home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilket indkøb er i dine øjne mest interessant?
Ashley White
- 2 (7,4%)
Christian Poulsen
- 17 (63%)
Alberto
- 1 (3,7%)
Karriem Pereira de Jesus
- 5 (18,5%)
Gareth Marshall
- 1 (3,7%)
Pabos Ioannou
- 1 (3,7%)
Antal Stemmer: 27

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES  (Læst 19882 gange)
Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #150: 19 Dec 2006, 22:52 »

Uha, Cube!! Den var grum! Den sad lige i ansigtet.. Hvem skal I hver i sær møde i de to sidste kampe? Lad os håbe Aston Villa har en klub som kan overraske, også du lige nupper sejren og de taber.. Smiley - Kan vi ikke få en SS af stillingen, så vi kan så mål forskel osv. hvis vi havner helt derude? Opstemt

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #151: 19 Dec 2006, 22:55 »

Uha, Cube!! Den var grum! Den sad lige i ansigtet.. Hvem skal I hver i sær møde i de to sidste kampe? Lad os håbe Aston Villa har en klub som kan overraske, også du lige nupper sejren og de taber.. Smiley - Kan vi ikke få en SS af stillingen, så vi kan så mål forskel osv. hvis vi havner helt derude? Opstemt

Kerm

Det kan du få se i næste update Smiley den kommer snart.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #152: 19 Dec 2006, 23:25 »

Afgørelsen
20. maj 2018


Det kom som en kæmpe overraskelse for alle, inklusiv mig. Aston Villa tabte med 5-0 til Manchester City og dermed kunne vi med en sejr over Charlton generobre 1. pladsen og i sidste ende afgøre det hele selv. Her er et resume af kampen:

Der er ikke mange chancer i første halvleg, men vi har et lille overtag. Charlton er dog faretruende godt med. Men altså - 0-0 ved pausen.
I det 46. minut kommer forløsningen! Redmond sender bolden i nettet efter klumpspil i feltet og fansene går amok. Mesterskabet er kommet et skridt nærmere. Charlton er uhyggeligt tæt på minutterne efter, men Bath redder os. Charlton kæmper som gale for at få den udligning, men vi holder stand og vinder kampen. Vi har 2 point ned til Aston Villa! Nu kan vi afgøre det i sæsonens sidste kamp!


Sådan ser det hele ud med én kamp igen. Sjældent har man været vidne til en så spændende afslutning. Kom så drenge. Vi skal bare slå Everton i den sidste ligakamp, så er trofæet i hus. Værd at bemærke er også, at hvis vi skulle spille uafgjort og Aston Villa slår Tottenham - ja, så er det målscoren, der bliver afgørene. Hvis både vi og dem slutter på den samme, bliver det antallet af scorede mål og her er det Aston Villa, der står med de klart stærkeste kort:




D. 13. maj 2018 var så dagen, hvor det hele skulle afgøres. Hvem skulle være mestre? Med en sejr over Everton, der ligger nr. 11 i tabellen, kunne vi sikre os klubbens første mesterskab i 81 år. Everton havde intet at spille for, men det havde vi så sandelig. Kampen skulle spilles ude, på Goodison Park i Liverpool:

Stadion, der normalt ikke ville være udsolgt, er totalt udsolgt i dag. Oversvømmet med vores fans, der håber så inderligt at deres klub kan hente titlen.
Jansen får kampens første chance med et skud på stolpen, hvorefter det er Evertons tur til at være giftige i den anden ende. Få minutter senere sker det som alle Sunderland fans har drømt om: Redmond scorer og bringer os i front. Fantastisk - fansene går fuldstændig amok. Redmond startede sæsonen skidt, men er så sandelig kommet efter det.
Efter 26 minutter får Evertons Gibson en kæmpe chance, men han skyder lige over mål. Det var meget tæt på en dukkert. Lige inden pausen får Everton 3 store chancer, men Bath står fuldstændig fantastisk i målet og redder dem alle. Utroligt. Pausestillingen er 0-1. I Aston Villas kamp mod Tottenham står der 1-0 til hjemmeholdet ved pausen og det lægger yderligere pres på os. Vi må ikke sætte point til, kom så!

Everton presser fra 2. halvlegs start og får snart bolden i nettet. Jeg farer op af stolen med hænderne begravet i håret, men kan ånde lettet op. Der er fløjtet for offside.
I kampens 71. minut bliver Everton svækket, da Pascual bliver sendt ud og nu lever håbet for alvor i os. Samtidig er det blevet meddelt at Aston Villa fører med 2-0. Det betyder at vi SKAL vinde kampen.
Vi er tydeligt nervøse og har nogle stupide boldtab. Ét er lige ved at føre til en Everton scoring. Men så sker det. Få minutter efter løber Bath alt for langt ud af sit mål. Buret er rent og Everton udligner. En tom følelse strømmer gennem min krop. Der resterer 7 minutter.
3 minutter yderligere passerer. En lang bold sendes ind i Everton feltet. Pludselig opstår der forvirring og minsandten om så ikke Lee Clarke scorer. Det er for utroligt det her. Der resterer 4 minutter.
De 4 minutter er de længste i mit liv, men de går og vi vinder kampen. Glædestårer triller ned af spillernes ansigter, da de omfavner hinanden. Vi har gjort det.







Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #153: 19 Dec 2006, 23:29 »

WTF Shockeret du gjorde det din skurk Opstemt

Ej fandme godt gået SUVERÆNT !!

