home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.  (Læst 7741 gange)
Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #15: 03 Dec 2006, 11:23 »

Held er ikke en faktorer der er værd at regne med... Sorry... jeg tror ikke på held Peace
men takker gøgler-konge Smiley

Rullende Øjne
Logged


donut17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #16: 03 Dec 2006, 11:25 »

Hvis du ik vil bruge held så ser sevillas fremtid meget meget mørk ud.... so dark the con of man
Logged

Succes is temporary - loyalty is forever

Forza FCK

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #17: 03 Dec 2006, 11:27 »

Hvis du ik vil bruge held så ser sevillas fremtid meget meget mørk ud.... so dark the con of man

godt at du har styr på dine Dan Brown citater... Wink

jeg har ikke sagt jeg ikke bruger held, bare at jeg kun anser den for at være relativ...
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #18: 03 Dec 2006, 13:43 »

God blog ... Godt indkøb i Lopez men tvivler på som du skrev i "Rygtenyheden" at det er begge spillere der er interesseret i ham Wink Men skidt med det. God start.

KUTGW
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #19: 03 Dec 2006, 19:52 »

August 2006 bliver den sidste måned hvor jeg skriver på denne måde... Herefter vil jeg finde på en ny måde...

Rullende Øjne
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny blog på vej...
« Svar #20: 03 Dec 2006, 20:24 »

Joh, skal nok skrive mere, ville bare lige hører om der var stemning for en blog fra min side...

jeg har desværre ikke sådanne billeder Wink

Journalistens navn bliver Carlos Lopéz, og han er fra Spanien. Hans favorithold er Sevilla, som bloggen også vil handle om.

Tis............ Skuffet
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #21: 03 Dec 2006, 21:23 »

August 2006 - Handler og sæsonstart

Onsdag den 2. august 2006


Som et led i samarbejdet mellem Sevilla og Écija, skal Sevilla idag spille mod Écija. Der er ingen krav om at Sevilla skal stille med stærkeste hold, men alligevel har Juan Pernía fortalt mig at dette også bliver en kamp hvor holdes skal spilles sammen, da der stadig er plads til forbedringer.

Écija (0) - (1) Sevilla

Kampen i tal
0-1 J. Chevantón , 44. min

Javier Chevantón scorede kampen eneste mål


Langt fra nogen god kamp, men Sevilla vandt da heldigvis. Spillet hang ikke rigtig sammen, dog viste Sherman Cárdenas til tider lovende takter.

"Nu må Juan da snart forstå at jeg ikke kun laver gode mål til træning," kom det fra Javier Checantón efter kampen.

Jeg havde svært ved at forholde mig til kampen, for selvom at holdet burde spille bedre og bedre fra kamp til kamp, synes jeg at jeg næsten så den modsatte effekt. Juan Pernía var enig da jeg ringede til ham, "man skal ikke være blind for at se det. Der er stadig meget der skal arbejdes med, men jeg tror og håber på at vi kan nå det til sæsonen går igang. Men det vigtigste er jo at vi vinder."




Mandag den 7. august 2006


Jeg var tæt på at falde i søvn over mit skrivebord. Det havde virkelig været en kedelig dag på kontoret. Men så fik jeg SMS'en:

"Pressemøde idag kl. 16.00 på Ramón Sánchez Pizjuán."

Angrebstalenter til Sevilla F.C.


Juan Pernía har, med sit kendskabt til Chile, og specielt i Colo Colo, hentet det måske største talent i Chile til Sevilla F.C., S.A.D. Hans navn er Nicolás Millán, og med sine bare 14 år har han rigtig mange år foran sig.

14'årige Nicolás Millán


"Jeg kan ikke benægte at jeg kender Nicolás utrolig godt, allerede da jeg var træner i kluben udviste han stort talent, og det har han gjort lige siden. Han skal nok blive en sikker gevinst," sagde Juan Pernía om sit seneste indkøb.

