home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34962 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #75: 24 Apr 2020, 15:21 »

Lækre resultater især lækkert at Kroation også glipper mod Polen, synes det er ærgerligt at du glider så nemt og hurtigt over kampen mod Albanien dog hvis man skal komme med noget der minder om kritik

Kritik er altid velkomment, men det er ikke altid jeg føler der er ligemeget at sige om de forskelige kampe, men jeg høre helt bestemt hvad du siger Peace

Kommer der en update med hvor spillerne spiller igen?

Det gør der Smiley Det bliver ikke i næste update, men updaten efter igen.

Senere i dag kommer konklusionen på hvordan det er gået os i VM-kvallen.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #76: 24 Apr 2020, 20:03 »

Kritik er altid velkomment, men det er ikke altid jeg føler der er ligemeget at sige om de forskelige kampe, men jeg høre helt bestemt hvad du siger Peace


Det har du selvfølgelig helt ret i, men vi fik ikke engang målscorerne at vide så evt til næste gang kunne du smide et SS af kampen resultat så vi selv kunne gå ind at se det Smiley nu ved jeg ikke om jeg er den eneste der er så nørdet at jeg vil vide sådan noget Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #77: 24 Apr 2020, 21:55 »

Det har du selvfølgelig helt ret i, men vi fik ikke engang målscorerne at vide så evt til næste gang kunne du smide et SS af kampen resultat så vi selv kunne gå ind at se det Smiley nu ved jeg ikke om jeg er den eneste der er så nørdet at jeg vil vide sådan noget Peace

Det en helt fair point og jeg skal nok have det med fremover Peace

Målscorerne i Albanien-kampen var i øvrigt Jonesy, Peder og Kristján Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #78: 24 Apr 2020, 22:24 »


September – November 2025
Som vi nærmer os slutningen af blogkonkurrencen, sætter jeg tempoet lidt op i forhold til kampe og sådan, så vi forhåbentlig kan nå lidt flere slutrunder. I denne update, dækker jeg de sidste 6 kampe af VM-kvalifikationen. Efter de 4 første kampe, førte vi jo med 2 point og det forspring, skulle vi forsøge at bevare i hjemmekampen mod Albanien. Jeg regnede på forhånd med en nem sejr, men sådan skulle det ikke helt gå. Skudstatistikken hed 20-5 i vores favør, men det kneb med at skabe ordentlige chancer, og faktisk var Albanien tættest på, da de havde et forsøg på stolpen, men det hele sluttede 0-0, og så havde vi sat vores 2-points forspring til Kroatien over styr. 3 dage senere, tog vi imod Letland på hjemmebane, og denne gang havde vi ingen problemer med at putte bolden i kassen. Letland blev sendt hjem med et 4-0 nederlag, hvor Jonesy lavede 2 basser, mens Frederik Gade og Kristján Einarsson lavede 1 hver.

Oktober måned, bød på 2 på papiret svære udekampe mod Polen og Kroatien. Kampen mod Polen, var nok vores bedste i hele kvalifikationen, måske bortset fra den første gang vi mødte Polen, hvor vi også spillede en fremragende kamp. Polen kom ellers med en chockstart og kom foran efter 68 sekunder på en personlig fejl af Frederik Nørgaard. Men man kan vidst rolig sige vi kom hurtigt tilbage for 52 sekunder senere kom vi på omgangshøjde da Jonesy udnyttede en fremragende assist fra Don Bundgaard. Vi dominerede virkelig første halvleg og scorede yderligere 2 gange ved Frederik Gade og Kristján Einarsson. Polen fik godt nok reduceret i slutningen af anden halvleg, men det afspejler ikke helt kampens forløb. Det ender 3-2 og vi fik en meget vigtig sejr med hjem. Mod Kroatien, var det ikke lige så nemt. Kroatien er altid en svær modstander for os, men det var rimelig lige som det ofte er mellem os. Der var ikke mange store chancer til begge hold, men mål kom der alligevel. Vi bragte os foran 1-0 efter 49 minutter ved Kristján Einarsson, og den føring holdt indtil 20 minutter igen, hvor Kroatien pludselig lynede 2 gange på 3 minutter og så var vi i problemer. Heldigvis for os, dukkede Peder Schurizek op med godt 20 minutter igen, og han lavede et genialt langskudsmål langs jorden og scorede til slutresultat 2-2. Det var rigtig vigtigt ikke at tabe den kamp, og med 2 kampe igen var vi så godt som sikret minimum at ende på andenpladsen.

