home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 588 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20100 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #15: 30 Nov 2006, 12:13 »

Jeg synes han er meget irriterende at se på, med sit glinsende garn og sin konstante blærerøvs attitude. Så er det federe at se en spiller, der tryller, men er lidt mere "ydmyg" omkring det.
Men altså det er jo reelt nok; jeg kan virkelig ikke li' ham. Han kan nogle ting med bolden, men jeg kan ikke li' ham.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #16: 30 Nov 2006, 13:28 »

han er sgu et tudefjæs.. prøv at huske tilbage på EM 2004 i Portugal da Portugal tabte til Grækenland.. og igen i år da Man. Utd. tabte til FCK i CL... kæmpe med stort K tudefjæs.. Wink

Mon ikke også du ville fælde en lille tåre hvis du var landsholdsspiller for DK og tabte en EM finale i parken. Det er sku da forståligt at man ked af at tabe en finale på hjemmebane og han var ikke den første der græder efter en finale og han bliver bestemt heller ikke den sidste.. Denne tråd er komplet latterlig idet folk bygger på det de har set under VM og under CL kampe mod FCK. For Ronaldo har virkelig taget sig sammen og blevet en meget bedre spiller efter VM. Han filmer ikke eller falder om man vil ikke nær så meget som før så tag venligst lige at pakke jeres tudefjæs sammen. Det hele minder jo meget om sagen med Beckhame efter VM 98 hvor han var total udskelt af et helt land. Det samme er Roanldo nu og hvad gjorde Becks. Jo han stod rank og tog imod alt det lort når han var på ude bane og spillede en super sæson som endte med 3 pokaler. Ronaldo er nu igang med det samme. Lort og mulig andet på ude bane og han spiller bare fodbold jeg siger ikke at han også står med 3 pokaler efter sæson.

Ja han falder men hvis han ikke falder ja så brækker han jo både arme og ben for der bliver satanme gået over stregen mange gange når der skal tackles på Ronaldo men han er kold og spiller videre. Han er klasse verdensklasse.

Dette er ikke den første tråd om Ronaldo hvor folk kan fortælle hvor meget de hader ham. Det er også fair nok det er bare pisse træls at høre på. Så tag jeres tudefjæs og gå hjem!!!
« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 13:37 af donthomas » Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #17: 30 Nov 2006, 13:37 »

Mon ikke også du ville fælde en lille tåre hvis du var landsholdsspiller for DK og tabte en EM finale i parken. Det er sku da forståligt at man ked af at tabe en finale på hjemmebane og han var ikke den første der græder efter en finale og han bliver bestemt heller ikke den sidste.. Denne tråd er komplet latterlig idet folk bygger på det de har set under VM og under CL kampe mod FCK. For Ronaldo har virkelig taget sig sammen og blevet en meget bedre spiller efter VM. Han filmer ikke eller falder om man vil ikke nær så meget som før så tag venligst lige at pakke jeres tudefjæs sammen. Det hele minder jo meget om sagen med Beckhame efter VM 98 hvor han var total udskelt af et helt land. Det samme er Roanldo nu og hvad gjorde Becks. Jo han stod rank og tog imod alt det lort når han var på ude bane og spillede en super sæson som endte med 3 pokaler. Ronaldo er nu igang med det samme. Lort og mulig andet på ude bane og han spiller bare fodbold jeg siger ikke at han også står med 4 pokaler efter sæson.

Ja han falder men hvis han ikke falder ja så brækker han jo både arme og ben for der bliver satanme gået over stregen mange gange når der skal tackles på Ronaldo men han er kold og spiller videre. Han er klasse verdensklasse.

Dette er ikke den første tråd om Ronaldo hvor folk kan fortælle hvor meget de hader ham. Det er også fair nok det er bare pisse træls at høre på. Så tag jeres tudefjæs og gå hjem!!!

Complete !
Det er rigtig hvad du skriver ..
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #18: 30 Nov 2006, 13:38 »

han er sgu et tudefjæs.. prøv at huske tilbage på EM 2004 i Portugal da Portugal tabte til Grækenland.. og igen i år da Man. Utd. tabte til FCK i CL... kæmpe med stort K tudefjæs.. Wink

Og..?

Han er fremragende fodboldspiller, og man så det senest i går imod Fulham med én kasse, og i den grad imod Chelsea i weekenden. Han dribler fantastisk, sætter tempo og skaber spillet. Han kan oven i købet også sparke frispark i netmaskerne.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #19: 30 Nov 2006, 13:39 »

Han er en blærerøv,primadonna,skuespiller,tudefjæs(dem der husker em finalen 2004) og hans hår er grimt,men han har nu en meget god teknik. Wink
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #20: 30 Nov 2006, 13:41 »

Og..?

