home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1316 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Spiders er færdig :o(
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du fortsat følge denne blog efter Davidsons sidste sæson?
Ja, helt klart
- 23 (60,5%)
Kun ind i mellem
- 4 (10,5%)
Nej, formentlig ikke
- 1 (2,6%)
Det kommende FM 09 vil være min prioritet!
- 1 (2,6%)
Vil hellere have du starter en ny blog i FM09!
- 9 (23,7%)
Antal Stemmer: 38

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 55 Udprint
Forfatter Emne: The Spiders er færdig :o(  (Læst 154767 gange)
Erhardt
Førsteholdsspiller

Sv: The Spiders – Fra 3. div til udfordringen i SPL!!!
« Svar #180: 28 Mar 2007, 10:47 »

Nye ansigter retter op på en mørk januar

Efter et fantastisk 2013 vendte bøtten fuldstændig i den første måned af 2014. Godt nok startede måneden med en spinkel 2-1 sejr over Cowdenbeath i den 3. runde af den skotske FA Cup, men derefter skulle The Spiders sætte flere point til i kampe mod flere bundhold!

Som det er set tidligere, er Mr. Nobody en "man-of-action", så på baggrund af 3 dårlige kampe blev den tidligere så solide Djimi Traoré (34 år) henvist til bænken og i stedet brugte Mr. Nobody resten af transferbudgettet til at hente forstærkninger, nemlig 21-årige Erik Krajnc til en værdi af 2,9 mio. £. Kranjc har repræsenteret Slovenien 23 gange og kan bruges i det centrale forsvar og på den defensive midtbane. Derudover var The Spiders på indkøb hos konkurrenterne, Hearts, hvor de hentede et lovede skotsk angrebstalent, 19-årige Stephen Gilmour. Gilmour vil indgå som 3. angriber i klubben.

Bank of Scotland Premierleague

Med Celtic i topform - vandt alle deres kampe i januar - hentede de kraftigt ind på både Rangers og The Spiders, men derefter var det også slut med den forestilling. Celtic satsede pludselig alt på CL, hvor de bl.a. slog selveste Barcelona ud, men i stedet havde de resultater som i slutningen af 2013, og dermed var Rangers og The Spiders igen sikkert i front.

Rangers og The Spiders har i februar og marts nærmest kørt parløb, og det indbyrdes opgør på Ibrox Stadium sluttede også 1-1. Til trods for Celtic's nedtur, så var det faktisk det eneste hold, som formåede at slå både Rangers og The Spiders. Dette skulle også vise sig, at være The Spiders eneste nederlag i februar og marts og da Rangers snublede endnu en gang, er The Spiders sikkert i spidsen her efter 33 runder - inden de afgørende 5 slutkampe.

Med 74 pts. har The Spiders et forspring på 6 pts. ned til Rangers, mens Celtic ligger 12 pts. efter og Hibernian, som ellers viste tænder tidligere er 13 pts. efter. The Spiders har i de sidste 5 kampe, 3 hjemmekampe, mod Celtic, Rangers og Aberdeen. Med dette i baghovedet, må The Spiders forventes at være klare favoritter.

Exit trods klar dominans

I de skotske pokalturneringer havde The Spiders absolut ikke heldet. I semifinalen i liga-cup'en mod Rangers havde The Spiders en klar overvægt i spillet. Desværre for The Spiders, blev denne overvægt ikke udmyntet i chancer og i stedet udnyttede Rangers en contra og sikrede sig en plads i finalen via en 1-0 sejr.

I den skotske FA Cup vandt The Spiders sikkert 2-0 i 4. runde. Herefter ventede Hearts, som også burde have været besejret. Med en spilfordeling som hed 60-40 og chancer der hed 16-5, begge i The Spiders favør...skulle man tro, at man ville gå videre...MEN...i stedet viste Hearts en ekstrem effektivitet og sejrede 2-1...og så endda på Hampden Park!!!!

Tætte opgør i Champions League

Kampene mod Marseille skulle vise sig at blive langt mere tætte end kampene mod Bordeaux. Første opgør foregik i det franske og her skulle The Spiders tabe knebent 0-1 på et mål af 24-årige spanske Ekain Rodrigo.

Dermed var intet afgjort inden returen på Hampden Park og stemningen var god før opgøret. Kampen skulle igen blive et meget tæt opgør, og til trods for en klar overvægt i spillet til The Spiders i 2. halvleg, blev det Marseille, som trak det længste tråd. Enric Garcia Garcia, som Marseille har hentet på en free i Hearts før denne sæson afgjorde reelt kampen i det 53. minut. Portillo fik udlignet til 1-1 efterfølgende, men i det 81. afgjorde argentinske kampen til 2-1 til Marseille.

Dermed blev det samlede nederlag på 1-3 til Marseille. Marseille skulle dog i efterfølgende runde møde FC Bayern M., hvilke blev endestationen for dem.

Interview

Her før de 5 afgørende slutkampe i SPL har vi fanget Mr. Nobody til at på skarpe.
Får han guldet til klubben?