De 2 sidste kampe bød på "nemme" modstandere i form Moldova og Letland, så jeg var meget fortrøstningsfuld omkring vores chancer, og så var det bare at håbe på at Kroatien ville smide point, så evt. kunne tage førstepladsen fra dem. Vi gjorde som ventet rent bord i begge kampe med en 5-0 sejr over Moldova og en 3-0 sejr over Letland. Og så gik det som jeg havde håbet på, at Kroatien smed point, for de formåede nemlig også at spille 0-0 mod Albanien, og således sluttede vi 2 point foran dem med 24 point for de 10 kampe og en målscorer på 26-6. For første gang i San Marinos historie, skal vi nu til VM og jeg kan dårligt tillade mig at være utilfreds med noget i den her kvalifikation. Det skulle da lige være den uafgjorte mod Albanien på hjemmebane, og så kunne jeg da godt have ønsket mig en sejr over Kroatien, men man kan ikke få det hele og at gå ubesejret igennem og ende som 1’er i gruppen er bestemt mere end godkendt.

Til VM 2026, består grupperne kun af 3 hold, og vi har fået en lidt tricky lodtrækning syntes jeg. Vi har nemlig trukket Argentina og Ghana, hvor især Argentina bliver en frygtindgydende modstander, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente af Ghana, selvom jeg da mener vi burde slå dem. De 2 bedste hold går videre til knockoutfasen, så vi skal formodentlig i hvert fald bruge en sejr for at gå videre. 

Albanien (H) 0-0Letland (H) 4-0 – Polen (U) 3-2Kroatien (U) 2-2Moldova (H) 5-0 – Letland (U) 3-0

VM-KVALIFIKATION GRUPPE 3 – 10 KAMPE SPILLET

 

STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 85
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 83
3. Sebastian Nielsen 82

Flest mål:
1. Jonesy jr. 65
2. Sebastian Nielsen og Kristján Einarsson 27
3. Frederik Gade 24

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard 16
3. Sebastian Nielsen 15

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 19
2. Sebastian Nielsen 9
3. Frederik Nørgaard 7

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 36

Størst værdi:
1. Sebastian Nielsen 610 millioner
2. Don Bundgaard og Frederik Nørgaard 600 millioner
3. Jonesy jr. 570 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #79: 24 Apr 2020, 23:02 »

Lækkert at vi endelig er i VM Smiley tak fordi du tog "kritiken" til dig Smiley selvfølgelig alt afhæning af hvor vilde regens Ghana har fået, ville jeg mene at vi har stor sandsynlighed for at gå videre, selvfølgelig bliver kampen mod Argentina svær men jeg tror på San Marino og at vi nok skal nappe dem og tage 1. pladsen i gruppen Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #80: 25 Apr 2020, 20:09 »

Lækkert at vi endelig er i VM Smiley tak fordi du tog "kritiken" til dig Smiley selvfølgelig alt afhæning af hvor vilde regens Ghana har fået, ville jeg mene at vi har stor sandsynlighed for at gå videre, selvfølgelig bliver kampen mod Argentina svær men jeg tror på San Marino og at vi nok skal nappe dem og tage 1. pladsen i gruppen Wink

Tak for tiltroen Jonas Thumbs Up

Næste update er lige på trapperne Smiley

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #81: 25 Apr 2020, 20:25 »


Optakt til VM 2026 i USA, Canada og Mexico
Jeg står overfor min første VM-slutrunde som landstræner for San Marino, og vi ligger ud med et brag af en kamp mod Argentina. Inden vi når til den kamp, skal vi lige runde nogle venskabskampe, og så skal vi også kigge nærmere på vores 2 modstandere i gruppespillet, samt se på hvor mine 12 talenter nu er i deres karriere.

