home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 993 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154677 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #120: 07 Mar 2007, 09:49 »

Nu har jeg igennem længere tid fuldt din blog og jeg må sige det er fantastisk læsning og resultater, men HVAD FANDEN HAR DU GANG I!!! MEN STOPPER BARE IKKE FØR EN SÅ VIGTIG KAMP... Nå men spøg til sige... jeg glæder mig til at der kommer endnu en opdatering

Fni
Gæst

« Svar #121: 07 Mar 2007, 09:58 »

Jeg har også fulgt denne fantastiske rejse op igennem divisionerne og bliver som Nees også nød til at kommentere på dit tidspunkt at stoppe på. Her sidder man og glæder sig til en afslutning og så stopper du bare. Du plejer da nok at kunne stå op om morgenen lige for at spille en kamp eller 2 (o:

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 07 Mar 2007, 10:12 »

Jeg havde det på samme måde i aftes - men min søn (5 mdr.) tillod mig ikke at spille mere...der manglede jeg 3 kampe..., så i morges nåede jeg yderligere 2 kampe...inden jeg måtte løbe ned og fange toget til arbejde...

Men jeg tænke, at mine læsere skulle sidde med den samme fornemmelse som mig - nemlig med en spænding om, hvorledes det afsluttes...og jeg må indrømme, at det sq er lidt svært at arbejde i dag, nu hvor kampen venter hjemme på PC'en...  Cool

(Men jeg håber, jeg når kampen i aften - ellers har jeg taget en flex-dag i morgen, så jeg kan få afsluttet sæsonen)

En gang FM - altid FM Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #123: 08 Mar 2007, 09:47 »

Hvis du kvitter jobbet bliver der mere tid til at spille.

Held og lykke med gyseren.

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 08 Mar 2007, 10:49 »

funny ja, det var selvfølgelig en mulighed..., men jeg tror jeg beholder mit arbejde..., dog arbejder jeg på at få en bærbar, så jeg kan spille til og fra arbejdet...mens jeg futter der ud af i toget  Hævet Øjenbryn

Vender tilbage snart med en opdatering...

rammy
Ynglingespiller

« Svar #125: 08 Mar 2007, 11:44 »

funny ja, det var selvfølgelig en mulighed..., men jeg tror jeg beholder mit arbejde..., dog arbejder jeg på at få en bærbar, så jeg kan spille til og fra arbejdet...mens jeg futter der ud af i toget  Hævet Øjenbryn

Vender tilbage snart med en opdatering...

Godt stil med den bærbar Opstemt - for man kan vel ikke få FM07 til sin mobiltlf  Wink

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 08 Mar 2007, 11:48 »

De rigtige mestre

Den 19. maj 2013 skulle det på Celtic Park afgøres, hvorvidt Celtic eller Queen’s Park skulle hjemtage det skotske mesterskab. 60.352 tilskuer var mødt op til et brag af en fodboldfest, hvor de grøn- og hvidstribede fra Celtic må siges at være favoritter. Favoritværdigheden ligger i, at Celtic aldrig har tabt til The Spiders og dernæst har de hjemmebanefordelen. Det seneste opgør sluttede dog blot 2-1 til Celtic, så The Spiders kan ikke helt afskrives – da de kan ”nøjes” med en uafgjort.

Derudover havde The Spiders de største problemer. Celtic var godt nok uden deres topscore Paul Kiely (25 mål i 40 kampe), men The Spiders var uden deres 2. angriber Jason Scotland samt forsvarsklippen Djimi Traoré!
Celtic suveræne i 1. halvleg

Kampen blev blæst i gang og fra første fløjt levede Celtic op til favoritværdigheden. Det var som op, at The Spiders havde brugt al deres energi på at tænke på guldkampen, for det var nærmest som om det ikke var til stede på banen. Det blev straffet allerede efter 5. min., da Joe Ledley sikkert kunne bringe Celtic på 1-0. Dette skulle man tro ville få The Spiders til at vågne, men billedet var uændret og derfor kunne Celtic øge til 2-0 ved Kevin Cawley i det 26. minut. Resten af halvlegen stod der fortsat Celtic på programmet og i det 43. minut syntes opgøret afgjort, da Craig Beattie øgede til 3-0, hvilke også blev pausestillingen. The Spiders havde blot haft 1 chance i hele 1. halvleg mod Celtic's 10.

Hvor 1. halvleg havde været i et højt tempo - så blev 2. halvleg en kæmpe fuser. Begge hold kom blot frem til 1 enkelt chance hver og dermed kunne Celtic via en 3-0 sejr lade sig hylde som fortjente skotske mestre efter 90 minutter. 5 sejre i 5 kampe i slutspillet vidner om, at det var det rigtige hold, som kunne løfte pokalen. Kampens spiller blev den tidligere Spider-spiller, finske Dalla Valle!

Hertil skal det siges, at The Spiders 2. plads, er den bedste placering i klubbens historie og med 2. pladsen følger en kvalifikationskamp til Champions League i næste sæson. Slutstillingen i ligaen blev hermed som følge...

Øvrige "titler" til The Spiders

På årets hold havde 4 Spiders-drenge fundet vej, det var: Ian Davidson, Djimi Traoré, Paul Schroder og Damian Witkowski

Årets mål blev også scoret af en Spider-dreng, nemlig svenske Jacob Johansson i den seneste kamp mod Rangers.

