home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 982 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 58526 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #150: 13 Jan 2007, 22:17 »

Grin nu ikke af mig eller gå amok på mig Grin , men kan man spørge bestyrelsen direkte om penge til en spiller eller storspiller ? Opstemt

Nej? Men der skulle en slags historie ud af det  Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #151: 13 Jan 2007, 22:18 »

Du sigter højt Niko

det ka jeg li

håber du får Ronaldinho "Becuse you worth it"
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #152: 13 Jan 2007, 23:40 »

Der er igen snyd i bloggen, det kan jeg garantere dig for. Jeg spiller uden Patch. Da jeg ved der er et par handler i den. Som jeg ikek synes der skal være, da spillet ikke er "ægte" så mener jeg. Jeg har været udefor i et andet spil at hvis du vinder Champions League at der er mange store spillere som gerne vil til klubben.
Var det en stave fejl Grin

 Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #153: 13 Jan 2007, 23:42 »

Formen Er Tilbage!
1 December 2007

Den første kamp var mod rivalerne West Ham på Upton Park. Der var en masse gode skud ude fra i det meste af første halvleg, men målmændene tog dem alle. Men i det 30 min. dribler Marlon Harewood Arsenal forsvaret og scorer til 1-0 til West Ham. 30 Sek. efter viser Arsenal klasse og scorer til 1-1. Det er Thierry Henry som er målscoren. 1-1 er også resultatet ved pausen. I anden halvleg scorer indskiftede Phillipe Mexes til 2-1 til West Ham. Han sparker den ind forbi Akinfeev i det 87 min. Det ligner endnu et Arsenal nederlag.. Arsenal når lige af give bolden op også scorer Harewood igen. 3-1 til West Ham. Arsenal har tabt selvom, de burde have vundet uden problemer.
Henry har spillet 13 kampe for Arsenal i år og scoret 14.

Nu skulle Arsenal spille FA cup mod Sheff Wed. En let kamp, Sheffield er rykket ned i den engelske 2 division. Birk Poulsen stillede op med reserver. Der var en god ide og efter 2 min. scorerede Nakamura på et frispark. Resten af første halvleg har Arsenal en masse muligheder for at komme foran med mange flere mål, især Mavuba har en masse skud på mål. 1-0 ved pausen. I det 62 min. Drejer Nicklas Bendtner rundt på kantet af feltet og scorer et pragtfuldt mål til 2-0. I det 69 min. Laver Ribery en kanon aflevering til Bendtner som scorer sit andet mål og Arsenals 3 mål. Arsenal vandt 3-0.

Idag skulle Arsenal spille mod CSKA Moscow pga. Arsenal - Tottenham er rykket. Hele den første halve time var der chancer hele tiden. Vagner Love & Jo's hurtighed skabte en masse chancer, Men også Henry & Bendtners kloge spil skabte en masse. Men det stærkeste hold fik scoret efter 37 min. Det var selvfølgelig Arsenal, Thierry scorede til 1-0. Selvom Arsenal inden kampen var videre, vil Poulsen vise han kan vinde Champions League igen i år. 7 min. efter var Franskmanden der igen og scorede til 2-0. Arsenal havde vist sikret sig sejren allereden inden pausen. 1 min. inde i anden halvleg scorede Fabregas til 3-0. Et rigtig godt skud udefra. 2 min. efter scorede Henry sit 3. mål i kampen. Der var målet som sikrede ham et hattrick. I det 56 min. var Henry på spil igen og han scorede til 5-0. Det var hans 4 mål i kampen. Arsenal vandt 5-0. Henry blev selvfølgelig man of the match.

Den næste kamp var mod Everton som ligger nummer 15. Der skete ikke det vilde før det 27 min. hvor Arsenals Samuel Eto'o skyder bolden til Henry som sikkert scorer til 1-0. Der går kun 5 min. også er franskmanden på banen igen med et mål. Fabregas var oplæggeren. Med en lang flad bold. 3 min. inde i anden halvleg laver tilbage vente Riquelme et frækt hjørnespark som rammer Yobo i ryggen og går ind. 3-0 til Arsenal. Måske var de kommet i form igen? Efter 74 min. skulle der ske noget meget uventet... FRANCK RIBERY SCOREDE!!! 4-0 Til Arsenal. Der blev ikke scoret flere mål i kampen. Så Arsenal kunne tage hjem med en sejr.

