home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34702 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #90: 27 Apr 2020, 21:33 »


Columbia – San Marino 3.7.2026 kvartfinalen
I kvartfinalen skulle vi møde Columbia, der havde slået Portugal ud i runden forinden. Til kampen mod Columbia, var vi noget udfordret, for vi var uden Frederik Gade, der blev skadet i sidste kamp og han er sandsynligvis ude resten af turneringen medmindre vi når finalen og så kan han måske være klar. Men måske endnu værre, så var vi uden Jonesy i front da han havde karantæne til kampen. Heldigvis var Dino blev klar efter sin skade, og jeg stillede igen op i vores 4-3-3 formation. Jeg havde igen en del trætte spillere til kampen, og jeg var spændt på at se hvordan vi ville klare os uden Jonesy, der på det her tidspunkt var topscorer i hele turneringen med 7 scoringer. For første gang i turneringen, spillede vi ikke på et helt udsolgt stadion, men der var stadig 76.125 tilskuere (ud af 77.160), der så kampen på Sports Authority Field at Mile high i Denver. Kampen var meget lige ud fra oddset med 2,63 på en Columbia og 2,5 for en sejr til os.

Det var en meget chancefattig indledning på kampen, og først efter 20 minutter kom den første rigtige chance i kampen, og den faldt til os. Kaj slog et indlæg ind i feltet, der blev afvist af Columbia og bolden røg lige ud for fødderne af Don Bundgaard, der sendte et skud afsted, der blev blokeret. Returbolden røg ud til Peder Schurizek, der sendte noget af et kanonskud direkte på overlæggeren og returen røg igen ud til en af vores spillere, Sebastian Nielsen, der utrolig nok sendte et skud på stolpen, der så røg ud til hjørne. Det lignede dog at Sebastian var offside, men den blev ikke fløjtet. Det virkede til vi fik lidt hul på bylden, for i minutter efter kom vi med det ene gode angreb efter det andet, og i det 25. minut, var der gevinst. Don Bundgaard drev bolden frem ude i højre side og til sidst spillede han bolden skråt tilbage til Kristján Einarsson, der tog sig god tid på bolden til at finde det helt rigtige tidspunkt at afslutte på, og til sidst sendte han et buet skud ind via den fjerneste stolpe uden chance for Columbias keeper. Herefter var der en periode med stilstand igen, Columbia havde det meste af boldbesiddelsen, men vi havde skuddene. Kort før pausen, havde vi en gylden mulighed for at udbygge vores føring, da en løs bold i det lille felt havnede hos Filippo Berardi, men Columbias keeper hev en vanvittig redning op af ærmet. Den stod 1-0 til os ved pausen og skudstatistikken hed 1-11 i vores favør.

Vi fortsatte med at køre på i anden halvleg og efter 56 minutter havde vi alle tiders mulighed for at komme på 2-0, da Yerry Mina begik en strafbar forseelse på Sebastian Nielsen i feltet. Sebastian selv skulle tage sparket, men han bragede bolden langt over mål, selvom keeperen gik forkerte vej. Få minutter efter fik Sebastian en gylden mulighed for at få revanche, da Peder spillede ham fri i dybden med en smuk stikning. Sebastian løb fra alt og alle, men alene med alene med keeperen, trak Columbias keeper sig sejrrigt ud af duellen med en flot redning. Heldigvis for os og Sebastian, blev tredje gang lykkens gang. Peder lagde et højt pres på Yerry Mina et stykke ind på Columbias banehalvdel og begik måske i virkeligheden et lille frispark, men Peder fik lov at stjæle bolden og han sprintede ned mod Columbias mål, hvor han slog bolden skråt tilbage til Sebastian, der denne gang ingen problemer havde med at putte bolden i mål. 2-0! Mine spillere var meget trætte på det her tidspunkt, og efter 68 minutter kunne jeg ikke trække udskiftningerne længere, så ud røg Jonas Elsbøl og Don Bundgaard, og så håbede jeg bare på vi kunne holde stillingen de sidste 20 minutter. Kort efter havde Kristján Einarsson en god mulighed, da han brød fri inde i feltet i Columbias venstre side, men hans afslutning med sit svage ben, blev reddet af målmanden. Lidt efter blev Dino Saur også sparet, men vi var stadig i kontrol selv efter udskiftningerne, og der skete ikke rigtig mere i kampen, så nu er vi klar til semifinalen!









STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 94
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 92
3. Sebastian Nielsen 91

Flest mål:
1. Jonesy jr. 76
2. Sebastian Nielsen 32
3. Kristján Einarsson 31

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard og Kristján Einarsson 17
3. Sebastian Nielsen 16

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 22
2. Sebastian Nielsen 9
3. Kristján Einarsson 8

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 40

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #91: 28 Apr 2020, 01:16 »

VAMOS!!!! Hele vejen
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #92: 28 Apr 2020, 16:58 »


San Marino – Italien 8.7.2026 semifinalen
I semifinalen, skulle op imod Italien, der ikke har haft den sværeste vej i turneringen, men de er selvfølgelig stadig en kvalitetsmodstander, og måske det bedste hold vi har mødt i turneringen indtil videre. Italien var i gruppe med New Zealand og Senegal, hvor de vandt begge kampe, og siden har de slået Jamaica, Wales og Marokko ud. Til kampen havde jeg Jonesy tilbage i startopstillingen, hvilket var rigtig rart, men jeg kæmpede stadig med en mere og mere træt trup. Italien har 20+ kvalitetsspillere og jeg har altså kun 12, så det giver nogle problemer med fysikken, når der ikke rigtig kan roteres. Frederik Gade var stadig 1-4 dage fra at være klar, men hvis alt brænder på kunne Frederik komme i spil. Kampen skulle spilles på et udsolgt Metlife Stadium med plads til 82.566 tilskuere. Italien var favoritter til kampen med odds 2,0 for en sejr til dem, og 3,2 for en sejr til os.

