home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 918 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 19957 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #120: 17 Dec 2006, 18:22 »

HAHA - så kom der lige en nyhed ind Opstemt

Held og lykke med det, Erik.

EDIT: Bemærk den sidste kommentar i nyheden omkring nedrykning Grin Milan ligger lige nu nr. 17 med 5 sejre, 13 uafgjorte og 10 nederlag.

 funny Hold kæft det humor. Kan huske der var en der postede Over pedersen til Real, fra FM2006 funny
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #121: 17 Dec 2006, 18:23 »

LOL ! Opstemt ''Den højt respekterde manager Erik Rasmussen'' det lyder som en aprilsnar funny
Cube: Det er sygt du er Så hurtig til at komme frem i et spil! I alle dine 07 blogs er du nået længere end end jeg er kommet i ét spil!


Jeg har det tit kørende i baggrunden når jeg laver lektier på computeren osv. Smiley og så går jeg på ferie når der er nogle kampe jeg føler mig rimelig sikker på at vinde.

EDIT: Fx. i FCK og Valencia "simulerede" jeg ca. halvdelen af mine kampe i ligaen.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 18:26 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #122: 17 Dec 2006, 18:28 »

Nok bare mig, men jeg synes det er meget kedeligt, hvis man "simulere" sine kamp. Det fjerner ligesom lidt af det sjove..

En rigtig træner sætter jo heller ikke bare andre på opgaverne! Men det jo selvfølgelig dit valg Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #123: 17 Dec 2006, 18:29 »

Jeg har det tit kørende i baggrunden når jeg laver lektier på computeren osv. Smiley og så går jeg på ferie når der er nogle kampe jeg føler mig rimelig sikker på at vinde.

EDIT: Fx. i FCK og Valencia "simulerede" jeg ca. halvdelen af mine kampe i ligaen.
Nåe okay.. Mit kører nu også altid i bagrunden.. Men er enig med John S. Det er sq lidt 'kedeligt' at simulewre sine kampe.. Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #124: 17 Dec 2006, 18:30 »

Nok bare mig, men jeg synes det er meget kedeligt, hvis man "simulere" sine kamp. Det fjerner ligesom lidt af det sjove..

En rigtig træner sætter jo heller ikke bare andre på opgaverne! Men det jo selvfølgelig dit valg Wink

Jeg syntes netop det var kedeligt at spille de kampe, hvor jeg vidste jeg ville vinde sikkert. Men jeg kan glæde dig med at jeg ikke har simuleret nogle kampe i Sunderland Smiley Det er der ikke råd til.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #125: 17 Dec 2006, 18:31 »

Nåe okay.. Mit kører nu også altid i bagrunden.. Men er enig med John S. Det er sq lidt 'kedeligt' at simulewre sine kampe.. Smiley

Fint nok du synes det er kedeligt, men det er jo heller ikke dig der spiller, vel? Wink Og det har ikke præget bloggen på nogen måde.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #126: 17 Dec 2006, 18:34 »

Fint nok du synes det er kedeligt, men det er jo heller ikke dig der spiller, vel? Wink Og det har ikke præget bloggen på nogen måde.
Nemli'! Går ud fra at de fleste kamp hvor du bare har skrevet det sådan her:  1000-0 Cube - Cube2 er simuleret ? Men skal vi ikke droppe det her lidt OT snak ?
« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 18:36 af Don Abramovich » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #127: 17 Dec 2006, 18:36 »

Nemli'! Går ud fra at de fleste kamp hvor du bare har skrevet det sådan her: Cube - Cube2 1000-0 er simulewret ? Men skal vi ikke droppe det her lidt OT snak ?

Nope - det har bare været, hvis der har været en periode, hvor jeg ikke har skrevet noter til kampene. I øvrigt bliver jeg lige nødt til at rette mig selv - jeg simulerede ikke særlig mange kampe i Valencia.

