home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 313 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er denne blog?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Direkte dårlig!

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!  (Læst 15368 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #30: 27 Jan 2007, 19:10 »

IWKUTGW Smiley (I Will Keep Up The Good Work)
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #31: 28 Jan 2007, 11:14 »

Ny afsteming er på benene. STEM!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #32: 28 Jan 2007, 13:08 »

Jeg går igang med en opdatering nu. Der er nu 7 spillere som har Brian Laudrup som favorit personale, hvorimod i sidste måned var der en.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #33: 28 Jan 2007, 13:39 »

Tilbage mod fortids storhed!

Januar


Hvordan har vi nogensinde kunne tvivle på hans evner? Det er det spørgsmål vi spørg os selv om i klubben lige nu. Vi startede måneden med 2 nederlag, men så trådte han virkelig i karakter, han aflyste en træning for at snakke taktik med holdet og vupti, de næste fem opgør ender med 4 sejre og kun et nederlag, heriblandt en 5-0 sejr over Bournemouth. Se det kan man kalde evner!

Vi i klubben er virkelig begyndt og se evner i den lille splejs fra Danmark. Hans evner har resulteret i at størstedelen af førsteholdet har forlænget deres kontrakt. Men nu skal jeg nok stoppe på at rose ham til skyerne mere.

Jeg er meget tilfreds med min afslutning på måneden, i de sidste 4 kampe har jeg scoret 5 mål, og jeg føler jeg er på vej tilbage i super form. Min gode ven Sammy Clingan har i denne måned skabt interasse fra Brimingham, hvilket han også har fortjent. Og Kris Commens, en af mine andre gode venner er blevet månedens næstbedste spiller. Men hvad der er vigtigst har Manchester City de sidste kampe været på tribunen og kigge på mig. Jeg er mega stolt, jeg har fået opmærksomhed for en Premier League klub.

Apropos opmærksomhed, er vores midterforsvarer Wes Morgan, blevet solgt til Sunderland, for 8 millioner! Jeg var ret imponeret, men jeg mener at hvis jeg lige nu skal væk fra Nottingham Forest så skal det være for en Premier League klub, og ikke en Championship klub, da vi alligevel skal spille i Championship næste år!

Dog er vores største succes i denne måned, hverken at vi vandt 5-0 over Bournemouth eller at vi solgte Wes Morgan for 8 millioner. Det er at vi kun er minimeter fra at vinde Johnstone Paint Trophy, (også kendt som VANS-pokalen) den første kamp efter Brian Laudrups møde, var i syd semifinalen, hvor vi sikkert vandt 2-0 mod Northampton, med mål af Ali Daei og mig. I syd finalen, smadrede vi så Leyton Orient, med 3-1, med mål af Sammy Clingan, Ali Daei og mig selv igen. Nu kan så afvente retur kampen i syd finalen før vi drager videre til den endegyldige finale!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #34: 28 Jan 2007, 17:44 »

Ris Ros er meget velkommen Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Januar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #35: 29 Jan 2007, 16:07 »

Jeg går igang med update for Februar nu... Opstemt
Logged

7kfum
Gæst
 
[Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #36: 29 Jan 2007, 16:31 »

Tilbage mod fortids storhed!

Februar


Denne måned har vi fået et udbytte af 11 points i 6 kampe, via 3 sejre, 2 uafgjorte og 1 tabt. Hvilket vi er meget tilfredse med, er at vi nu kun er 1 point fra Bradford på 2. pladsen. Med hensyn til min prøstation har den været skuffende. Jeg har kun fået banket 1 mål ind, men jeg optimistisk omkring at jeg nok skal banke minimum 5 ind i næste måned. Jeg er lidt ærvelig over at Sherman nu ikke har spillet i 3 måneder, først pågrund af Sydamerika's U/21 mesterskab og derefter en skade. Men jeg syntes at vores leje svend, Ricardo Fernandes fra Chelsea har klaret det rigtig godt.

I min mangel på mål har Ali Daei her i denne måned virkelig bombet til, 5 mål er det blevet til fra hans fod hvilket må siges at være meget tilfredstillende. Faktisk er det også fantastisk for mig fordi, at hvis jeg ikke bomber kan jeg stole på at Ali Daei gør det. Selvom jeg ikke har spillet så godt i denne måned er Brian blevet ved med at tro på mig, selvom vi har Agustin Delgado på bænken, hvilket jeg er meget stolt af. Jeg er meget overrasket over vores nye mand i forsvarets kvaliteter, det må siges virkelig at være et scoop for Brian. Marcus Dahlin er i denne måned blevet kåret til månedens bedste spiller, hvilket, jeg synes er godt klaret efter 2 måneder i klubben.

Da der var Liga Cup finale i denne måned mellem Manchester United og Everton, tog vi hele førsteholdet der ind, de fleste (inklusiv mig selv) heppede på Manchester, men vi blev skuffet på det groveste, da Everton vinder overlegent 2-0. Det eneste jeg tænkte da Tim Cahill, fik pokalen i hænderne var, bare det var mig. Men jeg er stadig tro på at vis ikke jeg bliver opdaget af en Premier League klub, så vil jeg fører Nottingham Forest til Premier League.

Klubben har i denne måned fået et asmarbejde med Stockport County på plads. En aftale hvor at Stockport County vil fungere som rugekasseklub for os. Jeg tror på det er godt for klubben, så at de unge talenter får lidt kamp erfaring. Min gode ven Felix Bastians, er allerede udlånt resten af sæsonen til Stockport County, og han er tro på at det vil gøre ham bedre.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Januar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #37: 29 Jan 2007, 16:32 »

Ris og Ros er meget velkommen... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #38: 29 Jan 2007, 18:12 »

Vil i helst have de 2 sidste måneder som 1 update eller 2?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #39: 29 Jan 2007, 19:06 »

Siden i ikke svarer forventer jeg at i er ligeglade? Men næste update bliver for resten af sæsonen... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #40: 29 Jan 2007, 21:26 »

Ny afstemning, PLAESE læg en stemme plus en kommentar...
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #41: 29 Jan 2007, 21:33 »

Synes det er en udemærket blog, det jeg altså har fået læst af den. Har ikke fået læst de sidste par opdates, da jeg lige nu ikke har så meget tid. Derfor har jeg valgt kun at følge med i de blogge, jeg synes er de bedste lige nu.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #42: 29 Jan 2007, 21:37 »

Tak for din kritik. Smiley jeg vil forsøge at gøre bloggen bedre...
Men på hvilke punkter?

I øvrigt tak for din kommentar som jeg savner lidt, for jeg vil jo gerne lave den bedste blog så muligt og det er svært uden kommentarer om hvad man gør dårlig eller godt Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #43: 29 Jan 2007, 21:47 »

Tak for din kritik. Smiley jeg vil forsøge at gøre bloggen bedre...
Men på hvilke punkter?

I øvrigt tak for din kommentar som jeg savner lidt, for jeg vil jo gerne lave den bedste blog så muligt og det er svært uden kommentarer om hvad man gør dårlig eller godt Smiley
Ja.. Det kan jeg godt se. Skal lige prøve at læse dine sidste opdates igennem, og så komme med en kommentar. Evt. hvad du kan gøre bedre. Men får nok ikke tid før i morgen.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #44: 29 Jan 2007, 21:59 »

Tusind tak for det.. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010