Han er fremragende fodboldspiller, og man så det senest i går imod Fulham med én kasse, og i den grad imod Chelsea i weekenden. Han dribler fantastisk, sætter tempo og skaber spillet. Han kan oven i købet også sparke frispark i netmaskerne.

Enig helt enig.. Bort set fra at vi spillede mod Everton igår. Det var Arsenal som tabte til Fulham Thumbs Up
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #21: 30 Nov 2006, 13:42 »

Enig helt enig.. Bort set fra at vi spillede mod Everton igår. Det var Arsenal som tabte til Fulham Thumbs Up

Det var held af Fulham vandt , Det ved alle !
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #22: 30 Nov 2006, 13:43 »

Tudefjæs
Tudefjæs 2

Jeg syntes han er en god fodbold spiller,men det er vel hans personlighed der trækker ned.

Man behøver sgu ikke at tude hvis man har tabt en kamp. Peace

Scolari sagde om et par år ville Ronaldo blive anfører,men det nytter jo ikke noget hvis anføreren tuder vis holdet taber en kamp.  Skuffet


« Seneste Redigering: 30 Nov 2006, 13:46 af Rooland » Logged

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #23: 30 Nov 2006, 13:46 »

Det jeg så godt kan li ved ronaldo er noget af det mange andre kritiserer ham for.... netop det at han spiller med hjertet, at folk vil kalde ham tudefjæs og diverse ting syns jeg er til grin for det viser jo kun at han går 100% ind for det han gør...

og han kæmper virkelig for tingene dog har han det med at kunne tabe hovedet nogle gange og spille lidt over grænsen men det samme har rooney og det er den fandeni volskhed som uniteds hold har manglet siden keane var på toppen...
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #24: 30 Nov 2006, 13:49 »

Lad os prøve at sætte navn på hvilke hold de støtter, dem som kan lide ham, og dem som ikke kan, så tror jeg at vi ville se en tydelig tendens..

Min personlige mening er at jeg næsten vil bruge ordet "hader" om ham, netop fordi han har den blærerøvs attitude, og selvom han er forbi en mand, så løber han tilbage og prøver at runde ham igen, bare for at blære sig, og den blærerøvs attitude gik så galt for Man Utd, da han mistede bolden mod FCK, og tabte på det. Og ud over den dårlige attitude, så er han også en skuespiller af karat, det har han altid været, og det vil han nok også altid været. Jo, film er en desværre blevet en del af spillet, men det betyder ikke at man bare siger at det er dommeren skyld, fordi han ikke slår ned på det. Det er sgu spillernes ansvar, når de er kæmpe idoler for mange millioner af børn, at de opfører sig som et ordentligt forbillede, og det gør spillere som C. Ronaldo altså ikke, og andre spillere som filmer overdrevent ikke. Jeg bliver personligt flov over når en Arsenalspiller falder alt for let, som vi f.eks. så Eboue gøre mod Barca, og Cashley gjorde det også nogle gange i Arsenal. Heldigvis gør de det ikke så meget, og Wenger har også straffet Eboué for det. Det tror jeg også at Ferguson prøver at gøre, og det har hjulpet lidt, men det ændrer ikke på mandens personlighed, eller på det faktum at han stadig prøver at filme, når det er muligt. Og nej, det er ikke kun for at slippe for at blive slagtet, jeg ved ikke hvor mange gange Hleb, Ljungberg, Reyes (da han var i klubben, men okay han smed sig også en del) og Henry bliver slagtet, og de filmer sgu ikke, de lever med det.

Hvis jeg skal prøve at sætte mig ind i en Man Utd fans synspunkt, så kan jeg godt forstå at de er begejstrede for ham. Bevares, han er hurtig, har en fabelagtig teknik, hovedstødsstærk, og forholdsvis afslutningsstærk. Han er en fremragende spiller, og det er jo super godt. Hvis jeg var Man Utd fan, ville jeg være glad for at vi var ham, fordi at jeg ville synes at hans blændende spil overskygger hans dårlige sider, men det er også kun fordi han spiller for klubben.

Og prøv lige at grow lidt up, fra det der "tudefjæs", det er da et utroligt lavt niveau at smide debatten over på. Lad dog folk komme med deres mening, og så debattér imod det!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

hansen17
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #25: 30 Nov 2006, 13:57 »

Hawk1nZ. Mener du, at Henry ikke filmer??? Han er da en kæmpe diver, og så er han den mest arrogante spiller i verden! Føj, kan ikke klare at se ham spille! Tilbage til topic. Ronaldo HAR filmet meget, men gør det ikke i sådan grad mere. Han er endvidere en fantastisk fodboldspiller, som har et af de største potentiale sammen med Messi og Rooney etc.
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #26: 30 Nov 2006, 13:59 »

Lad os prøve at sætte navn på hvilke hold de støtter, dem som kan lide ham, og dem som ikke kan, så tror jeg at vi ville se en tydelig tendens..

