home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 56590 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #195: 28 Jan 2007, 00:23 »

FDGA! ?
Hvilken forkortelse er det for?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #196: 28 Jan 2007, 00:24 »

FDGA! ?
Hvilken forkortelse er det for?
Fortsæt Det Gode Arbejde Wink
« Seneste Redigering: 28 Jan 2007, 00:28 af Don Abramovich » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #197: 28 Jan 2007, 00:25 »

Fortsæt Det Gode Arbejde Wink

Det skal jeg nok Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #198: 28 Jan 2007, 20:32 »

Bloggen er tilbage igen om ca. en uge, da jeg skal en masse her fortiden.

Håber på et par kommentare i den tid jeg er væk Wink
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #199: 28 Jan 2007, 22:14 »

For det første må jeg hellere ønske dig tillykke med mesterskabet, det var overlegent.

Og så er det nogle gode indkøb, du har gjort dig. Ronaldo skal du nok blive glad for. Dit hold ser ekstremt godt ud nu.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #200: 28 Jan 2007, 22:16 »

For det første må jeg hellere ønske dig tillykke med mesterskabet, det var overlegent.

Og så er det nogle gode indkøb, du har gjort dig. Ronaldo skal du nok blive glad for. Dit hold ser ekstremt godt ud nu.

Tak Wink
Og ja, han skal nok leve op til de 255 mio + Ricardo Oliveira og Kaladze, det er jeg 100% sikker på.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #201: 29 Jan 2007, 13:26 »

Jeg har fået lidt tid idag, så der kommer alle de updates jeg kan nå. Glæd jer! Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #202: 29 Jan 2007, 13:31 »

Der er nok én der har skiftet navn, hva' ?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #203: 29 Jan 2007, 14:48 »

Super Cup
Inter - AC Milan



Så for andet år i træk, skal Milan møde Inter, sidste opgør mellem dem endte 3-0 til Milan, det var Nikolaj Emil Birk Poulsen's første kamp som manager for klubben og han har ikke tabt en eneste kamp med de røde og sort stribede, endnu. Inter har lige skiftet træner pga. Mancini har brokket sig over de ikke vandt mesterskabet. Victor Fernadez er blevet deres nye manager. Ac Milan er favoritter, de har forstærket sig enormt meget, spillere som Cristíano Ronaldo, Miroslav Klose & Rafael Marquez. Der er allerede dømt fuld hus på San Siro, som faktisk ligger i Milano. Så klubberne har ikke langt til Super Cup finalen. "Vi skal vinde her, det ville være rigtig godt med min anden pokal for klubben. Vi stiller nærmest med stærkeste opstilling. Reyes mangler dog, da han er døjer med en skade, jeg kan rent ud sakt ikke vente til imorgen" Fortæller Birk Poulsen. Inters nye manager Victor Fernandez siger: "Jeg blev træner for klubben, her for en uge siden. Det er min første kamp for klubben, så jeg forventer ikke så meget at mit hold". Milan anførren Nesta tror også på en Milan sejr, "Vi har det stærkeste hold, vi har lige fået en ny midterforsvar Rafael Marquez, som jeg glæder mig til at spille smmen med, plus vi har rykket Corluka ud på venstre back. Der tror jeg fuldt ud på ham" Uddyber Alelsandro Nesta. Kampen bliver spillet imorgen den 23/8 - 08.




1. Halvleg
Maicon scorede på en perle af et frispark.


Inter gav bolden op og fik et hjørnespark med det samme, Walter Samuel var tæt på at headde bolden i mål. Men den røg ud til målspark. Efter 7 minutter skulle Milan klart have scoret, det var ny indkøbet Yannick Djalo som fik en perfekt aflevering fra Kaká, men han ramte sidenettet. Til og med det 13 minut, gik det mest af alt på chancer til begge mandskaber, Miroslav Klose var tæt på at score til 1-0, men Toldo fik lige bokset den væk. Milan sad mest på presset i de første minutter. Yannick Djalo løber op igennem banen i det 18 minut. Han rammer bolden rigtig hårdt og Toldo bokser til den endnu engang. Kaká får riposten og skal scorer men han rammer 20-30 meter over Inter målet. 24 minutter inde i kampen rammer Kaká bolden et godt stykke udefra, Men Toldo puffer bolden ud til hjørnespark. Der går 7 minutter så får Inter et frispark, et godt stykke ude. Det er backen Maicon som skal tage, og han laver et frækt skud op i Milan nettet. 0-1 til Inter. Pausens resultat blev 0-1 til Inter, i pausen lavede Birk Poulsen 2 udskiftninger. Rafael van der Vaart kom ind istedet for Wesley Sneijder og Javier Arizmendi kom ind i stedet for Yannick Djalo.

