home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
23 Maj 2024, 23:07 warmon Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  1 Bruger, 500 Gæster Online.

Indlæg: 1132799 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er denne blog?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Direkte dårlig!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!  (Læst 15444 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #15: 22 Jan 2007, 16:58 »

jeg synes personligt det er langt sjover at høre fra 1 person fordi at hvis man er god til og beskrive kan folk få en forhold til personen og det er med til og fange folk

så det er sådan at hov nu har jeg lige 5minuttter jeg må hellere se hva brian(eller en journalist) har fået skrevet
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #16: 22 Jan 2007, 17:30 »

God blog du har gang i. Godt skrevet og godt sat op med billeder. Glæder mig til at læse mere omkring Brian Laudrups eventyr i Forrest!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #17: 22 Jan 2007, 21:02 »

Det ser meget godt ud.. vel skrevet og fint med billedere..  Desværre har du købt Sherman Cardenas hvilket jo er kedeligt at læse i næsten hver blog der er her på siden.. Og det er jo ikke sjovt at købe de samme spillere hele tiden..  Men ja.. Jeg er også lidt sur over at du har brugt Brian Laudrup.. for jeg har hele tiden flirtet med selv at starte en blog.. og der var det netop ham jeg skulle udgive mig for at være..   ticked off    hehe


Men det ser godt ud... og jeg tror også jeg vil hænge på i denne blog.. så forsæt det gode arbejde.  Thumbs Up

Hehe... Så fik jeg ham først... Smiley Jeg fandt faktisk først ud af hvor udbredt Sherman Cardenas var bagefter jeg købte ham Smiley

jeg synes personligt det er langt sjover at høre fra 1 person fordi at hvis man er god til og beskrive kan folk få en forhold til personen og det er med til og fange folk

så det er sådan at hov nu har jeg lige 5minuttter jeg må hellere se hva brian(eller en journalist) har fået skrevet

Okay det vil jeg da så gøre fra nu af ! Smiley

God blog du har gang i. Godt skrevet og godt sat op med billeder. Glæder mig til at læse mere omkring Brian Laudrups eventyr i Forrest!

Tusind Tak Smiley




Tusind tak til jer alle sammen for jeres gode ord. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #18: 23 Jan 2007, 15:54 »

Tilbage til fortids storhed!


Ahh, sofaen var ekstra dejlig i dag. Jeg har lige været til genoptræning, nede i klubben. Jeg fik en forstrukket læg, i kampen mod Crewe, som er enkamp siden. Jeg regner lige nu med at være tilbage om 1 uge eller 2. Det har været en meget blandet måned, både fra mig, Nathan Tyson og for resten af Nottingham Forest. Jeg er heldigvis stadig topscorer i ligaen med 9 mål hvilket er yderst tilfredsstilende. Jeg har desværre lige nu spillet 230 minutter uden mål. Vi har i denne måned opnåede 3 sejre, 1 uafgjort og 3 tabte i ligaen, hvilket fører os til en 2. plads. Men den største succes i denne måned var at vi kom videre til 3. runde i Liga cuppen, med sejr 4-3, over Sheffield Wednesday. I 3. runde skal vi møde Barnsley et opgør jeg glæder mig meget til.

Jeg synes at holdet er faldet meget godt i, med hinanden, men der er jo nogle man kan bedre med end andre. Jeg er blevet rigtig gode venner med Rune (Pedersen), Felix (Bastians) og Kris (Commens). Hvor jeg derimod ikke bryder mig om Paul Smith og Danny Culip.

Jeg ved ikke helt hvad for et forhold jeg skal have til Brian Laudrup, på en måde kan jeg godt lide ham, men jeg synes bare han kommer med nogle mærkelige mediekommentare nogle gange. Som Huddersfield kampen da han blev citeret for ikke at synes at jeg havde spillet så godt, hvorefter han dagen efter udmelder at jeg har været meget suveræn. Selvfølgelig et stort kompliment. Men det virkede bare lidt mærkeligt det hele.

Vi har i denne måned 2 af sæsonens vigtigste opgør, 3. runde kampen mod Barnsley i Liga cuppen, og kampen mod Blackpool til slut i måneden. Begge kampe som jeg forventer vi vinder.
Så der er noget at se frem til i denne måned!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #19: 23 Jan 2007, 20:22 »

Hov. Fik lige glemt at sige det var fra September... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #20: 24 Jan 2007, 19:11 »

Tilbage mod fortids storhed!