Min personlige mening er at jeg næsten vil bruge ordet "hader" om ham, netop fordi han har den blærerøvs attitude, og selvom han er forbi en mand, så løber han tilbage og prøver at runde ham igen, bare for at blære sig, og den blærerøvs attitude gik så galt for Man Utd, da han mistede bolden mod FCK, og tabte på det. Og ud over den dårlige attitude, så er han også en skuespiller af karat, det har han altid været, og det vil han nok også altid været. Jo, film er en desværre blevet en del af spillet, men det betyder ikke at man bare siger at det er dommeren skyld, fordi han ikke slår ned på det. Det er sgu spillernes ansvar, når de er kæmpe idoler for mange millioner af børn, at de opfører sig som et ordentligt forbillede, og det gør spillere som C. Ronaldo altså ikke, og andre spillere som filmer overdrevent ikke. Jeg bliver personligt flov over når en Arsenalspiller falder alt for let, som vi f.eks. så Eboue gøre mod Barca, og Cashley gjorde det også nogle gange i Arsenal. Heldigvis gør de det ikke så meget, og Wenger har også straffet Eboué for det. Det tror jeg også at Ferguson prøver at gøre, og det har hjulpet lidt, men det ændrer ikke på mandens personlighed, eller på det faktum at han stadig prøver at filme, når det er muligt. Og nej, det er ikke kun for at slippe for at blive slagtet, jeg ved ikke hvor mange gange Hleb, Ljungberg, Reyes (da han var i klubben, men okay han smed sig også en del) og Henry bliver slagtet, og de filmer sgu ikke, de lever med det.

Hvis jeg skal prøve at sætte mig ind i en Man Utd fans synspunkt, så kan jeg godt forstå at de er begejstrede for ham. Bevares, han er hurtig, har en fabelagtig teknik, hovedstødsstærk, og forholdsvis afslutningsstærk. Han er en fremragende spiller, og det er jo super godt. Hvis jeg var Man Utd fan, ville jeg være glad for at vi var ham, fordi at jeg ville synes at hans blændende spil overskygger hans dårlige sider, men det er også kun fordi han spiller for klubben.

Og prøv lige at grow lidt up, fra det der "tudefjæs", det er da et utroligt lavt niveau at smide debatten over på. Lad dog folk komme med deres mening, og så debattér imod det!

Af de kampe, jeg har set med United i år, har han overhovedet ikke filmet sig til noget. Har du set deres kampe siden du kan skrive det, du skriver?

Er du helt sikker på, at han gør de flotte ting for at blære sig, og ikke fordi HAN KAN og nyder det?

Selvom utallige supportere fra andre klubber "piver" af ham, leverer han en kanon præstation alligevel, og det fryder jeg mig gevaldigt over. Det er i øvrigt i orden at filme, hvis man føler sig provokeret af nogle fans, som startede konflikten.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #27: 30 Nov 2006, 14:06 »

Hawk1nZ. Mener du, at Henry ikke filmer??? Han er da en kæmpe diver, og så er han den mest arrogante spiller i verden! Føj, kan ikke klare at se ham spille! Tilbage til topic. Ronaldo HAR filmet meget, men gør det ikke i sådan grad mere. Han er endvidere en fantastisk fodboldspiller, som har et af de største potentiale sammen med Messi og Rooney etc.

Jeg har ikke én gang set Henry filme. - Igen, man kan sagtens se på indlæggene hvem der holder med hvilket hold...

Af de kampe, jeg har set med United i år, har han overhovedet ikke filmet sig til noget. Har du set deres kampe siden du kan skrive det, du skriver?

Er du helt sikker på, at han gør de flotte ting for at blære sig, og ikke fordi HAN KAN og nyder det?

Selvom utallige supportere fra andre klubber "piver" af ham, leverer han en kanon præstation alligevel, og det fryder jeg mig gevaldigt over. Det er i øvrigt i orden at filme, hvis man føler sig provokeret af nogle fans, som startede konflikten.

SirToby, jeg har set tonsvis af deres kampe, jeg har adgang til C+ og der bliver de jo vist hver weekend, og når der ikke er Arsenal, så ser jeg Chelski og Man Utd. Så ja, jeg har set deres kampe, og jeg kan sagtens skrive at han stadig filmer, for det gør han.

