home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  PL: Hvem vinder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: PL: Hvem vinder?  (Læst 15530 gange)
MisterFCK
Gæst

Sv: PL: Hvem vinder?
« Svar #45: 02 Jan 2007, 16:49 »

Jeg håber og tror på at United vinder i år. Jeg syntes de har gjort det godt indtil videre.

Og ås vil jegl ige sige noget jeg syntes er meget morsomt. Der var mange der sagde at Chelsea havde så mange gode spillere at deres 2. hold kunne vinde Preimier League. Men nu når deres anfører er skadet går det rigtig dårligt for dem. Hvis de har så godt et andethold burde de vel kunne dække ind for ham Opstemt

Heitmann
Gæst

« Svar #46: 02 Jan 2007, 16:51 »

Det gør Tottenham da !

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 05 Jan 2007, 09:07 »

De ubestridte mestre i denne sæson bliver uden tvivl Man. Utd. Trods vedvarende rygter om salg af hhv. C.Ronaldo og Rooney, har klubben formået at holde fast i begge spillere og oven i købet formået at få fat i en spiller som Carrick. Jeg håber dog lidt på, at det lykkes United at skaffe Hargreaves fra Bayern München i løbet af dette transfervindue, for så får de for alvor et hold som bliver svært at slå.

Hilsen

En ægte United-fan

United er de bedste... og rigeste Wink

søgaard
Gæst

« Svar #48: 05 Jan 2007, 09:18 »

De ubestridte mestre i denne sæson bliver uden tvivl Man. Utd. Trods vedvarende rygter om salg af hhv. C.Ronaldo og Rooney, har klubben formået at holde fast i begge spillere og oven i købet formået at få fat i en spiller som Carrick. Jeg håber dog lidt på, at det lykkes United at skaffe Hargreaves fra Bayern München i løbet af dette transfervindue, for så får de for alvor et hold som bliver svært at slå.

Hilsen

En ægte United-fan
Tror ikk de får fat i Hargreaves..Man kunne også godt frygte at Ronaldo mistede skarpheden.. for angriberne som Rooney og Saha har ikk vist den store skarphed som man har håbet på.. Solskjær er ved at komme i gang igen, men han er altså ikk helt oppe og køre endnu...Smiley og et eller andet sted har jeg en tvivl om at Henrik Larsson slår til.. tror han er blevet nullet i søvn i Sverige..

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #49: 05 Jan 2007, 14:32 »

Jeg er ret overbevist om at United kan formå at få fat i Hargreaves. Med hensyn til angriberne, så giv dem tid, de skal nok komme igang igen, og Henke er altid garant for et mål eller to;)

arsenalistic
Manager

« Svar #50: 05 Jan 2007, 14:40 »

tjah, jeg er stoppet med at tro, nu håber jeg kun... guess why...  Græder

Go you Gunners!

thecatholic
Ynglingespiller

« Svar #51: 05 Jan 2007, 15:05 »

tjah, jeg er stoppet med at tro, nu håber jeg kun... guess why...  Græder

Så længe der er en chance så længe vil jeg tro.. Så Arsenal kommer.. Utd haha De skal nok begynde at fuvke op på et tidspunkt..

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #52: 09 Jan 2007, 11:27 »

Nu burde det så være næsten sikkert: med den form som Henke er i, så kan det kun gå endnu bedre end før hans ankomst, så med 99% sikkerhed vil jeg sige, at Utd. ender som mestre i år

queencastle
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 09 Jan 2007, 11:37 »

Det ligger til højre benet for Man U - men ellers er Chelsea klar hvis de fejler.

Tror ikke der er andre som kan vinde mesterskaber iår

Nottingham Forrest rules  Thumbs Up

Læs min blog Randers FC

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 09 Jan 2007, 11:40 »

Nu burde det så være næsten sikkert: med den form som Henke er i, så kan det kun gå endnu bedre end før hans ankomst, så med 99% sikkerhed vil jeg sige, at Utd. ender som mestre i år

Det er skægt at se hvordan alle Man Usa fans lovpriser Henke, blot fordi han havde en god debut. Ferguson selv er hoppet med på vognen, og sammenligner den 35 årige med Cantona. Jeg håber at fornuften på et tidspunkt indfinder sig, og folk kommer ned på jorden igen. Vel havde han en god debut, men det er da totalt urealistiskt at basere et mesterskabsbud på at en 35 årig spiller havde en god debut mod et svagt Villa hold

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #55: 09 Jan 2007, 12:20 »

Jeg tror at Man U vinder PL i år... De er rigtig godt kørerende i års udgave af PL.. Plus af Chelsea har ikke spillede særlig god i år... Specielt ikke i de sidste par kampe de har spillede...

arsenalistic
Manager

« Svar #56: 09 Jan 2007, 12:26 »

Det er skægt at se hvordan alle Man Usa fans lovpriser Henke, blot fordi han havde en god debut. Ferguson selv er hoppet med på vognen, og sammenligner den 35 årige med Cantona. Jeg håber at fornuften på et tidspunkt indfinder sig, og folk kommer ned på jorden igen. Vel havde han en god debut, men det er da totalt urealistiskt at basere et mesterskabsbud på at en 35 årig spiller havde en god debut mod et svagt Villa hold

Mere præcist kan det vel næppe formuleres Smiley

Go you Gunners!

Metsu1
Manager

« Svar #57: 09 Jan 2007, 12:33 »

Jeg er så en af de United-fans, der ikke er hoppet på Henke-vognen (endnu)

Han havde en rigtig god debut og forståelsen med resten af holdet var forbavsende god, men det bliver ikke alene Henke's spil, der bliver afgørende for, om vi kan holde Chelsea stangen.

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 10 Jan 2007, 22:11 »

Jeg er så en af de United-fans, der ikke er hoppet på Henke-vognen (endnu)

Han havde en rigtig god debut og forståelsen med resten af holdet var forbavsende god, men det bliver ikke alene Henke's spil, der bliver afgørende for, om vi kan holde Chelsea stangen.

Hør nu her, Henke viste jo at han har holdt formen ved lige i Helsingborg siden skiftet fra Barca i sommer, og desuden viste Solskjaer jo at han også stadig kan være med på topplan. Dette danner grundlag for at sige, at Utd. kan vinde mesterskabet med så gode reserver

molle
Landsholdsspiller

« Svar #59: 10 Jan 2007, 22:27 »

Jeg tror Chelsea klare det i sidste ende... de skal nok finde på en måde at vinde

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010