home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  3 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor god er denne blog?
Den bedste!
En af de bedste!
God!
Middel!
Kedelig!
Direkte dårlig!

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!  (Læst 15366 gange)
7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #60: 31 Jan 2007, 16:42 »

Updaten kommer nok først 17:30 Smiley
Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #61: 31 Jan 2007, 17:35 »

Update ? du sagde 17:30
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #62: 31 Jan 2007, 17:53 »

Ja undskyld jeg går igang nu, skulle bare lige have en handel på plads Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #63: 31 Jan 2007, 19:16 »

Mission oprykning!

Resten af sæsonen plus startden nye sæson!



Månederne for klubben. (skrevet af Brian Laudrup)

Slutning på sæsonen: Vi sluttede fantastisk af på sæsonen, jeg var mega stolt da jeg kunne se Ali Daei få fik trofæet i hænderne. Jeg havde gjort det, vi havde gjort det. Vi havde vundet League one, efter en formidabel slutspurt. Nu snakker jeg så meget om hvor godt vores sidste kampe gik, men det kender i jo intet til. Så her er en liste over de sidste 2 måneders resultater.

4-0 over Chesterfield, med 2  mål af Nathan Tyson og 2 af Ali Daei. Meget tilfredsstillende, at vi fik opbygget vores selvtillid, på denne måde.
3-3 imod Millwall. Målene blev scoret af Cardenas, Ali Daei og Nathan. Jeg var ret tilfreds, da vi ikke havde spillet vores bedste kamp men alligevel havde fået uafgjort, mod formstærke Millwall.
2-0 over Rotherham med mål af John Thompson og Sammy Clingan. Godt resultat, og det var lidt alternative målscorer.

2-1 over Bradford. Ali Daei og Nathan fik de vigtige mål i kassen. der betød en sikker andenplads.
2-2 mod Crewe i Vans-pokal finalen. Vi vinder sikkert på straffe efter at Rune, får reddet 2 spark.
1-2 til Brighton. Lidt skuffende, men vi kom over det hurtigt efter. Målet blev scoret af Nathan.
2-0 over Scunthorpe. Et hold vi havde haft problemmer med tidligere. Men vi vinder med mål af Ali og Nathan.
3-0 over Blackpool. Sejren der for alvor sikrede os mesterskabet. De vigtige mål blev sat ind af Boyd Mwila, Nathan og Ali.
4-1 over Oldham. En sejr der var nødvendig, mod ligaens bundprop. Boyd Mwila, fik for anden gang i træk scoret, imens Nathan scorede et fantastisk hattrick.
1-2 mod Swansea. Jeg var ret skuffet efter kampen, for det betød at der kun var 3 point ned til Bradford. Det enlige mål blev scoret af Sammy Clingan.
3-0 over Cheltenham. En sejr der betød mesterskab, da de var 4 point bag mig nu med en kamp tilbage.
2-0 over Carlisle. En symbolsk sejr efter at mesterskabet var sikret. Cardenas og Ali var det der scorede de symbolske mål.

Transfer vindue plus nogle venskabskampe. Vi har være meget aktive på transfer markedet, for at være klar til The Championship. Vi har i alt købt for 31 millioner, og solgt for 25. Jeg er ret tilfreds med hvad det er blevet til. Og her skal i få navnene:


Lars Stubhaug købt for 3,5 millioner af Everton. Jeg synes vi havde brug for lidt stabalitet på målmandsposten. Og så kan man jo spørge hvorfor jeg går ud og henter en 17årig målmand. Men han har simpelthen klassen til at slå Rune allerede.
Antonio Frigerio købt som reserve målmand får en værdi af 300.000 kroner.
Scott Cuthbertkøbt for 4,25 millioner. Jeg blev helt vildt imponeret da jeg fik Per Thomsen rapport på ham. Han skulle købes. Og jeg blev ikke skuffet da jeg så ham i aktion får Celtic.
Floribent N'Galula. Fri transfer fra Manchester United. Primært købt til bredden.
Danny Olsen 7 millioner var prisen på den unge dansker. Det første køb hjemme fra Danmark af. Han kommer til at indgå i et rotationssystem.
Daniel Sjölund den tidligere Liverpool spiller fik jeg får en værdi af 1,5 millioner. Han er lige nu tredjevalg, efter Ali og Nathan. Men han skal tage over når Ali stoppper.
Martin Dignito 19årig talent uden kontrakt. Desværre kommer han til at spille får vores rugekasse klub i Belgien indtil han har fået statsborgerskab.
Carlos Marinelli han er en af mine store køb i år. Jeg fik til en værdi af 5,75 millioner. Og han kommer til at gå direkte ind på førsteholdet som fast mand.
Andy Dorman den sidste for i år, er blevet købt til at rotere med Sammy Clingan, men nu da Sammy er skadet i 5 måneder, bliver han fast mand.


