home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154761 gange)
rammy
Ynglingespiller

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #150: 12 Mar 2007, 11:15 »

Så er det altså sandt - en ægte FM-GEEK kan blive gift Wink

mrfair
Gæst

« Svar #151: 12 Mar 2007, 11:58 »

Nu ved jeg ikke hvornår man bliver defineret som geek, men jeg er også gift, så det kan det åbenbart.

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #152: 12 Mar 2007, 11:59 »

Hold op hvor bliver jeg deprimeret over dine resultater og tænker at jeg ikke slår til som manager:-) Meget flot klaret med CL og de nye ansigter hos The Spiders. Bryllup = bolterabendt (eller hvordan man staver til det) :-)

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 12 Mar 2007, 12:30 »

Kan man få et billede af millan og bojan? =)

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #154: 12 Mar 2007, 12:36 »

Tak, tak, tak  Smiley

Schram - nu har min vej jo ikke været en dans på roser hele vejen - så det er bare op på hesten og fortsætte, så skal resultaterne nok komme...og ja, polterabend...det er spændende hvornår jeg bliver 'kidnappet'... Opstemt

SS af Millán og Bojan - jeg prøver at se på det, når jeg får et hul i kalenderen.

En gang FM - altid FM Smiley

Quistgaard
Juniorspiller
**

« Svar #155: 12 Mar 2007, 12:38 »

ved ikke

Tilmeld jer HER!

mrfair
Gæst

« Svar #156: 12 Mar 2007, 14:08 »

Til alle der kunne være interesserede er her en lille guide til Queens Park (på engelsk) som jeg fandt få FM-Britain:

http://www.llm-britain.co.uk/index.php?page=scotravellers&view=queenspark

rammy
Ynglingespiller

« Svar #157: 13 Mar 2007, 08:25 »

Nu ved jeg ikke hvornår man bliver defineret som geek, men jeg er også gift, så det kan det åbenbart.

Det var en lille joke om at man godt kan havde et socialt liv SELVOM man spiller ALT for meget FM Wink

mrfair
Gæst

« Svar #158: 13 Mar 2007, 10:30 »

Det var en lille joke om at man godt kan havde et socialt liv SELVOM man spiller ALT for meget FM Wink

Ja, den fangede jeg godt. Mit svar var nok bare ikke så klart Forlegen

Dusty78DK
Manager

« Svar #159: 13 Mar 2007, 20:59 »

Så er det altså sandt - en ægte FM-GEEK kan blive gift Wink

Hey, hey, jeg er da også gift.  Wink

labomb
Reserveholdsspiller

« Svar #160: 13 Mar 2007, 21:38 »

Er imponeret over din blog.. har selv haft et spil kørende med East Stirlingshire fra den skotske 3.div, men udviklingen gik i stå i 1.div, da klubben ikke ville sende talentspejdere ud fra Skotlands grænser efter 5 sæsoner, og man har kummerlige trænings- og stadion faciliteter til at starte med...

ZhotLog
Gæst

« Svar #161: 13 Mar 2007, 21:50 »

Første gang jeg læser i bloggen, hvorfor ved jeg egentlig ikke... Men i hvert fald, er jeg meget imponeret over såvel dine måde at skrive på, som resultaterne på banen, fremragende! Og så tror jeg ikke, at der er mere at sige.. Udover.. Update!! ;-)

Heitmann
Gæst

« Svar #162: 14 Mar 2007, 23:44 »

Nu har jeg læst hele bloggen igennem ..
Og den er helt klart min favorit-blog her på siden ..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #163: 16 Mar 2007, 12:28 »

G. M. Templeman tilfreds med udvikling

Efter The Spiders kvalifikation til Champions League har der nærmest været 'euforisk' stemning omkring den tidligere 'mini-klub' fra Glasgow (Jeg takker for alle jeres bemærkninger). Og denne stemning ser ud til at være forplantet ud på banen og på tilskuerrækkerne, hvor også de seneste resultater har øget snittet pr. tilskuer pr. kamp, hvorfor man helt overordnet kan sige, at det pr. kun går en vej for The Spiders, nemlige den rigtige.

Også formanden for Queen's Park, hr. Templiman har været ude i pressen og meddele, at man er imponeret over den nuværende situation og dermed fremtidsudsigterne for drengene fra Hampden Park.

Scottish Premier League
Det ser sq godt ud

I den hjemmeliga har der i løbet af september og oktober været afviklet 7 kampe for The Spiders, og det må siges at have været en kanon periode. Ser man bort fra 1-2 nederlaget på Ibrox, så har resten af kampene været den ene sejr efter den anden med en så suveræn målscore som 19-4.

Det bedste sejr kom hjemme over Hearts, hvor der kun var Portillo og resten af Spiders på banen. Portillo scorede 3 mål i den sikre 5-1 og dette har egentlig været billedet i hovedparten af kampen. The Spiders er blevet et spilstyrende hold i Skotland på linie med Celtic og Rangers.

Netop Celtic og Rangers er fortsat meget stærke modstandere, men mens de viser skræmmende styrke i lokalopgørene med The Spiders, så har det det lidt mere svært mod de mindre hold i SPL. Dermed har de sat flere point til i topstriden og dermed er det The Spiders, som her efter 12 runder, der toppen ligaen - og her skal man se på, at de har overstået 2 svære udekampe mod Celtic og Rangers.

Det tegner lovende, efter vores opfattelse.

