home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 809 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ungdomshuset
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: Ungdomshuset  (Læst 65374 gange)
-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #30: 16 Dec 2006, 15:32 »

Det hus kan, med passende renovation, blive mere værd end 13 mio. Og så er det vel i bund og grund, de unges egen fejl. De kunne måske have troppet op med 13 mio FØR en anden købte det?
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #31: 16 Dec 2006, 17:40 »

Selvfølgelig skal de unge ikke lave vold Pga. af de mister deres hus... men på den anden side kan jeg ikke klare Folk der så religiøse som faderhuset... og jeg mener det er en ren provokation... og jeg synes det er fornuftigt at de unge i KBH har et sted at hænge ud.... og ærligt talt forstår jeg ikke faderhusets stædighed... og jeg mener de er så ynkelige... og jeg vil vædde med de river lortet ned for at provokere endnu mere... men det er nu engang deres hus og der er ikke mere at gøre ved det.. håber bare at de unge kan fremstå som de mest tolerante og største mennesker i denne sag og ikke yder vold når de skal fjernes... Fader huset hold kæft hvor i barnlige...tag jer sammen man
Logged

BOYKOT EA GAMES!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #32: 16 Dec 2006, 17:45 »

Selvfølgelig river de lortet ned, da huset er.. ja, lort. De kan bygge et hus, de kan bruge eller sælge igen. Der ligger selvfølgelig også provokerende elementer i at de vælger netop dét hus, men for den klejne sum, er det et hus (undskyld, placering) der virkelig er value for money.

Argumentet om at faderhuset burde acceptere tilbuddet for at opretgolde freden i KBH er fuldstændig sindssygt. Det må da for ....... være ungdomshusets indbyggere, der skal sørge for det.

Og lad mig gentage. De kunne da bare have købt huset på lovlig vis, når de nu havde muligheden for at skrabe 13 millioner sammen. Dette ville have været MERE end nok.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #33: 16 Dec 2006, 17:52 »

Jamen sys da også de Ungdomshuset ikke kan regne med de acceptere det nye tilbud... men det er nemt at se hvem der er mest barnlig af de 2 parter... og jeg vil hellere ha punkere til at løbe rundt på gaderne end syge Religiøse Aber fra faderhuset
Logged

BOYKOT EA GAMES!

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #34: 16 Dec 2006, 17:54 »

"Syge religiøse aber"?? Nu er det let at se, hvem der er barnlig. Personligt kender jeg ikke det store til faderhuset, og vil derfor ikke tale om hvem jeg helst vil have rendende rundt. (men tror nu nok det er aberne)

Og skal vi så ikke debattere i en pænere tone?
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #35: 16 Dec 2006, 17:56 »

Enig med KNM

Det blir da rent Anarki i DK, hvis vi accepterer at nogle unge narkomaner får deres vilje, bare fordi de truer med vold. Det skal vi da på ingen måde finde os i, hvis de vil slåsse, så smid dem i brummen, de kan sgu ikke bare BZ'e et hus, bare fordi de ikke får deres vilje. Hvad er det for et uciviliseret samfund vi lever i, hvis man kan "vinde" på den måde.

EDIT: Og Tribute, bare fordi du ikke kan lide religiøse mennesker, får de ikke mindre ret af det. Lad lige dine diskriminerende holdninger blive hjemme, og vær lidt logisk i stedet
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #36: 16 Dec 2006, 17:57 »

KNM tror du folk havde holdt det miste med Opkøberne af ungdomshuset hvis de var muslimer???
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #37: 16 Dec 2006, 18:00 »

KNM tror du folk havde holdt det miste med Opkøberne af ungdomshuset hvis de var muslimer???

Det her handler overhovedet ikke om hvem der har købt huset. Sagen er at huset er købt, og dem der har købt det har valgt at sige at dem der bor der, skal ud, og huset skal rives ned. Så kan man ikke bare blive i huset og sige "fuck dem, vi gør hvad der passer os, og hvis de vil have os ud, skal de i krig med os". Som sagt før, hvad er det for en uciviliseret holdning at have? Ligemeget om det var kristne, jøder, muslimer eller indianere der havde købt huset, så har de sgu ret, og de unger skal bare ud. Hvorfor du blander religion med i det, Tribute, forstår jeg ikke.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #38: 16 Dec 2006, 18:00 »

går ud fra, du mener " det mindste med opkøberne..." Hvis det var muslimer var der da ingen grænse for hvor meget folk havde bakket dem op, for at vise hvor tolerante man kunne være og for at vise at man da ikke skulle ligne en flok racister.

