home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sp*rs
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal kampene være mindre detaljeret?
Ja, kun mål tak!
- 9 (64,3%)
Nej det er fedt nok sådan her
- 5 (35,7%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Sp*rs  (Læst 6584 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #30: 07 Dec 2006, 19:43 »

Ser rigtig flot ud opstillingsmæssigt Smiley de der billeder fx. "Manchester United vs. Tottenham" laver du dem selv ??

KUTGW

Nej, jeg laver dem ikke selv.. Jeg finder billeder som passer til kampen, og sætter dem ind. F.eks. kunne jeg ikke finde et til Tottenham - Newcastle, så dér tog jeg bare trøjerne, og det samme med Rennes, der valgte jeg bare logoerne i stedet. Mht. Man Utd kampen, så fandt jeg billedet, der var bare en anden tekst på, så det slettede jeg, og skrev Man Utd vs. Tottenham...

Hey Hawk1nZ. Dejlig grundig gennemgang af kampene, men jeg synes, det er lidt ærgerligt, at du kommer så lidt frem i spillet, så måske du skulle gøre det en lille smule mindre detaljeret? Ekstremt dejlig opsætning ellers Smiley

Tak for rosen... Ja, det tager vold lang tid, men okay, jeg tager også vold lang tid om at spille kampene, fordi jeg hele tiden laver småjusteringer i standard taktikken. Derfor er der ingen der gider at spille netspil med mig Opstemt
Hvad med at jeg bare skrev i kamprapporten, når der blev scoret, og fjernede chancerne, ville det være bedre?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #31: 07 Dec 2006, 19:44 »

istedet for det gamle logo hva så med at bruge det "nye" ?

Martin jol is born and have no hair but we don´t care

Hvilket gamle logo, og hvilket nye? Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #32: 07 Dec 2006, 19:47 »

Tak for rosen... Ja, det tager vold lang tid, men okay, jeg tager også vold lang tid om at spille kampene, fordi jeg hele tiden laver småjusteringer i standard taktikken. Derfor er der ingen der gider at spille netspil med mig Opstemt
Hvad med at jeg bare skrev i kamprapporten, når der blev scoret, og fjernede chancerne, ville det være bedre?

Jamen, hvis du alligevel vil være lige så lang tid om kampene, så vil jeg da gerne læse de dejligt detaljerede referater Smiley

Hvilket gamle logo, og hvilket nye? Opstemt

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3882.0
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #33: 07 Dec 2006, 19:49 »

Jamen, hvis du alligevel vil være lige så lang tid om kampene, så vil jeg da gerne læse de dejligt detaljerede referater Smiley

Nu må du sgu bestemme dig Peace

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3882.0

Hvor vover du at linke til en anden blog? Opstemt Anyways, nå, nyt logo, okay, det skal jeg huske i fremtiden.......
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #34: 07 Dec 2006, 19:53 »

Nu må du sgu bestemme dig Peace

Hvis du når flere kampe ved at gøre det lidt mindre detaljeret, så gør det.

Hvis ikke, så fortsæt, som du gør det nu Opstemt

Hvor vover du at linke til en anden blog? Opstemt Anyways, nå, nyt logo, okay, det skal jeg huske i fremtiden.......

Yeeees, yes.. Jeg er sådan set ligeglad Peace
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #35: 07 Dec 2006, 20:55 »


ja der var der et logo

det gamle er ellers pænt men dey nye er rocky cool Cool
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #36: 08 Dec 2006, 13:48 »


Tottenham vs. Portsmouth
Placering: 6. plads - 13. plads
Skader: Leighton Baines (skadet lår)
Startopstilling: Robinson, Cristian, Chimbonda, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Hildebrand, Huddlestone, Jenas, Keane, Assou-Ekotto
Teamtalk: You can win today! (Silva - No pressure)


Kamprapport
Kickoff
10. min: GOAL 1-0 - Dawson finder Silva på venstre fløj, og hans præcise aflevering ind i feltet finder Defoe, som hamrer den forbi James i Portsmouth's mål.
43. min: GOAL 2-0 - Silva sender et indlæg ind til Gourcuff der snitter den videre til en helt fri Malbranque, som placerer bolden i fjerneste hjørne, uden chance for David James
HT
Målscorerne Defoe og Zokora
viste hvorfor man skal ramme målet
for at vinde kampen!

Skud (på mål): 9(9) - 11(2)
Boldbesiddelse: 52-48
Halvlegs Teamtalk: Don't let your performance drop!
2H
59. min: GOAL 2-1 - Et indlæg fra LuaLua bliver snittet, og falder for fødderne af Kranjcar som let kan score.
68. min: Tredobbelt udskiftning fra Tottenham - Malbranque, Defoe og Berbatov går ud og bliver erstattet af Keane, Jenas og Huddlestone. Tottenham går derefter over til at spille med 2 defensive midtbanespillere i stedet for 2 angribere.
90. min: GOAL 3-1 - Silva tager et frispark og ligger bolden ind i hovedet på Zokora, der header den sikkert ind.
FT Tottenham 3 - 1 Portsmouth
Tabellen efter kampen

Skud (på mål): 13(11) - 23(6)
Boldbesiddelse: 50-50
Teamtalk: Well done!
Man of the Match: Robinson
Næste kamp: Blackburn (11. plads) - Tottenham





Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #37: 08 Dec 2006, 14:22 »


Blackburn vs. Tottenham
Placering: 11. plads - 5. plads
Skader: Leighton Baines (skadet lår)
Startopstilling: Robinson, Cristian, Assou-Ekotto, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Hildebrand, Huddlestone, Jenas, Keane, Chimbonda
Teamtalk: I expect a win! (Assou-Ekotto, Silva - I have faith)


Kamprapport
Kickoff
11. min: GOAL 0-1 - En lang bold fra King sender pludselig Defoe fri med Friedel, som han snyder med en lille finte, og scorer let forbi den aldrende keeper.
HT
Der var ikke meget at glæde
sig over i dag, som
Tottenham fan!

