home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Sp*rs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Skal kampene være mindre detaljeret?
Ja, kun mål tak!
- 9 (64,3%)
Nej det er fedt nok sådan her
- 5 (35,7%)
Antal Stemmer: 14

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Sp*rs  (Læst 6582 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #15: 03 Dec 2006, 12:30 »


Dawson vil væk fra Tottenham!
Hele Tottenham fik sig i dag en kæmpe overraskelse, da Michael Dawson på et pressemøde fortalte at han følte at han ikke kunne få opfyldt sine ambitioner om at spille med de helt store, i Tottenham, og derfor gerne vil væk fra klubben. Dawson fortalte yderligere at det har været en svær beslutning for ham, da han har spillet for Tottenham siden skiftet fra Nottingham Forest i 2005, men han følte at det var på tide at komme videre.
Manager Michael Hawkins, som også var til stede på pressemødet udtalte ved samme lejlighed at han var ked af Michael Dawsons beslutning, og håbede at han skiftede mening, og i stedet blev i Tottenham og hjalp dem med at få opfyldt hans ambitioner. Det er dog tvivlsomt hvorvidt Hawkins' udtalelser rokker på Dawsons meninger, da Chelsea, Man Utd, Real Madrid og Valencia allerede har meldt sig interesseret i stortalentet.







Placering: 5. plads - 3. plads
Skader: Cristian (madforgiftning), Silva (slået hoved), Keane (forstrækning)
Startopstilling: Robinson, Chimbonda, Baines, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Milner, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Hildebrand, Huddlestone, Jenas, Lorentzen, Mido
Teamtalk: For the fans!

Kamprapport
Kickoff
22. min: David Villa opsnapper pludselig en løs bold i feltet, men Robinson kommer hurtigt ud og får pareret hans skud.
27. min: GOAL 1-0 - Baines tager et frispark i venstre side, og Zokora kommer højest på indlægget og bringer Tottenham foran.
33. min: Efter et godt Tottenham angreb ligger Malbranque et lavt indlæg ind til Defoe, men hans skud bliver pareret af Cech i målet, hvorefter bolden bliver clearet
39. min: Zokora prøver et langskud, men Cech når helt oppe i hjørnet og får på magisk vis reddet skuddet. Selvsamme Cech når også ned til returen for fødderne af Berbatov.
40. min: GOAL 1-1 - David Villa modtager bolden på kanten af feltet, dribler hurtigt rundt om en meget passiv Dawson, og placerer bolden ned i modsatte hjørne, uden chance for Robinson. Synd for Tottenham som ellers har haft adskillige chancer for at bringe sig yderligere foran.
43. min: GOAL 2-1 - På et kontraangreb efter hjørne løber Gourcuff fra alt og alle, og spiller Berbatov fri i feltet, og han placerer bolden flot i modsatte hjørne, til en fortjent Tottenham føring.
45. min: GOAL 3-1 - En flot bold i dybden fra Milner, sender Defoe fri med Cech, som dog er hurtigt ude og får pareret skuddet. Ligelidt hjalp det, da Berbatov stod klar på returen, og kunne sende bolden i det tomme mål.
HT
Skud (på mål): 8(6) - 6(3)
Boldbesiddelse: 57-43
Halvlegs Teamtalk: Don't let your performance drop!
2H
Berbatov var kampens helt store
højdepunkt i dag mod Chelsea

59. min: Udskiftning Tottenham - Ud går Gourcuff og Milner, ind kommer Lorentzen og Jenas
66. min: Nyligt indskiftede Jenas sender med en bold i dybden Defoe fri, som passerer Cech med hans skud, men uheldigvis for Tottenham rammer bolden overligger og ryger ud i spil til Lampard som clearer.
69. min: Nonchelant forsvarsspil fra Chimbonda sender pludselig Drogba fri med Robinson, men landsholdsmålmanden kom ud som han skulle, og kunne med en fodparade sende bolden til Dawson som sparker væk.
70. min: Udskiftning Tottenham - Ud går Defoe, ind kommer Mido
73. min: Et fladt indlæg fra Lorentzen finder Mido, men Cech redder bolden og Carvalho sparker væk.
75. min: Chelsea får et frispark i en farlig situation, men Robinson kaster sig op i hjørnet og redder Lampards forsøg.
86. min: GOAL 4-1 - Ledley King sender med en klasse aflevering Berbatov fri, og da Cech kommer ud mod ham, kigger han op og finder Mido på midten, som kan score let i det tomme mål
86. min: I selvsamme situation får David Villa en skade, og må blive udskiftet for Chelsea.
FT 4-1
Skud (på mål): 13(8) - 12(6)
Boldbesiddelse: 55-45
Teamtalk: Sensational!
Man of the Match: Berbatov


Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #16: 03 Dec 2006, 12:40 »

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #17: 03 Dec 2006, 13:29 »

Meget bedre Hawk1nZ Wink fedt grafik du har lavet der. Nu ligner det mere din stil ^^
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #18: 04 Dec 2006, 17:51 »

Rigtig godt Hawk1nz, det var meget bedre, glæder mig til at høre mere.

