home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1009 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 58564 gange)
Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Igang igen!] Kanonerne
« Svar #165: 24 Jan 2007, 14:43 »

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaa

Yderst debaterene ikke sandt Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Igang igen!] Kanonerne
« Svar #166: 24 Jan 2007, 20:45 »

Januar med Ronaldinho i hopla
Ronaldinho fortæller om måneden.

Jeg råbte meget af Henry & Eto'o mod Grimsby.

Det var hårdt at komme til England, jeg har selvfølgelig været på et par ferie herovre og et par kampe mod Chelsea. Men jeg kan godt mærke at Premier League's fysik er meget bedre end den i Spanien. Jeg er glad for at komme samme vej som Eto'o, jeg er også glad for at spille sammen med Thierry. Der er også en del brasilienere i Arsenal, dem trives jeg godt med. Allerede den første dag i klubben, skulle vi ud og spille en kamp mod Crystal Palace. Vi var selvfølgelig favoritter og jeg spillede en udmærket kamp. Vi havde spillet det meste af kampen og jeg lagde op til et mål allerede efter 4 min. det var Samuel som scorede til 1-0. Det blev også kampens resultat heldigvis, da Crystal Palace scorede men det blev annulleret. De fik også smidt en mand ud, han fik 2 gule kort. Det kort som sendte ham ud var på mig. Jeg er stadig lidt øm i benet. Men jeg er klar til næste kamp mod Grimsby i FA cuppen.

Vi stillede med stærkeste opstilling i FA Cuppen. Kampen gik helt kanon især for mig, efter 5 min. slår Yoann Gourcuff et flat indlæg som jeg sikkert sætter i kassen, 1-0 til os. Jeg var ellevild, mit første mål for Arsenal! Jeg må sige, jeg er skuffet over Henry & Eto'o, de havde omkring 4 chancer hver. Men alt ramte over eller ved siden af. Min træner satte også mig op som angriber og pillede på Henry & Eto'o ud. Iniesta kom ind lige omme bag ved mig. Efter 45 sek. i anden halvleg var Theo på pletten 2-0. Fansene gik amok, jeg husker stadig deres råb & sang. Walcott er en elskede Arsenal spiller. 10 min. efter scorede jeg igen,
Jeg får ca. 1 million hver uge.
men den lorte dommer, fløjtede for offside. "Jeg var da overhoved ikke offside?!". Efter kampen kunne jeg kun sige "HOLD KÆFT! Hvor stod Grimsby målmanden godt". Han tog vel 10 knald hårde skud, fra Riquelme og jeg. Det skal lige siges jeg blev man of the match.

Vi skulle også spille en semi finale kamp i Carling Cuppen. Den var mod Portsmouth, Mavuba var med istedet for Riquelme. Det stod mest på Portsmouth spil indtil det 20 min. hvor jeg lavet et kanon mål, jeg tager hjørnesparket, som ryger tilbage til mig, jeg er 40 meter væk og tænker hvorfor ikke, og jeg lavet et frækt lob, så bolden ryger over målmanden og ind i den anden side af målet. "Et fantastisk mål" Hjørte jeg speekeren skråle i mikrofonen. Det var også resultatet ved pausen, jeg må endnu engang sige jeg er skuffet over angrebet. De har ligesom mod Crystal 5 Chancer hver, men de ryger ud til indkast og andre steder hen, bare ikke i mål. Walcott kom ind i stedet for den "ufarlige" Eto'o. 30 min. af anden halvleg stod også sådan mest i Arsenal spil. Men så i det 80 min. scorer Portsmouth 1-1. Fuck! Nu skulle vi angribe. I det 88 min. brændte jeg et frispark og 3 min. efter slår Portsmouth kontra, og bolden ryger kun lige over stregen, et kæmpe Igor drop. 2-1 til hjemmebane holdet, Walcott var rasende på dommeren og mente der var offside, det samme var Poulsen. Som efter kampen fik en advarsel af FA. Vi tabte kampen og fik en ordenlig skide balle i omklædnings rummet. Jeg blev man of the match, men det var ingen opmundring.