Oktober



Det var dog lidt af en møg måned for mig og klubben. Men en super måned for min ven Ali Daei. Ali formåede at score hattrick to kampe i træk! Men vi tabte 2, vandt 3 og spllede en uafgjort. Det er jo faktisk okay, men vi tabte til Bradford og ligger nu nummer 3, ØV. Men vi fik da trøst i at vinde 4-1 over Barnsley i Liga cuppen, hvor jeg også fik sat en kasse ind, efter Ali Daeis hattrick. Men dagen efter kom så lodtrækningen, hvor vi uheldigvis trak Manchester United. Jeg ser det både som en ulempe og en fordel. Jeg får chancen får at bevise noget overfor et Premier League hold, men får klubben er det noget L***. Klubben har fået en ny højre fløj, Boyd Mwila, jeg tror det er bredde, men det kan også være frdi at Nicky er ved at blive gammel.

Stemningen i klubben er blevet meget bedre. Paul Smith skal sælges, og jeg er jubel lykkelig. Mr. Pain in the ass forsvinder ved årsskiftet, og Rune er nu helt suveræn førstemålmand. Jeg begyndt at synes meget bedre om Sammy Clingan, han er virkelig begyndt at blive flink, efter at han er blevet uvenner med Paul Smith.


Jeg har i denne måned ikke fået så meget spilletid, men det er dog pågrund af min skade i månedens 3 første kampe. Jeg er blevet skiftet ind 1 gang, og startet og sluttet i 3 kampe nu. Jeg har formået at få banket 2 kasser ind. Jeg føler at jeg er i meget bedre form end jeg var sidste måned. Jeg kan mærke på mine ben at de kan klare at løbe en kontra nu, det kunne de ikke for en måned siden.

Jeg har lært en ny måde at blive bedre på af Brian, som jeg blevet bedre venner med nu. Det er at vær måned skal jeg sætte mig selv mål. Så denne måneds mål er:
Jeg skal score minimum 5 mål.
Vi skal op på anden pladsen igen.
Og jeg skal spille godt mod Manchester United.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #21: 24 Jan 2007, 19:18 »

aahhh Ali Daei hvis han kan scorer lige så mange mål for dig som landsholdet så er du en heldig kartoffel
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #22: 24 Jan 2007, 19:19 »

Han er ikke topscorer, det er Nathan Taylor (som bloggen handler om) med 13 mål, hvorimod Daei har scoret 11.. Smiley Dejlig at se en ny læser Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #23: 26 Jan 2007, 15:45 »

Tilbage mod fortids storhed!

November


Det har været en meget blandet måned. Super måned i ligaen, og katastrofe uge i cupperne! I ligaen har vi vundet alle kampene, med henholdsvis 5-2, 2-0 og 2-0 igen. Derfor blev Brian også månedens træner for anden gang, på tre forsøg. Kris blev da også månedens spiller foran, Wes (Morgan) og en eller anden som ikke var på vores hold. Men i cupperne har det været en dårlig måned, nej KATASTROFAL! I liga cuppen røg vi ud som forventet, mod Manchester United, men med cifrene 1-0. Kampen blev domineret af United, men vi havde da nogle chancer. I første halvleg, fik vi at vide vi skulle ud og stå en god defensiv kamp, og scorer på kontra. Men i anden halvleg efter de havde scoret deres mål, i første, beordrede Brian vores normale meget offensiv taktik. Jeg var ret fustreret den kamp, det var slet ikke som i vores division. Forsvaret var hurtigt og fysik stærkt, og det var næsten umuligt for Jon-Paul og jeg at komme igennem.
Desværre var Ali også skadet i den kamp, og det gjorde jo heller ikke vores chance større. Jeg kan mærke at jeg spiller meget bedre med Ali ved siden af mig.

I FA cuppen gik det ikke meget bedre, faktisk så tabte vi til Crewe, en kamp som jeg synes vi burde vinde. Men det gjorde vi altså ikke.  Den eneste gode ting rent cup mæsigt er at vi gik videre til semifinalen syd, i VANS pokalen. Med en straffesparksturner ingssejr, over Bournemouth. En kamp som vi burde have vundet i selve kampen. Vi overtog anden pladsen i denne måned, hvilket er stor succes. En stor medvirkende til denne placering var vores sejr over nummer 1, Blackpool på 2-0. Hvor jeg også scoret et mål, som det blev 4 af i denne måned, altså lige under mit mål. Der var faktisk kun en af mine mål det lykkedes. Og det var at komme på andenpladsen igen.