Ved årsskiftet var i fortsat med i kampen om 4 titler, nu har i udspillet jeres rolle i 3 af dem. Hvordan vil du betegne situationen?

Du får mig ikke til at sige, at det har været en fiasko. Vi er kommet langt længere i CL end vi havde turde håbe på. Vi blev 1. i gruppen, hvilke er suverænt set i lyset af, at det vores første optræden i CL. Havde vi været lidt mere skarpe, så kunne vi have slået Marseille, men jeg er meget tilfreds.

De skotske pokalturneringer havde vi ikke satset specielt på, så på den baggrund er der intet tabt. Men ser man på, hvorledes vi røg ud, så er jeg da lidt ærgerlig over, at vi ikke kom i finalen i mindst en af dem.

Skuffet er til gengæld ordet du må bruge, hvis vi ikke bliver skotske mestre. Det er en titel klubben aldrig har fået og jeg vil give dem den i år!

Er det korrekt, du har fået en ny kontrakt?

Ja, klubben har vist deres glæde for mit arbejde via en 4-dobling af min løn, så de har sikret sig, at jeg ikke bare lige smutter.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2007, 13:38 af Erhardt » Logged

En gang FM - altid FM Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #181: 28 Mar 2007, 11:18 »

Hvornår kan vi forvente at høre, som The Spiders kører skabet hjem?

7kfum
Gæst

« Svar #182: 28 Mar 2007, 13:49 »

Nu er mesterskabet tættere end nogensinde. GO SPIDERS! Men lidt sørgeligt med exit i CL... Græder

rynke
Reserveholdsspiller

« Svar #183: 28 Mar 2007, 14:16 »

gaaal det er spændende det her Shockeret

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

ljungberg81
Gæst

« Svar #184: 28 Mar 2007, 14:47 »

jeg fandt denne blog igår nat ved 2 tiden, og jeg skal da lige love for at den fangede mig, super skrevet og fedt du har fået så stor succes med et så lille hold på så kort tid, selvfølgelig hjælper det at have et kæmpe stadion, men det er ikke nok, jeg må tage hatten af for dine evner, og forlanger at du får skrevet en update NU Smiley

det har også givet mig blod på tanden til at prøve kræfter med små hold, dog er jeg kun kommet ned til Nottingham Forest, der starter i 3. bedste engelske række, men det kan man sgu ikke helt sammenligne med din succes, med en miniput.

Glæder mig som et lille barn til at læse mere...

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #185: 28 Mar 2007, 19:00 »

The Spiders tager mesterskabet
Så lykkes det sq!!!!

Efter 147 år uden at have haft fornøjelsen af at løfte mesterskabstrofæet for Bank of Scotland Premierleague skulle sæsonen 2013/2014 give Queen’s Park alias The Spiders det første mesterskab. En af hovedaktionærerne bag dette er Mr. Nobody, som på 8 sæsoner har bragt The Spiders fra 3. division til mesterskabet i SPL.

Lidt pudsigt er det, at sidste sæson blev The Spiders 2’er i SPL med 83 pts., mens de med 81 pts. i år kunne løfte trofæet.

Derudover kunne The Spiders reserver ligeledes kalde sig mestre, da de vandt deres turnering. U19-holdet blev 2’er, så baglandet må siges at være i orden.

Awards

The Spiders præsetationer har også givet anledning til et hav af kåringer diverse steder. Javier Portillo blev kåret til den næstbedste spiller i SPL, mens ’Magic’ blev kåret til årets ungdomsspiller. ’Magic’ blev ligeledes topscore i SPL med hele 30 mål i 38 kampe. En bedrift som primært blev opnået i forårssæsonen.

Mr. Nobody blev for første gang kåret til årets træner.

Også europæisk har The Spiders opnået anerkendelse. Hele 4 spillere fra The Spiders kom på årets ”Dream Team” i CL. Der er tale om Traoré, Johansson, Nordtveit og Park. Derudover fik Portillo ”The Golden Boot” med hans 9 scoringer i CL.

Succes = Fiasko?

The Spiders kæmpe succes har desværre en bagside set med Mr. Nobody’s øjne. Der er således kommet ekstrem fokus på spillerne bag ved succesen og dermed kommer der flere tilbud dagligt på klubbens spillere. Og med Mr. Templeman som formand er flere tilbud allerede accepteret.

Igen er Chelsea på banen. Med et bud på 11,75 mio. £ har de sikret sig Jacob Johanssons underskrift. The Spiders absolutte stjerne på midtbanen, set med vores øjne. Værst er salget af Ian Davidson. Davidson har stået for The Spiders sine hans 16-års fødselsdag i 3. division, hvor han de seneste sæsoner har været en sublim anfører. Desværre er han fortid via en accept af Arsenals bud på 7,75 mio. £ + 50% ved videresalg!

Det bliver spændende at se, hvorvidt Nobody kan finde ’fuldblods-erstatninger’ via tilførslen at alle transfermidlerne…

Den europæiske rangliste

Med The Spiders imponerende resultater i CL har de alene i år fået 15,102 pts. Det bringer dem op på en total på 25,362 pts., hvilke betyder et hop 69 pladser til en 110. plads.