Holdest næste kamp er mod Premier League's første plads, nemlig Liverpool. Vi stillede op i en lidt mere defensiv opstilling, fordi vi var på udebane. Det var også en god idé for efter 13 min. lavede jeg en god lang bold op til Henry, som sikkert scorede til 0-1. Det var hans første mål i år 2008. Liverpool havde en masse chancer, men skarpheden manglede. I det 23 min. skød Henry et hårdt fladt skud, som Reina ikke kunne holde og Eto'o bragte os foran 0-2. Arsenals fans var ellevilde, hele holdet var selvfølgelig ovre og fejre scoringen. 7 min. efter "legede" Fabregas og jeg med Jamie Carragher og så spillede Fabregas bolden til Eto'o som scorede til 0-3. Vi var foran med 3 mål på Anfield. I det 33 min. skulle Eto'o næsten lave sit hattrick, men den aflevering jeg lavede til ham, var offside. Så stadig 0-3. Efter 42 min. lavede Henry en af hans "klasikere". Han  dribler hele Liverpool midtbanen og forsvaret inkl. Reina og scorer til 0-4! Hele holdet kunne ikke fatte det, der var ikke halvleg endnu og vi var foran 4-0! Vi gik til pausen med en 4-0 førring, Riquelme røg ud og Iniesta kom ind, jeg blev rykket om bag ved angriberene. 5 min. inde i anden halvleg lavede Agger et straffespark på Henry, jeg skulle tage. Det var et enormt pres på mig ... Jeg løb hen og tænkte, jeg skyder den ind! Men jeg lavede et svagt spark som Reina bokset ud til siden. Chiellini fik den og skød bolden ud til målspark. Jeg var utrolig skuffet over mig selv. Der var meget fight på midten af banen, men Ribery satte fart i fødderne og lavede et indlæg som Mattia Cassani headede ind i sit eget mål. 0-5. Der var hobla i holdet og vi var klar til næste uge mod Chelsea. Jeg blev man of the match for 3 gang i træk!

Kampen mod Chelsea ville jeg og hele holdet vinde. Det skulle vi enlig også for at holde os med i kampen om mesterskabet, selvom vi har spillet 3 kampe mindre, alle afrikanerne på holdet var dog ikke med, da de var på en eller anden tunering. Så vi måtte klare den uden Eto'o, Eboue & Toure, Freddy Adu var med idag. Vi forsatte spille fra sidste uge og efter 3 min. ramte Freddy stolpen. 7 min. efter skulle jeg tage hjørnespark, jeg lavede et perfekt indlæg som vores Scarface headede ind. 1-0! Arsenal fansene var helt i topgear.  23 min. inde i kampen havde vi frisspark, jeg skulle tage ... Og jeg hamrede bolden over muren og ind i målet. 2-0!!! 10 min. spillede Walcott en bold tilbage til mig, som jeg fladt skød ind forbi Petr Cech. 3-0! Det er helt kanon, fansene jubler. Jeg har scoret 2 mål og lagt op til 1. Jeg er utrolig glad for tiden. Lige før pausen hamrede Shevchenko bolden op i vores hjørne. Der gik jeg over og klappede ham på skulder'n. Det var et godt mål, Akinfeev havde ingen chance. 3 min. inde i anden halvleg, skulle jeg få mit første hattrick for Arsenal. Det var Walcott, som igen spillede bolden tilbage til mig, så tænkte jeg. SKYD! Og den fløj rent forbi Cech. 4-1! I det 73 min. skulle Fabregas tage frisspark, det gjorde han ligeså godt som mig, og scorede til 5-1. Det har været min bedste kamp i Arsenal, Carlos Vela kom ind i samme minut. Vi kørte sikkert sejren hjem. 5-1! Jeg blev man of the match for 4 gang i træk! Jeg er en stolt mand.


