home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 511 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  San Marino og de 12 supertalenter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: San Marino og de 12 supertalenter  (Læst 34876 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #45: 13 Apr 2020, 20:01 »


MARTS – JUNI 2023
Det er tid til at tage hul på VM-kvalifikationen, og vi lagde ud med den sværeste kamp i gruppen, nemlig ude mod Frankrig, og så var det endda uden vores topscorer Jonesy, der havde karantæne. Vi havde store problemer, hvilket vel også var forventeligt, men jeg syntes stadig vi leverede en respektabel indsats, og vi havde også et par store muligheder som vi ikke formåede at udnytte. Frankrig havde dog overvældene mange chancer og det endte med et 4-0 nederlag. Da jeg skulle i gang med næste kamp mod Hviderusland, crashede mit spil desværre, så jeg måtte spille kampen mod Frankrig igen. Jeg håbede på vi ville tabe igen, for det havde vi jo gjort allerede og det ville føles som snyd, hvis det ikke gentog sig. Det gjorde det ”heldigvis”, men denne gang blev det kun med 1-0. 3 dage senere tog vi hjemme imod Hviderusland, og det blev til en stensikker 6-0 sejr. Peder var i fornemt spilhumør, og stod for 3 af vores mål, mens Frederik Gade, Jonesy og Jonas Elsbøl hver lavede 1 mål.

Knap 3 måneder senere tog vi turen til Tyrkiet, hvilket jeg regnede med ville blive den sværeste udekamp efter Frankrig-kampen. Jeg havde alle mand klar fra start, men det blev aldrig rigtig til en god kamp for os. Statistikken peger på en lige kamp, men vi kom aldrig rigtig ind i det, uanset hvad jeg prøvede. Tyrkiet havde heller ikke meget, men havde de store chancer der nu engang var, og 1 af dem udnyttede Emre Mor kort inde i anden halvleg. Dermed har vi tabt til de af vores nærmeste konkurrenter, men jeg er stadig optimistisk da begge opgør trods alt var på udebane, og vi har jo tidligere bevist vi godt kan slå Tyrkiet på hjemmebane. 3 dage efter Tyrkiet-kampen, havde vi igen et af de svagere hold i gruppen på besøg. Andorra var modstanderen, og de fik ikke et ben til jorden. 5-0 og en skudstatistik på 39-0 var resultatet efter kampen, hvor Jonesy lavede hattrick og Kristján Einarsson og Nicola Nanni (en af de originale) lavede de 2 sidste mål. For at runde juni måned, af havde jeg arrangeret en venskabskamp mod Serbien, og den vandt vi uden de store problemer med 3-1. Kristján Einarsson og Don Bundgaard lavede et mål hver, og det sidste var et selvmål. 

Efter de seneste landskampe er vi nu oppe som nummer 117 på verdensranglisten, hvilket er det højeste nogensinde for San Marino. Status efter 4 kampe er at vi er på 6 point og vi har overstået de 2 formodentlig sværeste kampe, så jeg er stadig fortrøstningsfuld angående andenpladsen. Samtidig har Tyrkiet smidt point til Kosovo, som jeg håber og tror på vi kan slå i begge opgør, så intet er tabt endnu.

Frankrig (U) 0-1Hviderusland (H) 6-0Tyrkiet (U) 0-1 - Andorra (H) 5-0 – Serbien (H) 3-1

EM KVALGRUPPE H – 4 KAMPE SPILLET



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 54
2. Sebastian Nielsen 53
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 52

Flest mål:
1. Jonesy jr. 38
2. Sebastian Nielsen 20
3. Kristján Einarsson 12

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 15
2. Kaj Østergaard 11
3. Peder Schurizek og Sebastian Nielsen 9

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 10
2. Sebastian Nielsen 7
3. Frederik Nørgaard 4

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 20

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 550 millioner
2. Don Bundgaard og Jonesy jr. 470 millioner
3. Peder Schurizek 145 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #46: 14 Apr 2020, 21:36 »


September 2023
Jeg nøjes med at dække 2 kampe i denne update, da der i slutningen af updaten, også kommer nye SS af alle mine talenter, og så vil jeg gerne undgå at updaten bliver for lang.

