home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1091 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 19884 gange)
Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #135: 18 Dec 2006, 16:32 »

som man skulle til og sige det blev det rettet men super godt arbejder
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #136: 18 Dec 2006, 16:36 »

Tillykke med trofæet.. Smiley - Men Claire Marsh, hvad får dig til at bruge ham som centerforsvar? Han har ingen værdier af betydning i hovedspil, til gengæld er hans værdier i markering og tackling acceptable, men tror du ikke, du ville med succes omskole ham til defensiv midtbane, pga. hans boldkvaliteter?

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #137: 18 Dec 2006, 17:16 »

Ser godt og tillykke med talerkenen Opstemt

KUTGW gode indkøb skal nok blive gode for dig Wink
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #138: 18 Dec 2006, 17:30 »

Tillykke med trofæet.. Smiley - Men Claire Marsh, hvad får dig til at bruge ham som centerforsvar? Han har ingen værdier af betydning i hovedspil, til gengæld er hans værdier i markering og tackling acceptable, men tror du ikke, du ville med succes omskole ham til defensiv midtbane, pga. hans boldkvaliteter?

Kerm

Som sagt er han blot reserve, men jeg skal overveje dit foreslag Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #139: 18 Dec 2006, 19:21 »

Baggrundsinformatio ner
13. september 2017


Sunderland er et ungt hold og ikke alle har ligemeget international erfaring. Her følger en liste over, hvor de vigtigste spillere tidligere har spillet samt landskampe:

Mm, Mark Bath:
Har tidligere spillet 19 kampe for Tottenham, hvor han startede sin karriere. De 19 kampe var dog spredt over 8 sæsoner, så han var ikke vant til megen spilletid inden han kom til Sunderland. Den 25 årige englænder har spillet 8 u21 landskampe.

FH, Richard Beevor:
Ireren, der er 26 år gammel, har spillet hele 46 landskampe og scoret et enkelt mål. Han startede sin karriere i Cork City, inden han skiftede til Portsmouth, hvor han spillede 104 ligakampe, inden han røg til Sunderland i 2015, hvor han nu har spillet 62 kampe.

FV, Ryan Bertrand:
Ryan er fra England og er 28 år gammel. Han har spillet 8 landskampe uden at score. Han skiftede fra Gillingham til Chelsea i sine unge dage - dog uden at få spilletid hos London klubben. To sæsoner efter kom han til Newcastle, hvor han på yderligere to sæsoner kun fik 3 kampe. Senere fik han dog pæn succes i Wigan og Leicester, inden han kom til Sunderland.

FC, Magnus Troest:
Troest har gennemgående fået mange kampe i sin karriere. Efter 8 sæsoner i FCM var han inde over Feyenoord, Anderlecht og Messina, hvor han alle steder fik masser af spilletid, inden han skiftede til Sunderland i 2015.

FC, Matt Wright:

Den 22 årige englænder har spillet 10 u21 landskampe og fik sit gennembrud i Watford efter et par sæsoner i Boro. Den elegante forsvarer har været jagtet af Liverpool i denne sæson og et bud på 150 mio. kr. har været på tale. Den unge spiller bliver en nøglefigur for Sunderland.

MH, Gonzalo Melero:

Har 5 landskampe på bagen og fik sit reelle gennembrud i Sampdoria efter mange sæsoner for Real Madrids B og C hold. Fløjen har spillet 256 kampe i sin karriere og kan forvente mange flere i fremtiden.

MV, Lee Clarke:
9 u21 landskampe og 4 mål. Sådan lyder Clarkes statistik og det er ret pænt for en fløjspiller. Han fik, som Wright, sit gennembrud i Watford, hvor han spillede 71 kampe inden Sunderland hentede ham i sidste sæson.

MC, Fernando:
Holdets mest erfarne spiller på det højeste niveau. Fernando spiller sammen med Robinho & co. på det brasilianske landshold, hvor han har spillet 20 landskampe og scoret et enkelt mål. Han har tidligere haft stor succes i bl.a. Zaragoza.