I marts måned havde vi 2 kampe på programmet mod henholdsvis Paraguay og Gibraltar, og i juni måned havde jeg arrangeret kampe mod Brasilien og Cameroun da lige netop de 2 modstandere matcher vores 2 gruppemodstandere Argentina og Ghana. Kampene i marts måned var præget af en del begrænsninger fra de forskellige klubbers side, der gerne så at deres spillere kun spillede 45 minutter i kampene, men udover det, var spillet noget skuffende i forhold til det niveau mine spillere efterhånden har. Det blev godt nok til sejre i begge kampe, men spillet lod som sagt en del tilbage at ønske. Mod Paraguay blev det til en 2-0 sejr på 2 mål af Jonesy, og imod Gibraltar, blev det til en noget smal 3-0 sejr. Når man ser på vores niveau, burde den sejr være 4-5 mål større minimum. Frederik Gade, Sebastian Nielsen og Kristján Einarsson lavede vores mål.

De seneste par skuffende kampe i mente, fik mig til at justere lidt på taktikken igen, og mod Brasilien så opstillingen således ud. Igen var tanken en lidt mere direkte stil, men også mere simpel og færre spillerinstruktione r. Der var en tydelig forskel i spillet, og både offensivt og defensivt var vi imponerende stærke. Selv uden Frederik Nørgaard på højre backen og Frederik Gade på venstre kanten, spillede vi fremragende og vi fik en flot flot 5-1 sejr med fra kampen. Brasiliens mål kom endda først med 5 minutter igen, og så på et straffespark og det var altså på et tidspunkt, hvor halvdelen af mit stærke hold var skiftet ud med en række talentløse spillere. Peder Schurizek og Sebastian Nielsen lavede begge 2 mål og Kristján Einarsson stod for det sidste. Kristján lavede i øvrigt hele 3 assist oveni, og han blev fortjent kåret som kampens spiller. I den sidste generelprøve mod Cameroun, kunne vi ikke helt følge op på den overlegne sejr mod Brasilien, men vi skabte stadig en del chancer, det kneb bare med skarpheden. Vi vandt kampen med 2-1 efter 2 scoringer af Jonesy, og nu venter Argentina altså i første kamp til VM.

Paraguay (H) 2-0 - Gibraltar (U) 3-0 - Brasilien (H) 5-1 - Cameroun (H) 2-1






Vejen til VM: Argentinas vej til VM gik naturligvis gennem den sydamerikanske kvalifikation, der startede helt tilbage i 2023, hvor de lagde ud med et nederlag til Brasilien (der også endte med at vinde kvalifikationen). Argentina endte som 3’er i kvalifikationen og de havde den mest farlige offensiv i hele deres kvalifikation med 45 mål over de 18 kampe.

Største profil(er): Paulo Dybala, nu 32 og spiller i PSG. Har rundet 100 landskampe for Argentina. Lautaro Martinez, angrebsprofil i Arsenal og topscorer for Argentina i kvalifikationen.

Topscorer: Lautaro Martínez 12 mål

Assistmager: Marcelo Casale (regen fra Napoli med 600 mil i værdi) 5 assist

Forventede formation: 4-4-2

Plads på verdensranglisten: 5



Vejen til VM: Ghanas vej til VM, startede tilbage i år 2023 med 2 kampe mod Malawi, der gav dem en samlet 9-0 sejr. Siden kom de til et gruppespil bestående af dem selv, Tunesien, Gambia og Zimbabwe. Her fik de 10 point for de 6 kampe, og det var nok til en andenplads i gruppen efter Tunesien.

Største profil(er): Thomas Partey, den tidligere Atletico Madrid spiller, er nu i Brighton og er oppe på 102 landskampe for Ghana.
Daniel Amartey (Bournemouth), manden med næstflest optrædener i hele Ghana-truppen med 105 landskampe og en solid mand for Ghana i forsvaret.

Topscorer: Bernard Mensah 3 mål

Assistmager: Alfred Duncan 2 assist

Forventede formation: 4-2-3-1

Plads på verdensranglisten: 38



Som en sidste del af optakten til VM, skal vi se på hvor mine 12 talenter nu befinder sig i deres karriere.