Og diskussionen hermed lukket Smiley Det vigtigste er vel at I synes om bloggen, ikke hvordan jeg spiller mit spil.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #128: 17 Dec 2006, 23:00 »

Det første år i Sunderland
22. maj 2017


Sunderland var spået en plads som nr. 13 i årets udgave af Premier League, men Rasmussens tropper gjorde enhver forventning til skamme. Sunderland spillede frisk til og formåede på vejen at slå Chelsea (1-0), Manchester United (1-0) og Liverpool (2-1). Ganske imponerende af et hold, der før har ligget og kæmpet om at undgå nedrykning. De entusiastiske tilskuere var altid med Sunderland - selv da holdet var inde i en rigtig skidt periode, hvor man tabte hele 5 kampe i træk. Mange frygtede at holdet, der havde ligget i top 5 næsten hele sæsonen, nu skulle udenfor de europæiske placeringer, men det skete til alt held ikke. Rasmussen og hans hold formåede at vende den uheldige udvikling og vandt sæsonens sidste 3 ligakampe. 3-0, 3-2 og 3-0 blev det mod henholdsvis Portsmouth, Blackburn og Stoke.


Sunderland røg som bekendt tidligt ud af Carling Cuppen, men i FA Cuppen gik det anderledes godt. Efter at have slået Cardiff og Southampton fra The Championship kom Sunderland på en noget sværere opgave mod Bolton, men holdet løftede sit spil og vandt kampen sikkert med 2-0.
I kvartfinalen stod de overfor Wigan og da de spillede uafgjort over 2 kampe måtte det i sidste ende afgøres i straffesparkskonkur rence. Her var Sunderland de stærkeste og de vandt med 4-2.
Semifinalemodstanderen, Middlesbrough, lignede på papiret den hidtil sværeste og første halvleg var da også meget lige, men så trak Sunderland pludselig fra. 2. halvleg blev én stor opvisning - 4 mål blev der scoret - og
Sunderland vandt imponerende kampen med 6-2. En perfekt optakt til finalen mod Everton.

Finalekampen mod Everton blev aldrig rigtig spændende. Gonzalo Melero bragte Sunderland i front på et straffespark efter 6 minutter og mere blev der ikke scoret i en 1. halvleg som Sunderland fuldt ud kontrollerede. I 2. halvleg bragte Mitchell Bryant dem yderligere i front og selvom Arturo Lupoli fik reduceret for Everton var kampen så godt som afgjort. Mitchell Bryant understregede dette med sin 2. scoring i kampens 83. minut.
Dermed sikrede Kasper Pyndt Rasmussen sig sit første trofæ som Sunderland manager - og det allerede i sin første fulde sæson i klubben.

Nogle har sprudlet, nogle har skuffet, men alt i alt har det været en god holdindsats Sunderland har leveret. Her er en liste over de startende 11 og hvordan de har klaret sig hver især. Lad os kalde det en top 11 over, hvilke spillere, der har leveret bedst indtryk:

1. Matt Wright, FC
2. Mehdi Vieira, MV
3. Michael Redmond, Bo
4. Magnus Troest, FC
5. Ryan Bertrand, FV
6. Gonzalo Molero, MH
7. Steve Forsyth, MC
8. Roberto Jansen, Bo
9. Fernando, MC
10. Richard Beevor, FH
11. Mark Bath, Mm

Nyindkøbet Matt Wright har imponeret og er 3 gange blevet kåret til Månedens unge spiller. Også tyrkiske Mehdi Vieira har været stærkt spillende og blev faktisk kåret til Årets spiller i Premier League af de andre spillere. Vieira lagde op til 12 mål i ligaen og scorede selv 2. Vi valgte dog at placere Wright øverst, da han som ung spiller formåede at etablere sig hurtigere end de fleste ville have kunet.
Den mest skuffende spiller igennem sæsonen har uden tvivl været målmand Mark Bath. Han formåede aldrig at være stabil i målet og var ofte holdets svageste led. Enkelte lyspunkter blev det dog til og man vil huske sæsonens sidste kampe, hvor Bath formåede at levere nogle udmærkede præstationer i målet.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #129: 17 Dec 2006, 23:03 »

Flot ! ikke andre ord end Flot !