Startopstillingen til kampen så således ud. Det startede ikke super godt ud for os, for allerede efter 3 minutter blev Peder ramt at en lille skade, og jeg gamblede lidt og lod ham blive på banen, velvidede at jeg hurtigt kunne blive tvunget til en udskiftning senere i kampen. Vi lagde bedst ud rent chancemæssigt og efter 9 minutter burde vi have bragt os foran. Desværre faldt chancen til Filippo Berardi, der blev spillet helt fri inde i feltet af Kristján Einarsson fra den modsatte fløj, men Berardi skød lige på Donnarumma. Vores gode start til trods, var det alligevel os, der kom bagud. Kun 4 minutter efter bragte Italien bolden frem i højre side, og her fra slog de et indlæg hen over vores forsvar helt over til modsatte fløj, der var løbet i ryggen på Frederik Nørgaard, og fra en helt fri position, havde han ingen problemer med at sende bolden i nettet. Bagefter måtte VAR kigge på scoringen efter en mulig offside, men scoringen var god nok og fik lov at stå. 5 minutter senere, og så var det dobbelt op for Italien. Næsten efter præcis samme opskrift, scorede de nemlig til 2-0. Frederik Nørgaard blev desværre igen spillet bagom ryggen, og Belotti fik af 2 omgange lov at sende bolden ind bag Ulrik. Nu var vi for alvor i problemer. Lidt efter kom vi lidt tilbage i kampen, da Filippo Berardi havde et fornuftigt forsøg på et direkte frispark, men det blev ikke til mere end det. Det gik slet ikke vores vej og efter 20 minutter holdt mit gamble med Peder ikke længere, og han måtte nu udgå. Ind kom Sebastian Nielsen og jeg gik over til vores 4-2-3-1 formation. Mit forsvar var desværre hullet som en si, og hver gang Italien kom frem til en chance, blev den omsat til mål. 36 minutter inde i kampen, scorede Italien til 3-0, og igen var Belotti, der også have scoret det første mål, så nu stod han på et hattrick.

Eftersom vi var bagud 0-3 efter første halvleg, kunne jeg ikke rigtig gøre andet end at satse offensivt i anden halvleg. Dino Saur røg ned på den defensive midtbane, og Don Bundgaard blev skubbet frem ved siden af Sebastian Nielsen på den offensive midt. Men bedst som jeg var klar til at give det en skalle i anden halvleg, crashede min computer, og så var gode råd dyre. At være bagud 0-3 ved halvleg var meget svært at genskabe, og jeg prøvede vel 10-15 gange at efterligne det. Det gjorde det ikke meget bedre at i langt de fleste forsøg, kom vi både foran 1-0 og 2-0, men det var jo ikke sådan det rigtig gik til. Til sidst måtte jeg fremprovokere det ved at spille ultraoffensivt, for jeg ville stadig jagte den chance i anden halvleg jeg originalt havde. Ved godt det overhovedet ikke er ideelt, men det er det bedste jeg kunne komme på.

Alt beskrivelsen fra første halvleg passer derfor ikke længere, og Peder er heller ikke skadet i den sidste gennemspilning. I den her omgang, skiftede jeg Sebastian Nielsen ind i stedet for Berardi, og så flyttede jeg Jonesy ud på venstre kanten, mens Sebastian tog angriberpladsen. 10 minutter inde i halvlegen kom vi lidt tilbage, og det var efter et ganske absurd mål. Italien havde ellers afværget vores angreb, og bolden endte tilbage hos Donnarumma, der bare skulle smide bolden væk, men han tog sig for god tid, og han sparkede bolden lige ind i en fremadstormende Sebastian Nielsen og så røg bolden tilbage i mål. Vi spillede rigtig fint, og efter 63 minutter havde vi en kæmpe mulighed for at komme på 2-3. Jonesy brød igennem på venstre kanten og kom hele vejen til baglinjen, hvor han trak ind i feltet inden han slog et fladt indlæg ind mod Sebastian Nielsen, der burde have scoret, men han skød direkte på Donnarumma. Sebastian kunne ikke have det siddende på sig, og kun 2 minutter efter var han i en lignende situation, denne gang var det bare Don Bundgaard der brød igennem og han slog flad bold ind mod bagerste stolpe, hvor Sebastian i helt fri position ikke kunne misse. Med 10 minutter igen, gav det sidste jeg havde at skyde med fra bænken, og ind kom en Frederik Gade, der jo ikke var helt klar efter sin skade. Med 5 minutter igen var Sebastian tæt på blive den helt store helt for os, da han var først en løs bold i feltet, men hans forsøg gik snært forbi nærmeste stolpe. Vi endte med at tabe 3-2, og det var vel i virkeligheden også det bedste efter omstændighederne. Det ville have føles mærkeligt, hvis vi kom tilbage og vandt kampen (computercrash i mente) selvom jeg prøvede at genskabe situationen så godt som jeg kunne.

Bronzekampen venter kun om 3 dage, og her er vores gruppemodstander Argentina klar til at tage imod os, og med en trup der er helt flad bliver det spændende at se hvad det gør ved vores chancer.










STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 95
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 93
3. Sebastian Nielsen 92

Flest mål:
1. Jonesy jr. 76
2. Sebastian Nielsen 34
3. Kristján Einarsson 31

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 23
2. Kaj Østergaard og Kristján Einarsson 17
3. Sebastian Nielsen og Don Bundgaard 16

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 22
2. Sebastian Nielsen 9
3. Kristján Einarsson 8

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 40

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #93: 28 Apr 2020, 19:26 »

Stramt men vi tager ikke hjem uden noget metal må målet være nu.... også ikke flere crash tak Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #94: 28 Apr 2020, 19:41 »

Stramt men vi tager ikke hjem uden noget metal må målet være nu.... også ikke flere crash tak Wink

Nej håber også det er sidste gang, er ved at godt træt af dem  Sur
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #95: 28 Apr 2020, 20:37 »


Argentina – San Marino 11.7.2026 bronzekampen
Som ventet var stort set hele min trup trætte eller sågar udkørte til kampen. Kun Ulrik, Sebastian og Berardi var helt kampklar. Jeg var tilbage i min 4-2-3-1 og det var på et igen udsolgt Rose Bowl, hvor 92. 542 tilskuere så på. Argentina var smalle favoritter til kampen med odds 2,5 og for en sejr til os, var der odds 2,63.

Argentina startede bedst ud, og allerede efter 2 minutter var de tæt på at score efter et hjørnespark. Bolden blev clearet i første omgang, men faldt ned for foden af en Argentina-spiller, der havde frit skud mod mål om end, der var mange spillere mellem ham og målet, og heldigvis kom en af vores spillere på tværs og fik blokeret i sidste øjeblik. Vi skulle ikke vente længe på vores første chance, og kun 2 minutter senere var Jonesy nær ved at bringe os foran efter et Sebastian Nielsen indlæg. Argentina slog hurtigt igen, og efter 9 minutters spil kom de til en ganske stor chance, da Lautoro Martínez blev spillet fri på kanten af feltet, men hans afslutning med venstre benet manglede kvalitet og Ulrik foretog en sikker redning. Det bølgede frem og tilbage, og næste chance tilfaldt os. Sebastian Nielsen havde nemlig et fornemt frisparksforsøg efter 16 minutter, der tog trekantssammenføjni ngen, men det flotte forsøg fik desværre ikke som fortjent. 5 minutter efter og vi havde vores hidtil bedste mulighed, og faktisk var det utroligt vi ikke scorede. Filippo Berardi fik tilspillet sig en god chance inde i feltet, men han måtte se sit skud blokeret af Rulli i Argentina-målet. Han gav dog en retur, der røg lige ud til Jonesy, der var helt fri og med en Rulli ude af position, var det bare at trille bolden i mål nærmest, men Jonesy manglede lige noget kølighed og han fik forivret sig, og bragede bolden over mål. Efter 25 minutter gik den ikke længere, og med et par hurtige direkte afleveringer frem i banen, blev vi fanget ude i vores højre side og så kunne Pavón brage bolden i mål efter et hurtigt aftræk. Efterfølgende måtte VAR endda indover, men jeg var ikke rigtig i tvivl om at målet skulle godkendes. Jeg måtte dog ikke se til længe før vi var på omgangshøjde. Sebastian Nielsen brød igennem i Argentinas højre forsvarsside og han kom helt til baglinjen, hvor han slog et fladt indlæg mod bagerste stolpe, hvor Filippo Berardi dukkede op, og så gjorde han det til 1-1. Vi var meget tæt på at komme på 2-1 10 minutter senere, da Jonesy kom højest på et hjørnespark, men hans forsøg tog uheldigvis overlæggeren og returen fik Argentinas forsvars ekspederet hurtigt væk. Ved næste hjørnespark til os, var der dog gevinst. Frederik Nørgaard slog et perfekt indlæg ind i panden på Jonas Petersen ved forreste stolpe, og han fik dirigeret bolden ind over Rulli og ind ved fjerneste stolpe. Chancerne i første halvleg stoppede ikke her, og både vi og Argentina havde gode muligheder. Jonas Petersen fik næsten en identisk mulighed lidt efter sit mål, men denne gang headede han lige på Rulli. Argentina slog i første halvlegs overtid en farlig kontra på os, og bolden endte ved bagerste stolpe, hvor Dybala fra ca. 11 meter fra mål sendte bolden på stolpen. Det blev ved de 2-1 ved pausen, og jeg var noget spændt på at se hvordan mine spillere ville klare sig igennem anden halvleg, for deres fysik til trods, havde de gjort det fremragende i første halvleg.

