home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34750 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #105: 30 Apr 2020, 21:27 »


Albanien – San Marino 25. Juni 2028 2. runde
Til Albanien-kampen, tog jeg noget af et gamble med mit centrale forsvar. Jonas Petersen var igen udkørt, og havde godt af en pause og oveni sparede jeg Kristján Einarsson på højre fløjen, hvor Filippo Berardi startede i stedet. Vi spillede på et næsten udsolgt San Nicola, hvor Bari til dagligt har hjemmebane, og her så 55.047 tilskuere på.  Startopstillingen, så således ud.

Vi var tæt på at bringe os i front allerede efter 1 minut på et hjørnespark, hvor bolden efter en del klumpspil endte i mål. VAR måtte dog ind over, og efter lidt votering, endte målet med at blive annulleret. Albanien havde meget boldbesiddelse i første halvleg, hvilket også var med at holde os lidt nede, og de stod samtidig solidt i forsvaret, så det blev en meget taktisk affære den første halve times tid. Der måtte derfor også en soloaktion til, for at bryde det dødvande kampen befandt sig i, og den soloaktion, stod Don Bundgaard for. Han fik en simpel bold fra Kaj Østergaard, og herfra satte han turboen på, og løb forbi alt og alle og kom ind i feltet, hvor han bragede bolden op i det fjerneste målhjørne uden chance for Albaniens målmand. Vi havde fået lidt hul på bylden nu, og kort efter burde Jonesy have bragt os på 2-0, da han fik en friløber, men han kunne ikke omsætte den store chance.

Albanien lagde ud med den bedste chance i anden halvleg, da de lige ved at bryde igennem inde i vores felt, men i sidste øjeblik, kom Jonas Elsbøl på tværs og fik blokeret skuddet. Bolden røg dog ud til en Albanien spiller, der havde en rimelig fri skudchance lige lidt uden for feltet, men Ulrik havde ingen problemer med at redde forsøget eftersom det sad lige på ham. Lidt over en time inde i kampen, fik vi vores næste gode chance, og den tilfaldt Jonesy, der kom først på et indlæg fra Frederik Gade, men det var meget tæt på mål og i spids vinkel, så bolden tog desværre sidenettet. Anden halvleg var rimelig død, men i kampens slutning, var vi lige ved at bringe os på 2-0 da Frederik Gade sendte et giftigt skud afsted fra kanten af feltet mod den nærmeste stolpe, men Albaniens keeper hev en flot redning op af ærmet. Det blev ved de 1-0, og vi er dermed videre til kvartfinalen, hvor Italien venter, så det bliver spændende at se om vi kan få hævn over dem fra VM-slutrunde for 2 år siden.















STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 120
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 118
3. Sebastian Nielsen 116

Flest mål:
1. Jonesy jr. 95
2. Sebastian Nielsen 43
3. Kristján Einarsson 39

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 28
2. Kaj Østergaard 24
3. Sebastian Nielsen og Kristján Einarsson 23

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 27
2. Sebastian Nielsen 12
3. Kristján Einarsson 11

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 52

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 670 millioner
2. Jonesy jr. 650 millioner
3. Kristján Einarsson 630 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #106: 30 Apr 2020, 22:37 »


San Marino - Italien 29. Juni 2028 kvartfinalen
Hvis jeg ikke har nævnt det tidligere, så var Italien vært for slutrunden, så vi havde alle odds imod os på et fuldt udsolgt Olimpico stadion i Rom, hvor 68.530 tilskuere så på. Italien var rimelig klare favoritter til odds 2 ligeud, og der var odds 3,2 for en sejr til os. Det var slut med at spare spillere hist og her, så uanset om folk var trætte eller ej, måtte jeg bruge dem. For første gang i turneringen, stillede jeg op i vores 4-3-3, og det var med kun 3 spillere i hele startopstillingen, der ikke var trætte, men jeg havde alligevel en okay fornemmelse omkring vores chancer.

Jeg forsøgte at appellere til mine spilleres ønske om hævn til kampen efter sidste slutrunde, og om det var, der kunne ses i kampens start, skal jeg ikke kunne sige, men vi lagde bedst ud og vi kunne faktisk være kommet foran på vores første skud i kampen. Kaj Østergaard slog et højt tidligt indlæg mod bagerste stolpe, hvor Kristján Einarsson stod rimelig umarkeret og herfra hamrede han bolden på stolpen med højrebenet, der trods alt ikke er hans foretrukne. Vi sad på chancerne i starten, og efter 18 minutter kom vi foran på lidt suspekt forsvarsspil fra Italiens side. Don Bundgaard havde et frispark ude i vores højre side som han slog ind i feltet mod bagerste stolpe, hvor Kristján Einarsson faktisk tabte duellen. Bolden blev headet på tværs af en Italiensk forsvarsspiller, men han headede bolden tværs af det lille felt over mod bagerste stolpe, hvor en Frederik Gade stod helt umarkeret, og han kunne nemt prikke bolden forbi en chanceløs målmand. Efter 29 minutter var Italien meget tæt på at komme tilbage på lige fod. Kaj tog et indkast dybt nede på vores banehalvdel, og han kastede bolden hen imod Dino Saur, der altså ikke var helt fri, så en Italien-spiller nåede at komme på tværs, og han spillede bolden videre ind i feltet til hans angrebsmakker, der lavede en giftig afslutning langs jorden mod det fjerneste hjørne, men Ulrik kom flot ned og fik reddet bolden. Vi havde den næste gode chance, og den tilfaldt Don Bundgaard, der var først over en løs bold i feltet, men hans afslutning med højre benet manglede kvalitet. Bedst som første halvleg var ved at slutte, blev Kaj Østergaard skadet og ind kom et no-name, og det var et kæmpe slag for vores chancer i kampen.