Derudover blev Djimi Traoré kåret til årets signing, mens runner-up til titlen var Damian Witkowski, The Spiders centrale forsvar! Derudover blev D. Traoré ligeledes kåret til årets spiller af klubbens fans.

Klubben og dens økonomi

Grundet den sportslige succes og et par gode handler har klubbens økonomi aldrig været bedre. Derfor valgte bestyrelsen for første gang i klubbens historie at udbetale en kæmpe udbytte til klubbens aktionærer, nemlig 4,2 mio. £!!! Dermed sætter klubben også pris på den opbakning man har fået på Hampden Park, hvor hele 25.108 tilskuer i snit har fulgt The Spiders. Der er næste tale om en fordobling!

Derudover har Mr. Nobody fået et kæmpe lønbudget at arbejde med. Da han startede i klubben havde han et lønloft der hed 140 £ om ugen pr. kontrakt. I dag hedder det pludselig 30.500 £ pr. uge pr. kontrakt. En dimension, som gør, at The Spiders nu kan få kontrakt med flere større spillere, hvilke Nobody har løftet sløret for - at vil ske!!!

Endvidere har klubben hele 10 mio. £ at købe spillere for, så dermed skulle The Spiders blive oprustet i sådan en grad, at holdet igen næste år spiller med om guldet.

Sidste kan det nævnes, at klubbens "Youth facilities" er under opgradering, at talent arbejds for alvor kan blomstre i klubben!

Champions League

Dette blev et rent engelsk opgør mellem Liverpool og Chelsea. L'pool viste sig at være de klart bedste, og sejrede 3-1

Næste historie fra The Spiders vil blive i forbindelse med starten til den nye sæson, hvor vi bl.a. vil berette om den kommende træningskamp mod Manchester United

mrfair
Gæst

« Svar #127: 08 Mar 2007, 12:42 »

Øv øv øv da.

Men når det så er sagt, er det jo ret opløftende oplysninger om the Spiders situation. Du går en lys fremtid i møde. Jeg stemte i øvrigt også CL-bold efter 3-4 sæsoner, så bare klø på.

7kfum
Gæst

« Svar #128: 08 Mar 2007, 12:50 »

Vi vil høre mere! Det er den bedste story der er på siden. Jeg har fulgt den siden dens spæde barndom i 3. division. Og jeg er mildest talt imponeret...

Fantastisk!

GO SPIDERS!

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 08 Mar 2007, 12:58 »

Nu skal jeg jo lige klare 3. kval.-runde inden det hedder CL..., men jeg krydser fingre for en god loftrækning. Jeg stemte selv på 5 sæsoner, så det er gået hurtigere end mine egne forventninger  Smiley

Citat
den bedste story der er på siden

Jeg takker mange gange - og bare rolig - der kommer mere. Jeg forventer næste update "rammer" FmFreaks i weekenden  Cool

7kfum
Gæst

« Svar #130: 08 Mar 2007, 13:00 »

Nu skal jeg jo lige klare 3. kval.-runde inden det hedder CL..., men jeg krydser fingre for en god loftrækning. Jeg stemte selv på 5 sæsoner, så det er gået hurtigere end mine egne forventninger  Smiley

Jeg takker mange gange - og bare rolig - der kommer mere. Jeg forventer næste update "rammer" FmFreaks i weekenden  Cool

Jeg kan da ikke vente til weekenden... Wink

Fni
Gæst

« Svar #131: 08 Mar 2007, 14:58 »

Piss!!!!!!!!!!!!!! Nå men en 2. plads er da absolut også et flot resultat. Ingen tvivl om det.
Synes også at dette er en fantastisk Blog. Har faktisk givet mig inspiration til at starte med
Nottingham Forest i den 3. bedste engelske række.

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #132: 08 Mar 2007, 17:30 »

Hejsa Erhardt!

Surt at mesterskab røg i den sidste kamp, men en anden plads i SPL er også en flot præstation - en præstation som glæder mig Spiders hjerte meget Smiley

Det tegner godt til den kommende sæson, et dejligt transferbudget du har fået oig med det burde du nok kunne skabe et hold som henter titlen hjem. Glæder mig allerede til at høre om hvordan det kommer til at gå!

Endnu engang tillykke med anden pladsen og Champions League pladsen!

SirToby
Manager

« Svar #133: 08 Mar 2007, 21:03 »

Uha, så fik man kæmpet sig igennem alle ni sider. Jeg må sige, at jeg aldrig rigtigt har læst denne blog, men nu skulle det være. Grunden var helt sikkert, at dit valgte hold er et mindre et af slagsen. Jeg elsker at høre om disse, og spille med for den sags skyld.

Vanvittig sejr over Rangers, må jeg sige. Godt nok var det syndt, du ikke fik mesterskabet, men at få Spiders op på en 2. plads i SPL er en kæmpe bedrift.

Flot, flot, fortsæt det rigtig gode arbejde!

Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #134: 08 Mar 2007, 22:41 »

Har fulgt med lidt on an off, men i aften skulle det være. Jeg læste hele din blog - ligesom SirToby - og blev superimponeret. Skide godt gået.

Jeg kan næsten ikke vente på at den nye sæson går i gang.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010