Actionen fortsatte i starten af anden halvleg, og det var Argentina der kom med første chance i anden halvleg. Lautaro Martínez blev spillet fri af Dybala efter en ny giftig kontra. Martínez sendte bolden på stolpen, men inden han kunne afslutte i anden omgang, begik Frederik Nørgaard åbenbart straffespark. Eller det mener VAR i hvert fald, men jeg syntes det så noget tvivlsomt ud. Dybala var manden der skulle tage det, og det gjorde han sikkert. Kort tid efter, fik Argentina en kæmpe dobbeltchance igen ved Martínez, men Ulrik hev 2 utrolig flotte redninger op af ærmet. Efter 65 slog Argentina til på ny. Det startede ellers med et angreb til os, der blev afbrudt af en tackling på Berardi inde i feltet, og det kunne altså godt ligne et straffespark, men dommeren var tavs. Argentina slog en kontra og bolden endte i vores venstre side, hvor et indlæg fandt Dybala inde i feltet, der på en fremragende helflugter sendte bolden i mål til stillingen 3-2. Efter det, skiftede jeg en meget træt Kristján Einarsson ud, og ind kom Frederik Gade. Vi var tæt på at komme tilbage i vores næste angreb, hvor bolden til sidst ende hos Don Bundgaard på kanten af feltet, men hans afslutning gik snært forbi stolpen. Don blev kort efter skiftet ud, da han var meget træt, og ind kom Peder Schurizek, der desværre også var træt, men dog ikke ligeså træt som Don. Med 10 minutter igen blev håb om en sejr nærmest slukket for på hjørnespark kom Argentina på 4-2. Ulrik tog ellers første forsøg, men i anden omgang var han chanceløs, da Martínez var først over bolden og bragede kuglen i mål. Det var ikke slut med dramaet, for lidt efter fik Argentina direkte rødt kort, og så var der lidt spænding tilbage. Vi kunne ikke rigtig lægge ordentlig pres på, men vi fik alligevel en okay chance til Sebastian Nielsen, der fra kanten af feltet sendte et fornuftigt forsøg mod fjerneste stolpe som var lige ved at overrumple Rulli. Det slutter 4-2 og vi må desværre tage til takke med 4. pladsen.

Vi slutter lidt ærgerligt af på en ellers meget flot VM-slutrunde, og jeg er rigtig tilfreds med at være nået hele vejen til semifinalen. Måden hele semifinalen skete på med computercrash osv. var selvfølgelig skuffende og det samme var Argentina-kampen, hvor mine spillere simpelthen var for trætte til at kunne byde Argentina op hele kampen.  Efter slutrunden, blev der uddelt diverse priser, og her gjorde flere af mine spillere sig flot bemærket. Kristján Einarsson blev kåret til turneringens tredjebedste spiller med 2 mål og 3 assist i 7 kampe og så med et snit på 7,5. Kristján endte bag 2 Italienere som i øvrigt slog England i finalen. Jonesy lavede ikke nogen mål i de 2 sidste kampe af slutrunden, men endte stadig med at blive topscorer for hele turneringen og blev vinder af den Gyldne Støvle prisen med 7 scoringer i 6 kampe og et snit på 7,82. Sidste hæder vi skal runde, er VM’s Dream Team, hvor vi havde hele 5 spillere på holdet, hvilket var flest af alle. Det siger også noget om vores flotte turnering. I forsvaret, havde vi hver back, nemlig Kaj Østergaard på venstre back, og Frederik Nørgaard på højre back. På den centrale midtbane, blev Don Bundgaard udtaget, mens Kristján Einarsson tog sig af højre kanten. Ikke overaskende var sidste mand, Jonesy, der tog den ene af to angriberpladser i front. Det er i øvrigt lang siden jeg har opdateret jeg omkring verdensranglisten, hvor vi har taget et kæmpe spring op, bl.a. takket være vores flotte slutrunde. Vi er nu oppe som nummer 26 i verden.











STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 96
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 94
3. Sebastian Nielsen 93

Flest mål:
1. Jonesy jr. 76
2. Sebastian Nielsen 34
3. Kristján Einarsson 31

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 24
2. Kaj Østergaard, Kristján Einarsson og Sebastian Nielsen 17
3. Don Bundgaard 16

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 22
2. Sebastian Nielsen 9
3. Kristján Einarsson 8

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 40

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 680 millioner
2. Sebastian Nielsen 620 millioner
3. Don Bundgaard 610 millioner






Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #96: 28 Apr 2020, 21:18 »

Pis lort, træls at  jeg ikke lige kunne sikre os bronzen Peace flot slutrunde og flotte priser og sikke dog et hop op af ranglisten vi har lavet os
Logged

Tidligere: Baloo38

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #97: 29 Apr 2020, 10:12 »

Vild slutrunde alligevel  Thumbs Up Thumbs Up.

Men meget flotte resultater  Smiley

Alt i alt vel en godkendt slutrunde og det tegner godt for fremtiden for La Serenissima  Grin Grin

Rigtig gode og fyldestgørende updates.

Fortsæt det gode arbejde og glæder mig til at læse de næste updates  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #98: 29 Apr 2020, 15:33 »

Pis lort, træls at  jeg ikke lige kunne sikre os bronzen Peace flot slutrunde og flotte priser og sikke dog et hop op af ranglisten vi har lavet os

Ja det sgu ærgerligt, men du gjorde ellers hvad du kunne  Cool

Vild slutrunde alligevel  Thumbs Up Thumbs Up.

Men meget flotte resultater  Smiley

Alt i alt vel en godkendt slutrunde og det tegner godt for fremtiden for La Serenissima  Grin Grin

Rigtig gode og fyldestgørende updates.

Fortsæt det gode arbejde og glæder mig til at læse de næste updates  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Tak for kommentaren René, jeg arbejder på højtryk for at se om jeg kan nå at få næste slutrunde med. Det kunne være et passende punktum for bloggen Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #99: 29 Apr 2020, 15:43 »


Nations League B
I efteråret 2026 skulle vi spille Nations League, hvor vi nu er i lag B, og jeg beklager på forhånd, men det bliver nok ikke den mest fyldestgørende update. Vi var i gruppe med Danmark og Bosnien, og vi lagde ud med en hjemmekamp mod Danmark, og jeg havde på forhånd en klar forventning om at vi kunne få en sejr ud af kampen. Vi spillede rigtig solidt og kom allerede foran efter 6 minutter på et frispark af Sebastian Nielsen. Danmark kom hurtigt på 1-1, men vi kørte ufortrødent på og med 2 hurtige scoringer af Jonesy, var fundamentet for vores 3-1 sejr lagt. Skudstatistikken hed 17-4 efter kampen, og der var ikke rigtig noget at indvende mod sejren. 5 dage senere spillede vi en venskabskamp mod Venezuela og her blev det til en smal 1-0 sejr på mål af Kristján Einarsson.