Det andet indkøb var sydafrikanske Lebohang Mokoena på 19 år, som kommer fra Orlando Pirates (Sydafrika). Han er kendt som en kantspiller med en god gennembrudskræft. Lebohang Mokoen har kostet omkring 2mio kroner.

Lebohan Mokoena for Orlando Pirates

"Vi er desværre nok nød til at udleje Lebohang i første omgang, men jeg er sikker på han om et par år vil være en stjerne i klubben, lød det fra sportschef Victor Octa.

Samtidig kunne Victor Octa meddele at klubben netop har solgt Kepa til italienske A.C. Milan for omkring 50mio kroner.




Onsdag den 9. august 2006


"Pressemøde idag kl. 16.00 på Ramón Sánchez Pizjuán."

Endnu en SMS... Hvad havde de gang i? Ville de bare blive ved med at sælge eller købe? Hvad med noget ro omkring holdet.

Sevilla F.C. henter flere talenter


Idag blev endnu engang præsenteret nye spillere for Sevilla. Denne gang var der tale om to 17'årige, den ene fra Danmark og den anden fra USA.
Danskeren, Mads Laudrup, er søn af den tidligere danske stjerne Michael Laudrup, og han spås en stor fremtid.
"Jeg er utrolig glad for at komme til så populær en klub som Sevilla," udtalte Mads Laudrup. Han menes at havde kostet omkring 1mio kroner.

Mads Laudrup kommer fra den danske storklub F.C. København


Den amerikanske spiller, Freddy Adu, er længe blevet omtalt som det måske største talent i Nordamerika. Noget han ønsker at bevise med det samme:
"Jeg er meget opsat på at komme igang så hurtigt som muligt. Jeg gælder mig virkelig til at løbe på banen i Sevilla's trøje," lød det fra en meget glad Freddy Adu.

Freddy Adu er hentet i D.C. United for omkring 20mio kroner





Torsdag den 17. august 2006


Victor Octa ringede: "Hej, jeg ved godt du normalt bare får en SMS, men denne gang ville jeg hellere ringe. Vi har hentet en ny spiller, og solgt en forsvars spiller, derfor er der pressemøde kl 16."

Udskiftning hos Sevilla F.C., S.A.D.


Først blev der sagt farvel til den brasilianske forsvarsspiller, Adriano. Adriano skifter til engelske Arsenal for omkring 50mio kroner. Adriano har ikke rigtig været tæt på første holdet, efter at Juan Pernía kom til klubben.

Adriano rejser til England


Samtidig blev det danske stortalent Lasse Qvist, 19 år, præsenteret som ny angriber i klubben. Lasse Qvist kommer til Sevilla fra den danske mesterklub, F.C. København.
Lasse har blandt andet brugt nogen af sine ungdomsår i hollandske PSV, som er kendt for at udvikle dygtige talenter.

Lasse Qvist har kostet cirka 13mio kroner

"Jeg er rigtig glad for at være kommet til Spanien. Jeg har altid været vild med spansk fodbold, og jeg glæder mig til at tage min chance," kom det fra Lasse Qvist.




Fredag den 18. august 2006


"Hollænder hentet, tjek din mail." SMS'en kom fra Victor Octa.
Jeg gik med det samme ind og tjekkede min mail, og blev lidt overrasket da jeg så at klubben havde hentet det hollandske talent Rydell Poepon.

Hollænder til Sevilla F.C., S.A.D.


I dag skrev Sevilla F.C. under på en kontrakt med 18'årige Rydell Poepon, der kommer fra Ajax Amsterdam. Rydell Poepon har altid scoret mange mål som ungdomsspiller, hvilket har gjort at Juan Pernía har hentet ham til klubben.

Rydell Poepon har kostet omkring 12mio kroner





Lørdag den 19. august 2006


Så venter årets sidste træningskamp, denne gang var det Vecindario som skal møde Sevilla. Kampen skal bevise om Sevilla er klar til den nye sæson, og om de mange nye unge spillere er gode nok til at begå sig i Sevilla.

