home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1352 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: (back)AS Roma < Uden job < A.C. Milan < Arsenal  (Læst 58544 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #120: 11 Jan 2007, 21:00 »

Håber du overvejer at skifte klub, da du nu har vundet det der er værd at vinde i Arsenal!

Ellers godt køb af Eto'o
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #121: 11 Jan 2007, 21:02 »

Håber du overvejer at skifte klub, da du nu har vundet det der er værd at vinde i Arsenal!

Ellers godt køb af Eto'o

Det var jo enlig et salg af Saha  Wink
Men nej, Champions League skal vindes 3 gange før jeg smutter  Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #122: 11 Jan 2007, 21:09 »

det er sygt hvor mange spillere du sælger/køber
du skal helt klart bruge Thierry Henry og Bendtner sammen i angrebet
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #123: 11 Jan 2007, 21:10 »

Det var jo enlig et salg af Saha  Wink
Men nej, Champions League skal vindes 3 gange før jeg smutter  Wink


store ambtioner
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #124: 11 Jan 2007, 21:22 »

Får vi ikke et ss af truppen Niko?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #125: 11 Jan 2007, 21:34 »

Ingen Pokal I første omgang


Nikolaj Emil Birk Poulsen har lavet et helt nyt Arsenal hold, sådan kan man vist godt kalde det. 2 Nye målmænd, 1 ny forsvarer, 5 nye midtbaner & 2 angribere. Det er rigtig mange indkøb. Men der er også blevet solgt stort ud. Men alt i alt kommer Arsenal holdet til at se således ud:




Indkøb:

Andres Iniesta   
Værdi: Bytte - Hleb + 200 mio.
Franck Ribery
Værdi: 260 Mio.
Samuel Eto'o
Værdi: Bytte - Saha
Eddie Johnson
Værdi: 15 Mio.
Yoann Gourcuff
Værdi: Bytte - Reyes + 107 Mio.
Juan Roman Riquelme
Værdi: 175 Mio. + 175 Efter 24 mån.
Daniel Alves
Værdi: 320 Mio.
Phillipe Mexes
Værdi: 225 Mio.
Igor Akinfeev
Værdi: 120 Mio.

Resten af spillerne er hentet på fri transfer.




Her er lidt info om hvordan bloggen kommer til af se ud 07/08. Den vil ikke blive ligesom sidste år. Der er mindre skrift. Da jeg er ivrig for at komme en sæson videre. Jeg har ikke helt overvejet om det skal være en 3 måneders update, eller en halvårs update. Men det finder jeg nok snart ud af. Bloggen skal nemlig komme ind til år 2010 mindst. Der kommer ikke så mange billeder, det bliver et halvenkelt design. Men jeg håber i kan li' det. Når der kommer en update  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Eto'o til London] Kanonerne
« Svar #126: 11 Jan 2007, 23:05 »

Flying Riquelme 
1 September 2007

Den er kun blevet til en venskabskamp, det var mod et gul og blåt hold fra Danmark som der fik æren af at Arsenal kom til Danmark. Det var selvfølgelig mod Brøndby, men Arsenal var ikke 100% overbevisene, men vandt afligevel med 2-0, Franskmanden Thierry Henry lavede målene.
Riquelme har scoret 3 mål for Arsenal.


Bagefter skulle vi spille Charity Shield cup, det var mod Everton som havde vundet FA Cuppen. Everton kom hurtig foran. men Arsenals ny indkøb Riquelme reducerede lige efter til 1-1. Så scorerede Everton igen, og kunne gå til pausen med 2-1. Men i starten af anden halvleg scorede Arsenal 2 mål og kom op på 3-2. Men Andrew Johnson scorede til 3-3. Som blev kampens odinære resultat. De skulle ud i straffesparks konkurence. Ribery & Gourcuff brændte. Som betød af Everton havde vunder CS.

Premier League skulle igang og derfor mødte de forsvarene mestre Arsenal, oprykkerene Crystal Palace. Arsenal var kæmpe favoritter til at vinde, men at være kæmpe favoritter er altid ikke helt det vigtigste. For kampen blev meget tæt og man kunne godt mærke Arsenal har ryddet gevaldigt op i deres trup. Men Arsenal kørte sikkert sejren hjem, det var den Argentinske tekniker Juan Roman Riquelme som scorede i det 75 min. Det var hans andet for for Arsenal.

Så skulle Arsenal spille deres anden kamp i Premier League, det var mod sølvvinderene Liverpool. Den kamp blev rigtig rigtig tæt. Men der kom afligevel 2 mål i kampen. Et til hver hold. Arsenal kom bedst fra start og Thierry Henry, gør som han plejer, Banker dem i kassen. 1-0 til Arsenal efter ca. kun 17 min. spil, der skete ikke rigtig noget i kampen før til sidst hvor Ny indkøbet Ribery lavede et meget dumt straffespark på Dirk Kuyt. Som selv tog straffesparket, han scorede sikkert til 1-1 som også blev kampens resultat.
Champions League.


