home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  PL: Hvem vinder?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: PL: Hvem vinder?  (Læst 15453 gange)
Nees
Førsteholdsspiller

Sv: PL: Hvem vinder?
« Svar #15: 31 Dec 2006, 12:38 »

Det sakl jeg fortælle jer... Det er det hold, som efter 38 runder ligger nr. 1  Opstemt

Nå spøg til side... Det tror jeg desværre/heldigvis Manchester United gør. Desværre da jeg er Arsenal fan, heldigvis så vinder Chelsea jo ikke hehe

stimo92
Gæst

« Svar #16: 31 Dec 2006, 12:39 »

nees dig kan jeg li' Opstemt

Virenque
Ynglingespiller

« Svar #17: 31 Dec 2006, 12:45 »

Julen har vist at United står stækest. Chelsea snubler to gange, og det kan man ikke tillade sige. Rigtige tophold kan godt spille dårligt, men de vinder alligevl. Og tjek så lige topscorerlisten. Du bliver trådt i hælene Drogba.

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Soccerpop
Gæst

« Svar #18: 31 Dec 2006, 12:46 »

Hvis jeg skal vælge mellem Man. Utd. og Chelsea, håber jeg på Manchester, men tror på Chelsea.
Chelsea har i det første halvår været lidt uheldige, og jeg tror de vender den stime med mange uafgjorte resultater, men lad os nu se.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 31 Dec 2006, 12:48 »

Tror stadig på CFC, selvom jeg altid er blevet beskyldt for at være realist. Synes ikke Uniteds hold er nær så stærkt som CFC's, hvis man tager spiller for spiller. Tror at CFC har haft deres dårlige periode og nu mangler vi bare at United knækker, og det er jeg sikker på sker før eller siden.

Det er dog dejligt at man ikke skal hører på alle de der "Chelsea køber sig til succes" fra alle Man U-tilhængerne. Man behøver ikke at pive så meget når man selv ligger i toppen...

stimo92
Gæst

« Svar #20: 31 Dec 2006, 12:50 »

CHELSEA KØBER ALLE DE STORE STJERNER LIGESOM REAL MADRID.... OG HVORDAN ER DET AT DET GÅR REAL MADRID Huh?

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #21: 31 Dec 2006, 12:50 »

Julen har vist at United står stækest. Chelsea snubler to gange, og det kan man ikke tillade sige. Rigtige tophold kan godt spille dårligt, men de vinder alligevl. Og tjek så lige topscorerlisten. Du bliver trådt i hælene Drogba.

Drogba skal nok bliver PL-topscorer. Han er fandme giftig og jeg mener at han pt. er verdens bedste angriber, men han ryger nok ned på 2. pladsen igen når Sammuel Eto'o er på toppen igen.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #22: 31 Dec 2006, 12:51 »

CHELSEA KØBER ALLE DE STORE STJERNER LIGESOM REAL MADRID.... OG HVORDAN ER DET AT DET GÅR REAL MADRID Huh?

Stille og rolig nu... CFC ligger på 2. pladsen og har ellers vundet de sidste to år, så lad nu lige den sammenligning ligge indtil at CFC rodder rundt nede på 4-6. pladsen...

Istedet for at komme med en masse one-liners kunne du så ikke argumentere lide mere for dine holdninger? Ikke for at spille smart politimand... og dog.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2006, 12:56 af Gaylord » Logged

stimo92
Gæst

« Svar #23: 31 Dec 2006, 12:52 »

hvad snakker du om gaylord?
« Seneste Redigering: 31 Dec 2006, 12:57 af stimo92 » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #24: 31 Dec 2006, 13:01 »

United snupper pokalen. Jeg er lige kommet hjem fra London, og vi så Chelski-Fulham. Jeg holdt selfølgelig med Fulham. Jeg lagde mærke til at Chelski brændte 3-7 mega-chancer. Chelski spillede klart bedst i 1.halveg. Men i anden halveg var det Fulham som havde fortjent sejren. Jeg tror at Chelski skal forbedre deres scorinsprocent, for i går var deres procent på store chancer nærmest kun på omkring de 12 eller noget.

OT: Købte FM 07 til PSP i lufthavnen Smiley

Niko
Gæst

« Svar #25: 31 Dec 2006, 13:03 »

Er det godt?  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #26: 31 Dec 2006, 13:04 »

hvad snakker du om gaylord?

Det er da nemt og forstå.. mere dig der ikk snakker dansk.. det er et debat forum.. for de meste kommer folk en begrundelse for dere mening...Smiley

stimo92
Gæst

« Svar #27: 31 Dec 2006, 13:05 »

United snupper pokalen. Jeg er lige kommet hjem fra London, og vi så Chelski-Fulham. Jeg holdt selfølgelig med Fulham. Jeg lagde mærke til at Chelski brændte 3-7 mega-chancer. Chelski spillede klart bedst i 1.halveg. Men i anden halveg var det Fulham som havde fortjent sejren. Jeg tror at Chelski skal forbedre deres scorinsprocent, for i går var deres procent på store chancer nærmest kun på omkring de 12 eller noget.

Er det fedt. Er det, det samme?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #28: 31 Dec 2006, 13:06 »

Er det godt?  Wink

Spillet? Har ikke prøvet det så meget, men det virker godt. Men back to topic Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #29: 31 Dec 2006, 13:07 »

Er det fedt. Er det, det samme?

Har ikke prøvet såmeget, men det virker fedt, og ja, det er næsten det samme Thumbs Up

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010