Hvis man spiller fodbold og kan gøre flotte ting, så synes jeg også at det er fint og ikke blær, hvis man runder en mand ved hjælp af flotte finter, som f.eks. Ronaldinho kan gøre på sine gode dage, der er forskellen. C. Ronaldo han har ikke den samme indstilling som f.eks. Ronaldinho. Ronaldo han er en blærerøv fordi at han ikke udnytter at han er væk fra spilleren, og får en chance ud af det. I stedet kan han sagtens finde på at vente for at prøve at snyde en spiller et par gange igen, og det er jo ikke just det bedste for holdet? Især ikke når han så mister den, som f.eks. mod FCK. Så ja, gu er han en blærerøv, og forskellen er lige ovenstående.

Og din sidste sætning er da så forfærdeligt langt ude, at det er svært at finde en rammende sætning. Det er sgu aldrig i orden at filme med vilje, og at du så insinuerer at det har noget med modstandernes fans at gøre, gør det da bare endnu værre! Det er lige som at sige at det var i orden at Cantona lavede karatespark på en C. Palace tilhænger, fordi han provokerede. Prøv at se bare en smule mere neutralt på tingene SirToby, så kunne det være at du ville være en god debattør.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #28: 30 Nov 2006, 14:11 »

Og din sidste sætning er da så forfærdeligt langt ude, at det er svært at finde en rammende sætning. Det er sgu aldrig i orden at filme med vilje, og at du så insinuerer at det har noget med modstandernes fans at gøre, gør det da bare endnu værre! Det er lige som at sige at det var i orden at Cantona lavede karatespark på en C. Palace tilhænger, fordi han provokerede. Prøv at se bare en smule mere neutralt på tingene SirToby, så kunne det være at du ville være en god debattør.

Man kan efterfølgende se på situation og sige, at det ikke var i orden. Muligvis det, jeg skulle have skrevet. Det sker jo i kampens hede, og han må jo for helvede ikke give dem fingeren, desværre. Men så kunne han vel juble dem op i hovedet, når han jeg gjort de imponerede ting. Som f.eks. Gary Neville og Wayne Rooney. FRYD!
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #29: 30 Nov 2006, 14:16 »

Jeg har ikke én gang set Henry filme. - Igen, man kan sagtens se på indlæggene hvem der holder med hvilket hold...

Hvis man spiller fodbold og kan gøre flotte ting, så synes jeg også at det er fint og ikke blær, hvis man runder en mand ved hjælp af flotte finter, som f.eks. Ronaldinho kan gøre på sine gode dage, der er forskellen. C. Ronaldo han har ikke den samme indstilling som f.eks. Ronaldinho. Ronaldo han er en blærerøv fordi at han ikke udnytter at han er væk fra spilleren, og får en chance ud af det. I stedet kan han sagtens finde på at vente for at prøve at snyde en spiller et par gange igen, og det er jo ikke just det bedste for holdet? Især ikke når han så mister den, som f.eks. mod FCK. Så ja, gu er han en blærerøv, og forskellen er lige ovenstående.


Så skal du vist til at have et par briller hawk. Du er jo ikke en skid bedre ind os andre.
Og hvor mange gange er det lige at han gør det at han dribbler forbi en modstander for så at stoppe fuldstændig op i sit løb og vente på at modstanderen kommer tilbage bare for at kunne dribble ham igen. Nu kan det så godt være at det er mig som skal have briller for lige det der kan jeg slet ikke genkende.

Du ser ikke alle Uniteds kampe det nægter jeg simpelthent at tro på du gør. Ronaldo er blevet langt bedre til at ikke at smide sig til højre og venstre i denne sæson. Ja han gør det da stadigvæk men sådan er han bare. Ja men sidder da også og bliver irritert eller det gør jeg ihvertfald når man kan se at hvis han ikke havde smidt sig kunne der måske været blevet mål til United hvis han var forstat sit løb men det jo alt sammen kun teori. Alle hold har spiller som smider sig for at vinde et straffespark eller et frispark på et farligt sted. Jo og Arsenal gør det også.

Man kan efterfølgende se på situation og sige, at det ikke var i orden. Muligvis det, jeg skulle have skrevet. Det sker jo i kampens hede, og han må jo for helvede ikke give dem fingeren, desværre. Men så kunne han vel juble dem op i hovedet, når han jeg gjort de imponerede ting. Som f.eks. Gary Neville og Wayne Rooney. FRYD!

Jo men man jo ikke juble lige op imod modstandernes fans. Så får man bøde og alt sådan noget. Men ellers enig det er FRYD at se på.
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010