Er det Bademesterens Diamant, du kører med, hvis ikke ville jeg gerne se dine holdindstillinger  Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #19: 04 Dec 2006, 22:29 »

Yes, Hawkins er tilbage. Ser meeeeeget frem til at følge dine bedrifter.
Logged

fjedder
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #20: 04 Dec 2006, 22:35 »

det må have været et svært valg for dig at overtage sp*r, hawkins.. håer du sidder med din flotte røde trøje hver gang du spiller Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #21: 07 Dec 2006, 15:43 »

Rigtig godt Hawk1nz, det var meget bedre, glæder mig til at høre mere.

Er det Bademesterens Diamant, du kører med, hvis ikke ville jeg gerne se dine holdindstillinger  Thumbs Up

Nej, hvorfor skulle jeg spille med Bademesterens taktik, når jeg er en bedre FM spiller end ham? Wink Jeg holder holdindstillingerne til mig selv, en ægte magiker giver ikke sine tricks væk Wink

det må have været et svært valg for dig at overtage sp*r, hawkins.. håer du sidder med din flotte røde trøje hver gang du spiller Smiley

Heh, det gør jeg dog ikke.. Det var et paradoksalt valg, men jeg tog en masse topligaer og sagde til mig selv at jeg ville trykkede random og så tage den første engelske klub den fandt... Og det blev så Sp*rs.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #22: 07 Dec 2006, 16:00 »

Får vi ikke snart en update?
Mht. til kampene synes jeg det er fedt med den grundige gennemgang!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #23: 07 Dec 2006, 16:04 »

Får vi ikke snart en update?
Mht. til kampene synes jeg det er fedt med den grundige gennemgang!

Der er en på vej Smiley

Og tak, det er jeg glad for, for det tager da lidt tid at lave Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #24: 07 Dec 2006, 16:15 »



Tottenham vs. Rennes
Placering: 1. plads - 4. plads
Skader: Ingen
Ikke-valgbar: Hildebrand
Startopstilling: Robinson, Chimbonda, Baines, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Stroud, Huddlestone, Milner, Mido, Cristian, Jenas, Keane
Teamtalk: The result will come (Silva - No pressure)



Kamprapport
Kickoff
18. min: Efter et rodet kvarter med chancer i begge ender, tilfalder den første Monterrubio som kommer højest på et indlæg, men Robinson står hvor han skal, og Zokora sparker returen ud til hjørne.
21. min: Chimbonda leger Ronaldinho i en farlig position, og mister bolden, så den ryger hen til en umarkeret Briand, men heldigvis står Robinson igen hvor han skal.
26. min: GOAL 1-0 - Ogáraru skal bare heade en bold ud til indkast, men prøver i stedet at heade den tilbage, hvor Defoe opfanger bolden. Revault står dog på det rigtige sted og redder, men Berbatov snupper returen og scorer i det tomme mål.
35. min: GOAL 2-0 - Revault kommer ud for at cleare en bold, men Malbranque opfanger den på midten, og placerer flot skuddet fra 50 yards forbi Revault. Flot mål af Malbranque.
36. min: Udskiftning Tottenham - En skadet Silva går ud, og bliver erstattet af Milner.
HT
Robinson havde en stille dag i
en kedelig kamp

Skud (på mål): 6(3) - 7(2)
Boldbesiddelse: 52-48
Halvlegs Teamtalk: Don't let your performance drop!
2H
48. min: Defoe finder en umarkeret Malbranque på kanten af feltet, og han finder en lige så umarkeret Berbatov på midten, men Revault kommer godt ud af sit mål og redder.
60. min: Zokora finder en umarkeret Defoe, men Revault kommer igen flot ud af sit mål og parerer, hvorefter dommeren fløjter for offside på Defoe. En korrekt beslutning.
62. min: Gourcuff sender et frispark centimeter over overliggeren.
70. min: Udskiftning Tottenham - Defoe og Berbatov går ud, og angrebsduoen bliver erstattet af Robbie Keane og Mido.
FT 2-0
Skud (på mål): 9(4) - 10(2)
Boldbesiddelse: 51-49
Teamtalk: Well done!
Man of the Match: Bourillon
Næste kamp: Manchester United - Tottenham


Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #25: 07 Dec 2006, 17:09 »

Lodtrækning til UEFA Cuppen
I dag blev der trukket lod til næste runde af UEFA Cuppen, og Tottenham skal møde italienske Udinese. Udinese ligger i øjeblikket på en utroligt skuffende 19. plads i Serie A, og UEFA Cuppen ses som deres eneste håb for succes i denne sæson. Det bliver dog svært, da de vil møde et opsat Tottenham hold, som vil forsøge sig på at få sikret klubbens 3. UEFA Cup trofæ i historien. Der er kort efter også blevet trukket lod til 2. runde af knockout-fasen i UEFA Cuppen, og her skal vinderen mellem Tottenham og Udinese møde vinderen mellem Schalke 04 og Iraklis.