Så ja, det tror jeg. Tror at folk har mere respekt for muslimer end for kristne.


Mener du grupper som Hizbollah o.lign. Så nej, men det ville være af helt andre årsager.
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #39: 16 Dec 2006, 18:01 »

Enig med KNM

Det blir da rent Anarki i DK, hvis vi accepterer at nogle unge narkomaner får deres vilje, bare fordi de truer med vold. Det skal vi da på ingen måde finde os i, hvis de vil slåsse, så smid dem i brummen, de kan sgu ikke bare BZ'e et hus, bare fordi de ikke får deres vilje. Hvad er det for et uciviliseret samfund vi lever i, hvis man kan "vinde" på den måde.

EDIT: Og Tribute, bare fordi du ikke kan lide religiøse mennesker, får de ikke mindre ret af det. Lad lige dine diskriminerende holdninger blive hjemme, og vær lidt logisk i stedet
Hvorfor er det hver gang jeg kommer med et indlæg så skal du svine mig til??

Jeg sagde at selvfølgelig skal de ikke yde vold.. det eneste jeg har sagt er at jeg hellere vil have punkere end en Sygelig Sekt i det fucking hus.
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #40: 16 Dec 2006, 18:03 »

Jeg siger bare at folk havde holdt  med de unge hvis det var n flok imamer der havde købt huset... og forstå fanme godt at de unge føler sig snydt og jeg har Fanme lige sagt at jeg ikke håber de bliver voldelige...
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #41: 16 Dec 2006, 18:04 »

Hvorfor er det hver gang jeg kommer med et indlæg så skal du svine mig til??

Jeg sagde at selvfølgelig skal de ikke yde vold.. det eneste jeg har sagt er at jeg hellere vil have punkere end en Sygelig Sekt i det fucking hus.

Fordi at dit debatniveau er for lavt, og dine holdninger er latterlige, så er det svært at lade være.

Jeg vil også hellere have en playboy mansion i det hus, men det er jo sagen irellevant. Det eneste der tæller er at Faderhuset har købt huset, og derfor har enhver ret til det. Så må rødderne acceptere at de ikke kunne byde over, og erklære sig tabere, og forlade huset, i stedet for at ty til vold. Det er jo heller ikke punkere, det er kriminelle narkomaner der har det hus, og hvis det står til mig, så vil jeg hellere have en "sekt" i huset, end en bunke kriminelle narkomaner.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #42: 16 Dec 2006, 18:05 »

Jeg siger bare at folk havde holdt  med de unge hvis det var n flok imamer der havde købt huset... og forstå fanme godt at de unge føler sig snydt og jeg har Fanme lige sagt at jeg ikke håber de bliver voldelige...

Hvorfor forstår du at de unge føler sig snydt? Faderhuset har budt reelt på huset, og fået accepteret sit bud, og dermed ejer de huset. Der er intet snyd i det? Og selvom Imamer havde købt huset, så ville de stadig have retten på deres side, og dermed skulle de selvfølgelig også have huset.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Freaken
Gæst
 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #43: 16 Dec 2006, 18:06 »

Hmm.. De går da rimelig meget amokt dem der unge. Men det er da også for dårligt at de ikke kan købe det rådne hus for 13 millioner!
Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ungdomshuset
« Svar #44: 16 Dec 2006, 18:10 »

det er okay Hawkins du må mene hvad du! jeg er heller ikke særlig vild med dine indlæg...

Men hvordan kan du kalde dem Kriminelle Narkomaner??? har du et Belæg for det ??  ved godt det er hårdt sagt at de er en syg sekt. men man kan da kun forstå hvorfor de føler sig Provokeret ad helvedes til.
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 30 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010