home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?  (Læst 20097 gange)
vevest7
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #150: 29 Dec 2007, 19:42 »

Det er jo et eksempel...noget skal man jo trække frem...ronaldo har jo masser af gode ting - det er jo ikke nødvendigt at jeg hiver alt frem er det? For så vidt jeg ved er ingen af jer blinde eller noget i den dur Peace I ved godt han er hurtig og har god teknik...

Jeg er bare imponeret over en midtbanespiller, som scorer mål så ofte som Ronaldo har gjort i denne sæson... Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #151: 29 Dec 2007, 19:49 »

F.eks. spillede man i gamle dage man man opdækning i Bundesligaen. Det gør man ikke mere pga. at angriberne er blevet for snu.

Og det beviser at niveauet i England og datidens Brasilien er anderledes. Javel Smiley
Du kan jo på ingen måde, vurdere Ronaldo og Pelé. Du har max set film af YouTube kvalitet, hvorfor man kun ser det bedste af Pelé. Jeg tror på ingen måde, at du har set nok af Pelé, til at kunne sammenligne tiderens bedste fodboldspiller med en 22-årig portugiser.
Logged

DelPiero1
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #152: 29 Dec 2007, 22:48 »

Og det beviser at niveauet i England og datidens Brasilien er anderledes. Javel Smiley
Du kan jo på ingen måde, vurdere Ronaldo og Pelé. Du har max set film af YouTube kvalitet, hvorfor man kun ser det bedste af Pelé. Jeg tror på ingen måde, at du har set nok af Pelé, til at kunne sammenligne tiderens bedste fodboldspiller med en 22-årig portugiser.

Vi kan vel føre den videre og sige at Vesttyskland også spillede mand mand. De spillede vel også mod brasillien til slutrunder  hvor de vandt nogen af kampene.

Men helt ærligt. Du må da vide der er niveau forskel fra Pelés tid til nu.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #153: 29 Dec 2007, 22:49 »

Vi kan vel føre den videre og sige at Vesttyskland også spillede mand mand. De spillede vel også mod brasillien til slutrunder  hvor de vandt nogen af kampene.

Men helt ærligt. Du må da vide der er niveau forskel fra Pelés tid til nu.

Helt ærligt. Du må da vide, at man på ingen måde kan sammenligne to spillere på den firkantede måde, du har gjort. :-)
Logged

Chris
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #154: 29 Dec 2007, 23:09 »

Nu har jeg ikke læst hele jeres kloge snak, men selvfølgelig kan man ikke sammenligne hverken Pelé med Cristiano, eller datidens fodbold med nutidens.

Derimod kan jeg godt sige at jeg mener at Cristiano Ronaldo er verdens bedste fodboldspiller, og at det er mig ubegribeligt hvordan Messi og Kaka kan blive kåret foran ham.
Logged

lyksus
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #155: 30 Dec 2007, 09:30 »

hvis jeg skulle sige min mening om ham, så ville jeg sige at han er verdens bedste fodboldspiller lige nu.
han kan jo alt det som en god spiller skal kunne?
han kan drible, headde, aflevere, være god udenfor banen, score, tackle, han har indflydelse på spillet, og jeg kunne blive ved.
men bedst af alt han kan tørre røv i modstanderen og score! Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #156: 30 Dec 2007, 09:40 »

Nu er dette jo en gammel tråd så kan altså ikke lige huske om jeg tidligere har skrevet i den, og hvis jeg har må i lige bære over med det Wink

Men imo er han en af verdens bedste spillere, som jeg vel er klar til at give næsten hvad som helst for at få til Liverpool, ja jeg er meget jaluosi på jer Man U fan...
Han kan det hele, og nu er han åbenbart også begyndt at score med hovedet...

Det enste minus jger ser ved ham, og det har jeg før givet udtryk for, er at han nogen gange spiller det mest falske skuespil man kan tænke sig og dermed sætter sig selv og tildels holdet i et dårligt lys... Dette er dog blevet meget bedre på det seneste så måske har har taget kritikken til sig...

Men imo er han i top 2-3 af verdens bedste spillere lige pt...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #157: 30 Dec 2007, 09:57 »

Det er rigtigt nok, men hvilke hold har ikke en skuespiller nu til dags?

Vi så John Obi Mikel mod Liverpool der rullede vildt omkring, selvom Crouchinho slet ikke fik ram på ham. Drogba er heller ikke uskyldig.
Fernando Torres plejer ikke at være bleg for at snuble i feltet, hvis man puster på ham.
Fabregas filmede vidst også ret meget i gårsdagens kamp - dog så jeg den ikke.

Og så lige et par sjove film med Lehmann - tyskeren er jo skør ! Han filmer i begge to Opstemt Opstemt
http://www.youtube.com/v/ijTcDSSa4uI
http://www.youtube.com/v/1eDxn_mCr_o&feature=related
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cristiano Ronaldo, hvad mener i?
« Svar #158: 30 Dec 2007, 10:34 »

Ronnie er verdens bedste fodboldspiller imo..Han er vel næsten komplet når det gælder offensive kvaliteter Shockeret
Hurtig,
driblestærk (uden det tager overhånd)
tordenhug, der brækker frækt i luften, der gør det svært for keeperen.
Fantastisk skarpe indlæg
går godt med i pasningsspillet.
vilje og stærk psyke.
OG så er han jo helt vildt målfarlig Smiley
Glad for han er i United <3

Ja, han filmer måske en gang eller to, men der er dælme også mange svinske backs, der bliver trætte af et blive rullet gang på gang, og derfor forsøget at save benene af ham ;( Synes dommerne skulle være mere opmærksomme på dette !
Logged


Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010