Berbatov skal stoppes!
Med henblik på den kommende topkamp mellem Manchester United og Tottenham, har Manchester United manager Alex Ferguson udtalt at de bliver nødt til at stoppe Berbatov, hvis de skal have nogen chance for at få point imod Tottenham. Berbatov har imponeret i denne sæson, og scoret 9 mål i 9 ligakampe, og sammenlagt har han nettet 16 gange i 15 kampe. Tottenham manager Michael Hawkins har ved samme lejlighed udtalt at han forventer en let sejr over et modløst Manchester United hold, som i øjeblikket ligger og roder på 14. plads i ligaen. Kampen vil desuden byde på et "glædeligt" gensyn for Aaron Lennon, som for kort tid siden skiftede fra netop Tottenham og til Manchester United.





Placering: 14. plads - 5. plads
Skader: Ingen
Startopstilling: Robinson, Cristian, Baines, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Hildebrand, Huddlestone, Milner, Keane, Chimbonda
Teamtalk: You can win today!



Kamprapport
Kickoff
23. min: Gourcuff kommer til den første store målchance, da han skyder på mål fra 30 meters afstand, men Kuszczak i Manchester Uniteds mål, får pareret det flotte skud, og Vidic clearer den.
25. min: Straffe til Manchester United, da Smith falder let i feltet, efter et skub fra Ledley King.
25. min: GOAL 1-0 - Scholes placerer bolden helt nede i højre hjørne uden for Robinsons rækkevidde. Synd for Tottenham, der ellers har spillet bedst i kampen.
27. min: GOAL 1-1 - Berbatov spiller Defoe i dybden, men Kudzczak kommer godt ud. Silva står klar til returen, men skuddet bliver reddet på stregen af Lennon, der dog ikke sparker den længere væk end til Defoe, som scorer på 3. forsøg for Tottenham. Hurtig udligning fra Spurs.
44. min: Efter et hurtigt frispark fra Man Utd, bliver Scholes spillet fri på kanten af feltet, men Robinson kommer hurtigt ned til skuddet.
HT
Scholes sikrede Man Utd det ene
point på straffe

Skud (på mål): 8(2) - 6(5)
Boldbesiddelse: 55-45
Halvlegs Teamtalk: For the fans!
2H
47. min: Silva kommer fri på fløjen, og ligger et perfekt indlæg til Gourcuff, men Kudzczak står på det rigtige sted, og redder for Man Utd. Evra clearer bolden ud til indkast.
60. min: Saha snupper bolden fra Zokora, og fra fløjen ligger han bolden til en helt fri Smith, men på forunderligvis præsterer Smith ikke engang at ramme målet fra 10 meters afstand. Heldigt for Tottenham at Smith er så ringe...
63. min: King sover endnu engang i forsvaret, og Smith kommer fri til skud, men Robinson redder igen for Tottenham
64. min: Udskiftning for Tottenham - Milner kommer ind i stedet for en svagt spillende Malbranque.
77. min: Giggs ligger et perfekt indlæg ind til Scholes, som header på mål, men igen kommer Robinson i vejen, og skubber bolden over overliggeren til hjørne.
78. min: Tottenham foretager en defensiv udskiftning - Keane kommer ind for Defoe, og Silva kommer ud for Huddlestone, hvorefter Tottenham går over i en 4-4-2 med 2 defensive midtbanespillere.
FT Manchester United 1 - 1 Tottenham
Skud (på mål): 15(5) - 9(6)
Boldbesiddelse: 55-45
Teamtalk: Sympathize (King - Disappointing)
Man of the Match: Robinson
Næste kamp: Tottenham - Newcastle

« Seneste Redigering: 07 Dec 2006, 17:14 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #26: 07 Dec 2006, 17:52 »


Tottenham vs. Newcastle
Placering: 4. plads - 5. plads
Skader: Ingen
Startopstilling: Hildebrand, Cristian, Baines, King, Dawson, Zokora, Malbranque, Silva, Gourcuff, Berbatov, Defoe
Bænken: Robinson, Huddlestone, Lorentzen, Keane, Chimbonda
Teamtalk: You can win tonight!