Ulrik er stadig hos Manchester City, og han begynder at få mere og mere spilletid for klubben. I forrige sæson spillede Ulrik 15(4) kampe for City og i denne kom han op på 21(2).


Frederik kører derud af i Manchester City, og han har spillet minimum 50 kampe for klubben i alle de 4 sæsoner han har været i klubben. 


Jonas Petersen er stadig at finde hos Atletico Madrid, hvor nu har været i 4½ år. Jonas har spillet +25 kampe de sidste 3 sæsoner for Atletico i sidste sæson, kom Jonas op på 41(3) kampe for klubben. 


Jonas blev for 2 år siden købt af Manchester United for 550 millioner, og her gør han det rigtig godt. Jonas har været fast mand for klubben lige siden han kom, og kan måske allerede være på vej videre idet Real Madrid skulle være interesseret i Jonas.   


Kaj har taget et stort skridt op i karrieren og han er nu at finde i Real Madrid, der købte Kaj for 460 millioner for 2 år siden, og Kaj har været fast mand lige siden.   


Dino har stille og roligt tilkæmpet sig mere og mere spilletid for Bournemouth, hvor han efterhånden har udviklet sig til at blive en stor profil. Dino har med al sandsynlighed spillet sin sidste sæson for klubben, da en del store europæiske klubber er efter Dino, og Liverpool har allerede smidt et bud på 405 millioner for ham. 


Peder er stadig at finde i Everton, hvor han har været de sidste 3 sæsoner. Peder har været fast mand i alle årene for Everton. 


Don nåede at spille 3 sæsoner i Dortmund inden turen gik videre til Liverpool, der købte Don sidste år for 720 millioner. Don havde en fornem første sæson, med 1 mål og 14 assist i 31(3) kampe. 


Kristján nåede at tilbringe 7 år i Hoffenheim inden tur endelig gik videre til næste kapitel i karrieren. Kristján blev sidste år købt af PSG for 290 millioner. Kristján fik okay med spilletid i første sæson med 8(16) kampe, men jeg havde selvfølgelig håbet på flere kampe fra start. Det kommer forhåbentlig i de kommende sæsoner.


Sebastian har ligesom Don Bundgaard, forladt det tyske og taget turen til England og Liverpool. Sebastian tog turen et år før Don, og Sebastian blev købt for 660 millioner. Sebastian gør det fremragende i Liverpool, og han har lavet 20+ mål i begge sæsoner. 


Frederik har sagt farvel til Holland og er nu at finde i Dortmund, der købte Frederik for 220 millioner i starten af den her sæson. Frederik har haft en god første sæson, med 14 mål og 3 assist i 39(2) kampe. 


Jonesy er stadig at finde i Chelsea, selvom han nærmest har været rygtet væk i alle årene han har været der, og også nu er der interesse fra Manchester United og PSG. Jonesy har lavet 24+ mål i alle 4 sæsoner han har været i Chelsea.



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 89
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 87
3. Sebastian Nielsen 86

Flest mål:
1. Jonesy jr. 69
2. Sebastian Nielsen 30
3. Kristján Einarsson 29

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard 16
3. Sebastian Nielsen og Jonesy jr. 15

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 20
2. Sebastian Nielsen 9
3. Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson 7

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 38

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #82: 26 Apr 2020, 08:12 »


Argentina – San Marino 12.6.2026
Første kamp i gruppespilet var mod Argentina og det var til et fuldt udsolgt Estadio Jalisco i Mexico, hvor 56.713 mennesker så på. Argentina var favoritter til kampen til odds 2,25 mens der var odds 2,75 på en sejr til os. Til kampen stillede jeg igen op i den 4-3-3 taktik jeg havde brugt i de 2 seneste venskabskampe. Det betyder desværre at Sebastian Nielsen må indfinde sig i rollen som super-sub. Alle 12 talenter var ellers klar, og kun Peder og Frederik kæmpede lidt med kampformen.