Champions League
Trods den fornuftige lodtrækning, havde vi her på avisen en smule tvivl ved de kommende for The Spiders i CL, men The Spiders har overrasket flere af os, men det skal siges, at der har været en del 'stolpe-ind' for klubben.

Kamp 1: Uopmærksomhed blev straffet

I den første kamp skulle The Spiders en tur til Bordeaux. På papiret en svær kamp, men samtidig et opgør The spiders skulle vise tænder, hvis de ville være med fra starten, og netop med fra starten var de - endda i begge halvlege!!!

I 1. halvleg var kampen blot 5 min. gammel, da The Spiders havde bragt sig foran med 2-0 på mål af 'Magic' og Johansson. Bordeaux virkede fuldstændig fra snøvsen. Gennem resten af 1. halvleg kom de langt mere ind i kampen og kort før tid reducerede de til 1-2, hvilke blev pausestillingen.

Dermed skulle man tro, at de havde lært af lektien..., men nej. Efter 4 min. i 2. halvleg havde The Spiders gjort kunsten efter. Traoré og Noble øgede til 3-1 og 4-1 og dermed var kampen afgjort. The Spiders fik dermed en perfekt start på gruppespillet.

Kamp 2: Tysk effektivitet
Klare favoritter

I det andet opgør ventede FC Bayern på Hampden Park. FC Bayern havde i første opgør tabt til Porto, så umiddelbart skulle man tro, at der måske kunne være en chance mod gruppens klare favoritter. Mr. Nobody havde til opgøret alle man til rådighed, så den skulle have fuld damp.

Johansson skulle efter 13.min af opgøret bringe stemningen totalt ud af fatning, da han var arkitekten bag føringsmålet til 1-0. Føringen varede dog kun til det 30. min, hvor tyskerne efter et pænt pres udlignede..., men mens tysker stadig løb rundt med hænderne i vejret scorede Portillo til 2-1, hvilke også blev pausestillingen.

I 2. halvleg havde vi her i det skotske håbet på en lille sensation..., men The Spiders 'glemte at komme på banen'... Bayern-spillerne styrede totalt Hampden Park i 2. halvleg og med meget stor effektivitet bragede de 3 mål ind bag Davidson.

Her blev The Spiders udstillet, og dermed blev det også bevist, at holdet fortsat mangler en klasse/erfaring før de kan være helt med i toppen.

Kamp 3: Sydamerikanske landskampe blev afgørende

Med nederlaget mod Bayern i rygsækken og en udekamp i Porto, som havde slået Bayern syntes afgjort inden afrejsen. Men op til kampen kunne Nobody konstatere, at 2 af stamspillerne for Porto var ude med skader..., men den absolutte bedste nyhed i Spiders-lejren kom, da man opdagede, at halvdelen af Porto-spillerne var rejst hjem til deres respektive landshold. Dermed manglede Porto pludselig 8 stamspillere.

Med denne info, var humøret tilbage i Spiders-truppen, men alligevel skulle det vise sig, at blive en tæt kamp. Kampen bølgede frem og tilbage og eneste 'opløftende' begivenhed i 1. halvleg var en skade hos Porto, så endnu en reserve måtte på banen..., men 1. halvleg sluttede 0-0.

2. halvleg skulle til gengæld indeholde alt det første halvleg ikke gjorde. Halvleg blev spillet i et meget højt tempo og med mange svinske tacklinger...og efter 10 min. skulle vi også få det første mål, Spiders-mål! 'Magic' udnyttede reserverne manglende koordinationer og kunne i forvirringen bringe Spiders på 1-0. Dette skulle vise sig, at tænde Porto totalt af.

I det 69. minut blev kampen afgjort. Rødt kort til Porto og straffespark til The Spiders og her er Portillo sikkerheden selv. 2-0. 10 min. senere skulle Noble desværre bringe lidt usikkerhed ind i kampen med et selvmål, men blot 3 min. senere fik Porto deres 2. røde kort...og dermed havde de ikke mere at komme med. 2-1 til Spiders ude mod Porto.

Dermed ligger FC Bayern og The Spiders på en fælles 1. plads i gruppespillet med 6 pts. efter de 3 kampe, og The Spiders har endnu 2 hjemmekampe til gode. Det ser godt ud.

Holdets profil

Javier Portillo er uden tvivl profilen i det skotske højland. Med 16 mål i 19 kampe for klubben er han på alles læber. Med hans 31 år, må det forventes, at han i et par sæsoner vil være med til at bringe The Spiders helt frem.

Med det spanske bekendtskab, har Mr. Nobody allerede følerne ude for en evt. spanske erstatning. Sidste års møde med FC Barcelona viste, at de havde en fantastisk angriber i Bojan (http://img208.imageshack.us/img208/3443/bojani2013zp3.jpg) I denne sæson har han dog skuffet fælt i Barcelona og er derfor sat på B-holdet. Efter forlydende vil Nobody byde, når transfer-kassen tillader dette.

PS. rynke - her er den anden profil du spurgte efter: http://img219.imageshack.us/img219/8683/millani2013lo0.jpg
« Seneste Redigering: 16 Mar 2007, 12:30 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #164: 16 Mar 2007, 13:28 »

Hold da op du kører med klatten.

Og det vil være et scoop hvis du kan hente Bojan. Men nu er du vel også snart ved at svømme i penge. Især hvis du går videre i CL.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010