I oktober måned startede vi med en tur til Bosnien, og det blev til endnu en solid præstation fra vores side. Bosnien fik aldrig rigtig en ben til jorden og selvom målene ikke væltede ind, blev det til en sikker 2-0 sejr. Særligt Kristján Einarsson var i fin form og han stod for en scoring og blev kåret til kampens spiller. Dino stod for målet til 2-0, med et af sine sjældne landsholdsmål efter lidt klumpspil på en dødbold. 3 dage senere tog vi en tur til Danmark, og det blev en lidt mere lige kamp end vores første kamp mod dem. Vi havde flere skud end Danmark og mere boldbesiddelse, men Danmark var ikke langt efter. Vi skulle helt frem til det 82. minut, før vi fik en afgørelse på kampen og det på en flot soloaktion af Peder Schurizek, der lavede et flot langskudsmål. Med 3 sejre ud af 3 mulige var vi allerede garanteret oprykning til næste lag, hvor vi kommer til at slås med de helt store kanoner.

Nu manglede vi kun en hjemmekamp mod Bosnien, og vi leverede på ny en dominerende indsats. Vi holdt Bosnien nede på 1 afslutning i hele kampen, og det eneste der manglede i vores sejr, var at den ikke var større. Vi vandt 2-0 på 2 scoringer af Sebastian Nielsen, og ender dermed gruppespillet med maksimumpoint, hvilket jeg selvfølgelig er ganske godt tilfreds med. Danmark sluttede som 2’er med 6 point, mens Bosnien endte med 0 point og de må en tur ned til Nations League C. Sidste kamp i 2026, var en venskabskamp mod Chile 3 dage efter Bosnien-kampen, og den var noget præget af et træt mandskab. Der er ikke det store at berette om kampen, der endte 1-1 og vores scoring kom fra Filippo Berardi efter blot 3 minutter.

I slutningen af året blev der trukket lod til EM-kvalifikationen, og vi har fået en rigtig god gruppe vil jeg mene. Vi var kommet helt op i andet seedningslag, hvilket selvfølgelig hjalp på det. Op af første seedningslag, kom Portugal som helt sikkert bliver vores hårdeste modstander i gruppen, mens resten af holdene er Irland, Armenien, Estland og Liechtenstein. Jeg forventer egentlig at vi bør kunne slå alle holdene undtagen Portugal i begge opgør, men det er jo ikke altid det går sådan. For at gå videre til EM, er en andenplads formodentlig nok, idet 9 af 10 bedste 2’ere i hele kvalifikationen går videre, og jeg ville blive meget overasket, hvis ikke minimum kunne sikre os en andenplads med de hold vi er i gruppe med.



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 102
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 100
3. Sebastian Nielsen 99

Flest mål:
1. Jonesy jr. 78
2. Sebastian Nielsen 37
3. Kristján Einarsson 33

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 25
2. Kristján Einarsson og Sebastian Nielsen 18
3. Kaj Østergaard og Jonesy jr. 17

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 23
2. Sebastian Nielsen 11
3. Kristján Einarsson 10

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 44

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 670 millioner
2. Sebastian Nielsen 630 millioner
3. Jonesy jr. 620 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #100: 29 Apr 2020, 17:50 »

Fint at gå hurtigt henover Nations League synes jeg, hvor du alligevel får de vigtige ting med, helt fornuftigt Em-kval gruppe jeg regner med vi går ubesejret og kun mister point i Portugal Wink
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #101: 29 Apr 2020, 18:08 »


EM-kvalifikationen del 1
Det var et brag af en kamp vi lagde ud med i EM-kvalifikationen, da vi skulle en tur til Lissabon og Portugal. Don Bundgaard var ude med skade, men ellers var alle mere eller mindre klar (der var et par, der lige var kommet tilbage fra småskader). Portugal stillede op i en offensiv 3-4-3 og vi stillede op i vores mere defensive 4-3-3. Det var en rigtig topkamp værdig, som desværre ikke faldt ud til vores fordel. Portugal tog en snæver 3-2 sejr med fra opgøret, men alt i alt, var det nok fair nok. Det lidt ærgerlige var, at 2 af deres mål kom på hjørnespark, og så var det sidste endda et vanvittigt langskud. Men som sagt var det fair nok, for de havde alligevel en del flere chancer end os som de sagtens kunne have scoret på. Jonesy og Frederik Gade stod for vores mål. 3 dage senere tog vi imod Liechtenstein på hjemmebane, og der var som ventet stor kvalitetsforskel. Skudstatistikken lød på 44-1 og det resulterede i en 6-0 sejr med 3 forskellige målscorere og 6 forskellige oplæggere. Jonesy lavede hattrick, Frederik Gade lavede 2 mål og så lavede Frederik Nørgaard sit blot andet landsholdsmål i karrieren.