Det var en noget stille start på kampen, og først efter 13 minutter kom kampens første chance, da Argentina markerede sig med et fornuftigt langskud som Ulrik fik reddet til hjørne. Vores første chance kom 5 minutter senere efter et Frederik Nørgaard hjørnespark. Bolden blev dårligt clearet af en Argentina spiller, og så dumpede bolden ned for fødderne af Don Bundgaard, der kanonerede bolden ind i det fjerneste hjørne på en smuk halvflugter. Her fra dominerede vi kampen de næste 10-15 minutter uden at vi dog for alvor blev rigtig farlige. Kampens næste store chance, tilfaldt nemlig Argentina efter godt en halv times spil, da de slog en omstilling på os efter et Don Bundgaard boldtab. Argentina endte med at få spillet Lautaro Martínez fri i dybden, men Ulrik var klar og fik reddet bolden til hjørne. I minutterne efter, havde vi et par okay muligheder ved Peder Schurizek og Kristján Einarsson, men deres forsøg manglede lige den sidste skarphed. Vi gik til pause med stillingen 1-0 og udover Argentinas ene friløber, havde vi holdt dem fra store chancer.

Efter 52 minutters spil var Frederik Gade nær ved at score et gudemål, da han forsøgte sig med et buet inderside skud fra en 30 meters penge, men Argentinas målmand, kom lige akkurat op i hjørnet og fik viftet bolden over mål. Argentina var tæt på at bide fra sig godt 10 minutter senere, da de efter et flot gennemspillet angreb fra deres side, var kommet helt ind i vores felt med Paulo Dybala, der var meget tæt på at sende bolden i nettet, men igen var Ulrik vores redningsmand. På det efterfølgende hjørnespark, var Argentina igen tæt på, efter bolden røg lidt frem og tilbage i luften, men i sidste ende gik Argentinernes hovedstødsforsøg et stykke forbi mål. Kort efter gik den desværre ikke længere. Vi blev fanget med mange mand fremme i banen efter et frispark til os, og så slog Argentina en dødbringende kontra, der førte til en Lautaro Martinez scoring. Med 2 minutter igen, var vi virkelig tæt på at tage sejren med hjem. Kristján Einarsson trak ind i banen fra sin højre kant, og han spillede indskiftede Filippo Berardi fri inde i feltet. Berardi sendte ellers et fremragende forsøg afsted mod mål, men Argentinas keeper, lavede ligeledes en fremragende redning.



[center]STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 90
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 88
3. Sebastian Nielsen 87

Flest mål:
1. Jonesy jr. 69
2. Sebastian Nielsen 30
3. Kristján Einarsson 29

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard 16
3. Sebastian Nielsen og Jonesy jr. 15

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 20
2. Sebastian Nielsen 9
3. Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson 7

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 38

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #83: 26 Apr 2020, 11:01 »

Ikke helt den sejr jeg havde håbet på, men så må vi da bare nappe Ghana istedet for
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #84: 26 Apr 2020, 13:25 »


San Marino - Ghana 16.6.2026
Vores anden kamp i gruppespillet, var Ghanas første, da de endnu havde til gode at møde Argentina. En uafgjort ville være nok for os, da vi dermed ikke ville kunne blive overhalet af begge de 2 andre hold i gruppen. Men jeg gik selvfølgelig efter en sejr selvom vi kunne nøjes med uafgjort. Jeg var tilbage i den vante 4-2-3-1, og det passede fint med at Don havde brug for en lille pause på bænken pga. træthed. Dermed var Sebastian Nielsen tilbage på den offensive midt, mens Peder og Dino tog sig af de 2 midtbanepladser bag ham.

Vi spillede igen på et udsolgt Estadio Jalisco i Mexico og vi var favoritter til kampen med odds 2,5 for en San Marino sejr. Det var en stille start på kampen, men den første chance der bød sig, var en stor en. Sebastian Nielsen modtog bolden ude på højre kanten og han slog en fremragende bold frem mod Jonesy, der var sluppet fri af sin markering og med en førstegangsafslutni ng, udplacerede Jonesy sikkert Ghanas målmand. Efterfølgende måtte VAR indover, men der var ikke noget at komme efter. Få minutter efter kom VAR i spil igen, da Kristján Einarsson fik bolden i kassen efter bolden blev headet på tværs efter et hjørnespark. Denne gang, annullerede VAR desværre korrekt scoringen. Vi skulle dog ikke vente alt for længe på 2-0 målet. Kristján Einarsson var over i venstre side, et lille stykke ind på Ghanas bane halvdel, og herfra sendte han en stikning i dybden frem mod Jonesy, der igen var køligheden selv. Jonesy var meget tæt på lave et hattrick lidt efter, denne gang efter et Frederik Gade indlæg, men Ghanas keeper, lavede en fornem redning. Lige inden dommeren fløjtede af for første halvleg, var Sebastian Nielsen hurtigt over en løs bold og med et eksplosivt træk ind i feltet sendte han bolden i mål ved nærmeste stolpe. Ghanas målmand leverede godt nok lidt tvivlsomt målmandsspil, men det tager vi jo gerne med.

