home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 543 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65074 gange)
Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #255: 01 Mar 2007, 20:39 »

Jeg er helt enig. De er jo helt ude i hampen. Hvad ville andre folk tænke hvis vi besatte et hus, og det skulle være til mindst en værdi af 10mill. og vi ville have gratis varme og EL.. Hvad fanden sker der så for folk??
De må ski da tag e il takke med hvad de kan få.. Bare de har noget, og ville tilpasse sig bare en lille smule, Så ville der helt sikkert ikke være så mange sure opstød over det..

Enig, men de tror bare at loven ikke gælder for dem...
Logged

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #256: 01 Mar 2007, 20:39 »

jeg har mega Respekt for de kæmper for det de tror på/ vil ha. de tager sgu sagen i egen hånd. MAN BLIVER FANME NØD TIL AT KÆMPE FOR SIN SAG...

Det kommer f.... an på hvordan man kæmper....
Det svineri der foregår i København i dag hører INGEN steder hjemme.
Der bliver smadret for mange millioner i dag. Penge som vi andre betaler over skatten.
Jeg håber de får en ordentlig gang prygl de forb. snotforkælede unger der render og laver alt den ballade.
Og at de efterfølgende får deres straf.

I øvrigt vil jeg lige henstille folk til at snakke ordentlig til hinanden...
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #257: 01 Mar 2007, 20:39 »

Jeg er helt enig. De er jo helt ude i hampen. Hvad ville andre folk tænke hvis vi besatte et hus, og det skulle være til mindst en værdi af 10mill. og vi ville have gratis varme og EL.. Hvad fanden sker der så for folk??
De må ski da tag e il takke med hvad de kan få.. Bare de har noget, og ville tilpasse sig bare en lille smule, Så ville der helt sikkert ikke være så mange sure opstød over det..

Problemmet er jo at hvis de ikke har 69 har de intet! Smiley
Logged

Bridgefarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #258: 01 Mar 2007, 20:40 »

Nej det er jo det ;-)
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #259: 01 Mar 2007, 20:41 »

Problemmet er jo at hvis de ikke har 69 har de intet! Smiley

Så melder jeg mig ind i kampen/debatten.

De er jo blevet tilbudt et andet sted at være, godt nok for nogle penge, men når det de har er på lane basis, skal de vel til at købe deres eget som alle andre i landet.
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #260: 01 Mar 2007, 20:41 »

Problemmet er jo at hvis de ikke har 69 har de intet! Smiley

De er da blevet tilbudt noget.
Desuden har de altså også selv et ansvar selvom kommunen har lovet at finde et nyt.
Det skal siges til sidst at jeg ikke mener de har ret til en skid...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #261: 01 Mar 2007, 20:42 »

Nej det er jo det ;-)

Ja, men hvorfor skriver du så før at de skal være glade bare de har en lille smule for den lillle smule har de ikke. Smiley

Og jeg vil lige sige at jeg prøver at holde en venlig tone, og hvis folk føler sig stødt på nogen måde over mine indlæg skal de sige til Smiley
Logged

Bridgefarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #262: 01 Mar 2007, 20:46 »

Det jeg mener er bare de burde kunne være glade for, det de evt. kan få, også selvom de må smide lidt Penge ind i det.. Jeg mener bare ikke de kan tillade sig at være så kritiske, hvis de ikke vil betale en flad 5'er for noget.. Ikke andet..
Andet er det ikke i det.. Og igen stedet hvor de nu engang er, tilhører jo ikke engang københans kommune.. Hvorfor skulle det så lige være det sted de skulle være..

Andet er der ikke i det.. Men Syntes blot alt i alt der er fair de bliver losset på porten.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #263: 01 Mar 2007, 20:48 »

En lille detalje, som dem der er pro-ungdomshuset, er at brugeren fik brugsretten i '82 og at den til hver en tidkunne tages fra dem igen.