August sidste kamp var Super Cup finalen. Uefa cup vinderene Leverkusen mod Champions League vinderene Arsenal. Arsenal var selvfølgelig favoritter og Birk Poulsen havde fundet et nyt system af spille med. Man kunne allerede se forskel på holdene, da der efter 4 min. stod 1-0 til Arsenal, det var et Riquelme skud udefra. Det er hans 3. mål for Arsenal som gør ham til klubbens topscorer lige pt. Ribery blev skadet lige før pausen og Birk Poulsen satte en anden franskmand ind nemlig Gourcuff. Efter 55 min. skulle Leverkusens Sascha Dum også skades, kampens resultat blev 1-0 til Arsenal som har vundet Super Cup.



Månedens Dagbog:
Af Nikolaj Emil Birk Poulsen

Jeg nyder min tid i Arsenal, jeg håber jeg altid kunne være træner i den klub. Men man må vel videre? Jeg er stolt over Riquelmes 3 mål. Men lidt skuffet over Eto'o, undskyld hvis jeg forventer for meget af dig. Men hvis både Henry, Eto'o & Riquelme er i form er der ingen som skal slå os. Jeg er rigtig glad for vi er Europas bedste hold og jeg føler at vi har den breddeste trup i hele England. Da vi fx. på bænken har spillere som Mavuba & Baptista. Vi vinder Champions League i år, vi har jo fået et let gruppe endnu engang smiler, Det er jo bare CSKA, Benfica og Basel. Mine spillere kan vinde alle kampe hvis de tager sig sammen. Jeg er dog træt af at Franck er skadet i 2 uger men. Vi sætter Pedro ind i stedet. Han gør det rigtig godt på andet holdet sammen med Adu. Måske skal jeg rykke dem op? Men jeg synes måneden er godkendt. Gode resultater. 2 Sejre, 1 Nederlag & 1 uafgjort.

Åhh hvor fader, vores cheerleader skal have store jader!
« Seneste Redigering: 11 Jan 2007, 23:40 af Niko » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Riquelmes Drama] Kanonerne
« Svar #127: 11 Jan 2007, 23:14 »

Gerne bed om Ss Smiley

Johnson har kanon stats, han er holdets anden bedste afslutter!
Og har de bedste fysiske stats i hele Premier League.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #128: 11 Jan 2007, 23:49 »

Niko hvad er meningen med at du skriver hvad updatens overnyhed er i dit emnenavn ? Så gider jeg fx. ikke læse det Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #129: 11 Jan 2007, 23:53 »

Jeg synes så det er fint, at han skriver hvad den nye måned handler om, eller om der er noget specielt! gør selv sådan nogle gange, hvis det er specielle nyheder!

God update Niko
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Niko
Gæst
 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #130: 11 Jan 2007, 23:55 »

Niko hvad er meningen med at du skriver hvad updatens overnyhed er i dit emnenavn ? Så gider jeg fx. ikke læse det Opstemt

Så man allerede der ved, hvad man kommer ind til  Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #131: 12 Jan 2007, 00:07 »

Synes det gør det mindre spændende at læse det igennem Wink men dit valg Niko Wink

PS: Hold de jadder fra bloggen :'D
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #132: 12 Jan 2007, 00:08 »

Synes det gør det mindre spændende at læse det igennem Wink men dit valg Niko Wink

PS: Hold de jadder fra bloggen :'D

Det er jo min Dagbog, der kan komme til af stå lidt af hvert  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [Flying Riquelme] Kanonerne
« Svar #133: 13 Jan 2007, 15:03 »

New Shirts
1 Oktober 2007

Nikolaj Emil Birk Poulsen krævede Arsenal skulle spille i noget nyt tøj, som skulle være lavet af en dansker. Han fandt en mand som hed John Petersen. Han havde fx. lavet trøjer til Esbjerg en tidligere gang. Men Birk Poulsen var 100% sikker på han godt kunne få banket 3 pæne Arsenal trøjer sammen. Arsenal har også fået ny sponser den er kamerafirmaet Canon som giver 15 mio. årligt. Der kommer også Arsenal logoer på et par kameraer fra Canon. Der blev taget billeder af nogle spillere i de 3 nye trøjer. Birk Poulsen havde valgt dem som der skulle taget billeder af, Thierry Henry, Phillipe Mexes & Fabregas blev de 3 heldige som der kom i avisen med de nye trøjer på kroppen.
Trøjerne kom til af se sådan ud:




Arsenal skulle starte September med en kamp i Champions League, den 4. Den blev spillet på stadionen Dinamo. Som ligger i Moskva. Det betød at det var CSKA som de forsvarene mester skulle møde. Det var en kold kamp, men Arsenal scorede dog afligevel. Det var Thierry Henry som lavede den eneste mål i første halvleg, det var i det 44 min. 1-0 til Arsenal. Bare 3 min. inde i anden halvleg scorede danskeren Nicklas Bendtner til 2-0. Den brasillienske angriber Jo scorede til 2-1 i det 90 min. 3 min. efter fik Arsenal et straffespark og Riquelme scorede sikkert. 3-1 som også blev kampens resultat.

