home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 541 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 56600 gange)
ZhotLog
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #180: 27 Jan 2007, 10:20 »

Hmm, at lade være med, at bruge Pirlo, kan koste dig mesterskabet... Han er måske spillets bedste Dm, så brug ham dog for fanden! Opstemt Men ganske god blog du har gang i ;-)
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #181: 27 Jan 2007, 11:08 »

Hmm, at lade være med, at bruge Pirlo, kan koste dig mesterskabet... Han er måske spillets bedste Dm, så brug ham dog for fanden! Opstemt Men ganske god blog du har gang i ;-)

Grunden til jeg ikke bruger ham lige med det samme er at vi råder utrolig mange midtbanespillere, men han er med mod Inter for Zapater er skadet .
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #182: 27 Jan 2007, 11:37 »

Jeg mener også du skal bruge verdens bedste spilstyrer, efter min mening, PIRLO! Smiley

EDIT: Self. KUTGW
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: A.C. Milan < Arsenal
« Svar #183: 27 Jan 2007, 12:42 »

33 Spillerunde
Kæmpe brag Milano klubberne mødes



Så skulle Nikolaj Emil Birk Poulsen styrer tropperne i en kamp mod rivalerne Inter Milan, en kamp hvor han kan folde sit talent ud i. Inter skal vinde for stadig at være i titelkamp, da de jo er 8 point bagefter Ac Milan. "Kampen skal vi vinde" fortæller Inter træneren Roberto Macini. Birk Poulsen mener også at hans hold vinder kampen, Milan stiller op i en 4-4-2 formation, som inkludere spillere som Pirlo, Kaká & Nesta. San Siro bliver fuldt og derfor skal der også 3 vagt selvskaber ind på stadionet, da sikkerheden skal være i orden når de 2 store rivaler mødes. Kampen bliver vist på adskilligelige tv kanaler, verden over. Sæsonen har været lige svingene for Inter som kun har hentet 17 sejre, men de har dog kun tabt 5. Milan har tabt 7, Inter stiller også op i en 4-4-2 formation, de har også store spillere, her snakker vi om Adriano, Villa & Husyev. Oleg Husyev han er fra ukraine og et kæmpe Inter scoop. Han bliver en vigtig faktor de kommende sæsoner for det blå sorte Milano hold.

Der er også en masse politi som er ved stadionet, både på og uden for. "Der bliver nød til at være en masse sikkerhed. da fansene er vilde" Fortæller politi korpsets leder Henriqúe Hernandez.  Fansene som er med i den "ægte" fan klub, har varmet op til kampen med en masse bannere, Milan har især lavet nogle flotte. Inter er stadig lidt bagefter, hvad angår popalaritet. Nu venter vi bare på kampen bliver skudt igang og holdene går på banen.





1. Half:
Gilardino's mål til 2-0 var hans mål
 nummer 100 i karrieren.


De første par minutter i 1. halvleg var meget tætte, der var en masse spil på midten af banen, og enlig få chancer, der skulle gå 10 minutter før den første chance faldt, det var brasilieneren Adriano som der ramte 2-3 meter forbi, Milan målmanden Marco Amelia. 3-5 minutter efter havde Kaká et meget optimistisk forsøg fra midten af banen, det var et bananskud
David Villa var første halvleg's
store skuffelse.
som ramte overliggeren og røg ud til målspark, der kom endnu engang en masse spil på midten af banen og der skete ikke rigtig noget før det. 30 minut hvor Pirlo lavede et kanonskud som Toldo lige fik rettet ud til hjørnespark, det var kampens hidtil største chance, hjørnesparket blev taget af nummer 21 altså Pirlo han skyder .. Og Sneijder får headet 3 meter ved siden af målet, ellers et glimrende Milan hold indtil videre. 3 min. efter slår Cambiasso en lang aflevering til ANTHONY VANDEN BORRE som laver en meget simpel hård aflevering til Kaká, han skyder men den rammer Cardoba, men bolden flyver over til Reyes som står og lurer på kantet af feltet, 1-0 Reyes har bragt Milan foran! Det var hans 10. mål i denne sæson, Jubii!
Der skulle kun gå 7 min. så var Reyes tæt på at scorer igen, men den røg desværre ud til målspark, Men bare 1 min. efter har Milan frisspark på egen bane halvdel, det er Nesta som tager han spiller Kaká som laver en lang aflevering til Gilardino som bringer Milan i spidsen med 2 mål. 2-0 til Milan, en kanon start for Birk Poulsen og hele holdet. Det var hans ligamål nummer 100. i hans karriere! Stemningen var høj blandt Milan fansene, Inter fansene var lidt tavse. 2-0 var resultat ved pausen.


2. Half:

Inter skulle sparke anden halvleg igang. Der gik 3 minutter så fik banes nok indtil videre bedste spiller sit første gule kort, det avar Alessandro Nesta. Og inden for de første 10 minutter i anden halvleg havde dommeren uddelt 5 gule kort, 1 til Milan, 4 til Inter. Og i det 63 minut, var der noget skænderi mellem Zlatan Ibrahimovic og Jose Antonio Reyes, det resulteret i et lille "slagsmål", det gav Reyes et gult og Zlatan et rødt. Inter var nu kun 10 mand, mod Milan. Milan var klar til at sende et par friske ben på banen .. van der Vaart bliver kaldt ud og Gatusso kommer ind, efter bliver Reyes kaldt ud og Ricardo Oliviera kommer ind. Og 5 minutter efter der var lavet udskifninger, nærmere det 69 minut, var Ricardo Oliviera med i et angreb, han løber med bolden og lobber den tilbage til Kaká som flugter den op i venste hjørne. 3-0 MILAN MILAN! Det var jo en kanon start for Nikolaj Emil Birk Poulsen. 3-0 blev kampens resultat og Milan fansene kunne gå glad hjem