Mit forhold til Brian er blevet meget bedre, han er begyndt at fokusere meget mere individuelt. Både i træningen og til kamp. Hvilket jeg ser som et stort skridt på vejen mod at blive toptræner. Brian har været meget aktiv på transfermarkedet herop til Januar, og han har allerede fået alle de spillere han skal have. Han har fået Toumani Diagouraga og Ricardo Fernandes på lån fra henholdsvis Watford og Chelsea, begge på et 3 måneders lån, efter at Sherman blev skadet i 3 måneder sidste måned. Han har også købt spillere. Dette er Agustin Delgado, angriber fra LDU de quito. Markus Dahlin midterforsvarer fra Örgryte og Boyd Mwila højre fløj, ligledes fra Örgryte. Jeg er ikke bange for at Agustin kommer til klubben. For Brian tog Ali og jeg indtil et møde dagen efter det blev offfentlig gjort, og fortalte at han var blevet hentet til bredden. Men hvis han gjorde det godt kunne han godt true vores placering, men lige nu var han tænkt som en forstærkning til bænken.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #24: 26 Jan 2007, 16:55 »

Jeg vil meget gerne have kommentarer så jeg kan gøre min blog bedre Smiley
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #25: 26 Jan 2007, 19:32 »

Syntes det er en spændende og god blog... KUTGW

Ps. Kunne man evt. få et SS af stillingen...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #26: 27 Jan 2007, 12:15 »

Tilbage mod fortids storhed!

December


Det sner uden for, det gør det jo i December. I aften er det så nytårsaften en ny start. Der er mange mål for en klub i det nye år, for os er det at rykke op og vinde VANS pokalen. Det har rent faktisk været en god måned for os, 4 sejre, 1 uafgjort og 1 tabt. Men for mig har det været en lorte måned, jeg har kun scoret en gang, og jeg har ikke haft Ali Daei ved min side i hele måneden, pågrund af en virus. Derimod har Brian fået et lån på Rhys Murphy, i 3 måneder, men når Agustin, kommer til klubben og Ali er rask, vil han være fjerde valg. Måneden startede skuffende med et 0-1 nederlag til Scunthorpe, hvor efter vi vandt 4 i træk, over Swansea, Cheltenham, Doncaster og Brentford. Det var i Brentford kampen jeg fik scoret mit eneste mål i denne måned. Vi sluttede julemåneden af med at spille 0-0 mod Carlisle.

Sammy og jeg har været ret meget nede i selvtillid i denne måned, vi ved ikke helt hvorfor for vi er begge 2 blevet rigtig gode venner med Brian, og der er ikke umiddelbart noget galt, men der er bare lidt stor udskiftning i truppen. Shabazz Baidoo er også kommet til som højre midtbane, men jeg tror faktisk helt inde at det er fordi at ingen af os er i en god spillemæsig periode.


Vi her i klubben er rasende på fodbold forbundet, vi skal nemlig spille den 1. Januar mod Port Vale. Det betyder at der ikke bliver nogen fester i år. I år tog jeg et meget stort skridt til juleaften, jeg havde min kæreste gennem 3 måneder med, hendes navn er Vanesa, og jeg er helt forgabt i hende, jeg mødte hende første gang på et diskotek inde i byen efter en af kampene. Og jeg faldt pladask for hende, hun har langt brunt hår, smukke øjne og generalt er hun en skønheds dronning. Men nok om det. Jeg skal til at gøre klar til vores middag, vi er kun 2, Vanesa og jeg, og så må man jo selv tænke sig til hvad der kan ske bagefter.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #27: 27 Jan 2007, 18:45 »

Der er igen meget velkommen for respons så jeg kan gøre min blog bedre Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #28: 27 Jan 2007, 19:07 »

rigtig god blog og jeg synes ikke rigtig der er noget der skal gøres bedre eller anderledes så kutgw
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #29: 27 Jan 2007, 19:10 »

Tusind tak for at du kommentere og for din ros Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010