MC, Steve Forsyth:
Ligeledes en af de mere erfarne spillere på holdet. Har spillet 15 landskampe og scoret 4 mål for England, hvor han efterhånden er fast mand. Han startede karrieren i Boro, men fik sit endelige gennembrud i Stoke for fire år siden.

Bo, Roberto Jansen:
20 landskampe og 3 mål har han scoret for Belgien. Ikke imponerende for en angriber, men han har gjort det godt i Sunderland. Han har i sin karriere fået et hav af ligakampe i Standard og Strasbourg.

Bo, Michael Redmond:

Er blot 23 år gammel, men har allerede spillet 20 kampe for Nordirland og scoret 8 mål. Startede sin karriere i Norwich, men fik først succes, da han skiftede til Celtic for 24 mio. kr. Siden røg han til Manchester United for hele 130 mio. kr, men han slog ikke helt til og nu er han altså i Sunderland, hvor han har gjort det formidabelt med 9 scoringer i 12 kampe.




Sæsonstarten
15. september 2017


Sæsonens første ligakamp blev vundet med 0-1 over oprykkerne fra Sheffield Wednesday og det gav Sunderland selvtillid inden den næste kamp mod Blackburn som holdet vandt 2-0 på scoringer af Jansen og Fikret.

Efter 2-0 sejren kom der interesse for en af Sunderlands vigtige angribere, 27 årige Roberto Jansen. Det var ingen ringere end topholdet Chelsea, der var ude efter belgieren, men Rasmussen ville have 100 mio. kr. for ham, og det var mere, end, hvad Chelsea ville betale.
Samme dag blev det annonceret at Paul Scholes, der er kendt for sin karriere som spiller i Manchester United og på det engelske landshold, blev ansat som taktisk træner i Sunderland.

Den følgende kamp mod Chelsea så svær ud. Matt Wright var ude med en skade, men ellers var Sunderland fuldtallige. Kampen forløb således:

Chelsea lægger bedst ud og har et godt forsøg efter få minutter ved Dumas, men Sunderland overtager hurtigt spil og chancer og er tæt på et par gange, men så går kampen lidt død og pausestillingen er 0-0.
Sunderland fortsætter med at styre kampen i 2. halvleg og i det 71. minut får Redmond så bolden i nettet på et hovedstød, men målet bliver annulleret, da han lavede frispark forinden. Sunderland vælter sig i chancer mod kampens slutning, men Kenneth Stenild står en formidabel kamp i Chelsea målet og redder London holdets ære.


Weekenden efter de fine 0-0 resultat mod Chelsea blev der spillet landskampe i VM kvallen. Her var Sunderlands mest imponerende spiller uden tvivl Belgiens Roberto Jansen, der scorede hat trick, da Belgien slog Schweiz med hele 4-0.

De to følgende Sunderland kampe endte med disse resultater:

1-1 Man City (en kamp, hvor Sunderland havde fortjent meget mere end blot 1 point)
2-0 Litex, UEFA Cup 1. runde (Sunderland styrede kampen og Redmond blev matchvinder med 2 mål).
« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 19:54 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #140: 18 Dec 2006, 19:27 »

Flot skrevet og du er fortsat ubesejret, stærkt

Fortsæt det gode spil og skriveri

God oversigt over spillerne Wink
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #141: 18 Dec 2006, 19:58 »

Flot skrevet og du er fortsat ubesejret, stærkt

Fortsæt det gode spil og skriveri

God oversigt over spillerne Wink

Tak for roserne Wink

Og til læserne: Hvis I vil se SS af nogen så bare skriv? Smiley Der er jo forholdsvis mange regen spillere.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #142: 19 Dec 2006, 16:01 »

. hvis jeg ikke tager meget fejl er Kenneth Stenild dansker? kunne man evt få et SS af ham i dit spil? (: Chelsea , hold da op ^^
. Rigtig fin blog , kan virkelig ikke stoppe med at læse dem når jeg først kommer igang.. (:

...NisseQl
Logged


cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #143: 19 Dec 2006, 17:06 »