Brugsret betyder, at man får lov til at bruge noget, ikke at man ejer det
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #264: 01 Mar 2007, 20:53 »

Jeg kan se at denne diskussion ingen steder fører hen Smiley

Og jeg vil bare understrege at jeg respekterer jeres meninger 110% Hvis i kan argumenterer for den..

Hmm, det er som om jeg er den eneste som gerne vil have 69 skal være der, men nok om det. Smiley
Logged

njandersen
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #265: 01 Mar 2007, 21:10 »

Det kommer f.... an på hvordan man kæmper....
Det svineri der foregår i København i dag hører INGEN steder hjemme.
Der bliver smadret for mange millioner i dag. Penge som vi andre betaler over skatten.
Jeg håber de får en ordentlig gang prygl de forb. snotforkælede unger der render og laver alt den ballade.
Og at de efterfølgende får deres straf.

I øvrigt vil jeg lige henstille folk til at snakke ordentlig til hinanden...

Punktum!  .
Logged

freddiem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #266: 01 Mar 2007, 21:11 »

Nu har jeg ikke lige gidet at læse hele debatten igennem, men min foragt falder til alle tre parter.
Faderhuset giver sig i starten ud for at være en organisation som vil hjælpe de autonome, men da Ungdomshuset ikke vil have dem, vender de fuldstændig ryggen til dem og viser hvilken religøes sekt de virkelig er. 

kbh kommune har også vendt ryggen til de autonome fordi de først lader dem i stikken uden noget sted at være. Først bagefter når historien har fået en central placering hos medierne prøver de at gøre skaden god igen (viser bare hvilken magt medierne besidder)

Synes der skal være plads til alle i vores samfund, også de autonome, men når de stopper med at respektere samfundet selv og påbegynder gadekampe mister de min sympati. Det burde være dem som viser lidt fornuft.

Bare mit syn på tingene.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2007, 21:12 af FreddieM » Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #267: 01 Mar 2007, 21:12 »

Jeg kan se at denne diskussion ingen steder fører hen Smiley

Og jeg vil bare understrege at jeg respekterer jeres meninger 110% Hvis i kan argumenterer for den..

Hmm, det er som om jeg er den eneste som gerne vil have 69 skal være der, men nok om det. Smiley
Selvfølgelig har vi ikke alle samme holdning omkring situationen, men det skader jo ikek og debatere det Wink
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #268: 01 Mar 2007, 21:17 »

Nu har jeg ikke lige gidet at læse hele debatten igennem, men min foragt falder til alle tre parter.
Faderhuset giver sig ud for at være en organisation som vil hjælpe de autonome, men da de ikke vil have dem, vender de fuldstændig ryggen til dem og viser hvilken sekt de virkelig er.

kbh kommune har også vendt ryggen til de autonome fordi de først lader dem i stikken uden noget sted at være. Først bagefter når historien har fået en central placering hos medierne prøver de at gøre skaden god igen (viser bare hvilken magt medier besidder)

Synes der skal være plads til alle i vores samfund, også de autonome, men når de stopper med at respektere samfundet selv og påbegynder gadekampe mister de min sympati. Det burde være dem som viser lidt fornuft.

Bare mit syn på tingene.
Hvad entenfaderhuset kan lide autonome eller ej, har de ret til at købe ungdomshuset.

Du siger at både faderhuset og KBH. kommune har vendt de autonome ryggen, men er det ikek også det der skal til, når de bruger så forrykte metoder som vold og hærværk?

KBH. kommune har jo heller ingen forpligtelse til at give de unge et ungdomshus. Kommunen hjælper de så aligevel, ved at komme med nye forslag, men ungdomshuset mener at de har ret til et ungdomshus, og derfor skal ha det gratis, men det har kbh. kommune jo som tidligere nævnt ikke nogen forpligtelse. Ungdomshuset har i de 24 det har eksisteret altid haft meget omtale i medierne...
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #269: 01 Mar 2007, 21:17 »

Selvfølgelig har vi ikke alle samme holdning omkring situationen, men det skader jo ikek og debatere det Wink

Nej men jeg vil bare ikke have at det går ud over den generalt gode stemning på forummet.. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010