home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65128 gange)
Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #240: 01 Mar 2007, 19:57 »

Det er en sejr for dem, at politiet har måttet bruge tåregas? Nå ja, naturligvis. Sikke de da har vundet, når de bliver gasset væk og ender med en voldelig løsning i stedet for at prøve at opføre sig lidt mindre som rød stue og i stedet forsøge at deltage i forsøgene på at finde en løsning.

Den dag de autonome går fredelig ind i forhandlinger, bliver en meget speciel dag og som nok går en del år inden som kommer, hvis den overhovedet kommer Tunge
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #241: 01 Mar 2007, 19:58 »

Hvis man gør det på den måde, som de gør, så ja, det må man have. Jeg har i hvert fald ikke meget tilovers for deres metoder.

HØRT!

Første, og sidste indlæg fra mig, i denne tråd.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #242: 01 Mar 2007, 20:08 »

Jamen, de presser politiet til det hårdeste, det må da siges at være en præstation i sig selv, politiet er nød til at bruge tåregas nu som sidste udvej..

Ungdomshuset har jo udtalt at de vil give Politiet Nålestik, og det har de gjort..

Så en IQ lidt højere en dig vel.. Thumbs Up. Ej, de er taktisk overlegnede. Nørrebrogade kan man løbe fra og til, med alle de baggårde.. Så tror stadig de unge har fat i den lange ende..

En del udlængige er kommet til, og de skulle efter signede stå bag stategien.. Så tror faktisk de kloge nok...:-D

Ved da ikk om de unge har fat i den lange ende... tvivler jeg nu på, tror trods alt de bliver trætte før politiet, og om ikk andet kan man vel sætte hæren ind med et par tanks, så er det vidst lige meget med brosten - men det sker forhåbentlig ikke.

Men helt ærligt, jeg væmmes virkelig ved og se folk opføre sig sådan, en ting er og blive sur over at man ikke må låne et hus mere, noget andet er godt nok og gå så meget amok, så kan man da vidst ikke have en stor IQ.
Jeg ved ikke hvilken verden de tror de lever i, men man kommer ikke langt med sådan noget der i vores verden.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

njandersen
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #243: 01 Mar 2007, 20:13 »

hehe tanks:D.. så går der vidst lidt for meget gta i den Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #244: 01 Mar 2007, 20:14 »

Skal lige siges at jeg ikke kommenterer nogen i dette indlæg, men bare kommer med min mening:

For det første er vold uacceptabel af en hver art. Folkene bag Ungeren burde være klogere end at tilkalde folk for udlandet, til at optrappe denne i forvejen store vold. Dertil vil jeg også støtte Ungeren i nogle af deres synespunkter. Ungeren er et sted som er nødvendigt for Københavns kultur liv. De har mange koncerter, giver støtte til mange unge som er skubbet ud af samfundet og så er de centrum for al' undergrunds punk i Danmark. Beslutningen med ikke at tage Stevnsgade skole er forståelig, da Ungerens beboer og støtter ikke bare vil overgive sig, bryde deres principper og blive kastet rundt som dukker. Dukker, på grund af at man ikke bare kan sælge et hus som man har givet væk, sådan som Københavns Kommune har gjort. Så det er forsteligt at de ikke accepterede det. På den anden side er det irrerterende for Købanhavns Kommune, som på en måde erkender fejlen og prøve at gå på en slags kompromi. Faderhuset har kun købt huset for at promovere sig selv. Og det er da sket. Men på en negativ måde, Ruth Evensen kan kun være en af de mest hadet personer i Danmark lige nu. Faderhuset er en meget højre orienteret sekt, som støtter nazisme, dette er uacceptabelt at sekter som denne stadig kan eksisterer i DK. Men det kan dog ikke undgås.

Håber i vil læse dette indlæg Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #245: 01 Mar 2007, 20:19 »

Skal lige siges at jeg ikke kommenterer nogen i dette indlæg, men bare kommer med min mening:

For det første er vold uacceptabel af en hver art. Folkene bag Ungeren burde være klogere end at tilkalde folk for udlandet, til at optrappe denne i forvejen store vold. Dertil vil jeg også støtte Ungeren i nogle af deres synespunkter. Ungeren er et sted som er nødvendigt for Københavns kultur liv. De har mange koncerter, giver støtte til mange unge som er skubbet ud af samfundet og så er de centrum for al' undergrunds punk i Danmark. Beslutningen med ikke at tage Stevnsgade skole er forståelig, da Ungerens beboer og støtter ikke bare vil overgive sig, bryde deres principper og blive kastet rundt som dukker. Dukker, på grund af at man ikke bare kan sælge et hus som man har givet væk, sådan som Københavns Kommune har gjort. Så det er forsteligt at de ikke accepterede det. På den anden side er det irrerterende for Købanhavns Kommune, som på en måde erkender fejlen og prøve at gå på en slags kompromi. Faderhuset har kun købt huset for at promovere sig selv. Og det er da sket. Men på en negativ måde, Ruth Evensen kan kun være en af de mest hadet personer i Danmark lige nu. Faderhuset er en meget højre orienteret sekt, som støtter nazisme, dette er uacceptabelt at sekter som denne stadig kan eksisterer i DK. Men det kan dog ikke undgås.

Håber i vil læse dette indlæg Smiley

De har ikke givet huset væk. De har lånt det til de unge...
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #246: 01 Mar 2007, 20:27 »

Dukker, på grund af at man ikke bare kan sælge et hus som man har givet væk, sådan som Københavns Kommune har gjort.
Jo det kan du satanedeme tro man kan. Jeg synes i øvrigt lige du skal holde dig til sandheden. Københavns Kommune har lånt huset ud. Narrøvene har på intet tidspunkt haft et skøde på huset, og derfor har de ingen ret til det.

Jeg håber de forbandede grisepulere får sådan et lag tæsk, at de meget hurtigt kan få lagt deres næsvished og forkælethed væk.
Logged


7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #247: 01 Mar 2007, 20:29 »

Undskyld jeg siger det her hvis det pisser nogen af Smiley

Men jeg tror jeres mening havde været en anden hvis i boede i København. Alle de unge jeg kender fra København og forstæderne støtter Ungeren.. Smiley
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #248: 01 Mar 2007, 20:31 »

Undskyld jeg siger det her hvis det pisser nogen af Smiley

Men jeg tror jeres mening havde været en anden hvis i boede i København. Alle de unge jeg kender fra København og forstæderne støtter Ungeren.. Smiley
Så er de jo åbenbart også en flok uintelligente grisepulere... Lige meget hvordan man vender og drejer den, så skal de røvhuller ud, og med den opførsel de har lagt for dagen, vil jeg hellere have det bliver gjort med vold og smerte, end diplomati!
Logged


Soccerpop
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #249: 01 Mar 2007, 20:32 »

Undskyld jeg siger det her hvis det pisser nogen af Smiley

Men jeg tror jeres mening havde været en anden hvis i boede i København. Alle de unge jeg kender fra København og forstæderne støtter Ungeren.. Smiley

Sjovt, jeg kender utrolig mange mennesker i København, og alle synes at de unge fra ungdomshuset ikke er andet end en flok åndssvage unger, som tror loven er anderledes for dem...
Logged

Chelidze90
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #250: 01 Mar 2007, 20:33 »

Derfor kan man stadig godt omtale dem pænt Sleort...
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #251: 01 Mar 2007, 20:34 »

 jeg har mega Respekt for de kæmper for det de tror på/ vil ha. de tager sgu sagen i egen hånd. MAN BLIVER FANME NØD TIL AT KÆMPE FOR SIN SAG...
Logged

BOYKOT EA GAMES!

7kfum
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #252: 01 Mar 2007, 20:35 »

Men hvad siger du så til princippet i at man "låner" 69 ud til de unge og derefter sælger det?

Kan du sige andet end at alle der er med ungdomshuset er nogle "uintelligente grisepulere". For det synes jeg ikke er fedt, hvis du ikke kan argumenterer for dine meninger.

Så er jeg også en "uintelligente grisepulere", selvom jeg ikke støtter alt ved Ungeren ser jeg mange positive ting i huset.. Smiley
Logged

Bridgefarm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #253: 01 Mar 2007, 20:37 »

Jeg er helt enig. De er jo helt ude i hampen. Hvad ville andre folk tænke hvis vi besatte et hus, og det skulle være til mindst en værdi af 10mill. og vi ville have gratis varme og EL.. Hvad fanden sker der så for folk??
De må ski da tag e il takke med hvad de kan få.. Bare de har noget, og ville tilpasse sig bare en lille smule, Så ville der helt sikkert ikke være så mange sure opstød over det..
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #254: 01 Mar 2007, 20:38 »

SLEORT hvordan kan sige at nogen skal have tæsk?? du lyder fanme som min svigerfar!
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010