Skud (på mål): 7(2) - 5(3)
Boldbesiddelse: 48-52
Halvlegs Teamtalk: Encourage!
2H
50. min: Et indlæg fra Emerton finder Peter, som bliver hakket ned af Malbranque i feltet, og dommer Poll dømmer korrekt straffespark.
51. min: GOAL 1-1 - Robbie Savage tager straffesparket, og sætter den sikkert ind i venstre hjørne. Robinson smider sig til den rigtige side, men kan ikke nå skuddet.
58. min: En meget dårlige spillende Malbranque bliver pillet ud, og erstatte af Jenas
71. min: Dobbelt udskiftning af Tottenham - Defoe og Assou-Ekotto bliver erstattet af Keane og Chimbonda.
84. min: GOAL 2-1 - Efter at Tottenham har forsøgt sig på at få et sejrsmål, må de i stedet til at kæmpe endnu mere, da Emerton kommer højest på et indlæg og scorer til Blackburnføring.

FT Blackburn 2 - 1 Tottenham
Tabellen efter kampen

Skud (på mål): 13(6) - 8(4)
Boldbesiddelse: 52-48
Teamtalk: Disappointing (Malbranque - Angry!)
Man of the Match: Emerton
Næste kamp: Tottenham - Southampton (19. plads)




Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #38: 08 Dec 2006, 14:28 »

Sjovt du laver en blog med dit "hadehold"
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #39: 08 Dec 2006, 14:30 »

Sjovt du laver en blog med dit "hadehold"

Ja, jeg griner også indvendigt... Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #40: 08 Dec 2006, 14:40 »

Ja, jeg griner også indvendigt... Smiley


det kan man da ikk  Sur

du har valgt det beste hold hvorfor så grine
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #41: 09 Jan 2007, 15:05 »


Tottenham vs. Southampton
Placering: 5. plads - 19. plads
Skader: Ingen
Startopstilling: Hildebrand, Cristian, Baines, King, Dawson, Huddlestone, Jenas, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Robinson, Zokora, Malbranque, Keane, Chimbonda
Teamtalk: Wish luck!


Kamprapport
Kickoff
7. min: Jermaine Jenas bliver skadet, og erstattet af Malbranque
20. min: GOAL 1-0 - Efter et stort Tottenham pres, samler Silva en løs bold op, og hamrer dem i nettaget.
34. min: GOAL - Berbatov samler en lang bold op, og udplacerer David i Southamptons mål, men målet bliver korrekt annulleret for offside.
HT
Dawson havde kun smil til overs
efter at have set
Baines' selvmål!

Skud (på mål): 11(5) - 2(0)
Boldbesiddelse: 60-40
Halvlegs Teamtalk: Don't let your performance drop!
2H
65. min: En defensiv udskiftning fra Tottenhams side, da Keane erstatter Defoe, og Zokora erstatter Gourcuff, så Tottenham nu spiller med 2 defensive midtbanespillere.
71. min: GOAL 2-0 - Et fantastisk indlæg fra Malbranque finder en helt fri Keane, som udplacerer Davis sikkert, og det ligner nu en sikker Tottenham sejr over nedrykningskandidat erne.
90. min: GOAL 2-1 - Hildebrand sparker et målspark hen til Baines, som afleverer den til tilbage til Hildebrand - Om der kom en myre i vejen som ændrede boldens bane, vides ikke, men bolden røg forbi Hildebrand og ind i målet. Stakkels Baines noteres dermed for et selvmål efter 92 minutters spil...
FT: Tottenham 2 - 1 Southampton
Tabellen efter kampen

Skud (på mål): 16(9) - 8(2)
Boldbesiddelse: 53-47
Teamtalk: Well done!
Man of the Match: Davis
Næste kamp: Tottenham - Bolton (17. plads)






Michael Hawkins om..
...Baines' selvmål: Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke så situationen, men efter hvad jeg har hørt, skulle det være en ganske komisk situation, hvor bolden hopper over Hildebrands fod, ligesom han skal til at sparke den væk. Jeg lover at se videoklippet af situationen, og indsende den til en hjemmeside, som månedens mål...
...Jenas' skade: Det var heldgivis kun et trælår, som vi hurtigt fik under behandling, så jeg venter at han er klar igen til næste kamp.
...Tabellen: Både Arsenal, Liverpool og Newcastle vandt i dag, mens Chelsea og Villa mistede point, så det ser svært ud. Vi må prøve at hænge så godt med i toppen som muligt, og så håbe at vi kan få mindst en 4. plads når sæsonen er slut. Champions League er målet!
...Silva's mål: Silva har længe vist at han har formattet til at spille for Tottenham, men har desværre manglet den sidste skarphed. I dag viste han at han har engagementet, da han hamrede sæsonens første mål i kassen. Det er rart at få ham i gang, og jeg kunne også se lettelsen i hans ansigtsudtryk, da han fejrede scoringen.


Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010