Anden halvleg blev indledt med noget af en mavepuster. Italien sendte et ellers rimelig ufarligt indlæg ind i feltet, men Ulrik mistimede sit indgreb og så kunne Italiens Antonio Chiodo (regen selvfølgelig) heade bolden i et tomt mål. Efter 62 minutter måtte jeg skifte en flad Jonesy ud, og igen kom Sebastian Nielsen der tog pladsen i front. Om det var vores form, der hindrede os er meget muligt, for vi havde virkelig svært ved at skabe noget i anden halvleg, og efter 74 minutter var vi meget tæt på at indkassere endnu et mål. Italien spillede en bold i dybden bag om vores forsvar til en friløber, men Ulrik var igen klar i målet og fik reddet bolden til hjørne. Frederik Gade var helt flad og også han blev skiftet ud, og ind kom Filippo Berradi. Med 2 minutter igen af kampen, stod den stadig lige, men et direkte frispark til Italien, var lige ved at ændre på dette, men Ulrik lavede en fin redning på en bold, der trods alt heller ikke burde have gået ind. Vi var faktisk tæt på at stjæle sejren til sidst, med nogle kombinationer inde i feltet, men vi formåede ikke at få en afslutning på angrebet inden Italien fik spoleret det. Der var lagt 4 minutter til i overtid i kampen, og i det tredje tillægsminut, fik Italien en ny friløber, men deres angriber tøvede for meget, hvilket tillod at Ulrik kunne komme ud og få erobret bolden, inden der kom en afslutning. Det endte 1-1 i den originale spilletid, og det var nærmest det værste der kunne ske for min trække trup (foruden at tabe selvfølgelig). 80% af holdet havde 64% eller mindre i kondition, og der var jo ikke ligefrem noget at skyde med fra bænken. Kun 20 sekunder gik der af den forlængede spilletid før Italien bragte sig foran. De fik spillet sig fri over venstre kanten, og her kom et indlæg ind til en fri Italien-spiller, der flugtede lige på Ulrik, men returen røg ud til selvsamme angriber, der gled bolden i mål. Der skete ikke rigtig mere i første halvleg af den forlængede spilletid foruden et par chancer til Italien, og som kampen skred frem, blev jeg nød til at satse alt hvad jeg havde. Det hjalp ikke det store, for Italien blev ved med at skabe chancer, men alligevel kom vi ganske tæt på til allersidst i kampen. Desværre var det nok den forkerte spiller Filippo Berardi, der fik bolden, og selvom det ikke var en 100% chance, var den stadig stor og Berardi manglede lige den sidste kvalitet i afslutning som førte til et hjørnespark. Men det alligevel ikke helt slut, for vi fik en chance mere kun 1 minut senere, hvor Sebastian Nielsen blev spillet fri i dybden. Desværre var det en ret spids vinkel, men det var stadig en stor mulighed som Donnarumma fik reddet til hjørne igen.

Det slutter med et exit i kvartfinalen, og det er jeg selvfølgelig rigtig ærgerlig over. Jeg havde virkelig gerne set at jeg havde et fuldt hold i 100% form til rådighed, for så tror jeg helt sikkert vores chancer ville have været meget bedre, og vi slog dem jo faktisk så sent som i optakten til EM. Men måske det også bare er mine manager-evner der ikke er gode nok, det er jo ikke til at sige. Jeg havde selvfølgelig håbet vi var kommet en del længere, men det var trods alt også en svær lodtrækning at få allerede i kvartfinalen.

Dermed bliver dette kamp den sidste, der kommer med i dette års blogkonkurrence. Det har været noget af en rejse med mit landshold bestående af supertalenter, der nærmest alle sammen spiller på de største adresser i diverse europæiske topklubber. I skrivende stund er vi placeret som nummer 20 på verdensranglisten, men det kan nå at ændre sig en smule efter turneringen er oversået. Til slut vil jeg bare sige tak til alle der har fulgt med i bloggen undervejs, og alle der har kommenteret, det sætter jeg stor pris på.









STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 121
2. Ulrik Vinbech Nikolajsen 119
3. Sebastian Nielsen 117

Flest mål:
1. Jonesy jr. 95
2. Sebastian Nielsen 43
3. Kristján Einarsson 39

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 28
2. Kaj Østergaard 24
3. Sebastian Nielsen og Kristján Einarsson 23

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 27
2. Sebastian Nielsen 12
3. Kristján Einarsson 11

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 52

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 670 millioner
2. Jonesy jr. 650 millioner
3. Kristján Einarsson 630 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #107: 01 Maj 2020, 01:14 »

Fantastisk blog, ærgelige resultater hvor man tydeligt kan se at truppen ikke er bred nok, kunne være fedt med et slut SS af alle spillere Smiley
Logged

Tidligere: Baloo38

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #108: 01 Maj 2020, 11:01 »

Det var sgu synd, det ikke helt lykkes, men jeg synes nu du har gjort det godt med en small trup og en lille nation!
Logged


Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #109: 01 Maj 2020, 16:14 »

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #110: 04 Maj 2020, 14:10 »

Jeg har de sidste mange updates kun lige fået kigget igennem, men ikke nået at smide en kommentar. Jeg er en trofast læser og læser altid med glæde de her forløb! Ærgerligt at vi kom så tæt på - man kan virkelig godt se bredden betyder en hel masse. Tak for en masse gode og velskrevede updates! Smiley
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010