1000 gange tillykke herfra til cube-drengen !! Go For It den skal også forsvares Opstemt

KUTGW fanstastisk update DAMN du styrer Opstemt

Overdriver jeg ? Smiley Tillykke
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #154: 19 Dec 2006, 23:30 »

WTF Shockeret du gjorde det din skurk Opstemt

Ej fandme godt gået SUVERÆNT !!

1000 gange tillykke herfra til cube-drengen !! Go For It den skal også forsvares Opstemt

KUTGW fanstastisk update DAMN du styrer Opstemt

Overdriver jeg ? Smiley Tillykke

Haha.. mange tak!
Det bliver sgu svært at forsvare den, men håber!
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #155: 19 Dec 2006, 23:39 »

Gør jeg også Smiley

(*) cube (*)

^^
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #156: 19 Dec 2006, 23:40 »

Congrats Sunderland and Cube Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #157: 20 Dec 2006, 00:12 »

Tillykke med skabet.

Jeg synes seriøst du skulle overveje at blive i klubben og prøve at se om du kan føre Sunderland til noget spændende i Champions League. Det bliver spændende at se hvilke spillere du henter ind.  Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #158: 20 Dec 2006, 19:56 »

Handel
20. juli 2018


Hvad jeg ikke fik nævnt i sidste update, var, at vi nåede semifinalen i UEFA Cuppen, inden Manchester United slog os ud.

Vi havde vundet mesterskabet, men truppen skulle forstærkes, før jeg mente, vi havde nogen chance for at forsvare titlen. Derfor blev følgende spillere hentet:

Ashley White: En spiller, der har en fortid i bl.a. Aston Villa, hvor han i sidste sæson fik masser af spilletid. White er hentet på en fri transfer og jeg regner med at han ryger en tur på bænken:


Pabos Ioanou: Har på trods af sine blot 23 år allerede spillet hele 43 landskampe for Cypern. En spiller, der kan regne med masser af spilletid:


Gareth Marshall: En investering i fremtiden. Marshall er blot 17 år gammel, men har i mine øjne potentialet til at blive en rigtig dygtig spiller:


Alberto: Han har spillet 5 landskampe for Brasilien og scoret 1 mål. Alberto er hentet som reserve for Lee Clarke på venstrekanten:


Karriem Pereira de Jesus: En usleben diamant. Jeg hentede ham i Sevilla for mere end 100 mio. og jeg tror virkelig på de penge er givet godt ud. Han kommer dog til at kæmpe med flere spillere om pladsen på midtbanen:


Christian Poulsen: Her er tale om en vaskeægte legende i dansk fodbold. Poulsen er nu 38 år gammel og har i sin karriere spillet for bl.a. Schalke, Sevilla, Manchester United, Juventus og Palermo, men nu er turen kommet til os i Sunderland. Poulsens fysik er selvfølgelig ikke, hvad den har været, men så sent som for et halvt år siden blev han kåret til Europas 3. bedste midtbanespiller og det vidner om de kvaliteter han endnu besidder. I første omgang bliver Steve Forsyth dog førstevalget:


Følgende spillere er blevet solgt:

Iain King - Manchester City (50 mio.)
Damian Bellon - Napoli (32 mio.)
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #159: 20 Dec 2006, 19:59 »

Ser godt ud Smiley nogle gode spillere du har fundet Smiley

Gamle Poulsen Smiley Super du har hentet ham Opstemt
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #160: 21 Dec 2006, 00:06 »

Stygt hvor er Poulsen dog god selvom han er oppe i årene :p

Det ligner nogle gode indkøb, jeg glæder mig til at se hvad Karriem Pereira de Jesus præsterer Smiley

og tillykke med mesterskabet!!!
Logged

Waaah

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #161: 21 Dec 2006, 09:17 »

tillykke med mesterskabet cube... rigtig flot
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #162: 21 Dec 2006, 09:52 »

Lækkert Cube.. Specielt de sidste kampe var anstrengende at læse.. Var konstant ved at læse de bagfra, for at finde ud af om du vandt!!!! Okay.. Jeg tilstår! Jeg gjorde det!! Skuffet - Også nogle rigtige gode investeringer du har fået gjort.. Smiley - Lækkert stykke arbejde. Smiley

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #163: 23 Dec 2006, 13:30 »

Som i nok har bemærket er der ikke sket meget på det sidste. Det skyldes at mit savegame blev ødelagt, da min computer pludselig frøs. Meget irriterende, men det må man vel leve med. Det har været et langt spil, hvor jeg har vundet følgende titler:

Danmark (FCK):
4 x SAS Ligaen
2 x Landspokalturnering en
1 x Royal League
3 x DONG Super Cup
1 x UEFA Cup sølv

Spanien (Valencia):
3 x La Primera División
3 x Champions League
3 x FIFA Club World Cup
2 x UEFA Super Cup
2 x Supercopa
1 x Copa Del Rey

England (Sunderland):
1 x Premier League
1 x FA Cup
1 x Community Shield

Tak til alle der har fulgt med.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FCK > Valencia > SUNDERLAND SKAL LØFTES
« Svar #164: 23 Dec 2006, 13:40 »

øv...... pisforhelvede. Det er ærgeligt, at en så lang og god blog går død. Men jeg tror jeg taler på manges vegne, når jeg siger, at en ny blog for dig ville være fedt!
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010