De før omtalte venskabskampe endte således:

2-3 mod FCK. Det er jo i og for sig okay, når det er mod et hold som har deltaget i Champions League sidste år.
3-1 over Lyngby. Vi fik hevet en stor 3-1 sejr med hjem over skandale ramte Lyngby.
3-2 over OB. De blev nummer 2 i SAS ligaen sidste år. Så jeg er udemærket tilfreds.
1-2 mod Viborg. En kamp som jeg er meget skuffet over, vi formåede slet ikke at holde Steffen Højer og Mota fra bordet.
0-2 mod Preston. Vi taber med 2 mål til Premier League holdet Preston. Hvilket i og for sig er okay, men vi fik undervurderet Neil Mellor som scorede begge mål. Hvis vi havde haft ham i kort snor fra start af havde det gået bedre.
2-1 over Stockport. Vi vinder en kneben sejr over vores rugekasse klub. Hvilket var lidt ligemeget.



Den store verden. (skrevet af Brian Laudrup)

Jeg vil bare lige orientere jer om de store turneringers resultater.
Premier League blev vundet af Liverpool.
Primera Division, fik Sevilla som mestre.
Bayern Vandt igen i det tyske.
For sjette gang i træk vandt Lyon i Frankrig.
Milan vinder det skandale ramte Serie A.
Vinderne af UEFA cuppen blev Roma med en finale sejr over PSG.
Chelsea vandt heldigt, efter at have scoret i sidste minut. Hvorefter det gik ud i straffe, hvor Chelsea var stærkere end Milan.

Mit fodboldliv. (skrevet af Nathan Tyson)


Jeg var meget tilfreds med min sidste sæson. Især min afslutning, hvor jeg i de sidste 12 kampe scorede 11 mål. Hvilket jeg synes er meget godt. Sidste sæson kommer altid til at stå i min hjerne. Jeg tror aldrig jeg kommer til at spille så godt som jeg gjorde der. Jeg blev ekstremt stolt da jeg fandt ud af hvor mange priser jeg havde vundet:
Topscorer i League one med 28 mål.
Flest assist i League one med 17.
Højeste gennemsnitsvurderin g. Med 7,47.
Flest driblinger per kamp, 3,18
Årets spiller i Nottingham Forest.
På årets hold i League one.


Men jeg kan huske den følelse jeg havde, jeg var konstant ovenpå og beordrede at jeg ville til en større klub. Men jeg blev klogere, da Brian gjorde som jeg sagde indså jeg hvor meget jeg elskede denne klub. Jeg kunne simpelthen ikke forlade den. Og jeg bedte om en ny kontrakt i stedet.
Nu er jeg klar til at spille The Championship med Nottingham Forest!
Vi har desuden fået nye trøjer, med Tiger som sponser, og med dem er vi 110% klar til The Championship.

Mit liv. (skrevet af Nathan Tyson)


Privat var det den værste måned i mit liv. Vanesa og jeg kunne ikke sammen mere. Det var lige ved at blive så godt. Men nu er alt tabt på gulvet. Vi havde ellers købt en leglighed, så nu er jeg nød til at finde en Room mate. Jeg ved ikke om jeg skal ud og score eller om det bare bliver en for holdet. Det er ellers en lækker leglighed i centrum af Nottingham, og den er 160 kvadrat meter. Hvilket er meget stort til en person. Men jeg har ikke så meget tid lige nu. Så jeg er nød til at smutte til træning.





Finder Nathan en Room mate og hvor godt går det Nottingham Forest i de første kampe i The Championship?
Læs med i næste måned!




Vil i være venlige at lægge en kommentar om hvordan det er nu. Smiley
« Seneste Redigering: 31 Jan 2007, 19:37 af 7kfum » Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Februar] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #64: 31 Jan 2007, 19:17 »

Der skal nok komme mere privat liv i næste update. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #65: 31 Jan 2007, 19:30 »

rigtig godt men har du ikke fået skrevet noget af det 2 gange

men lyder rigtig godt med privat livet og tilykke med mestreskabet

og btw hvorfor har rotterdam -10 point
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #66: 31 Jan 2007, 19:35 »

Det ved jeg ikke. Hvad har jeg fået skrevet 2 gange?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #67: 31 Jan 2007, 19:37 »

Så er det fixet. Smiley
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #68: 31 Jan 2007, 20:14 »

Synes det ser rigtig fint ud. God lang opdate, hvor du kommer hele vejen rundt.

Held og lykke i The Championship.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #69: 31 Jan 2007, 20:46 »

Tak. jeg vil forsøge at holde stilen... Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #70: 31 Jan 2007, 21:28 »

Hvad synes i om transfers og resultater?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #71: 31 Jan 2007, 21:33 »

resultaterne ser rigtig gode ud men med transfer kender jeg stor set ikke nogle af dem og hvis det havde mig der havde spillet havde jeg nok hentet en stjerne i stedet for så mange middel spiller
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Guldbrand
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #72: 01 Feb 2007, 06:54 »

Det ser straks mere spændende ud nu syntes jeg.. Og tillykke med oprykningen  Thumbs Up
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #73: 01 Feb 2007, 09:26 »

Prøv og søg på dem inde i spillet. Ihvertfald Carlos Marinelli og Andy Dorman kan blive stjerne i Championship Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Ny sæson] Tilbage mod fortids storhed!
« Svar #74: 04 Feb 2007, 22:37 »

Denne blog, er på pause. Da jeg har mistet spillelysten med Nottingham Forest. Men jeg er igang med at skrive en ny blog allerede.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010