Vecindario (1) - (1) Sevilla

Kampen i tal
0-1 F. Adu , 60. min
1-1 J. Escudé , 62. min (selvmål)

Freddy Adu sendte Sevilla på 1-0


Nok den dårligste kamp hidtil. En skandale at Sevilla ikke kan slå et 2. Divisions hold som Vecindario, de tilrejsende fans var heller ikke dårlige til at vise deres skuffelse over spillerne.

"Hvis spillerne ikke begynder at tage sig sammen, kan det blive en meget dårlig sæson i år," kom det fra Juan Pernía efter det dårlige resultat.

Jeg måtte give Juan ret. Jeg var også utrolig skuffet over holdets indsats, det hele begyndte ellers rigtig godt.




Fredag den 25. august 2006


Idag skal Sevilla spille deres første kamp af betydning, efter at Juan Pernía er kommet til klubben. Det er den europæiske Super Cup-finale, som skal spilles i Monaco, mod sidste års Champions League-vindere Barcelona. Jeg er lidt nervøs for om holdet virkelig har hvad der skal til, eller om de bare forsætter hvor de slap i den sidste træningskamp.

Sevilla (0) - (3) Barcelona

Kampen i tal
0-1 S. Eto'o , 22. min
Jesús Navas blev skadet 26. min (Sevilla)
0-2 S. Eto'o , 40. min
0-3 Deco , 85. min

Stade Louis II i Monaco hvor kampen blev spillet


"Ingen kommentarer," lød det fra alle omkring Sevilla's hold.

Barcelona var klart det bedste hold igennem hele kampen, men det skyldes blandt andet også at Sevilla aldrig rigtig viste bare lidt af det flotte spil, som de spillede i de første træningskampe.




Lørdag den 26. august 2006


Lodtrækning til UEFA Cup


Sevilla F.C., S.A.D. skal spille imod NK Dinamo, fra Kroatien, i UEFA Cuppens første runde.
Første kamp vil blive spillet på Maksimir torsdag den 14. september, mens retur opgøret finder sted torsdag den 28. september.
NK Dinamo har vundet turneringen en gang tidligere, nemlig i 1967.

Nogen af NK Dinamo's fanatiske fans





Onsdag den 30. august 2006


"Pressemøde idag kl. 16.00 på Ramón Sánchez Pizjuán."

Noget sagde mig at dette meget vel kunne være den sidste handle klubben ville lave i dette transfervindue.

Dansk klippe til Sevilla


I Danmark er han kendt for at være en af de stærkeste forsvarsspillere, han har ligeledes fået kælenavnet "Copenhagen Air Force" på grund af hans sikkerhed og styrke i luftrummet. Det er F.C. Københavns Michael Gravgaard der er tale om. Den målfarlige angriber er fra dags dato skiftede til spanske Sevilla, hvor han for første gang skal forsøge sig i udlandet.

Michael Gravgaard for det danske landshold

Michael Gravgaard menes at havde kostet op i mod 40mio kroner, hvilket også fortæller lidt om hvor meget Juan Pernía ville have ham til klubben.

Barcelona (4) - (2) Sevilla

Kampen i tal
0-1 F. Adu , 19. min (straffe)
0-2 F. Kanouté , 24. min
1-2 Deco , 34. min
2-2 Xavi , 42. min
3-2 S. Eto'o , 44. min
4-2 S. Eto'o , 68. min

Samuel Eto'o skød Sevilla i sænk


Efter en drømmestart går Sevilla ned. De er foran 2-0 efter 25 minutter, og burde nok være begyndt at forsvare føringen, men i stedet forsætter Juan Pernía med at forsøge at styrer kampen, hvilket ender i et flovt nederlag.

"Måske er det min fejl at vi ikke begynder at spille mere defensivt, men jeg synes det var for tidligt i kampen," sagde Juan Pernía efter kampen.