Så kom månedens sidste kamp, den var mod 7. pladsen Fulham. Der gik kun 40 sek. så var verdens farligste angriber. Thierry Henry på pletten. 1-0 til Arsenal & der var ikke gået et minut. 38 min. efter laver Eto'o noget rigtig klasse. Akinfeev skyder en lang bold op til ham. Men han lader den gå forbi sig i første omgang, forsvaren tror han tager den første gang. Men han venter og kan sikkert scorer til 2-0. Endelig kom Arsenal form fra sidste sæson tilbage. I det 58 min. spillede Fulham målmanden Jerzy Dudek bolden til Thierry Henry som sikkert scorede til 3-0. I det 62 min. løb Henry forbi forsvaret & målmanden og lavede hattrick endnu engang. 4-0. I det 74 min. scorede Diop fra Fulham til 4-1. Men Arsenal kunne ikke hentets. I det 88 min. "legede" Eto'o & Henry med Dudek. Og Henry scorede til 5-1. Det var hans 4 mål i dagens kamp. 


Månedens Dagbog:
Af Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Denne måned gik fint, vi fik skaffet Ronaldinho for en pris omkring 600 mio. Vi har fået en ny bestyrrelses formand, Ken er hans fornavn. Han er en meget flink mand, vist med gode penge. Jeg har sat mig et mål af pga. de store indkøb. Må jeg ikke købe nogle "navne" hele år 2008. Jeg skal enlig ikke købe noget, nu er formen jo tilbage igen. Henry er i stor form. Nu mangler vi bare Eto'o, jeg har sagt før når de er klar. Så er vi uovervindelige. Vi vinder hverfald Champions League endnu engang, vi har fået en dårlig start i ligaen. Så jeg går efter en top 4. Da hvis vi nu ved et uheld ikke vinder Champions League. Kan komme med næste år igen. Nu må vi vente af se hvad der sker.. Men jeg tror jeg sælger Clichy til Inter. De er nemlig interseret i ham. Men jeg bliver nød til at have mindst. 150 mio. Men en stor hånd til Ken for at have gjort underskudet mindre.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Ronaldinho til januar?] Kanonerne
« Svar #154: 13 Jan 2007, 23:42 »

Var det en stave fejl Grin

 Peace

Jo  Grin
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Formen Er Tilbage!] Kanonerne
« Svar #155: 14 Jan 2007, 10:49 »

Der kommer 2 updates idag. Der kunne komme flere måske, men der er lige en potion lektier som skal laves  Skuffet
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Formen Er Tilbage!] Kanonerne
« Svar #156: 14 Jan 2007, 13:14 »

De Unge = De Gode!
1 Januar 2008

Den første december skulle Arsenal faktisk spille. Kampen var mod rivalerne Manchester United. Der gik kun 5 min. så var United foran. Det var Rooney som scorede.. I det 35 min. skader Park, Yoann Gourcuff. Det så alvorligt ud. United gik til pausen med en 1-0 førring på Emirates Stadium. I det 57 min. var de fleste Arsenal spillere med i et angreb, bolden blev spillet hurtigt rundt og Dani Alves scorede til 1-1. I det 76 min. ramte den unge Fabregas stolpen med en hovedstød. I det 80 min. Lavede Maxi Rodriguez et perfekt indlæg som Park scorede på. 2-1 til United.
Walcott er i en stor udvikling.
I overtiden får Eto'o en chance, men den Polske målmand får bokset den væk, men Henry er hurtig og han glider sammen med bolden ind i mål. 2-2 endte kampen.

Den næste kamp i måneden var mod Basel i Champions League. Basel havde tabt alle deres kampe. Hele den første halve time var der et enormt Arsenal pres. Men Balsen keeperen tog det hele. I det 38 min. skadede Nakata, Bendtner. Så Walcott kom i ved siden af Eto'o. Stillingen ved pausen var 0-0. Selvom Arsenal godt kunne have været foran. Det var kun spillet 6 min. af anden halvleg, så scorede Walcott, Riquelme var oplæggeren. Der skete ikke meget før til sidst i kampen, hvor Walcott lavede et indlæg som Eto'o satte panden på og scorede. 2-0 til Arsenal. Arsenal kom videre fra gruppen, med maximalt point. 18.

Så skulle London klubben spille mod Reading i Ligacup kvartfinalen. Der skete ikke meget i kampen, der var 3 mål. Arsenal scorede de 2 første i første halvleg. Og Reading kom med en til sidst i kampen.
Giovani Dos Santos, er lejet ud til Liverpool,
han rygtes på vej til Arsenal.
Sammen med Bojan & Gay Assulin.

Idag skulle Arsenal møde Middlebrough. Yakubu havde en masse muligheder for af bringe Middlebrough foran, men Akinfeev tog alle han skud. I det 28 min. lobbede Eto'o bolden over Middlebrough målmanden og Henry scorede til 1-0. I det 37 min. lavede Stewart Downing et kanon mål. Det var total godt skudt ind. 1-1. I det 58 min. scorede Riordan til 2-1. Arsenal var bagud. I det 87 min. lavede Gallas en kæmpe fejl i forsvaret og den blev straffet Yakubu scorede til 3-1. 3-1 blev også kampens resultat.
Freddy Adu var med i 2 kampe i denne
måned, han imponerede
med gode indlæg i begge.