I september måned, mødte vi både Frankrig og Kosovo på hjemmebane. Jeg var uden min venstre kant Frederik Gade, der var ude med en virus og han missede derfor begge opgør, hvilket selvfølgelig ikke var ideelt. Jeg havde ikke de store forventninger til kampen mod Frankrig, men jeg håbede da på vi kunne hive en uafgjort hjem som minimum, men det endte med at blive langt mere end det. Vi spillede en fantastisk kamp, og særligt i starten af kampen var vi virkelig gode. Allerede efter 3 minutter, slog Kaj et genialt indlæg til en helt fri Kristján på bagerste stolpe, og han kunne tæmme bolden og hamrede den herefter sikkert i kassen. Efter 20 minutter var rollerne vendt om. Kaj tog et hjørnespark ude fra højre side, der i første omgang blev headet væk af en Frankrigs spillere. Kristján samlede nedfaldsbolden op på kanten af feltet, og tog et løb ud på venstre kanten, hvor han slår en lang bold tilbage mod Kaj, der befandt sig i en helt fri position efter sit hjørnespark. Bolden lå snorelige, og Kaj firstimede bolden i mål med en kraftfuld flugter. Det var i øvrigt Kajs første mål i landsholdstrøjen. Frankrig havde overaskende nok ikke de helt store tilbud, men det var selvfølgelig umuligt at holde et hold af deres klasse nede hele kampen, og især når de enkelte spilere viser vanvittig individuel kvalitet. Mbappé modtog en bold fra Pogba ca. midt for mål lige på kanten af feltet, og selvom vi stod nogenlunde rent forsvarsmæssigt, kunne vi ikke nå at stoppe Mbappé, der firsttimede bolden i kassen uden chance for Ulrik i målet. Jeg var lidt nervøs for om vi kunne holde Frankrig fra fadet, nu de havde fået hul på bylden en gang, og derfor var det meget belejligt, da Jonas Elsbøl dukkede op på et hjørnespark kort inden pause, og gjorde det til 3-1. Mere skete der ikke på målfronten i kampen, og vi fik dermed en virkelig uvurderlig sejr.

Vores anden kamp i september var jo mod Kosovo, og det blev til en sikker sejr som jeg havde forventet. Don lavede en enkelt pind i første halvleg, og i anden halvleg var Jonesy på banen med 2 mål. Vi står dermed med 12 point for 6 kampe, hvor vi er placeret på en andenplads, á point med Frankrig, der interessant nok også har tabt hjemme til Tyrkiet i denne kvalifikation. Med 4 kampe igen kan alt stadig nå at ske, men vi har et rigtig fornuftigt program, der lyder på Hviderusland (U), Tyrkiet (H), Andorra (U) og Kosovo (U). En nøglekamp for os, bliver naturligvis kampen mod Tyrkiet og hvis vi kan nappe en sejr her, vil jeg nærmest sige andenpladsen er sikret, og hvem ved måske kan vi endda kan gå efter førstepladsen, der ikke er helt udenfor rækkevidde.
 
Frankrig (H) 3-1 – Kosovo (H) 3-0

EM KVALGRUPPE H – 6 KAMPE SPILLET




Ulrik Vinbech Nikolajsen 2021 – MM
Ulrik Vinbech Nikolajsen 2023 – MM
Ulrik er stadig på kontrakt hos City, men har i de sidste 2 sæsoner, været udlejet hos henholdsvis FC Augsburg og Genoa, hvor han har fået masser af spilletid. Ulrik har for nylig underskrevet en ny kontrakt med City, men ligner umiddelbart en andenkeeper efter Kepa, der nu er i City.

