home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 624 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  PL: Hvem vinder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: PL: Hvem vinder?  (Læst 15454 gange)
SmokinJoe
Gæst

Sv: PL: Hvem vinder?
« Svar #90: 11 Jan 2007, 20:23 »

Jo, jeg så godt din smiley, men jeg ville lige mane det til jorden Wink
Listen = Tabellen? Det har jo ikke noget med godt fodbold at gøre, men derimod effektivitet. Både Arsenal og Man Utd gik videre i FA Cuppen, men om et par uger melder historien intet om at United gik videre på et drop, vel? Smiley Det er jo ligesom at sige at Man Utd ikke spillede lige så flot bold som Chelsea de sidste par år, blot fordi Chelsea vandt ligaen. Alle (andre end Chelsea fans) kunne jo se at de var møgheldige, og vandt på at score et enkelt mål, og så stille sig defensivt. Sejre er ikke ensbetydende med god bold Smiley Jeg kan nævne utallige kampe som Arsenal har spillet i år, hvor de har været klasseR bedre end modstanderne, men alligevel kun har fået 1, og til tider endda 0 point, på trods af at have spillet meget bedre fodbold, men heldet og effektiviteten manglede, mens modstanderne formåede at score på en enkelt chance.

True enough...
Jeg bukker og trækker mig, med en smule ære i behold Forlegen

Så os 100 gange hellere arsenal end chelsea vinde ligaen hvis det stod mellem de to. Og det siger ik så lidt, for hader virkelig arsenal  Wink

Men United vinder stadig ligaen i år!
basta!

Cheers Smiley

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #91: 11 Jan 2007, 20:26 »

Så os 100 gange hellere arsenal end chelsea vinde ligaen hvis det stod mellem de to. Og det siger ik så lidt, for hader virkelig arsenal  Wink

Sådan har jeg det også med Man Utd... Smiley Hvis I vinder ligaen, bliver jeg for første gang glad, for nu hvor vi ikke selv har en chance, så er det bedre med Man Utd end Che£ski

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SmokinJoe
Gæst

« Svar #92: 11 Jan 2007, 20:30 »

United ta'r ligaen tilbage.

Så må i godt få cup'en;)

Chelski vinder aldrig CL, og bliver dermed aldrig de bedste! *håber*

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #93: 19 Jan 2007, 13:55 »

United ta'r ligaen tilbage.

Så må i godt få cup'en;)

Chelski vinder aldrig CL, og bliver dermed aldrig de bedste! *håber*

Det har du ret i, og jeg håber lidt på at det en gang for alle afviser alle rygter om at man kan købe sig til langvarig succes;)

United er de bedste... og rigeste Wink

cbollerup
Gæst

« Svar #94: 19 Jan 2007, 14:02 »

Apropos Chel$ki:
http://www.webavisen.gl/?News=Sport&nId=1063
Det er da det man kan kalde probs funny
Det kan selvfølgelig bare være gossip, men man har vel lov til at håbe. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Jan 2007, 14:05 af cbollerup » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #95: 19 Jan 2007, 14:03 »

Det har du ret i, og jeg håber lidt på at det en gang for alle afviser alle rygter om at man kan købe sig til langvarig succes;)

Njah, selv hvis Chelsea skulle blive toere i år, så udelukker det jo ikke muligheden for langvarig succes. To førstepladser og en andenplads er vel forholdsvis stor succes.

Anyways, ligaen kan tage et stort skridt mod en afgørelse i weekenden, såfremt Chelsea taber til Liverpool, og United slår Arsenal. Det er naturligvis ønskescenariet.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #96: 19 Jan 2007, 18:55 »

bryder mig ikk om Man Utd og eller ik Chelsea rigtigt. så håber det går galt for begge hold og Liverpool kommer frem og vinder.

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #97: 19 Jan 2007, 18:59 »

Arsenal snyder alt og alle og "hopper" forbi Man. Utd. i allersidste runde! Tunge

Sportybaun
Lilleputspiller
*

« Svar #98: 22 Jan 2007, 11:08 »

Arsenal snyder alt og alle og "hopper" forbi Man. Utd. i allersidste runde! Tunge

tro på det;D... chancen for at det sker er ikke specielt stor. ved godt, at vi tabte til Arsenal igår, men United kan ikke slås af ret mange sådan som de spiller i denne sæson...

United er de bedste... og rigeste Wink

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010