Blackburn :p
Manageren? Aner det ikke Opstemt
Logged

Practise makes Perfect!

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #6: 21 Jan 2007, 21:54 »

Klubben er hverken Blackburn, Aston Villa eller Birmingham.
Og træneren er ikke MICHAEL Laudrup.

Et tip til klubben de har været verdens bedste klub...
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #7: 21 Jan 2007, 21:57 »

Nottingham Forrest Opstemt
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #8: 21 Jan 2007, 21:59 »

og manageren er "the great dane"
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #9: 21 Jan 2007, 22:03 »

Hvem "the great dane" ?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #10: 21 Jan 2007, 22:19 »

Tilbage mod fortids storhed!


Det er præcis en måned siden jeg stod uden for City Ground, her i Nottingham, første gang. Nu står jeg her så en måned senere. Jeg har efter aftale med min assisterende manager, været i Danmark i 3 uger, efter min far har været på hospitalet. Nu er det godt igen, der skete ikke min far noget. Nu står jeg foran City Ground igen, og nu vil jeg ikke have flere pauser, nu vil jeg igang som træner i Nottingham Forest," Hej Brian" råber min nye Ali Daei, efter mig. Han er en rutineret og sjov gut, men det kan godt knibe lidt med det engelske. Jeg skal ind til forhandlinger, først om Sherman Cardenas arbejdstilladelse og derefter til møde med Arsenal om et lån af Denilson. 2 forretninger jeg har kørt der hjemme fra.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #11: 21 Jan 2007, 22:21 »

Når så er det sikkert Brian Laurup
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #12: 21 Jan 2007, 22:32 »

*BLING*
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #13: 22 Jan 2007, 16:12 »



Miraklet ved navn Laudrup



Nottingham evening post har i denne måned taget pulsen på Laudrup og det nye Nottingham Forest
Nathan Tyson er liga topscorer

Det er nu en måned siden at Brian Laudrup trådte til som Manager for Nottingham Forest. Vi har i denne artikel forsøgt at tage pulsen på det genskabte hold. Efter bare en måned er Nottingham, som et helt nyt hold. De spiller bedre sammen, og ligger lige nu nummer 1, efter 4 vundne og 1 uafgjort. Ingen havde troet at Brian Laudrup havde så store evner inden for manager faget. Han har fået 2 rigtig gode transfers på plads, her når transfervinduet lukker, i Sherman Cardenas og Ali Daei. Derudover har Manager Laudrup haft en lang flirt med Viborg spiller, Kingsley Onyenekwe. Som han flere gange har udnævnt som et kæmpe talent. Brian Laudrup er af medierne allerede sat i forbindelse med, Colo Colo, Men Laudrup har afvist.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #14: 22 Jan 2007, 16:46 »

Det ser meget godt ud.. vel skrevet og fint med billedere..  Desværre har du købt Sherman Cardenas hvilket jo er kedeligt at læse i næsten hver blog der er her på siden.. Og det er jo ikke sjovt at købe de samme spillere hele tiden..  Men ja.. Jeg er også lidt sur over at du har brugt Brian Laudrup.. for jeg har hele tiden flirtet med selv at starte en blog.. og der var det netop ham jeg skulle udgive mig for at være..   ticked off    hehe


Men det ser godt ud... og jeg tror også jeg vil hænge på i denne blog.. så forsæt det gode arbejde.  Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010