. hvis jeg ikke tager meget fejl er Kenneth Stenild dansker? kunne man evt få et SS af ham i dit spil? (: Chelsea , hold da op ^^
. Rigtig fin blog , kan virkelig ikke stoppe med at læse dem når jeg først kommer igang.. (:

...NisseQl

Mange tak Wink

Det kan du gerne. Han er nyligt blevet kåret til 3. bedste i Europa:
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #144: 19 Dec 2006, 18:02 »

På toppen ved januar

1. januar 2018


Manager, Kasper Pyndt Rasmussen, beretter:
Hvad vi har leveret i Premier League overgår min vildeste fantasi. Efter 21 kampe er vi tæt på ubesejrede her i den nye sæson og vi ligger på en sensationel førsteplads. De fleste af vores kampe har været ret tætte, men på en eller anden måde har det bare været os, der lige havde det ekstra nødvendige gear og det har resulteret i bl.a. disse resultater: 2-0 over Tottenham, 1-0 over Manchester United, 1-0 over Arsenal og 3-1 over Newcastle.
Det mest overraskende ved vores gode form er at startopstillingen til denne sæson har været uændret i forhold til sidste sæson. En stor cadeaut til mine spillere for det.
De sidste kampe inden årsskiftet forløb således:

Charlton - Sunderland 0-1
Vi gjorde en god figur og Redmond blev matchvinder med et mål i 1. halvleg.
Afstand til 2. pladsen: 6 point

Sunderland - Everton 1-0
Jansen bragte os i front og det holdt kampen ud. Igen en 1-0 sejr. Imponerende defensivt.
Afstand til 2. pladsen: 5 point (men med en kamp mindre)

Sunderland - Sheffield Wednesday 0-1
Dybt, dybt skuffende og ufortjent. De scorer på den eneste chance de har i hele kampen.
Afstand til 2. pladsen: 4 point

Chelsea - Sunderland 2-1
Ekstremt tæt kamp, men Chelsea var heldige og Dumas sikrede dem sejren på et langskud.
Afstand til 2. pladsen: 2 point (men med en kamp mindre)

Blackburn - Sunderland 1-2
En uvurderlig sejr for os i dag. Man skal altid passe på med ikke at ramme en skidt periode.
Afstand til 2. pladsen: 2 point (men med en kamp mindre)



Vi nåede 21 kampe i Premier League, hvor vi ikke blev besejret, inden upåagtede Sheffield W, som nævnt ovenfor, satte en stopper for os.
På nuværende tidspunkt ser stillingen i ligaen således ud:


I UEFA Cuppen har vi vundet 3 kampe og tabt en i gruppespillet. Det betyder at vi ender på en flot førsteplads i Gruppe H, foran Ajax og Nantes:

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #145: 19 Dec 2006, 18:05 »

Det er utrolig flot gået Smiley Synd du fik en svipser mod Sheff Wed, men man har jo en Bad Day Smiley

KUTGW Godt skrevet
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #146: 19 Dec 2006, 18:09 »

Det er utrolig flot gået Smiley Synd du fik en svipser mod Sheff Wed, men man har jo en Bad Day Smiley

KUTGW Godt skrevet

Jeg takker. Ja, den var røv ærgelig, men sådan går det jo engang imellem :\
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #147: 19 Dec 2006, 22:41 »

Intensiveret
28. februar 2018


Med 8 kampe igen af Premier League ligger vi fortsat nr. 1 - hvilken formidabel sensation. Forspringet er dog imidlertid skrumpet til 3 point ned til den nærmeste forfølger, Aston Villa, der har gjort det, som os, overraskende godt i år. Vi har været lidt for svingende på det seneste, men vi har formået et beholde den røde tråd i vores spil og det har gjort at vi endnu holder 1. pladsen.
Det skal også nævnes at vi er uden Mehdi Vieira - sidste års "Årets spiller i Premier League - og vores helt store profil Matt Wright, da jeg fik tilbud jeg bare ikke kunne afslå. Jeg følte, jeg havde en god venstrefløj og derfor fik Vieira lov til at gå - han blev solgt for 80 mio. til Manchester United.
Matt Wright skulle egentlig være blevet, men så kom Chelsea med et bud på hele 200 mio. og det kunne jeg bare ikke afslå. Matt har da også gjort det formidabelt i sin nye klub hidtil. Som erstatning for Wright hentede jeg en ung hollænder, 22 årige Jos van der Heuvel, der har spillet intet mindre end 22 u21 landskampe for Holland. Prisen lød på 85 mio. og derved tjente vi en god slat på Wright-salget:


I UEFA Cuppen klarede vi os, som sagt, videre fra gruppespillet og i 1/16 delsfinalen mødte vi tyrkiske Trabzonspor. Efter et skuffende nederlag på 2-1 ude strammede vi os an og hentede en formidabel 4-0 sejr hjemme på The Stadium of Light.
I 1/8 delsfinalen ventede ingen ringere end vores rivaler fra Chelsea og det så alvorligt svært ud, da vi tabte den første kamp på Stamford Bridge med 3-1 til Londonklubben. Men igen - igen formåede vi at rette op på det. Redmond var stjernen, da han scorede målet, der sendte os videre i overtiden i returkampen. Vi vandt med 2-0 og er nu videre på reglen om udebanemål.

Jeg vil løbende rapportere om vores nogle af vores sidste ligakampe i sæsonen som de bliver spillet:



31. marts til 30. april

31. runde: Sunderland - Newcastle 1-1 (Lee Clarke)
Vi havde fortjent meget mere end blot uafgjort, men sådan skulle det åbenbart ikke være i dag.
Afstand til 2. pladsen: 1 point

32. runde: Manchester United - Sunderland 0-1 (Michael Redmond)
En nøglekamp, der endte med 3 meget vigtige point til os. En meget lige kamp, spilmæssigt.
Afstand til 2. pladsen: 1 point

33. runde: Sunderland - Arsenal 2-0 (Michael Redmond x2)
En fantastisk kamp af mit mandskab og i særdeleshed Redmond, der nettede to gange i dag.
Afstand til 2. pladsen: 1 point

34. runde: Bolton - Sunderland 2-2 (Iain King, Charles Dominici)
Hjemmeholdet var foran med 2-0, men på mirakuløs vis fik vi udlignet. Flot comeback.
Point op til 1. pladsen: 1 point (Aston Villa vandt deres kamp)

35. runde: Sunderland - Stoke 2-0 (Lee Clarke, Fernando)
Vi kom aldrig i problemer mod 19. pladsen, Stoke, og vandt let med 2-0.
Afstand til 2. pladsen: 2 point (Aston Villa tabte til Chelsea)



Som det ses har vi kæmpet hårdt med Aston Villa om 1. pladsen, men nu har vi et lille forspring: 2 point er der ned til Birmingham klubben, men i dag skal vi møde dem og det opgør kan blive altafgørende for, hvem der tager titlen i denne sæson. Ligemeget hvem det bliver må man dog konstatere at det ser ud til at blive en kæmpe overraskelse.
Her følger et referat af den kamp, der betyder så ufatteligt meget for begge klubber:

Vi lægger friskt ud og har et par skudforsøg fra start. Magnus Troest er blandt andre tæt på. Efter 17 minutter viser Villa dog skarphed og netter efter et langt indlæg, 1-0. 10 minutter senere kommer Bath for langt ud. Moore passerer ham og så står der 2-0. Vi er i krise. Aston Villa har haft 2 skud og scoret 2 mål og er faktisk ret ufortjent foran ved pausen.
Vi fortjente at vinde kampen i dag, men det skete ikke. Aston Villa vinder med 2-0 og står nu med de bedste kort i kampen om mesterskabet. Der resterer blot 2 kampe og vi har 1 point op.

Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #148: 19 Dec 2006, 22:43 »

Trist med Aston Villa kampen.. Håber du når Mesterskabet.. Men fanme en flot sæson, og flot blog
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #149: 19 Dec 2006, 22:47 »

Sådan noget xxx .... Du må fortsætte, du SKAL have den titel har du fortjent !

KUTGW du skriver godt min ven Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010