Vi blev ved med at skabe fine chancer i starten af anden halvleg, og havde gode muligheder både ved Jonas Elsbøl og Jonesy, men uden gevinst i denne omgang. Stik i mod spil og chancer, formåede Ghana dog at blive første hold til at score i anden halvleg. Et godt gennemspillet angreb, endte med at en bold blev spillet indenom Kaj Østergaard i venstre side af forsvaret og så scorede den tidligere FCN-spiller Kudus til 3-1. Den stilling holdt dog ikke alt for længe, og med godt 20 minutter igen, kunne vi endelig lukke kampen. Frederik Gade blev væltet omkuld i feltet og straffesparket skulle Jonesy tage sig af. Det gjorde han, og selvom Ghanas målmand gik den rigtige vej, gik bolden i mål, og således havde Jonesy fået sit hattrick. Jonesy havde lidt efter mulighed for at sende sit fjerde mål i kassen, efter han blev spillet fri af Don Bungaard, men denne gang vandt Ghanas keeper duellen. Kampen sluttede 4-1 og dermed er vi sikret videre adgang til næste runde af turneringen. 4 dage senere mødte Ghana Argentina, og her vandt sidstnævnte med 1-0. Det betyder at vi går videre som 1’er fra gruppen. Det bliver spændende at se hvem der venter i 2. runde af VM.








STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 91
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 89
3. Sebastian Nielsen 88

Flest mål:
1. Jonesy jr. 72
2. Sebastian Nielsen 31
3. Kristján Einarsson 29

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard og Sebastian Nielsen 16
3. Kristján Einarsson og Jonesy jr. 15

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 21
2. Sebastian Nielsen 9
3. Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson 7

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 38

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #85: 26 Apr 2020, 20:50 »


Costa Rica – San Marino 24.6.2026 2. runde
Vi trak som overskriften siger Costa Rica i første knockoutkamp og det er bestemt et hold vi burde kunne slå. I en eventuel 3. runde af VM kan vi møde vinderen af Holland og Brasilien, så en potentiel hård kamp vi har i vente. 2. runde blev spillet i USA på et udsolgt Rose Bowl med plads til 92.542 tilskuere. Vi var store favoritter til kampen, og der var kun odds 1,57 på en sejr til os. Jeg spillede igen 4-2-3-1 formationen, og eneste forskel på de 11 startere, var at Don Bundgaard kom ind på den centrale midtbane i stedet for Peder Schurizek. Dino Saur havde for et par dage siden gennemført et skifte til Liverpool, og nu har jeg altså 3 spillere i min trup, der spiller for Liverpool. (Sebastian og Don er de 2 andre)

Vi dominerede som ventet i starten af kampen og vi sad tungt på bolden. Efter godt et kvarters spil, havde vi vores bedste mulighed da Kaj fandt Jonesy på en lang bold slået nede fra forsvaret, men vinklen blev lige en anelse for spids om end det stadig var en stor chance. På det efterfølgende hjørnespark, kom Jonesy igen i fokus, men hans hovedstødsforsøg gik snært forbi den ene stolpe. Tredje gang var lykkens gang for Jonesy og efter 21 minutter kom han først på bolden efter et fladt indlæg fra Kristján Einarsson. Samme Kristján var igen på spil kort før første halvleg sluttede, og denne gang i målscorens rolle. Dino og Kaj kombinerede lidt sammen ude på venstre kanten et godt stykke inde på Costa Ricas banehalvdel og til sidst, sendte Dino bolden videre ind mod Kristján, der vendte sig rundt og tog et par træk tættere på mål, og fra kanten af feltet, sendte ham bolden i mål på et kraftfuldt spark ved nærmeste stolpe. Det var lige før vi fik lukket kampen i første halvleg, for i første halvlegs overtid, sendte Sebastian Nielsen et frisparksforsøg mod mål, som førte til en halvdårlig redning fra Costa Ricas målmand. Returen røg ud lige til Jonas Petersen, der burde have scoret, men i anden omgang fik Costa Ricas målmand revancheret sig lidt og hev en fornem redning op af hatten.

