home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 848 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 56532 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #210: 29 Jan 2007, 20:33 »

Rigtigt godt arbejde Wink. Håber du bliver landstræner, og evt. får succes. Ellers tillykke med Super-cuppen
M.h.t. at skrive på en anden måde kunne du evt. variere lidt. Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #211: 29 Jan 2007, 21:02 »

Rigtigt godt arbejde Wink. Håber du bliver landstræner, og evt. får succes. Ellers tillykke med Super-cuppen
M.h.t. at skrive på en anden måde kunne du evt. variere lidt. Thumbs Up

Tak
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #212: 29 Jan 2007, 21:34 »

jeg syntes at Arsenal-opsætningen var god nok
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #213: 30 Jan 2007, 15:22 »

Er der andre?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Sep 08] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #214: 30 Jan 2007, 19:42 »

Oktober 1. Del
Oktober 08 På tæt hold med Milan

Den 1. Oktober, vågnede jeg af at det bankede på døren, mig og min kæreste havde været længe oppe for at diskutere om jeg skulle blive landstræner. Men ca. ved halv 12 tiden bankede det på døren, først stille og rolig så bagefter var det utroligt desparat. Jeg skyndte mig i tøjet og så på uret. FUCK! Da jeg åbnede døren stod min nabo Dida der, han spurgte om jeg ville køre ham i lufthavnen hvor vi skulle med bus til  hjemmebane kampen mod Torino. Det gad jeg godt, men vi skulle afsted med det samme da vi var ret sent på den og bussen kører kl. 12. Vi kom lige som de sidste og der var en kanon stemning i 
spiller bussen. Nesta var i højt humør inden dagens kamp, der var en meget tæt trafik, så vi var først på San Siro kl. 1. Da vi kom ud blev spillerne overfaldt af pressen og fans som kom for at lykønske holdet for deres sidste par kampe. Stemningen var også rigtig god der, alle regnede med en sejr til de stribede idagens kamp. Vi var også ubesejret i enogtyve kampe, så det måtte ikke gå galt. Det gjorde det heller ikke for vi kørte en overbevisene 5-2 sejr hjem. Klose lavede 2 mål, Vedran Corluka scorede på en perle af et lang skud, Yannick Djalo headdede bolden i kassen og der blev lavet et selvmål. Det var en rigtig god kamp, hvor vi fik vist vi er Italien's bedste hold!

Vinderen af "Scenen er din"

På vejen hjem tog Dida og jeg en taxa hjem. Han betalte da han gerne ville gøre gengæld for at jeg kørte ham til lufthavnen. Det var okay, men min bil stod jo stadig i lufthavnen, det gjorde ikke så meget for Dida's bil kom hjem iovermorgen så der kunne vi køre ud og hente bilen. Da jeg kom hjem omkring kl. 8 stod der en flot lassange min kone havde lavet, min dreng Alex var allerede gået igang med at spise, men jeg satte mig og vi spiste og fik snakket videre om at jeg skulle være Italiensk træner, vi blev enige om det ville være en dum beslutning, da jeg var ny i landet og jeg skulle passe det job jeg havde nu fuldt ud. Da hun mente jeg ville vinde mindre, hvis jeg også skulle holde styr på landsholdet. Jeg gik i seng rimelig tidligt da der var løbetræning imorgen ved 7 tiden, jeg valgte at løbe med fordi jeg var blevet lidt overvægtig efter at være kommet til Italien. Der stod i adskillelige aviser noget om jeg havde fået en kanon start i Milan, det havde jeg nu enlig også jeg var faktisk 100% tilfreds med min start i Italien. Tiden gik og vi skulle spille kamp på hjemmebane mod Brescia vi stillede op med et lidt anderledes mandskab ind vi plejer, Pozzi & Beerens fik deres debut i dagens kamp, begge indefra start. Pozzi kom ud i pausen, da der stod 3-0 til os, men han viste han godt kunne være med. Forestieri tog jeg ind, han fik også sin debut i denne kamp. Kampen endte 4-0. Det sidste mål blev lavet af Cristiano Ronaldo, det var et rigtig godt mål. Vi fik fejret sejren i omklædningsrummet, vi skulle overnatte på byens dyreste hotel, så jeg kom ikke hjem til konen idag, på hotellet fik vi en fin middag med Vin, brød, pasta og kartofler. Det var en rigtig god tur på hotellet og vi fik rost hinanden for vores seneste resultater. Vi holdte en slags lille "Scenen er din" konkurrence, hvor hver spiller skulle op og synge, det hele endte med Cristiano Ronaldo vandt, han sang sku godt. Det var en rigtig god tur.