Månedens anden sidste kamp var mod Portsmouth. Arsenal var favoritter. Thierry Henry havde ca. 3 chancer i første 10 min. men alt han skød til ramte ved siden af. Men i det 30 min. lod han være med selv af skyde, der afleveret han til Eto'o som sikkert scorede til 1-0. Arsenal var i front. Arsenal var foran ved pausen. Henry blev taget ud og Walcott kom ind. Walcott scorede allerede 33 sek. efter han var kommet på banen. Endelig er hans talent begyndt at blomstre op. I det 75 min. lavede Manuel Fernandes straffespark. Det var Chiellini som skulle tage og han skød den sikkert forbi Portsmouth keeperen. 3-0 til Arsenal. 3-0 blev kampens resultat.

Månedens sidste kamp var mod Newcastle, deres manager er Pat Rice. Tidligere Arsenal assisten træner. Birk Poulsen stillede op med andet holdet, pånær forsvaret & Eto'o. I det 22 min. blev Eto'o dog skadet. Men Walcott, kom ind ved siden af Eddie Johnson. En af Arsenals mange spanioler skulle scorer, det var Andres Iniesta! 1-0 til Arsenal. Birk Poulsen lavede ingen udskiftninger i pausen. I det 62 min. scorede James Milner fra Newcastle 1-1. Men dommeren fløjtede en rigtig underholdne anden halvleg af. 1-1 blev kampens resultat.

Månedens Dagbog:
Af Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Det var en lidt blandene måned, et nederlag. Og en masse skader, Eto'o , Henry, Gourcuff & Bendtner.
Men nu skal vi bare være klar på Januar. Hvor vi skal skrabe en masse point sammen. Vi ligger jo nummer 13. Som ikke er helt vildt godt. Men nu hvor vi får Ronaldinho må vi håbe der kommer andre boller på suppen. Han bliver hverfald vigtig.
Enormt vigtig. Jeg er utrolig stolt over at have vundet Verdens mester skabet for klubhold. Det var en flot pokal. Mit hold er blevet mere spillet sammen, og Adu, Walcott & Pedro Leon er ved af blomste op, især Walcott har gjort det godt på det sidste.
Vi har trukket Bayern Munich i første knockout runde i champions league.




Jeg var gået på det der ferie, så jeg var der ikke da, der var klub VM. Men vi vandt det, Carlos Vela scorede finalens eneste mål.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [De Unge = De Gode!] Kanonerne
« Svar #157: 14 Jan 2007, 17:43 »

Kan i klare en update?
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: [De Unge = De Gode!] Kanonerne
« Svar #158: 14 Jan 2007, 17:45 »

Du kommer bare Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [De Unge = De Gode!] Kanonerne
« Svar #159: 14 Jan 2007, 18:18 »

du vandt alle seks kampe i gruppespillet i Champions League godt gjort men det ikke lige den sværeste CHL gruppe du hvade med at gøre
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Stoppet!] Kanonerne
« Svar #160: 15 Jan 2007, 16:58 »

Jeg er ked af at sige det, men jeg har fået nok af Arsenal spillet.
Bloggen stopper, men jeg tror inden for de næste par dage. der kommer en blog om Lyon fra min side. Wink
Håber i vil læse den med Lyon.

Jeg er utrolig glad for alle de kommentare og stemmer i har givet. Wink
1000 tak.


øv du hvade lige købt Ronldinho  Græder
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: [Stoppet!] Kanonerne
« Svar #161: 15 Jan 2007, 17:01 »

hvaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaad buhhhhhh du burde stenes ihjel
Logged

mini90
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet!] Kanonerne
« Svar #162: 15 Jan 2007, 17:41 »

Jeg er ked af at sige det, men jeg har fået nok af Arsenal spillet.
Bloggen stopper, men jeg tror inden for de næste par dage. der kommer en blog om Lyon fra min side. Wink
Håber i vil læse den med Lyon.

Jeg er utrolig glad for alle de kommentare og stemmer i har givet. Wink
1000 tak.


JUDAS !  Smiley
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Stoppet!] Kanonerne
« Svar #163: 15 Jan 2007, 17:47 »

hvorfor skifter du ikke bare klub `??
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: [Stoppet!] Kanonerne
« Svar #164: 24 Jan 2007, 14:41 »

Nu kan jeg komme med en god oplysning/nyhed, bloggen er ikke stoppet. Den VAR bare på pause.
Der kommer en ny update senere idag Wink
Jeg håber alle de gamle læsere. Kommer igen og læser med .
« Seneste Redigering: 24 Jan 2007, 14:43 af Niko » Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010