Man Of The Match:



Fulde navn: Alessando Nesta
Alder: 32 år
Fødselssted: Rom (Italien)
Tidligere klubber: Lazio
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Milan - Inter] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #184: 27 Jan 2007, 13:18 »

GOd update! KUTGW
Logged

zafirsimon
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Milan - Inter] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #185: 27 Jan 2007, 13:35 »

superfed blog
Logged

DejanStankovic
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Milan - Inter] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #186: 27 Jan 2007, 14:51 »

Det er den eneste bloq jeg har læst "helt færdigt" ..
De andre er kedeliqe .. Din er fandme fed!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Milan - Inter] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #187: 27 Jan 2007, 20:15 »

Arizmendi sikre Serie A titlen!
De sidste 7 kampe med Javier Arizmendi i storform


Endelig, var min kone kommet ned i landet, jeg havde lært Italiensk, det havde min dreng næsten også. Det gik rigtig godt dernede og jeg havde allerede hentet 2 spillere gratis, Italien var lige mig. Vi havde fundet et hus i udkantet af Milano, hvor der var stille og roligt, vi fik en meget speciel nabo, som nemlig også spiller for klubben. Det er den stenrige Dida.
Han har sin egen fodboldbane i baghaven. Det er ret fedt og jeg træner nogen gange lidt med ham, men Marco Amelia er stadig mit første valg, da han er en ret ud sagt en bedre målmand, den 27. april, skulle vi møde Torino, min nabo var på mål i denne kamp. Vi kunne sikkert tage fra Torino med en 1-3 sejr, målene blev scoret af Sneijder, Arizmendi & Gatusso. Dida blev man of the match. Det var en meget lige kamp, men vi var skarpest.

I hele ugen skulle vi træne til næste kamp mod Genoa. Træningen hele ugen gik fint, der var en god træningskamp, min assisent træner, delte spillerene op i 6 hold, som skulle spille mod hinanden. Holdet der vandt havde Arizmendi på holdet, som blev den lille "tunerings" topscorer med 13 mål. Genoa kampen var på hjemmebane og vi var selvfølgelig klare favoritter, Dida var endnu engang på mål. Arizmendi var alene mand i front, Kaka, Sneijder & Foggia var lige bag ved ham. Kampen gik også godt og efter 29 min. spillede vi både mod kun 10 mænd og var foran 1-0. Arizmendi havde lavet målet. Kampens resultat blev 2-0, Ricardo Oliviera lavede kampens andet mål. Sneijder blev man of the match.

De sidste 3 kampe endte: Ascoli 1-3 Milan, Milan 1-0 Livorno & Bologno 0-4 Milan.




Serie A Numero 18








Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [update] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #188: 27 Jan 2007, 22:04 »

god update og tillykke med "Scudetto"
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [update] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #189: 27 Jan 2007, 22:38 »

Poulsen laver mange handler igen!
Der er kommet hele 9 spillere ind





Så hele 9 spillere, det er mange mende er gode, Klose & Huddlestone har været gratis, det dyreste indkøb har selvfølgelig være Cristiano Ronaldo. Der måtte vi af med 245 + Ricardo Oliviera & Kahda Kaladze. Det var en stort, men forhåbligt godt indkøb. Djaló har kostet 105 mio. Han går dog ikke direkte ind på holdet, men han er med i førsteholds truppen. Zapater er solgt & et par andre spillere, det får holdet til at se sådan ud:



Holdet ser rigtig stærkt ud i forhold til sidste sæson, der er kommet nye store navne til klubben som forstærker os meget, den 30 årige Miroslav Klose forventer jeg mig meget af. Cristiano Ronaldo vil også være en god spiller, har jeg allerede forudset, på lang sigt bliver han ligaens bedste. Hvad angår forventninger til næste sæson er vi tippet til at vinde ligaen igen, Champions League sidste sæson for Milan var ikke nogen succes og de røg ud som nummer 3 i gruppe spillet, de røg også hurtig ud i Uefa cuppen, men holdet i år kan komme lang, endda rigtig langt. Semi finalen er vores nuværrene mål. Ligaen forventer vi også at vinde, da Inter ikke har forstærket sig ret meget. Den næste kamp vi skal spille er mod netop Inter, det er Super cup finalen. Der bliver spillet den 23/9 - 08.

Ellers har mig og familien være på ferie i Japan, der så vi fodbold det var vores samarbejds klub Giurare Yokohama. Vi havde hotel i Toyko men valgte at tage rundt i landet, det var et meget flot land og der var en masse søde mennesker. Vi valgte at købe et sommerhus derovre, da klubben skal stabilisere sig i Asien. Jeg tror mig og familien tager derover hvert år, da det er et kanon flot land. Klubbens talent spejdere har været på en stor opgave, her om sommeren og derfor har jeg tilbudt den en løn forhøjelse. De er glade for den store tiltro, vi er meget ude efter Felipe, da han er 100% klar til at erstatte Nesta, når han går fra. Han kommer nok til Januar, regner klubben stærkt med.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [update] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #190: 27 Jan 2007, 22:39 »

Endnu engang 1000 tak for trøjerne Birke Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #191: 27 Jan 2007, 22:56 »

du er da ikke ked af det  Smiley

gode indkøb!
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #192: 27 Jan 2007, 22:58 »

God update igen Smiley FDGA!
Logged

S!mon
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #193: 27 Jan 2007, 22:58 »

rigtige gode indkøb, men det må ikk ha været så billigt. Peace
Logged

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #194: 27 Jan 2007, 22:59 »

God opdate.. Mange udskiftninger i truppen, men nogle gode køb.
Skal blive spændende, at følge din kommende sæson.
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010