2. Halvleg
Gilardino kom ind og lavede et mål,
som sendte Milan i forlænget,


De første par minutter står kun på Milan spil, Inter får kommet bedre med ind i kampen igen, men Milan holder presset. Der kommer ingen mål i de første 15 minutter af første halvleg, men Kaká har haft en stor mulighed for at bringe Milan på lige. Fra det 60 til det 70 minut er der 2 store Klose chancer, dem begge ind i sidenettet. Cristiano Ronaldo har hævet sit spil enormt her efter pausen. Rafael van der Vaart har også et par store muligheder for at udligne. Men bolden vil ikke inde. I det 76 minut åbnede Nikolaj Emil Birk Poulsen kampen ved at tage Vedran Corluka ud og tage Alberto Gilardino ind. Nu spillede Milan en 3-4-3 formation. Klose var den mand højest placeret i Milan opstillingen, og 3 minutter efter havde Miroslav en kæmpe chance, men han brændte den.. Der blev hjørnespark til Milan. I det 88 min. havde Arizmendi en kæmpe mulighed for at bringe Milan foran, der er ikke ret lang tid tilbage, Milan spillerne laver en masse frispark, men i det 93 minut laver Cristiano Ronaldo en lang tværs aflevering til Kaká som spiller den ned til van der Vaart som laver et indlæg,
Miroslav Klose kunne nærmest ikke have fået
en bedre debut, med scoringen til 2-1!
Arizmendi brænder, Tolde boksede til bolden, men hvem der står, det er Alberto Gilardino som scorer til 1-1. MILAN FANSENE BRYDER UD I VILD JUBEL! De råber Gilardino's navn, de er ellevilde, Birk Poulsen løber ind på banen for at fejre det med spillerne. De er kanon glade alle sammen. Det ligner vi skal ud i forlænget.

1. Halvleg forlænget spilletid

Milan bliver ved med at presse og allerede efter det første minut har de haft 2 store chance, der var hjørnespark.. 3 minutter inde i den forlænget spilletid, skyder Gilardino, forbi målmanden, men Eric Abidal får sparket den væk. Efter 99 minutter, har Klose en rigtig stor mulighed, han skal bare lobbe den over Toldo, det gør han også og han scorer til 2-1. MILAN ER RIGTIG TÆT PÅ AT VINDE SUPER CUPPEN! MED DEN KLOSE SCORING. Fansene bryder ud, alt glæden havner i spillerne. Man kan mærke Inter spillerne ikke har kræfter til at komme tilbage igen. I det 102 minut har Milan endnu en kæmpe chance, det er Arizmendi som skal scorer, men Toldo laver en kanon redning og han får prikket den over til Walter Samuel. Milan går til pausen med en 2-1 førring.

2. Halvleg forlænget spilletid

Der kom et kolusalt pres fra Inter spillerne, Grosso var angriber for Inter. Og de fik allerede en masse chancer efter det første minut, men skapheden mangler. Hvis det var midt i en sæson, ville de nok have scoret på dem. I det 110 minut spiller Klose & Gilardino, "1-2" mellem Inter forsvaret, men til sidst får Samuel losset bolden af helved til! 5 minutter efter har Zlatan Imbrahimovic en kæmpe chance, men Amelia laver en kanon redning, bolden går ud til hjørnespark .. Toldo går med op .. Men Walter Samuel headder over. Ja i de sidste minutter trækker Milan tiden ud og de vinder kampen 2-1 !