Frederik Nørgaard 2021 – HB
Frederik Nørgaard 2023 – HB
Frederik nåede 3 sæsoner i Watford inden han blev købt for svimlende 720 millioner af Manchester City. Her har Frederik været i lidt over 1 år, og han er han fast mand.

Jonas Petersen 2021 – CB
Jonas Petersen 2023 – CB
Jonas Petersen er ikke længere i Club Brugge, men i stedet for i Atletico Madrid, der købte Jonas for 182 millioner for lidt over halvandet år siden. Jonas har fået pænt med spilletid i hans tid i klubben, og ligner muligvis en fast mand i den her sæson.

Jonas Elsbøl 2021 – CB
Jonas Elsbøl 2023 – CB
Jonas er stadig at finde i Watford, hvor han efterhånden har i lidt over 4 år, og undervejs har han jo været lejet ud hos Sunderland og FCK. Jonas har været fast mand de sidste 2 år, og nærmer sig hastigtig 100 optrædener for klubben. 

Kaj Østergaard 2021 – VB
Kaj Østergaard 2023 – VB
Kaj er stadig hos Schalke og er kommet noget efter det hvad angår spilletid. Kaj har været fast mand de sidste 2 sæsoner, og alt peger imod han også er det i denne. 

Dino Saur 2021 – CM
Dino Saur 2023 – CM
Dino er stadig på kontrakt hos Bournemouth, men det går ikke klassisk godt. I sidste sæson, fik han godt 10 kampe for Bournemouth, og i sæsonen var han udlejet hos Villarreal, hvor det heller ikke blev til fast spilletid som sådan.  I denne, har Dino endnu sin første førsteholdsoptræden til gode, og Dino er også utilfreds med mængden af spilletid, en utilfredshed jeg selvfølgelig deler.

Peder Schurizek 2021 – CM
Peder Schurizek 2023 – CM
Peder har sagt farvel til Crystal Palace, hvor han tilbragte 4 år, hvor den ene sæson godt nok var på leje hos QPR. Peder er til denne sæson, blevet købt af Everton for 132 millioner, og det ligner Peder kommer til at få godt med spilletid.

Don Bundgaard 2021 – CM
Don Bundgaard 2023 – CM
Don har taget et stort skridt op af karrierestigen, og er nu at finde i tyske Dortmund. Don nåede at tilbringe 2 år i Huddersfield, inden han blev købt for 380 millioner af tyskerne. Don fik pænt med spilletid i sin første sæson for klubben, og det ligner det igen bliver til masser af spilletid i denne. 

Kristján Einarsson 2021 – HOM
Kristján Einarsson 2023 – HOM
Kristján er stadig at finde hos Hoffenheim, hvor han efterhånden har været på kontrakt i lidt over 5 år nu. Kristján var fast indskifter de første mange år, men i den forgangene sæson, var han fast mand, og det ligner det også han bliver i denne.

Sebastian Nielsen 2021 – COM
Sebastian Nielsen 2023 – COM
Sebastian har sagt farvel til Danmark og Sønderjyske, og er taget til RB Leipzig, hvor han nu har taget hul på sin tredje sæson i klubben. Sebastian fik masser af spilletid fra første sæson af, og han gør det rigtig godt i sin tyske klub. 

Frederik Gade 2021 – VOM
Frederik Gade 2023 – VOM
Frederik gør sig stadig i det hollandske, men han er i denne sæson taget fra FC Twente og til AZ Alkmaar. Frederik blev købt for 70 millioner, og scorede i sin debut for klubben, så mon ikke det nok skal blive et godt skifte for Frederik.

Jonesy jr. 2021 – ANG
Jonesy jr. 2023 – ANG
Jonesy har også taget stort skridt op af karriestigen og lavede et kæmpeskifte til Chelsea for lidt over 1 år siden nu. Chelsea købte Jonesy for 610 millioner og blev nummer 2 på topscorerlisten i Premier League i sin første sæson, så han gør det rigtig fint må man sige. 






STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 56
2. Sebastian Nielsen 55
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 54

Flest mål:
1. Jonesy jr. 40
2. Sebastian Nielsen 20
3. Kristján Einarsson 13

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 15
2. Kaj Østergaard 12
3. Sebastian Nielsen 10

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 11
2. Sebastian Nielsen 7
3. Frederik Nørgaard 4

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 21

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 550 millioner
2. Jonesy jr. 470 millioner
3. Don Bundgaard 465 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #47: 14 Apr 2020, 21:52 »

Sådan Kaj. Smukt at se du også kan bidrage med lidt Opstemt

On topic - så begynder det efterhånden at ligne et super solidt hold. Med fare for at jinxe - EM here we come! Opstemt
Logged


hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #48: 15 Apr 2020, 14:41 »

Så vendte bøtten lidt, og det lugter lidt af EM. Ganske imponerende! Især 3-1 over Frankrig. Det sku flot! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #49: 15 Apr 2020, 15:11 »

Fantastiske resultater og som de andre har sagt især vores sejr over Frankrig, det her er helt sjovt eksperiment, begynder landet i sig selv at udvikle sig også med lidt bedre klubber eller ender det her med kun lige at blive en gylden generation også falder San Marino til jorden igen?
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #50: 15 Apr 2020, 20:23 »

Sådan Kaj. Smukt at se du også kan bidrage med lidt Opstemt

On topic - så begynder det efterhånden at ligne et super solidt hold. Med fare for at jinxe - EM here we come! Opstemt

Ja det var dejligt at se Kaj bidrage med mål, og god timing i så vigtig en kamp Opstemt

Så vendte bøtten lidt, og det lugter lidt af EM. Ganske imponerende! Især 3-1 over Frankrig. Det sku flot! Smiley

Tak tak, forhåbentlig kan vi gå hele vejen nu Smiley

Fantastiske resultater og som de andre har sagt især vores sejr over Frankrig, det her er helt sjovt eksperiment, begynder landet i sig selv at udvikle sig også med lidt bedre klubber eller ender det her med kun lige at blive en gylden generation også falder San Marino til jorden igen?

Klubberne i San Marino har ikke rigtig rykket sig, så indtil videre ser det ud til de må nøjes med den gyldne generation.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #51: 15 Apr 2020, 21:33 »


Oktober – November 2023

Så er det tid til at se om vi formåede at kvalificere os til EM eller ej.

Vi starter med de 2 opgør i oktober, hvor vi mødte Hviderusland på udebane og så den vigtige hjemmekamp mod Tyrkiet. En lille bet for mig og holdet, var at Don Bundgaard var ude i begge opgør med en skade, men ellers havde jeg en fuld trup til rådighed. Jeg var i et stort dilemma omkring Hviderusland-kampen i forhold til hvor mange spillere jeg kunne spare. Jeg formodede vi kunne slå dem selv hvis jeg sparede en del spillere, og jeg ville jo gerne have så frisk en trup som muligt til kampen mod Tyrkiet 3 dage senere. Jeg endte med at spare Jonas Elsbøl, Kaj Østergaard og Frederik Gade der alle startede på bænken. Heldigvis var vi dominerende alligevel, og det blev aldrig rigtig farligt. Efter 27 minutter førte vi med 3-0, og derfor blev Peder skiftet ud i pausen, og 10-15 minutter inde i anden halvleg fik Jonesy og Sebastian Nielsen lov at komme tidligt i bad. Kampen sluttede 4-1, og vores mål blev scoret af Jonesy (2), Peder Schurizek og Filippo Berardi.