Vi skulle ikke langt ind i anden halvleg før scoringen til 3-0 faldt. Frederik Gade havde byttet side med Kristján Einarsson, og fra sin position i højre side, slog Frederik et tidligt indlæg frem mod Jonesy, der firtimede bolden med stor kraft direkte på stolpen, men heldigvis for os, røg returen direkte ud til Jonesy, der i anden omgang ikke have problemer med at få bolden i kassen. Der skete stort set ikke mere i anden halvleg. Peder havde et okay langskudsforsøg midt i halvlegen og i kampens overtid, kom Jonas Elsbøl højeste på et hjørnespark, og han burde i virkeligheden have scoret til 4-0. Efter godt en times spil, valgte jeg at skifte Jonesy, Sebastian og Frederik Nørgaard ud med henblik på næste runde, og det betød selvfølgelig at kvaliteten faldt lidt. Kampen sluttede 3-0 og nu venter 3. runde, hvor Brasilien er klar, efter de slog Holland ud efter en straffesparkskonkur rence. Vi slog dem jo 5-1 i optakten, så jeg er spændt på at se hvem af holdene, der har lært mest af den kamp.










STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 92
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 90
3. Sebastian Nielsen 89

Flest mål:
1. Jonesy jr. 74
2. Sebastian Nielsen 31
3. Kristján Einarsson 30

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard, Kristján Einarsson og Sebastian Nielsen 16
3. Jonesy jr. 15

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 21
2. Sebastian Nielsen 9
3. Kristján Einarsson 8

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 39

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner


« Seneste Redigering: 26 Apr 2020, 22:21 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #86: 26 Apr 2020, 21:49 »

Lækre resultater, nu går vi sgu hele vejen Smiley

BTW: Don havde for et par dage siden gennemført et skifte til Liverpool, og nu har jeg altså 3 spillere i min trup, der spiller for Liverpool. (Sebastian og Don er de 2 andre) har vi to spillere der hedder Don? Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #87: 26 Apr 2020, 22:22 »

Lækre resultater, nu går vi sgu hele vejen Smiley

BTW: Don havde for et par dage siden gennemført et skifte til Liverpool, og nu har jeg altså 3 spillere i min trup, der spiller for Liverpool. (Sebastian og Don er de 2 andre) har vi to spillere der hedder Don? Wink

Det måtte jo ske på et tidspunkt at jeg byttede om på de 2...   crazy Men det var selvfølgelig Dino, der nyeste tilføjelse til Liverpool truppen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #88: 27 Apr 2020, 17:08 »


San Marino – Brasilien 28.6.2026 3. runde
Til kampen mod Brasilien, var mit store dilemma om jeg skulle gå tilbage til den lidt mere defensive og direkte 4-3-3, som jo i øvrigt virkede fremragende mod netop Brasilien tilbage i starten af juni, eller om jeg skulle gå med vores normale 4-2-3-1 som har haft fin succes i de sidste par kampe af turneringen. I sidste ende, endte jeg med at gå med 4-3-3 da den netop havde virket så godt mod Brasilien i venskabskampen før VM. Ca. halvdelen af spillerne var lidt trætte til kampen, men udover det var vi klar til kamp. Vi spillede på et udsolgt Arrowhead Stadium, der har plads til 76.415 tilskuere. Brasilien var rimelig store favoritter med odds 2,0 for en sejr til dem, mens der var hele 3,2 gange pengene igen på en sejr til os.

