home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 359 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sp*rs
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal kampene være mindre detaljeret?
Ja, kun mål tak!
- 9 (64,3%)
Nej det er fedt nok sådan her
- 5 (35,7%)
Antal Stemmer: 14

Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Sp*rs  (Læst 6583 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sp*rs
« : 02 Dec 2006, 12:45 »

Vi hopper ind midt i 2. sæson, hvor jeg har haft overtaget Tottenham i lidt over 1 sæson, til stor tilfredshed for bestyrelsen og fansene, men stor utilfredshed for min bankrådgiver.

Den første sæson var domineret af mange skader, især i angrebet hvor Berbatov kun fik 26 kampe, men alligevel blev samlet topscorer på holdet. Sæsonen startede godt, og vi lå med i toppen i efteråret, men omkring vinter blev vi ramt massivt af skader, og vi måtte slutte sæsonen på en 5. plads, præcis som sæsonen 2005/2006.
I UEFA Cuppen nåede vi videre til kvartfinalen, men så mødte vi Arsenal, som vi tabte alle kampe til i den sæson, og UEFA Cuppen var ingen undtagelse, så vi røg ud til stor utilfredshed hos ledelsen.

På transfermarkedet har jeg selvfølgelig været aktiv, men i første sæson blev det kun til 2 indkøb. Den første var talentet Silva, som blev hentet i Valencia for hele £15mio. De fleste kender nok Silva, som kan spille både i midten og på begge fløje i den offensive midtbane. Jeg har dog brugt ham i venstre, da vi var særdeles dårlige på denne plads. Dette gjorde selvfølgelig at min balance nærmede sig 0, men alligevel kunne jeg d. 21. januar sikre mig endnu en forstærkning til venstre side, nemlig Leighton Baines, som blev hentet i Wigan for £8.75mio. Da jeg ikke solgte nogle mærkbare spillere i denne periode, Lee Young-Pyo røg til Portsmouth for £1.6mio og Davids røg til Parma for £95k, endte vi med et sæsonunderskud på over £24mio.

I anden sæson er der pt spillet 11/12 kampe i ligaen, hvorefter jeg har vundet 7, fået 2 uafgjorte og tabt 2 (ja, jeg har mødt Arsenal...). Jeg er røget ud af Carling Cuppen, efter en tabt straffesparkskonkur rence mod Man City, og i UEFA Cuppen er jeg lige blevet sikret videre deltagelse fra gruppespillet, på trods af at der stadig er en enkelt kamp tilbage. Jeg har mødt Gladbach, Dinamo Kiev, Zrinjski og mangler Rennes i den sidste kamp.
I FA Cuppen skal jeg møde Birmingham om 5 ugers tid.

På transfermarkedet er der sket en hel del i 2. sæson. Det mest mærkbare på salgsfronten, er at en utilfreds Aaron Lennon er blevet solgt til Manchester United for £17.25mio, plus en videresalgsklausul på 50%. Jeg har selvfølgelig allerede brugt de penge, og mere til, ved at hente flere mærkbare erstatninger. James Milner er blevet hentet i Newcastle, for £8.25mio, og bruges som backup til Malbranque på den højre fløj og Silva på den venstre fløj. Jeg har også hentet Timo Hildebrand i Stuttgart, for £6.25mio, og indtil videre fungerer han i rotationssystem med Robinson. Jeg har desuden været i Ejido og hentet Cristian for £2.2mio, og han var egentlig tiltænkt rollen som backup for Chimbonda, men har faktisk imponeret så meget at han har spillet lige så mange kampe som Chimbonda. Jeg har også været i Danmark en tur, og hente Kasper Lorentzen fra Brøndby for £1.8mio, og forventer at han om et par år, kan fungere i rotationssystem med Silva. Jens Nowotny er også blevet hentet for £925k, så jeg ikke behøver at bruge Davenport og Dervite som backup for King og Dawson. Det mest mærkbare køb finder vi dog i Milan, hvor det har lykkedes mig at hente Yohan Gourcuff for sølle £4.8mio. Med 9 mål i 17 kampe, og et snit på næsten 8.00, må man sige at han har gjort det udemærket.




Tabellen
Hold            Kampe          Point
1. Chelsea        12               24
2. Arsenal        12               24
3. Aston Villa    11               24
4. Tottenham  11               23
5. Newcastle    12               21

Fixtures
Reading (a)
Chelsea (h)
Rennes (h)
Man Utd (a)
Newcastle (h)

Finanserne
Balance: -£8.056.665
Transferbudget: £1.845.837
Lønbudget: £685.581 p/w
Løn brugt: £631.985 p/w




More to come...
« Seneste Redigering: 07 Dec 2006, 19:55 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sp*rs
« Svar #1: 02 Dec 2006, 12:52 »

Super at du er tilbage Smiley Jeg husker med glæde tilbage på din Crewe blog i 06. Ser godt ud med Tottenham. Kunne man evt. få startopstillingen at vide?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #2: 02 Dec 2006, 12:55 »

Super at du er tilbage Smiley Jeg husker med glæde tilbage på din Crewe blog i 06. Ser godt ud med Tottenham. Kunne man evt. få startopstillingen at vide?

Den kommer til første kamp, om et øjeblik Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sp*rs
« Svar #3: 02 Dec 2006, 12:57 »

Havde aldrig turde drømme om at du skrev en Spurs blog Opstemt.

Men god start!
Logged

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #4: 02 Dec 2006, 12:58 »

Havde aldrig turde drømme om at du skrev en Spurs blog Opstemt.

Men god start!