MILAN HAR VUNDET SUPER CUP 2008
MILAN HAR VUNDET SUPER CUP 2008


Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #204: 29 Jan 2007, 14:56 »

Flot resultat, man blev helt fanget... Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #205: 29 Jan 2007, 17:24 »

Flot resultat, man blev helt fanget... Smiley

Kampen var sku også god Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Derby i Finale] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #206: 29 Jan 2007, 17:25 »

& Tak er glad for du følger min blog Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Derby i Finale] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #207: 29 Jan 2007, 19:17 »

tillykker med Super Cup'en
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Derby i Finale] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #208: 29 Jan 2007, 20:21 »

Dette år bliver godt - rigtig godt
1 Måned På tæt hold med Milan
Klose blev i mine øjne,
månedens bedste!


Sådan, nu blev Champions League grupperne trukket, vi fik en faktisk ret let gruppe med PSV, Basel & Marseille. Der er ikke den vildeste frygt for ikke at gå videre.

  • September:
7 dage inde i måneden skulle vi spille Serie A, det var den første kamp i denne sæson, det var mod Lecce. Vi kunne tage derfra med en sejr på 1-0. Yannick Djalo lavede et flot mål i første halvleg. Der gik kun 3 dage, så skulle der spilles kamp igen, det var mod Basel i Champions League, vi kunne glæde vores fans med en 3-0 førring ved pausen. Alle de mål blev scoret i tidsrummet 10-14 minut. 3-0 blev kampens endelige resultat. Den 14. skulle vi spille mod Cagliari. Dette kamp så ud til at blive let. KAmpen endte 3-0 til os, Klose lavede 2 og Gilardino 1. I det meget tætte program skulle vi også spille mod Chievo. Denne kamp så let ud, det blev den på en måde ikke, udover kampens resultat som blev 1-3 til Milan.

Men Chievo spillede utrolig godt fodbold og havde nok fortjent en uafgjort. Der skulle spilles kamp mod Roma og der kom vi hurtig bagud, det var Adebayor som bragte hjemmebane holdet foran, men i anden halvleg viste  Cristiano Ronaldo klasse og scorede 2 mål samt lagde op til Klose's, så vi vandt 3-1. Efter at have været bagud. Nu skulle der endnu engang spilles Champions League, denne gang mod PSV. Gruppens sværeste modstander. Efter 15 minutter fik vi et straffespark og Mexicaneren Marquez scorede til 1-0. Stillingen ved pausen var 2-2. Arouna Koné havde lavet 2 mål for PSV. Kampens resultat blev 3-2 til PSV, Arouna Koné lavede hattrick. Månedens sidste kamp var mod Genoa, som vi skulle vinde. Men kampen endte 1-1. Klose scorede vores mål efter en halv times spil. Alle de resultater gør at vi ligger nummer 1 i ligaen og nummer 3 i Champions League. Så det var en okay måned og jeg kan godt mærke holdet er stærkere end sidste år.



Poulsen kædet sammen med Italien


Den bedste danske manager nogensinde Nikolaj Emil Birk Poulsen er kædet sammen med Italiens landshold, som for nylig har droppet deres manager. "Han er den rette til jobbet" Udtaler Formanden for Italiens sport forbund.

Den for nylige ansatte dansker i Milan, Nikolaj Emil Birk Poulsen er kædet sammen med Italiens landshold, han udtaler selv at han er lidt intresseret pga. "Mit mål som manager er at vinde, Champions League, Em, Vm & mange af de store ligaer. Den eneste måde jeg kan vinde Em & Vm på er ved at være Landstræner" Fortæller Birk Poulsen, Milan bestyrrelsen siger at Birk Poulsen kan have begge job, da de anser hans talent til at være stort nok til at kunne magte det. Italiens beboer er glade for at høre de måske får den bedste manager for Danmark nogensinde, "Det er en stor ære at vi måske var Nikolaj" Udtaler en anonym italiener. Om danskeren skifter kommer der mere om senere hen.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #209: 29 Jan 2007, 20:31 »

Jeg skulle prøve at skrive på en lidt anden måde, hvad synes i om det?
Skal det bare være som før med lidt historie eller helt som i de gamle gamle Arsenal dage, eller skal jeg prøve på den her måde?
Hjælp Wink
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010