Min mening:
Af Ronaldinho.
Jeg er utrolig tilfreds med min start i London, hvis i bare ser hvordan det går for holdet. Vi er ved af komme igang, det er godt af se. Nu glæder vi os til Champions League bliver skudt igang igen. Jeg har købt mig et mini palads et lille stykke udefra London centrum, nærmere Barnet. Det er et total fedt sted af bo, jeg er fladet godt til i London og jeg er glad for mit skifte, rækken vi spiller i er på et højre plan, det er jeg glad for. Nu ser jeg frem til at blive spillet 100 % ind på holdet, jeg vil også gerne lære en masse engelsk, da det stadig er lidt svært for mig at snakke engelsk. Jeg har fået et par venner, en af dem hedder Nicky Peterson, han er en meget flink person. Som elsker at gå på Café, men det kan jeg nu ikke altid. Jeg har også mødt en sød kvinde nede på den Café. Caféen hedder Café Cacao. Det er et hyggeligt sted, tæt på stadionet. Jeg er utrolig glad for vi er kommet op på en 8 plads. Tak for en god måned i London!
Der var et par kampe, som jeg ikke orkede at skrive om i min Arsenal måned, de endte:







Det er første gang nogensinde, jeg skriver som en anden spiller, håber i kan lide det, grunden til jeg ikke havde de sidste 4 kampe med, er fordi at i vil klage over for meget tekst  Cool ((Kloge Åge))
« Seneste Redigering: 24 Jan 2007, 23:42 af Niko » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #167: 24 Jan 2007, 20:47 »

Fed update  Thumbs Up men det hedder nu HOPLA.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #168: 24 Jan 2007, 20:53 »

Fed update  Thumbs Up men det hedder nu HOPLA.

Tak og jaaae, det har du ret i  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #169: 24 Jan 2007, 23:43 »

Så er det en afstemning oppe Wink
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #170: 25 Jan 2007, 14:14 »

tvivler på at Ronaldinho er en type der vil gå på cafe i nærheden af Emirates jeg var der i november og det er det rene slumkvarter alt ligner noget gammelt lort og i forbindelse med at Arsenal fik lov til at bygge Emirates skulle de også lave 20000 lejeboliger så folk kunne bo ordenligt
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #171: 25 Jan 2007, 14:50 »

glemte at skrive at det er en superblog denne kutgw
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho fortæller] Kanonerne
« Svar #172: 25 Jan 2007, 20:45 »

Birk Poulsen Fortæller sin mening
Klasse manageren på vej væk?
 
Birk Poulsen har vundet denne pokal.





Efter et par små diskutioner, med forskellige spillere, har Birk Poulsen fortalt han stopper som træner i Arsenal. "Jeg er træt af London, det er koldt heroppe og holdet har spillet en alt for dårlig sæson." Fortæller Birk Poulsen til den engelske presse. Birk Poulsen er rygtet sammen med, Inter, Milan, Roma og Sevilla. Som tyder på han er på vej syd på. Birk Poulsen er en enorm elsket mand i Arsenal. Men han har valgt at sige op, en af grundene var familien. Som gerne vil flyttet pga. alt for meget popularitet, som konen ikke ønskede. Det lyder som om Italien kunne være et godt sted at se på, da klubber som Milan fx. har styrket sig enormt. Da de har spillere som Van Der Vaart, Sniejder og Pepe på deres hold. Der var grædene Arsenal fans og spillere, men Birk Poulsen lover at komme tilbage efter højest 5 sæsoner udenfor England. 

Der kommer yderligere omkring Poulsens fremtid senere.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Inter, Milan eller Roma?
« Svar #173: 25 Jan 2007, 21:36 »

Forza Inter !

Nezurri længe leve!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Inter, Milan eller Roma?
« Svar #174: 26 Jan 2007, 22:52 »

Kaká er holdets største spiller.

AC Milano
Så er Birk Poulsen's fremtid sikret?


