home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 418 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  PL: Hvem vinder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: PL: Hvem vinder?  (Læst 15451 gange)
Jocke
Lilleputspiller
*

PL: Hvem vinder?
« : 30 Dec 2006, 22:47 »

Hvem tror i der vinder PL i år?
Personligt er jeg begyndt at tror på Man Utd, Chelsea har store problemer i forsvaret, de andre er for langt bagefter, og Ronaldo spiller genialt for tiden. Man siger jo også dem der kommer bedst ud af juleprogrammet plejer at vinde, og det har Man Utd gjort.  Opstemt

njandersen
Gæst

Sv: PL: Hvem vinder?
« Svar #1: 30 Dec 2006, 23:03 »

Selvfølgelig vinder United!!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #2: 30 Dec 2006, 23:07 »

Må indrømme, at hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal jeg vel, tror jeg det bliver Man. Utd. De har vist flot fodbold, og gode resultater..
Det siger jeg på trods af, at jeg er Chelsea fan.. MEN, løbet er ikke kørt endnu, vi kan nå det endnu, og vil gøre alt for det.!

Chelsea-4ever.

Brøndby IF & Chelsea FC

njandersen
Gæst

« Svar #3: 30 Dec 2006, 23:09 »

Jah Chelsea kan jo helt sikkert godt nå det, men så må de til at droppe de sindssygt irriterende mål i de døende minutter hver gang! damn det er irriterende at se på som United fan.. Chelsea er lige ved at tabe og så scorer "lorte Drogba" Smiley i det 90 minut ARGHH!

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #4: 30 Dec 2006, 23:17 »

lorte Drogba..? Ham der Topscorer i Premier League Drogba. Synes nu ikke det er så slemt. Synes nu mere de skal til at droppe det med, at lade modstanderen score til sidst, og samtidig være usikre i forsvaret, som ellers skulle være der de skulle være stærkest.. De mangler godt nok også Terry, men det er vel ingen undskyldning.?

Brøndby IF & Chelsea FC

FCK88
Manager

« Svar #5: 30 Dec 2006, 23:28 »

Man Utd render med Barclays Premiership i år.. Selvom jeg er inkarneret Gunners-fan så er jeg desværre bange for at AFC er stået af i titelræset.. men håber dog stadig.. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #6: 30 Dec 2006, 23:32 »

Skal jeg svare med hjertet, må det blive Liverpool. Skal jeg svare med hjernen, må det blive United...

Mikkellas
Gæst

« Svar #7: 30 Dec 2006, 23:36 »

Jeg tror det bliver Man. United. De har vist flot spil og er kommet godt ud af det hårde juleprogram. Det plejer som regel også at være dem der kommer bedst ud af det der vinder mesterskabet. Så Man. United er svaret Smiley

Niko
Gæst

« Svar #8: 30 Dec 2006, 23:40 »

Hjertet: Arsenal <33
Men desværre vinder Djævlene nok.  Græder

søgaard
Gæst

« Svar #9: 30 Dec 2006, 23:41 »

Tvivler lidt på United.. for Hvis Chelsea køber nogle Forsvarsspillere her i Tranfervinduet.. og de så lukker af bagude.. så kan Man utd komme i problemer.. for de har jo været lidt heldige.. med når de mistede point, så mistede Chelsea også point.. og de kan ikke blive ved med at vinde..Smiley der kommer en dårlig periode..Opstemt så nakker Chelsea førstepladsen..Opstemt

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #10: 31 Dec 2006, 11:47 »

Tvivler lidt på United.. for Hvis Chelsea køber nogle Forsvarsspillere her i Tranfervinduet.. og de så lukker af bagude.. så kan Man utd komme i problemer.. for de har jo været lidt heldige.. med når de mistede point, så mistede Chelsea også point.. og de kan ikke blive ved med at vinde..Smiley der kommer en dårlig periode..Opstemt så nakker Chelsea førstepladsen..Opstemt

Jamen Chelski vil da helt sikkert købe nye spiller i det nye år og det samme vil United gøre. Ja heldige har jo United være. Men det syntes jeg jo så ikke lige skal komme fra en Chelsea fan. Chelski har rekorden i skud på mål som bliver rettet af og går ind. Det skete så sendt som i går.

Ja og de sidste to sæsoner er det chelski som har smidt point på de dage hvor alle de andre tophold også smed point. en dårlig periode ved jeg nu ikke om der kommer.. tror jeg ikke.. det samme sagde men jo igen om chelski i de sidste to sæoner..

Spænende bliver det i det nye år.. og vi skal helt frem til de sidste to spille runder i PL før vi har den nye mester Smiley

hansen17
Ynglingespiller

« Svar #11: 31 Dec 2006, 12:10 »

MANCHESTER UNITED vinder selvfølgelig, og med Ronaldo i topform er han garant med 2 mål pr. kamp. De har vundet de sidste par kampe med reserver på holdet. Hvis John terry ikke snart bliver klar for Chelski så er deres forsvar for ustabilt og de mangler en leder dernede. Derfor tror jeg på Man Utd.

OT: Niko det er en fed signatur du har, selvom jeg er United fan.

stimo92
Gæst

« Svar #12: 31 Dec 2006, 12:24 »

Selvfølgelig vinder United da... de er da det mest stabile hold.... ved ikke hvad i fabler om at manchester united har været heldige... de har da bare vundet næsten alle deres kampe og det har Chelsea ikke og de to ting falder sammen så manchester united vinder Premier League

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #13: 31 Dec 2006, 12:35 »

Jeg tror faktisk at Chelsea er for stærke i julen. De har et bedre hold vil jeg mene, men United ser selvfølgelig også rigtig stærke ud!

Hala Madrid!

stimo92
Gæst

« Svar #14: 31 Dec 2006, 12:37 »

Chelsea køber sig til sejre men de vinder ikke engang:s

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010