Kamp nummer 3, bød på en ny hjemmekamp mod endnu en overkommelig modstander i form af Estland. Sejren var selvsagt aldrig i fare, og da Jonesy scorede efter blot 1 minut, var det kun et spørgsmål om hvor stor sejren ville blive. Den blev lige en tand for smal til min smag, men 5-0 er stadig okay trods alt. Jonesy lavede en scoring mere, og Frederik Gade, Kaj Østergaard og Filippo Berardi tog sig af de resterende mål. 3 dage senere, skulle vi en tur til Irland, som jeg regnede med ville blive den sværeste udekamp (udover Portugal selvfølgelig). Det blev som ventet en mere tæt affære end de sidste par kampe, men det var kun vores egne fejl og mangel på skarphed, der var ved at koste. Peder bragte os planmæssigt foran, men efter 38 minutter, fik Irland udlignet efter en forsvarskoks mellem Jonas Petersen og Ulrik i målet. Der var åbenbart lidt uenighed om, hvem der skulle tage bolden, og så kom en Irland spiler på tværs og så var der mål. Vi måtte helt frem til 20 minutter før tid, hvor Jonesy sørgede for at bringe os foran, og i kampens overtid, slog han sejren helt fast med målet til 3-1.

Sidste kamp i denne update, var hjemmekampen mod Portugal, og her var det kun en sejr der talte, da Portugal indtil videre havde gjort rent bord i gruppen, og med en masse storsejre, så det var bestemt et hold i form vi mødte. Foruden deres 3-2 sejr over os, har Portugal slået Estland 8-0, Irland 6-1 og Armenien hele 10-0. Vi leverede en virkelig god kamp, og den kunne ikke være startet bedre da Jonesy bragte os i front efter kun 27 sekunder. Vi var rigtig gode til at holde Portugals offensiv nede, og fik kun lov at afslutte 5 gange i hele kampen. Vi skabte selv fint med chancer, og særligt var Sebastian Nielsen i hopla, da han lavede hele 5 nøgleafleveringer og i øvrigt stod for målet til Jonesy. Vi fik en enkelt scoring mere ved Kristján Einarsson og vandt altså kampen med 2-0.

Halvvejs igennem gruppespillet fører vi nu foran Portugal da vi er bedre indbyrdes, og det ligner vi har en sikker kurs mod EM.

Portugal (U) 3-2Liechtenstein (H) 6-0 – Estland (H) 5-0 – Irland (U) 1-3 – Portugal (H) 2-0

EM-KVALGRUPPE J – 5 KAMPE SPILLET

STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 107
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 105
3. Sebastian Nielsen 104

Flest mål:
1. Jonesy jr. 87
2. Sebastian Nielsen 37
3. Kristján Einarsson 34

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 25
2. Sebastian Nielsen 23
3. Kristján Einarsson og Kaj Østergaard 20

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 26
2. Sebastian Nielsen 12
3. Kristján Einarsson 10

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 46

Størst værdi:
1. Jonesy jr. 650 millioner
2. Frederik Nørgaard 630 millioner
3. Sebastian Nielsen 620 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #102: 30 Apr 2020, 16:08 »


EM-kvalifikationen del 2
Vi forsætter 3 dage efter hvor sidste update slap, og det var en kamp på hjemmebane, hvor Armenien kom på besøg. Vi fik vores hidtil største sejr i dette save, og vi slog Armenien med hele 7-0. Jonesy lavede hattrick, Frederik Gade lavede 2 mål og Kristján Einarsson og Filippo Berardi lavede de 2 sidste. Jonesy blev kåret til kampens spiller, men den titel kunne ligeså vel være gået til Frederik Gade, der også spillede til 9,5 og så lavede Frederik 2 assist oveni de 2 mål han stod for, så en flot kamp af Frederik.

Efter vi slog Portugal på hjemmebane, skulle vi ”bare” vinde resten, da de vi allerede var bedre indbyrdes med Portugal. Med sejren over Armenien, manglede vi kun 4 sejre for at vinde gruppen, og jeg var ret sikker på vi ville vinde resten, da de hold vi skulle møde ikke havde den største kvalitet. Næste kamp for os, var ude mod Liechtenstein, og det blev naturligvis til en sejr om end den var lidt for lille til min smag. Vi var en anelse for uskarpe, og vi havde bl.a. et par skud på træværket, men det blev ved en 4-0 sejr. Peder Schurizek stod for 2 af målene, mens Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson lavede de 2 sidste. 3 dage senere, skulle vi en tur til Estland, og igen kneb det lidt med skarpheden. Jeg er selvfølgelig tilfreds med vi fik endnu en sejr, men 3-0 er altså en smule skuffende når man tager Estlands kvalitet i betragtning. Don Bundgaard lavede 2 mål i kampen, ligesom han også lagde op til det sidste og med indsats blev han selvfølgelig kåret til kampens spiller. Jonesy noterede sig for den sidste scoring.

Nu manglede kun 2 kampe og 2 sejre før vi kunne tage førstepladsen i gruppen. Portugal blev som ventet ved med at vinde, så der var ikke plads til fejltagelser fra vores side. Vi mødte Armenien ude og så Irland hjemme i de 2 sidste. Armenien blev nedlagt med en sikker 4-0 sejr, og det var med en Peder Schurizek i hopla, der lavede 2 fine langskudsmål, og han kronede kampen med en kampens spiller titel. Frederik Gade markerede sig også med en scoring, og så blev det sidste mål noteret som et selvmål. Før Irland-kampen, skulle vi ”bare” bruge en sejr, og jeg kunne næsten ikke forestille mig andet end at vi ville få dem. På nuværende tidspunkt havde vi vundet 8 kampe i træk, og kunne vi få sejren over Irland ville det være ny rekord for mig og landsholdet. Skudstatistikken efter kampen lød på 33-4, men af uforklarlige årsager formåede vi at tabe 1-0. Irland fik midt i første halvleg spillet en høj bold i dybden bagom vores forsvar, hvor både vores centrale forsvarsspillere og Ulrik i målet godt kunne have gjort det bedre. Kun 8 af vores 33 skud endte indenfor rammen, og det fortæller meget godt historien om at vi ikke havde skarpheden i den kamp. Vi havde ellers 2 åbne chancer, 3 halve chancer og 2 forsøg på træværket samt en masse andre chancer, men ind ville bolden altså ikke.