Den 17. April, efter Birk Poulsen havde været hjemme i Danmark på en meget lang ferie. Kom der et tilbud fra føreholdet i Italien nemlig Ac Milan. Der kom et tilbud, som var rigtig svær af sige nej til. Med en transfer budget på omkring 450 mio, en uge løn på 300.000 Dkk. Så kan man ikke takke nej, jeg valgte jobbet som Ac Milan træner, jeg er bundet til klubben indtil år 2012. Mine mål i Milan er:
  • Vind Serie A
  • Vind Champions League
  • Få Fabregas til klubben
Nu tænker i nok, kan Fabregas virkelig være et mål, ja det kan han. Hans spille stil kan bruges på alle hold, jeg har ikke den vildeste fidus til Andrea Pirlo.
Fansene bakker altid klubben op.

Så en spiller som Fabregas, vil gøre en merkant forskel. I ligaen ligger Ac Milan nummer 1. med 69 point. Anden pladsen er Inter som har 61 point. Milan - Inter er faktisk den første kamp jeg skal prøve krafter med, den kamp spilles den 20. Der går jeg selvfølgelig efter en sejr, det er klart. Så er mesterskabet også nærmest sikret, der er spiller 32 runder. Grunden til jeg valgte Milan var: landet er varmere, fodbolden er bedre, holdene er gode og i Italien er der flotte byer. Alle grundene var også noget som famillien vil få glæde af. Min søn Alex skal lige lære sproget, det skal jeg også. Min kone valgte at blive lidt i Danmark. Jeg har meldt mig og min søn til en italiensk sprog skole. Så det går lidt hurtigere med at lære sproget, han har også fået en trøje med Kaká, som er hans yndlings spiller. Jeg er glad for skiftet, men jeg ønsker Arsenal meget held fremover!

Trup Gennemgang


Den Gamle , Talentet & Superstaren...

Den erfarne er jo klart Alessandro Nesta med 91 landskampe, gør det ham til en enormt rutineret forsvars spiller. Han har både spillet 2-3 Champions League finaler, som gør ham til et enormt vigtig redskab. Hans rutine kommer vi til at benytte os af, den anden som vi skal finde er talentet der er allerede en på A-holdet, det er den kendte Anthony Vanden Borre fra Belgien. Han er 20 år, klar til førsteholds fodbold og en stor kommende stjerne. Hans gode enskaber som back, minder en del om den gamle Cafu's, han spiller dog ikke i klubben mere, men de minder hverfald meget om hinanden. Superstaren, regner i alle nok med er Kaká, men det er nok fordi i ikke kender hele holdet, i mine øjne er Rafael van Der Vaart, holdets absoulut vigtigeste og største spiller, med en alder af 25, har han stadig en masse år på holdet, dog ligger Kaká meget tæt op af at være den største. Jeg var tæt på at få van der Vaart i Arsenal, så det er en af grundene til at jeg synes han er den bedste, han har gode stats. Han er enlig bare en perfekt spiller!

Holdet har også nogle gode teknikere som også måske er lidt kendetegnet for klubben, der er også et par fightere som vi også kan benytte os af. 
Holdet ser sådan ud i stærkeste opstilling: 




Reyes    Gilardino

Kaká

Sneijder  van der Vaart  Zapater

Kaladze  Corluka  Nesta  Vanden Borre

 Amelia







Hele Truppen


Målmænd:




Forsvar:






Midtbane:






Angreb:


Logged

Niko
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #175: 26 Jan 2007, 22:55 »

En kæmpe hånd til Birkedahl for de enormt flotte trøjer.
Det skal han dynges til med ros for!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Inter, Milan eller Roma?
« Svar #176: 26 Jan 2007, 22:56 »

damn det ser fedt ud med de trøjer og så bliver det spænenden at se hvad du kan udratte i Milan
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Emillionaire
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #177: 26 Jan 2007, 23:07 »

fede trøjer

fed update, men ville helst have set dig i Inter
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #178: 26 Jan 2007, 23:33 »

Tak Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #179: 27 Jan 2007, 00:13 »

Imorgen / Idag Smiley

Kommer der en update med inter kampen, og en med resten af sæsonens kampe Wink
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010