Kamprapport
Kickoff
1. min: GOAL 1-0 - Tottenham får en fantastisk start på kampen, da Baines ligger et frispark direkte i hovedet på Zokora, som ligger den ned i venstre hjørne. Flot sat ind!
8. min: GOAL 2-0 - Berbatov når højest ved nærmeste stolpe på et hjørne fra Malbranque, og header den ind bag en chanceløs Krul i Newcastle målet.
13. min: Udskiftning Tottenham - En skadet Baines må gå ud, og bliver erstattet af Chimbonda.
21. min: GOAL 3-0 - Men målet bliver annulleret igen, da Defoe på indlægget fra Cristian er gået ind i en offside fælde. Korrekt set af dommeren.
23. min: Et indlæg fra Makinwa bliver rettet af på vejen, men Hildebrand er vågen i Tottenham målet, og få reddet.
28. min: Der er ingen markering på Makinwa, da Martins ligger et indlæg for fødderne af ham, men Hildebrand er hurtigt ude, og får reddet.
28. min: GOAL 2-1 - Selvsamme Hildebrand har dog ingen chance, da Martins kommer højest på et indlæg fra Wilson, og sætter den ind i fjerneste hjørne. Tottenham må se at vågne op hvis de skal beholde føringen.
30. min: Marchisio trykker af fra distancen, men endnu engang er Hildebrand vågen, og redder Tottenham. Chimbonda har slet ikke styr på den venstre kant.
32. min: Endelig viser Tottenham tænder, da Defoe kommer først på et indlæg fra Cristian, men Krul får reddet, og Ramage sparker væk på stregen.
34. min: Indlæg fra Silva som Gourcuff kommer højest til, men igen står Krul i vejen.
37. min: Makinwa kommer højere end Chimbonda på et indlæg fra Duff, men Hildebrand får skubbet bolden over.
40. min: Igen sover de i Tottenhams forsvar, da Dawson sparker bolden direkte ud til Martins, men Hildebrand redder igen.
40. min: På kontraløbet får Tottenham frispark i en farlig position, og Malbranque's frispark rammer stolpen, mens Krul er hurtigt ude af målet, og får reddet returen fra Berbatov.
41. min: GOAL 2-2 - Taylor får lov til at stå HELT fri ved forreste stolpe på et hjørnespark, og kan let heade den ind. Skidt skidt forsvarsspil af Tottenham!
HT
Martins var den rigtige mand til
at udnytte et svagt Tottenham forsvar

Skud (på mål): 9(6) - 8(6)
Boldbesiddelse: 53-47
Halvlegs Teamtalk: We can win this! (King, Dawson - You can make a difference, Chimbonda - Prove a point!, Hildebrand - Delighted)
2H
48. min: Dawson snorksover i forsvaret, og lader Martins løbe forbi ham og skyde på mål, men Hildebrand redder igen igen.
49. min: Kampen fortsætter i et pivhurtigt tempo, og Gourcuff's frispark bliver reddet flot af Krul
51. min: Defoe skyder fra ditancen, men igen står Krul i vejen, og skubber bolden over, til hjørnespark
70. min: Dobbelt udskiftning af Tottenham - Keane kommer ind i stedet for Defoe, og Lorentzen kommer ind i stedet for Gourcuff, hvilket betyder at Silva får den centrale offensive midtbaneplads, mens Lorentzen tager venstre fløj.
79. min: GOAL 2-3 - Jeg trykker fejlagtigt på udskiftning mens vi har bolden, og Hildebrand vælger derfor at sparke bolden direkte ud til Martins, som afdribler ham, og scorer i det tomme mål.
FT Tottenham 2 - 3 Newcastle
Skud (på mål): 18(9) - 14(10)
Boldbesiddelse: 55-45
Teamtalk: Not good enough!
Man of the Match: Martins
Næste kamp: Tottenham - Portsmouth

Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Møller
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #27: 07 Dec 2006, 18:45 »

Ser rigtig flot ud opstillingsmæssigt Smiley de der billeder fx. "Manchester United vs. Tottenham" laver du dem selv ??

KUTGW
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Sp*rs
« Svar #28: 07 Dec 2006, 18:51 »

istedet for det gamle logo hva så med at bruge det "nye" ?

Martin jol is born and have no hair but we don´t care
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

United-styrer
Gæst
 
Sv: Sp*rs
« Svar #29: 07 Dec 2006, 19:02 »

Hey Hawk1nZ. Dejlig grundig gennemgang af kampene, men jeg synes, det er lidt ærgerligt, at du kommer så lidt frem i spillet, så måske du skulle gøre det en lille smule mindre detaljeret? Ekstremt dejlig opsætning ellers Smiley

Martin jol is born and have no hair but we don´t care

Hmm Huh
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010