Da jeg kom hjem fra Hotellet var min dreng kun hjemme, min kone var ude efter mad fortalte han mig, jeg blev lidt mistænksom da jeg regnede med hun var hjemme og tage imod mig, men lidt efter kom min kone inde fra sove værelset og gav mig et ordenlig kram, jeg smilte til min søn og sagde han var fræk, vi var begyndt at snakke italiensk, da vi skulle øve os på det, men nogen gange fløj de danske ord bare ud,
min dreng var nok husets bedste til italiensk, men han kunne også møde op til undervisningen hver gang, jeg skulle jo ud og spille Champions Leauge kampe et par gange, det var enden Tirsdag eller Onsdag, og sprogskolen er om Onsdagen, men jeg klarede mig fint, med det jeg kunne. Jeg kunne jo også snakke engelsk og tysk. Der gik kun 3 dage så skulle vi spille, det var en onsdag, så jeg blev nød til at melde afbud til skolen, vi skulle spille på hjemmebane endnu engang, det var blevet en slags vane efter 3 kampe på hjemmebane. Vi skulle spille mod gruppens franske hold Marseille, vi var kun favoritter pga. hjemmebane fordelen, men vi regnede selv med en sejr, vi skulle selv kører til San Siro, da bestyrrelsen havde haft et par små problemer med ham som kørte "Milan bussen", jeg synes dog det var lidt neder'n selv at køre, så jeg bestilte et måltid til min kone og dreng på byens fineste spisested, så vi kunne lade op til kampen hjemme ved mig, jeg havde bestilt en bus for mine egne penge, da vi altid spillede bedst når vi var kommet i bus, da det gav en god stemning, jeg havde kogt pasta derhjemme i store mængder, vi spiste lidt og kørte til kampen, San Siro var rigtig pænt idag, fansene var allerede klar, vi var lidt sendt på den men spillerne gik igang med at varme op, jeg sendte dem på banen 1 time efter og ved slutningen af første halvleg stod der 3-0 til Milan, Yannick Djalo havde lavet de 2 første og Cristiano Ronaldo scorede til 3-0, det var hans mål nummer 5 i denne sæson.
Anden halvleg var lidt mere "blandet", Cissé fik scoret til 3-1, lidt tid efter fik Samir Nasri et rødt kort også scorede van der Vaart på et fortrintligt skud udefra 30 meter.  4-1 blev kampens resultat. Bagefter kom jeg hjem til en glad kone, selvom der var lidt rodet i huset, blandet stod Playstation tændt, det var Fifa som Klose & Pirlo som havde spillet mod hinanden, Klose var Tyskland og Pirlo var Italien, han spillede med sig selv som angriber, deres kamp blev ikke helt færdig, men jeg spillede den færdig som ITALIEN!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #215: 30 Jan 2007, 19:44 »

Oktober 2. Del

Kommer nok Torsdag aften Wink

Dette bliver nok min nye måde af skrive på, så håber i kommentere det Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #216: 30 Jan 2007, 19:53 »

jeg er rigtig vild med din blog Cesc.... kan godt lide din nye skrivemåde.... især nåh du skriver om dit privat liv!!!
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #217: 30 Jan 2007, 20:08 »

sjov update Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #218: 30 Jan 2007, 21:17 »

Tak skal i have Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #219: 31 Jan 2007, 21:33 »

Er der andre som kan lide den nye skrivemåde? (;
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #220: 31 Jan 2007, 21:36 »

Jeg synes den er rigtig god, og at du skal holde dig til den. Men du skal jo skrive som du selv ønsker og ikke som os der læser den vil ha' Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #221: 31 Jan 2007, 21:42 »

Jeg synes den er rigtig god, og at du skal holde dig til den. Men du skal jo skrive som du selv ønsker og ikke som os der læser den vil ha' Wink

Selvf. Den måde her synes jeg også er ret god, men skulel bare lige hører jeres mening Wink
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #222: 31 Jan 2007, 21:56 »

Bryder mig ærlig talt ikke så godt om den "store" skrift, det ser meget pænere ud, hvis man bruger standard eller verdana skriften. :-)
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #223: 02 Feb 2007, 16:13 »

Manager træder tilbage
Nikolaj Emil Birk Poulsen træder tilbage!

Jeg sad en aften og snakkede med min kone om vores fremtid, vi blev enige om at vores barn ikke skulle bo i Italien, så vi flyttede tilbage til vores fædreland og jeg sagde op i Milan, nu er jeg advokat ..

Så er bloggen slut, jeg kunne godt tænke mig at jer som har læst den, fortæller hvorfor du har flugt med i bloggen, jeg har stoppet bloggen, pga. de nye transfer updates snart kommer

Jeg starter snart en ny, håber i vil følge mit næste eventyr Wink

WOOT ?! NO Græder... Jeg har læst bloggen pga. at bloggen var god og at det var med Arsenal Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Okt 1. Del] A.C. Milan < Arsenal
« Svar #224: 02 Feb 2007, 16:16 »

WOOT ?! NO Græder... Jeg har læst bloggen pga. at bloggen var god og at det var med Arsenal Smiley

Jeg kan love dig for der kommet en med en stort hold, måske Arsenal igen Wink, men det er ikke 100% sikkert, tror måske det bliver spansk eller Asien noget Wink, måske Celtic eller et stor hold fra Italien Wink
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010