Nu var vi klar til en tidlig gruppefinale mod Tyrkiet, og jeg havde næsten en helt frisk trup til rådighed. Det var en meget tæt og nervepirrende kamp mellem de 2 hold. Efter 38 minutter kom vi foran på et meget flot mål af Kristján Einarsson. Højrefløjen modtog bolden ude i højre side, og trak på tværs af banen ind mod Tyrkiets felt. Kristján kom tættere og tættere på, og ca. midt for mål, sendte han en følt inderside ind ved nærmeste stolpe! Men de gode nyheder stoppede ikke der, for blot 4 minutter senere kom vi yderligere foran. Kaj tog et hjørnespark ude fra venstre side, som han sendte ind mod bagerste stolpe. Her vandt Jonesy sin duel og han sendte bolden mod fjerneste stolpe, og bedst som bolden var ved at krydse mållinjen, dukkede Frederik Gade op og fik bolden det sidste stykke ind over stregen. Jeg er ret sikker på bolden var gået ind alligevel, men mon ikke Jonesy godt kan tilgive Frederik. Glæden over en 2-målsføring, varede dog kort, for Tyrkiet nåede faktisk at få reduceret inden første halvleg sluttede. Det kom efter et hjørnespark, hvor de først ramte overlæggeren og siden fik lov at sætte returen i mål. Undervejs ramte bolden vores keeper Ulrik blev noget uheldigt noteret for et selvmål. Der skete ikke mere på målfronten og dermed fik vi en uvurderlig vigtig sejr. Hvis ret skal være ret, burde kampen nok have endt uafgjort, hvis man kigger på store chancer osv. men heldigvis var vi mere kyniske denne gang.

Med 2 kampe igen, var det hele nu i vores hænder, og med modstandere som Andorra og Kosovo så det godt ud. Til de 2 sidste kampe i gruppespillet, var jeg uden Dino Saur, der var ude med skade, men til gengæld var Don Bundgaard blevet klar igen. Jeg valgte igen at spare en del spillere i første kamp, da jeg vurderede Andorra kunne slås uanset hvad nærmest, og at Kosovo måtte være en stærkere modstander. Jeg valgte igen at spare Jonas Elsbøl, Kaj Østergaard og Frederik Gade og så fik Don Bundgaard også lov at være på bænken, da han stadig var lidt træt efter sin skade. Det blev til den forventede sikre sejr for os, men lidt uventet var det min super-sub Filippo Berardi, der stjal showet med sit hattrick i vores 4-0 sejr. Kristján Einarsson scorede det sidste mål, og han fik også lov at gå tidligt i bag, og ligeledes gjorde Sebastian Nielsen og Jonesy jr.

Stillingen før sidste runde lød på Tyrkiet (22), San Marino (21) og Frankrig (21). Frankrig tog imod Tyrkiet på hjemmebane, og der var mange mulige scenarier før kampen, der var gunstige for os, men bundlinjen var jo, at en sejr uanset hvad ville kvalificere os til EM. Vi satte os tungt på kampen var fra start af, hvor vi kom foran efter 10 minutter ved Sebastian Nielsen, og samtidig bragte Frankrig foran mod Tyrkiet. Det betød at vi kom op på førstepladsen, á point med Frankrig (begge 24), og Tyrkiet var nu nede som nummer 3 med 22 point. Efter ca. en halv time, fik Jonesy en lang bold i dybden fra Peder, og den omsatte han sikkert til 2-0! Nu så det for alvor godt ud for os. Minuttet efter kom vi på 3-0 ved Sebastian Nielsen. Kosovo fik ikke et ben til jorden i den her periode, og minutter efter gjorde Jonesy det til 4-0, det tredje mål på 4 minutter. Vi scorede yderligere 2 mål i løbet af kampen (begge af Jonesy), og så gjorde det ingen forskel at Kosovo fik reduceret en enkelt gang sent i kampen.