Præcis... Mon han taber med vilje til Arsenal?  Wink
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Sp*rs
« Svar #5: 02 Dec 2006, 13:01 »

Præcis... Mon han taber med vilje til Arsenal?  Wink

Nah, men jeg føler mig overbevist om, at han taber til West Ham i hvert fald Smiley.

Held og lykke med spillet, Hawk1nZ - lad os se, om det kan blive lige så lang som Crewe Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #6: 02 Dec 2006, 13:09 »

Præcis... Mon han taber med vilje til Arsenal?  Wink

Det er jo ligemeget hvem man er, og hvad man gør, så taber man altid til Arsenal Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Møller
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #7: 02 Dec 2006, 13:17 »

Ja endelig får man lyst til at sige Opstemt
Men godt du er tilbage Hawk1nZ ... Håber bloggen bliver ligeså god som din Crewe Smiley
KUTGW og gode indkøb
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #8: 02 Dec 2006, 13:22 »

Kamp 12
Reading (12.) vs. Tottenham (4.)
Tactics: 4-4-2 Diamond Attacking
Expected opposition tactics: 4-4-2 normal
Injuries: Gourcuff (bruised rib), Keane (thigh strain)
Lineup: Hildebrand, Cristian, Dawson, King, Baines, Zokora, Malbranque, Silva, Jenas, Berbatov, Defoe
Subs: Robinson, Huddlestone, Milner, Mido, Chimbonda
Teamtalk: I expect a win!

Match report:
Kick-off
6th min: Jenas skadet, og bliver skiftet ud med Milner, som tager højre fløj, mens Malbranque får den offensive midtbaneplads.
20th min: GOAL 1-0 – Ki-Hyeon banker den ind i hjørnet fra kanten af straffesparksfeltet, uden chance får målmand Hildebrand. Målet kort efter en stor Spurs chance.
36th min: Reading får overtaget på spillet, og får flere gode forsøg, dog uden held.
37th min: GOAL 2-0 – Doyle slår it indlæg til en umarkeret Lita, som header den sikkert ind.
42nd min: Hjørne til Reading, hvor Harper får fyret af, men en god redning fra Hildebrand forhindrer endnu et Readingmål.
42nd min: GOAL 2-1 – Efter endnu et Reading hjørnespark, slår Tottenham kontra, og efter at Hahnemann redder et hovedstød fra Milner, står Berbatov klar på reposten, og reducerer for Tottenham, kort efter at de kunne være kommet bagud med 3-0.
HT
Shots (on target): 8(4)-8(7)
Possession: 51-49
Half-time teamtalk: You can win tonight!
2nd half
52nd min: GOAL (annulleret) – Jermaine Defoe bliver spillet fri af Zokora, runder målmanden, og scorer i det tomme mål. Målet bliver dog annulleret for offside.
54th min: Defoe bliver igen spillet fri af Zokora, men denne gang står Hahnemann i vejen for Defoe’s skud.
61st min: Udskiftning – Malbranque ud, Mido ind.
74th min: Baines tager et frispark og indlægget kommer Berbatov højest på, men en fremragende refleksredning fra Hahnemann forhindrer en Tottenham udligning.
80th min: Endnu engang kommer Berbatov til en afslutning, men Hahnemann står igen hvor han skal, og kan parere skuddet.
80th min: Berbatov kommer højest på en lang bold, og header den videre til en fri Mido, der dog afslutter ved siden af målet. Ellers en god Tottenham chance!
88th min: Mido kommer højest på et indlæg fra Milner, og header den hårdt mod mål fra få meters afstand, men endnu en refleksredning fra Hahnemann forhindrer en udligning.
94th min: Silva bliver i et sidste sekunds angreb spillet fri, men afslutningen mangler præcision og går ved siden af mål. I samme øjeblik fløjter dommeren kampen af.
FT 2-1
Shots (on target) 10(4)-14(11)
Possession: 49-51
Man of the Match: Hahnemann (Reading)
Full time teamtalk: Sympathize (Hildebrand – Disappointed), (Baines – Disappointed)
Next Match: Chelsea (h) om 4 dage
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #9: 02 Dec 2006, 13:30 »

Savner billeder !
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sp*rs
« Svar #10: 02 Dec 2006, 13:40 »

Må indrømme jeg synes det bliver lidt tørt, når du skriver det på den måde og at du blander engelsk og dansk. Men, hvis du ikke gider andet, er det da helt i orden. Det er nok også lidt fordi jeg stiller den op imod din Crewe blog, der var så dejlig ambitiøs Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #11: 02 Dec 2006, 13:44 »

Må indrømme jeg synes det bliver lidt tørt, når du skriver det på den måde og at du blander engelsk og dansk. Men, hvis du ikke gider andet, er det da helt i orden. Det er nok også lidt fordi jeg stiller den op imod din Crewe blog, der var så dejlig ambitiøs Smiley

Ja ja ja, jeg prøver selv lige at finde min stil her i starten, min Crewe blog var også grim og håbløs i starten.. Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

F.C.K.
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #12: 02 Dec 2006, 13:48 »

Ja ja ja, jeg prøver selv lige at finde min stil her i starten, min Crewe blog var også grim og håbløs i starten.. Wink
Ka jeg få et link til din crewe blog ??  Rullende Øjne
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Sp*rs
« Svar #13: 02 Dec 2006, 13:49 »

Ja ja ja, jeg prøver selv lige at finde min stil her i starten, min Crewe blog var også grim og håbløs i starten.. Wink

Okay okay Smiley det er helt i orden så.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #14: 02 Dec 2006, 14:02 »

Hmm konkurrence til min egen spurs blog Shockeret Ej, ganske god start, men lidt meget tekst efter min smag. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010