Torsdag den 31. august 2006


Truppen til UEFA Cuppen


Følgende spillere er udtaget til UEFA Cuppen:
Antonio López
Josep Lluis Martin
Jesús Navas
Christian Poulsen
Matías Quintana
Rydell Poepon
Frédéric Kanoute
Duda
Freddy Adu
Lebohang Mokoena
Fernando Sales
Mads Laudrup
Renato
Antonio López
Andreas Hinkel
Daniel Alves
Michael Gravgaard
Ivica Dragutinovic
Julien Escudé
Javi Navarro
Aítor Ocio
Andrés Palop
David Cobeña
Sherman Cárdenas
Alejandro Alfaro
« Seneste Redigering: 03 Dec 2006, 21:30 af Berendt » Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #22: 03 Dec 2006, 21:25 »

Ser da godt ud rent opsætningsmæssigt, men igen Adu sendte ikke dig i front Opstemt

KUTGW !
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #23: 03 Dec 2006, 21:29 »

Hvorfor blev du ikke ved med din dennis bergkamp-arsenal blog? Den var nizzle
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #24: 03 Dec 2006, 21:31 »

Ser da godt ud rent opsætningsmæssigt, men igen Adu sendte ikke dig i front Opstemt

KUTGW !

det er rettet nu, det var Freddy der scorede til 1-0 Wink

Hvorfor blev du ikke ved med din dennis bergkamp-arsenal blog? Den var nizzle

fordi jeg ikke havde lyst længere Wink

Rullende Øjne
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #25: 03 Dec 2006, 21:33 »

D'oh. Lad os håbe denne holder, så Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #26: 04 Dec 2006, 15:30 »

September 06


Truppen til den spanske liga blev udtaget:

Målmand:
David Cobeño
Andrés Palop
Forsvar:
Aitor Ocio
Javi Navarro
Julien Escudé
Ivica Dragutinovic
Michael Gravgaard
Daniel Alves
Andreas Hinkel
Antonio López
Midtbane:
Antonio López
Josep Lluis Martí
Christian Poulsen (anfører)
Renato
Mads Laudrup
Sherman Cárdenas
Fernando Sales
Jesús Navas
Lebohang Mokoena
Freddy Adu
Duda
Angreb:
Rydell Poepon
Frédéric Kanouté
Pablo Sánchez
Lasse Qvist



Renato sikrede den
første liga sejr

Spillemæssigt startede september som august sluttede. Spillet havde stadig store mangler, og det betød at Sociedad vandt 2-1 over et tamt hjemmehold fra Sevilla. Efter kampen fik Juan Pernía en advarelse af det spanske fodboldforbund, for at havde utalt sig meget negativt om underkendelsen af et Sevilla-mål i løbet af kampen. Herefter var det Atlético Madrid der forbi. Heller ikke her leverede Sevilla varen og tabte 4-1. Skuffelserne forsatte da Sevilla skulle gæste Osasuna, her tabte holdet 2-0. Men mod Gimnàstic kom sejren endelig, matchvinderen blev Renato der scorede kampens eneste mål lige før pausen. Efter sejren kom Daniel Alves på "Rundens Hold".
Ude i Europa gik det bedre, i Første runde af UEFA Cuppen blev NK Dinamo slået 3-1 i første kamp, mens anden kamp endte 1-1. Hermed var sidste års vindere klar til gruppespillet.


Sevilla vandt UEFA Cuppen sidste år

Logged


Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #27: 05 Dec 2006, 18:52 »

Er der ingen der gider læse på denne blog? for så lukker jeg den bare?
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #28: 05 Dec 2006, 18:58 »

Jo jeg vil gerne følge med!
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Juan Pernía - Sevilla F.C., S.A.D.
« Svar #29: 05 Dec 2006, 18:59 »

jeg vil gerne læse den men jeg synes det kunne være mere spændende med et andet hold
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010