Kampen startede helt perfekt for os. Kaj Østergaard tog et indkast ude i venstre side dybt inde på Brasiliens banehalvdel. Han kastede bolden ind mod Jonesy, der sprang højest og headede den tilbage til Kaj. Kaj slog et førstegangsindlæg ind mod Don Bundgaard, der med et dæmpet hovedstød, lagde bolden til rette for Frederik Gade, der firsttimede bolden i mål med en kraftfuld flugter, og så stod den 1-0 efter 6 minutters spil. Brasilien var ikke helt slået ud af den dårlige start, og de havde et par gode langskudsforsøg i minutterne efter vores scoring. Vi var ikke uden chancer, men kampens næste store chance kom igen til Brasilien. Denne gang efter et hjørnespark, som Ulrik flot fik reddet i første forsøg, men desværre gav han en retur, der røg lige ud til en Brasilien-spiller, der nærmest havde helt frit mål, men heldigvis stod Kaj klar på stregen til at blokere skuddet. Vi kom lidt tilbage i kampen efter 36 minutters spil, hvor vi havde en gylden mulighed for at komme på 2-0. Frederik Gade trak ind i banen fra sin venstre kant, og her fandt han Jonesy et lille stykke inde i feltet. Jonesy tog et lille træk tilbage i banen og fik sin direkte markering til at løbe forbi ham, og med en fri position ca. midt for mål, burde han have sendt et bedre skud af sted, men skuddet var et godt stykke forbi mål. Jonesy tog dog revanche lige før der blev fløjtet til pause. Kristján Einarsson havde bolden i højre side, lidt ind på Brasiliens banehalvdel. Han løb frem i banen med bolden og slog et tidligt indlæg ind mod Jonesy, hvis direkte markering oversatsede, og så kunne Jonesy sikkert tage bolden ned, og i en helt fri position inde i feltet, svigtede han ikke denne gang, og så stod den 2-0. Det var lige før at det ikke stoppede der, for i første halvlegs overtid, slog vi en rigtig god kontra, der endte hos Kristján Einarsson godt inde i Brasiliens felt ude i højre side, men Alisson lavede en god redning i målet.

I pausen måtte jeg desværre skifte Dino Saur ud, der døjede med en mindre skade, og ind kom Sebastian Nielsen i stedet. Vi lagde okay ud i anden halvleg, men alligevel var det Brasilien, der tog første stik i anden halvleg. Lidt ud af det blå i virkeligheden, fandt en gammel Neymar (men stadig god) Klauber Cássio (regen) inde på midten af banen ca. Han var eneste Brasilien-spiller og vi havde 2-3 forsvarsspillere i nærheden af ham, men han tog et eksplosivt træk frem i banen, og ingen af vores spillere kunne følge med. Til sidste nåede han kanten af feltet inden han sendte et fladt skud afsted mod nærmeste stolpe, som Ulrik desværre ikke kunne komme ned til. 53 minutter inde og vi var meget tæt på at svare hurtigt tilbage, da Jonas Elsbøl kom højest på en Frederik Nørgaard dødbold, men Jonas forsøg gik lige akkurat fri af overlæggeren. Efter 72 minutter måtte jeg foretage min anden indskiftning, da Frederik Gade blev ramt af en mindre skade, ind kom Filippo Berardi. Vi havde generelt lidt sværere ved at skabe chancer i anden halvleg end i første, men i det 83. minut, så det ud til at kampen potentielt blev lukket. Kaj modtog et udspark fra Ulrik ude i venstre side. Kaj løb frem i banen med bolden og slog en dyb aflevering frem mod Jonesy, der igen snød sin direkte markering og alene med målmanden, bragede han bolden ind ved fjerneste stolpe. Der skete ikke yderligere i kampen, og vi fik en fremragende 3-1 sejr og er nu i kvartfinalen af VM!












STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 93
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 91
3. Sebastian Nielsen 90

Flest mål:
1. Jonesy jr. 76
2. Sebastian Nielsen 31
3. Kristján Einarsson 30

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard og Kristján Einarsson 17
3. Sebastian Nielsen 16

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 22
2. Sebastian Nielsen 9
3. Kristján Einarsson 8

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 39

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #89: 27 Apr 2020, 21:13 »

Sagde jo vi gik hele vejen Opstemt
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010