home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20098 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« : 30 Nov 2006, 07:44 »

Hej all freaks....... Opstemt

Hvad mener i om denne fodboldspiller: go', dårlig, irriterende, skuespiller eller hva'?

Personligt mener jeg at han er hamrende go', men at han hører til i den spanske liga, hvor han kan udvikle sit spil mere.....

ATT: Crewet!
Jeg ved ikk om det er det rigtige sted at ligge denne tråd, men nu prøver jeg alligevel crazy
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #1: 30 Nov 2006, 08:06 »

Jeg vil nok kombinere ordvalget på følgende måde: Han er en irriterende god skuespiller Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #2: 30 Nov 2006, 08:08 »

ATT: Crewet!
Jeg ved ikk om det er det rigtige sted at ligge denne tråd, men nu prøver jeg alligevel crazy
Det gør den nu Smiley
Logged

Flyver88
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #3: 30 Nov 2006, 08:25 »

Jeg mener ikke han skulle ha den urimelige høje løn han trækker i hver uge! Han er en god fodboldspiller, men han laver så mange ting vi som fodboldfans må tage afstand fra på det groveste!
Han er en skuespiller som jeg kun troed en italiener kunne være det, og bringer spillet i miskredit, lige fra mikroputter til VM!
Enhver kan filme engang imellem og det har alle fodboldspillere med stor sikkerhed gjort og fred være med det, men han gør det igen, og igen, og igen. Det er simpelthen uacceptabelt, og som sagt mener jeg ikke han er kvalificeret til at være professionel fodboldspiller, da han ikke er et forbillede for spillet, endda pga. hans kæmpe talent!
Logged

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #4: 30 Nov 2006, 08:55 »

Jeg mener ikke han skulle ha den urimelige høje løn han trækker i hver uge! Han er en god fodboldspiller, men han laver så mange ting vi som fodboldfans må tage afstand fra på det groveste!
Han er en skuespiller som jeg kun troed en italiener kunne være det, og bringer spillet i miskredit, lige fra mikroputter til VM!
Enhver kan filme engang imellem og det har alle fodboldspillere med stor sikkerhed gjort og fred være med det, men han gør det igen, og igen, og igen. Det er simpelthen uacceptabelt, og som sagt mener jeg ikke han er kvalificeret til at være professionel fodboldspiller, da han ikke er et forbillede for spillet, endda pga. hans kæmpe talent!
Lige præcis. Det forbillede som mange gør ham til, er selvfølgelig baseret på hans fantastiske teknik osv. Men de svinske ting han laver, gør at jeg ikke kan døje den mand. Jeg hader at se på sådan noget. "Så kan jeg jo bare lukke øjnene." - Nemlig Smiley Jeg så kun en kamp med Portugal under VM, for jeg kan virkelig ikke tage at se på ham.
Logged

snemand
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #5: 30 Nov 2006, 10:40 »

Jeg synes han er en ****... han er så pisse dårlig..!!!:(
Han kan ik andet end at fedte for dommeren...

Edit: Pas venligst på sproget.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 12:26 af Acido » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #6: 30 Nov 2006, 10:44 »

Jeg synes han er en ****... han er så pisse dårlig..!!!:(
Han kan ik andet end at fedte for dommeren...

Der er absolut ingen grund til at kommentere hans eventuelle seksuelle tilbøjeligheder (som du faktisk ikk ved om han er!!) Det var hvert fald ikk hvorfor jeg lavede tråden ticked off

Det gør den nu Smiley

Hvor havde jeg da lagt den ? Huh
« Seneste Redigering: 01 Dec 2006, 12:27 af Acido » Logged

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #7: 30 Nov 2006, 10:50 »

Vil Bare sige  Går Den så går den... ja filmer til tider meget... men han bliver til gengældt også pløjet ned hver evig eneste gang han har bolden fordi han er for god....
Logged

BOYKOT EA GAMES!

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #8: 30 Nov 2006, 11:13 »

Vil Bare sige  Går Den så går den... ja filmer til tider meget... men han bliver til gengældt også pløjet ned hver evig eneste gang han har bolden fordi han er for god....

Det er han også ifølge mig, Det eneste minus ved ham er dog film. Men hvordan er han så i f.eks: FM07? Han har jo ikk nogle vildt imponerende stats som fløj....
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #9: 30 Nov 2006, 11:17 »

Der er absolut ingen grund til at kommentere hans eventuelle seksuelle tilbøjeligheder (som du faktisk ikk ved om han er!!) Det var hvert fald ikk hvorfor jeg lavede tråden ticked off

Hvor havde jeg da lagt den ? Huh
I "Baren" Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #10: 30 Nov 2006, 11:20 »

han er sgu et tudefjæs.. prøv at huske tilbage på EM 2004 i Portugal da Portugal tabte til Grækenland.. og igen i år da Man. Utd. tabte til FCK i CL... kæmpe med stort K tudefjæs.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #11: 30 Nov 2006, 11:22 »

I "Baren" Smiley

Nååååååå, men jeg var heller ikke helt sikker på at den var det rigtige sted.....
Logged

MnN90
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #12: 30 Nov 2006, 11:54 »

Jeg vil sku sige at film i fodbold, er en del af spillet? ..

Ellers vil det jo også være kedeligt, når dommeren kunne sige .. Frispark og spil videre...
Han er en rigtig god fodboldspiller og han kan alt.. Og han bruger jo film for at vinde? ... Jeg vil da mene at fodbold gælder ud på at vinde fodboldkampe, men jeg ved ikke med jer? ... Det er da dommeren der må tage ansvar hvis han filmer eller ikke gør, så alt den kratik han får er da forkert, når han spiller spillet. 
Logged

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #13: 30 Nov 2006, 11:56 »

Jeg vil sku sige at film i fodbold, er en del af spillet? ..
Ja, det vil jeg give dig ret i. Desværre.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #14: 30 Nov 2006, 11:58 »

Ja, det vil jeg give dig ret i. Desværre.

Det er jo nok der, det er på vej hen af Skuffet
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010