Vi smider dermed førstepladsen, og det er jeg selvfølgelig ærgerlig over, men i det store hele, betyder det ikke det store, da vi jo stadig kommer med til EM via vores andenplads. Vi blev sågar den bedste 2’er af de 10 2’ere i hele kvalifikationen, og det er da altid noget et eller andet sted. Jonesy var længe i position til at blive topscorer i hele kvalifikationen, men han fik hård konkurrence af Fábio Silva fra Portugal, der begyndte at trække fra i de sidste kampe. Portugal scorede hele 21 flere mål end os i kvalifikationen, så man må også sige Silva havde lidt bedre betingelser, og han endte altså med at blive topscorer med 18 scoringer, hvor Jonesy måtte nøjes med 13. Der er endnu ikke trukket lod til det kommende EM, der finder sted i Italien, og jeg glæder mig naturligvis til at se hvordan vi kan gøre det i turneringen. Mon vi kan gå hele vejen den her gang?

Armenien (H) 7-0 - Liechtenstein (U) 0-4 – Estland (U) 0-3 – Armenien (U) 0-4 Irland (H) 0-1

EM-KVALGRUPPE J – 10 KAMPE SPILLET

STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 112
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 110
3. Sebastian Nielsen 109

Flest mål:
1. Jonesy jr. 91
2. Sebastian Nielsen 37
3. Kristján Einarsson 36

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 27
2. Sebastian Nielsen 23
3. Kristján Einarsson og Kaj Østergaard 21

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 27
2. Sebastian Nielsen 12
3. Kristján Einarsson 10

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 50

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 630 millioner
2. Sebastian Nielsen og Don Bundgaard 610 millioner
3. Kristján Einarsson 600 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #103: 30 Apr 2020, 19:50 »


Jagten på EM titlen
Inden vi kunne indlede vores EM-slutrunde, den sidste i den her blog, skulle vi igennem nogle venskabskampe, der jo i sagens natur ikke er vildt ophidsende. Tilbage i marts måned, havde USA og Andorra inviteret os forbi, og jeg ved ikke om de fortrød det eller ej, men de fik begge eftertrykkelige nederlag med sig fra kampene. Begge kampe var også udsat for en del restriktioner i form af at diverse klubber, gerne så deres spillere maks. spillede 45 minutter, og i det lys er resultaterne nærmest endnu flottere. USA blev nedlagt med 5-1 og Andorra med 7-1. Jonesy var desuden skadet på det her tidspunkt, og han gik glip af begge kampe.

Som en mere direkte optakt, havde jeg arrangeret 2 kampe inden vi tog hul på gruppespillet, og det var mod hårde modstandere som Italien og Argentina, der jo begge slog os ud ved den forrige slutrunde, men jeg ville gerne teste os af på højeste niveau, og se hvor vi stod. Men det blev ikke et helt reelt styrkebillede, for først og fremmest skulle jeg sørge for mine spillere ikke blev for trætte op til EM, så der blev også sparet en del spillere. Italiens-kampen var ganske underholdene, og selvom 2 mand i forsvaret blev sparet, kørte vi dem ud af banen i første halvleg. 4-1 stod der i pausen, og efter en times spil blev der sparet et halvt hold mere. Det kunne man selvfølgelig godt mærke mod en kvalitetsmodstander som Italien, og det blev lidt crazy til sidst i kampen, men vi endte med at vinde 5-4. Frederik Gade lavede en pind, mens Jonesy og Sebastian Nielsen lavede 2 mål hver. Mod Argentina en lille uge efter, var det igen ikke med helt den stærkeste startopstilling, men vi bød dem alligevel op til dans, indtil slutningen af anden halvleg, hvor jeg igen skiftede en del ud. Argentina lavede 2 sene mål, og så blev det altså et 0-2 nederlag i den sidste kamp. Det påvirkede moralen en lille smule, og det var nok ikke den smarteste modstander at møde i sidste kamp, hvis jeg kigger på det i bagklogskabens lys.

Gruppespillet starter
Nu til den mere spændende del af updaten, for vi skal nemlig til gruppespillet, hvor vi havde fået en rigtig fin gruppe syntes jeg. Op af hatten, kom nemlig Serbien, Ukraine og så vores gruppemodstander fra EM-kvallen Portugal. Programmet artede sig sådan, at vi mødte Portugal i sidste kamp, så jeg havde en vis forventning om at vi allerede ville være kvalificeret på det tidspunkt. Vi lagde ud med at møde Serbien, som vi faktisk har spillet imod for 9 år siden, og den gang slog de os i begge EM-kvalkampe, men siden da er der løbet meget vand under broen, og vi er jo nærmest blevet et helt nyt hold siden da. Vi stillede op i den vante 4-2-3-1, og vi satte os på begivenhederne allerede fra kampens start. Jonas Elsbøl, bidrog med et af sine sjældne mål, og efter kun 7 minutter stangede han et Kaj Østergaard hjørnespark ind ved forreste stolpe. Lidt efter kom der desværre lidt malurt i bægeret, da Sebastian Nielsen måtte udgå med en skade, der senere skulle vise sig at holde ham ude i 7 dage, så vi slap da lidt med skrækken. Ind kom Peder på den centrale midtbane, og så gik Don Bundgaard op på den offensive midtbane. Man kunne dog ikke rigtig mærke det på spillet, der bare kørte derud af, og i første halvlegs overtid, nettede Jonesy til 2-0 på et flot Frederik Gade indlæg fra baglinjen. 6 minutter inde i anden halvleg, lukkede Don Bundgaard kampen med sin scoring til 3-0 efter han bragede bolden i mål fra kanten af feltet. Serbien fik reduceret en enkelt gang i slutningen af kampen, men det ændrede ikke på at vi kunne kalde os sejrherre efter kampen. Og som en ekstra lille bonus for os, spillede Portugal uafgjort mod Ukraine, så allerede nu, lå vi i en fornem position.