Nu skulle Arsenal spille mod sidste års 3'er, Chelsea. Det var den 16 september. Arsenal fik en værre start, Shevchenko scorede efter 3 min. 1-0 til hjemmebane holdet. Men så skulle Eto'o første mål for Arsenal komme efter 36 min. bringer manden fra Cameroun, Arsenal tilbage i kampen 1-1. Efter hele 88 min. kommer den indskiftede angriber Drogba højerst i feltet, og scorer til 2-1. Arsenal er bagud igen. Det blev også kampen resultat.


6 dage efter skulle Arsenal hjemme tage imod Manchesters bedste hold. Nemlig Manchester City. Efter 8 min. scorede Samuel Eto'o men dommeren mente at der var offside, så målet blev ikke godkendt. Efter 37 min.  lavede Chiellini et straffespark. Det var Maniche som skulle tage og han scorede til 0-1. I det 60 min. lavede Richards et hårdt frispark på Thierry Henry, han blev hårdt skadet. Frisparket var på kantet af feltet. Men Fabregas brænder. 7 min efter er der en fejl i Arsenals forsvar, og Barton scorer til 0-2. Arsenal er bagud med 2 mål på hjemmebane.
Riquelme har været Birk Poulsens dyreste indkøb.

Arsenal skulle spille deres første hjemmebane kamp i år, mod Basel. I Champions League, Arsenal var store favoritter. Men Thierry Henry var blevet skadet i 2 måneder i sidste kamp. I det 18 min. scorede Julio Baptista til 1-0. Det var et hug ude fra 30 meter. 3 min. efter scorede Samuel Eto'o som var enlig angriber i dagens kamp. Pga. Henrys fravær. 1 min. efter lavede Basel angriberen Peter Løvenkrands en fejl aflevering, som Eto'o hurtig tog og driblede 3 forsvare og scorede sit anden mål i kampen. 3-0 til Arsenal. I det 40 min. havde Arsenal frispark, det var Argentineren Riquelme som tog og han scorede sikkert til 4-0. Anden halvlegs eneste mål kom af Eto'o, 5-0 til Arsenal og Eto'os 3 mål i kampen.

Månedens sidste kamp var i Premier League mod Reading. Arsenal var favoritter, men de har kun vundet 1 kamp i Premier League i år. Efter 10 min. scorer Harper fra Reading til 1-0. Arsenal bagud igen igen. Det var også stillingen ved pausen. I anden halvleg kom Arsenal bedst fra start, Nakamura laver en kanon aflevering til Riquelme som scorer til 1-1 Arsenal er tilbage på lige spor. I det 76 min. løber Eto'o ud i fløjen, der modtager han bolden fra Fabregas. Eto'o dribler alle i fløjen. Riquelme løber imens fri, Eto'o spiller tilbage til ham og han scorer til 1-2. Riquelmes andet mål i kampen. Arsenal vinder kampen 1-2.


Månedens Dagbog:
Af Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Forfærdelig måned, det er meget skuffene af tabe på hjemmebane mod Manchester City, jeg synes dog det er godt Eto'o er kommet igang. Og lavet klubbens eneste hattrick i år. Desværre er Thierry Henry blevet skadet i 2 måneder. Men vi bliver jo nød til at klare den uden ham. Jeg forventer også at snart invistere i en venstre kant spiller. Måske endda prøve af bytte Reyes tilbage for Gourcuff. Da jeg kan mærke vi mangler en derude. Van der Vaart kunne også være en idé, men han minder for meget om Nakamura. Månedens spiller i mine øjne er blevet Andres Iniesta. Jeg tror enormt meget på hans måde at spille fodbold på og han har gjort det rigtig godt i denne måned. Han er blevet skiftet ind i 2 kampe og har gjort det godt i begge synes jeg. Men Premier League skal vi tilbage i. Det er slet ikke godt nok af ligge nummer 11 efter 5 kampe. Jeg er rigtig glad for de pæne nye trøjer. som John Spurs som John Petersen kalder sit firma har lavet. Selvom jeg ikke forstår han kalder sit firma Spurs, er de rigtig flotte.

« Seneste Redigering: 13 Jan 2007, 15:07 af Niko » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [New Shirts] Kanonerne
« Svar #134: 13 Jan 2007, 15:42 »

Hvad synes i om John Spurs trøjer? Wink
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010