KUTGW er du i UEFA ?? Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #130: 17 Dec 2006, 23:21 »

Flot ! ikke andre ord end Flot !

KUTGW er du i UEFA ?? Opstemt

Tak.
Ja, UEFA Cup it is Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #131: 18 Dec 2006, 00:59 »

Nøgleord til næste update, der vil komme engang i morgen:

- Nye, gode spillere
- Optakt
- Community Shield finalen mod Arsenal

I øvrigt har jeg oprettet en ny afstemning Smiley
Godnat.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #132: 18 Dec 2006, 01:48 »

Cube.. du vinder sgu alt hvad du har mulighed for at vinde.. og ikk bare i dette spil men alle dine FM-spil.. KUTGW og god blog forresten Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #133: 18 Dec 2006, 16:26 »

En lovende optakt
20. august 2017


Sunderland kunne snart præsentere nye spillere i truppen, men først skal vi have et kig på, hvordan venskabskampene forløb:

Med overbevisende sejre i alle kampene med undtagelse af 1-0 nederlaget til QPR, så det ganske fint ud for Sunderland, der kunne gå ud til den nye sæson med masser af optimisme. Optimisme de skulle få brug for mod Arsenal i Charity Shield.

Rasmussen hentede 5 spillere til klubben - spillere med fremtid i.
Den franske angriber Nicolas Thomas var allerede sikret på fri transfer og han ventes at få en tjans som reserve for Roberto Jansen og Michael Redmond, der fortsat topper Rasmussens liste på angrebspositionerne . Rasmussen begrunder dette med at Thomas mangler lidt hurtighed:


Mark Bath beholder tjansen som målmand på holdet, men der manglede en substitut for ham og derfor blev spanieren Ange Arbiza, der har en fortid på Barcelonas B hold, hentet. Prisen lød på sølle 8.25 mio:


Sidste år blev stortalentet Matt Wright hentet for at styrke forsvaret og i år kommer der endnu en brite. Denne gang er det ireren Claire Marsh, der skal styrke midterforsvaret. Det forventes at den talentfulde spiller kommer til at overtage for Magnus Troest efter denne sæson. Prisen lød på 67.5 mio:


Martin Larsen er et af Danmarks helt store midtbanetalenter. Ikke på niveau med Christian Poulsen, der stadig spiller og for nylig blev kåret til Europas næstbedste midtbanespiller (han er 37 år gammel), men mange sammenligner dem med hinanden og med den rette udvikling bliver Larsen en af de helt store. Den 20 årige dansker har hidtil spillet 7 landskampe og scoret et enkelt mål. Sunderland gav 77.5 mio. for spilleren:


Det sidste indkøb Rasmussen foretog var endnu et talentkøb. Det blev franskmanden Charles Dominici, der skal agere reserve for Richard Beevor på højrebacken. Dominici er blot 19 år gammel, men ligner en spiller, der kan blive rigtig dygtig. Han har hidtil spillet 4 u21 landskampe for Frankrig. 50 mio. var, hvad Rasmussen måtte slippe:


Det betyder at Sunderlands trup på nuværende tidspunkt ser sådan ud:


Charity Shield finalen mod Arsenal blev en stor succes for Sunderland, der skulle vinde deres 2. finale i træk. Kampen, der blev vist på tv, blev reelt afgjort efter 9 minutter, da Roberto Jansen med et elegant sololøb passerede flere Arsenal forsvarere samt målmand og scorede kampens enlige mål. Sunderland spillede en flot kamp og lod ikke Arsenal få mere end 3 skud på mål. Sunderland havde selv 4 forsøg, så på den måde var kampen ikke videre seværdig, men overraskelsen var en realitet og trofæet var i hus.
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 16:30 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #134: 18 Dec 2006, 16:28 »

Kan lige se der er en fejl med SS, blir rettet om 2 sek.

EDIT: Hermed rettet Smiley
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 16:30 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010