Allerede i anden kamp mod Ukraine, begyndte jeg at tage tingene lidt på forskud, og jeg sparede et par spillere her og der, i hvad der forhåbentlig skulle blive en lang kampagne for os. Jonas Petersen var begyndt at blive lidt udmattet efter en lang sæson, så han fik lov at se hele kampen på bænken, og så var Frederik Gade heller ikke helt klar til at spille en hel kamp, så han sad første halvleg over, men kom altså ind fra anden halvlegs start. Startopstillingen til kampen, så således ud. Don Bundgaard fortsatte sin målform fra sidste kamp, og efter kun 2 minutter bragte han os foran mod Ukraine, da han fik dirigeret et hovedstød i mål på en Frederik Nørgaard dødbold. Ukraine havde stort set ingenting at komme med i kampen, og vi holdt dem nede på 4 afslutninger i hele kampen. Vi spillede selv rigtig fint, uden at være vildt sprudlende. Frederik Gade, der kom ind i til anden halvleg, sørgede for målet til 2-0, og han skulle kun bruge 6 minutter på banen inden han sendte bolden i mål. Der er ikke det helt store yderligere at fortælle om kampen. Undervejs i anden halvleg, blev Don Bundgaard og Kaj Østergaard sparet, igen med henblik på senere i turneringen, men det ændrede ikke på vores kontrol af kampen. Frederik Nørgaard havde en fremragende kamp fra sin højre back, og blev kåret til kampens spiller med en rating på 8,7. Efter kampen, fik jeg endnu en gave foræret, idet Portugal utrolig nok havde spillet uafgjort igen for anden kamp i træk, og så var vi allerede kvalificeret til næste runde efter 2 kampe med maksimumpoint.

Førstepladsen var sikret inden kampen mod Portugal, og jeg var lidt i et dilemma omkring hvor mange spillere jeg skulle spare, da der jo ikke rigtig var den store sportslige relevans i kampen. Jeg endte med kun at spare Frederik Nørgaard på højre backen, og så ellers satse på at foretage nogle tidlige udskiftninger. Startopstillingen, så således ud. Det var et brag af en kamp, hvor Portugal egentlig havde de største chancer, men vi var det mest effektive hold. Samtidig, havde Ulrik en strålende kamp i målet. Vi kom foran efter 26 minutter ved Peder Schurizek, der havde taget et fremragende løb ind i feltet, og her fandt Frederik Gade ham med en super bold ind bag forsvaret. I halvlegen skiftede jeg Dino Saur ud, og ind kom Don Bundgaard. Vi spillede rigtig godt i de første 20 minutters tid af halvlegen, hvor vi både kom på 2 og 3-0. Jonesy og Kristján stod for vores mål. Frederik Gade og Kaj Østergaard blev skiftet ud som anden halvleg skred frem, og endte med at koste for meget på kvaliteten af holdet. Særligt forsvaret var hårdt ramt nu, da begge backs var ukendte San Marino spillere, og Portugal sendte det ene farlige angreb afsted efter det næste. 2 minutter efter Kaj blev skiftet ud, reducerede Portugal til 1-3, og de fik faktisk også scoret til både 3-2 og 3-3. Målene faldt i det 89. minut og det 94. minut, hvilket selvfølgelig var noget bittert, men når man ser på hele kampen, var uafgjort fortjent nok.

I 2. runde af EM, har vi trukket Albanien, hvilket selvfølgelig er et hold vi burde kunne slå.

USA (U) 1-5 – Andorra (U) 1-7 – Italien (H) 5-4Argentina (H) 0-2Serbien (N) 3-1 – Ukraine (N) 2-0Portugal (N) 3-3

EM GRUPPESPIL – 3 KAMPE SPILLET

STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 119
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 117
3. Sebastian Nielsen 115

Flest mål:
1. Jonesy jr. 95
2. Sebastian Nielsen 43
3. Kristján Einarsson 39

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 28
2. Sebastian Nielsen, Kristján Einarsson og Kaj Østergaard 23
3. Don Bundgaard og Jonesy jr. 22

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 27
2. Sebastian Nielsen 12
3. Kristján Einarsson 11

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 51

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 670 millioner
2. Jonesy jr. 650 millioner
3. Kristján Einarsson 630 millioner


« Seneste Redigering: 30 Apr 2020, 21:18 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #104: 30 Apr 2020, 20:59 »

Fornuftigt med de masser af rotationer i de "ligegyldige" gruppekampe, vi har set hvor meget det har kostet os på det lange løb og jeg håber virkelig at vi endelig kan få en medalje at vise frem
Logged

Tidligere: Baloo38

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010