Næste opgave for Mr. Nobody er VM med England…

(PS. Det glæder mig, at jeg kan inspirere andre)

7kfum
Gæst

« Svar #186: 28 Mar 2007, 19:03 »

JAAAA!!!! Endelig! Go SPIDERS! Endelig fik vi det trofæ, som vi har ventet på i så lang tid. HIL MR. NOBODY!

Men Græder vi mister 2 af de største profiler i klubbens historie. Måske den største i form af Ian.. Græder

ZhotLog
Gæst

« Svar #187: 28 Mar 2007, 19:47 »

Ej, det var godt nok trist med Ian! Han er vel en af de eneste (hvis ikke den eneste?) tilbage fra det "originale" hold for otte sæsoner siden..? Skuffet Men på den anden side... MESTERSKAB!!! Grin

SirToby
Manager

« Svar #188: 28 Mar 2007, 21:11 »

Yes, tillykke med mesterskabet! Flot bedrift på otte sæsoner.

Surt med din keeper. Du må ud og finde en anden.

7kfum
Gæst

« Svar #189: 28 Mar 2007, 21:35 »

Yes, tillykke med mesterskabet! Flot bedrift på otte sæsoner.

Surt med din keeper. Du må ud og finde en anden.

Det er ikke bare en keeper! Det er Ian.. crazy

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #190: 28 Mar 2007, 23:20 »

Super nice Opstemt

Ærgeligt du mister nogen af stjerne, men du for vel mange penge til indkøb?

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #191: 29 Mar 2007, 06:59 »

Ja, Ian var den sidste fra mit orginale hold fra 3. division. Jeg har fortsat flere fra den gang, men de kan kun begå sig på reserveholdet. Han nåede 278 liga-kampe for mig og er blot 23 år...så det er et kæmpe tab for klubben.

Det er helt klart mit mål, at hente ham tilbage - når han bliver træt af livet i Arsenal..., men indtil da, må jeg finde en ny keeper. Jeg har 22 mio. £ at købe nye spillere for, så jeg håber at finde en god erstatning..., dog er det fortsat lidt begrænset af, at mit reputation endnu ikke er helt i top..., så jeg har sendt mine scouts ud i verden  Smiley

mrfair
Gæst

« Svar #192: 29 Mar 2007, 09:53 »

Stort tillykke med skabet. Selvom dit reputation stadig er begrænset, er 22 mio stadig en god slat penge.

Er det muligt at få et SS af Ian?

Schram
Juniorspiller
**

« Svar #193: 29 Mar 2007, 09:58 »

Jubiiii tillykke med skabet, det er sku godt gået "Mr Nobody" - i år 2014 må der være et par gode regents spillere der kan overtage byrden efter Ian og Jacob? Lyder godt at du bliver i klubben i mange år for du har jo ikke vundet CL ;-)

Erhardt
Førsteholdsspiller

« Svar #194: 29 Mar 2007, 16:35 »

VM-tillæg

Efter succes med The Spiders i SPL skulle Mr. Nobody forsøge at gentage succesen med England. Ved det seneste VM gik de hele vejen, så derfor var der store forventninger til Nobody fra omverdenens side.

England går hele vejen igen
Guldet tilhører England

Mr. Nobody og England skulle vise sig at være lige så stærke som sidst. Gruppespillet gik som forventet, nemlig uden nederlag. Endgland havde fået en meget nem lodtrækning, hvor modstandere som Burkina Faso, Wales og Japan var modstanderne. Her blev det til 7 pts. og en målscore på 9-1!

I den efterfølgende kamp ventede Iraland. En kamp som skulle blive langt mere nervepirrende end først antaget. Efter 11. minut bragte Irland sig nemlig allerede på 1-0, men til Englands held udlignede J. Defoe til resultatet 1-1. Dermed skulle kampen i forlænget og her lynede England. Gerrard og Walcott sikrede med et mål hver en samlet gevinst på 3-1.

I kvartfinalen skulle slaget slås mod en af favoritterne, nemlig Frankrig..., men Frankrig skuffede fælt og England vandt sikkert 3-1. Rooney og 'Magic' sørgede for målene.

Mexico var modstanderen i semifinalen. Igen blev det et meget tæt opgør, som måtte afgøres i straffesparkskonkur rence. Den ordinære kamp sluttede 1-1, mens den forlængede blev uden scoringer. Til gengæld var England sikkerheden selv i straffesparkskonkur rence, som blev vundet 4-2.

I finalen skulle England og Mr. Nobody møde Nobody's landsmænd, nemlig Danmark... Vi lader følgende fortælle finalen...:

Walcott kom ind i stedet for 'Magic', som skuffede i finalen...

Ekstra

Til mrfair...ss af Ian: http://img464.imageshack.us/img464/779/iandavidsonrm7.jpg Han er god..., ik'?

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 55 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010