Vi slutter utrolig nok på førstepladsen i gruppen, og Tyrkiet, der har ført stort set hele kvalifikationen, må se sig slået af både os og Frankrig og tage til takke med tredjepladsen. Det slår mig mens jeg skriver, at vi jo kun ender over Frankrig pga. indbyrdes opgør, da de slog os 1-0 og vi slog dem 3-1, men rigtigt tabte vi jo med 4-0, men fordi mit spil crashede måtte jeg spille kampen om. Det gør heldigvis ikke en kæmpe forskel for vi ville stadig have endt på andenpladsen, og komme med til EM, så den del af det er uændret. Det er selvfølgelig kæmpe stort at vi nu har kvalificeret os til en slutrunde, og jeg glæder mig til at se hvordan vi gør det. Der har været rigtig mange positive spillerpræstationer undervejs i den her kvalifikation, men hvis jeg kun måtte vælge én, er det nok svært at komme uden Jonesy, der med sine 4 mål i sidste kamp, faktisk endte som topscorer i hele EM-kvalifikationen med 12 scoringer. De 4 mål i samme kamp, var i øvrigt også rekord for flest mål i en kamp for San Marinos landshold. Og slutteligt, så kom San Marinos landshold endelig ind i top 100 på verdensranglisten, og vi er nu oppe som nummer 92. 

Hviderusland (U) 4-1 – Tyrkiet (H) 2-1 – Andorra (U) 4-0 – Kosovo (U) 6-0

EM KVALGRUPPE H – 10 KAMPE SPILLET


STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 60
2. Sebastian Nielsen 59
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 58

Flest mål:
1. Jonesy jr. 46
2. Sebastian Nielsen 22
3. Kristján Einarsson 15

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 17
2. Kaj Østergaard 12
3. Sebastian Nielsen 11

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 13
2. Sebastian Nielsen 7
3. Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson 4

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 22

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 560 millioner
2. Jonesy jr. og Don Bundgaard 490 millioner
3. Peder Schurizek 215 millioner

Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #52: 16 Apr 2020, 13:53 »

33 kasser i 10 kampe. Det er uagtet nogle ikke så gode modstandere ret imponerende! Jeg ville være tilfreds med 3 i snit any day! Smiley
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #53: 16 Apr 2020, 13:56 »

Sådan Opstemt stærkt gået, lidt heldigt at vi skal få 1. pladsen pga et crash men som du selv siger så var vi gået videre alligevel, tænker at rekorden for flest landskampe har Kristjan vel også taget, der er vel ikke nogle af de almindelige spillere der har fået så mange landskampe, her tænker jeg All-time
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #54: 16 Apr 2020, 21:19 »

33 kasser i 10 kampe. Det er uagtet nogle ikke så gode modstandere ret imponerende! Jeg ville være tilfreds med 3 i snit any day! Smiley

Nej når man gør det sådan op, kan jeg dårligt tillade mig at være utilfreds   Opstemt

Sådan Opstemt stærkt gået, lidt heldigt at vi skal få 1. pladsen pga et crash men som du selv siger så var vi gået videre alligevel, tænker at rekorden for flest landskampe har Kristjan vel også taget, der er vel ikke nogle af de almindelige spillere der har fået så mange landskampe, her tænker jeg All-time

Ikke helt endnu. Der er fyr ved navn Andy Selva er oppe på 73 landskampe, så der går lige et års tid for Kristján eller andre overhaler ham Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #55: 16 Apr 2020, 22:00 »


Marts 2024
Jeg har spillet 2 mere eller mindre spændende venskabskampe i marts måned mod henholdsvis Belgien og Armenien. Armenien blev kørt over med 4-0 og Belgien-kampen var præget af reserver og mange udskiftninger for begge hold. Kampen endte 2-2, og som kampen forløb, tror jeg godt vi kunne have vundet, hvis vi havde haft stærkeste hold hele kampen.

Det mere spændende i denne update, er at der har været lodtrækning til EM, hvor vi var i 2. seedningslag. Nedenfor følger en kort opsummering af de hold vi kunne trække.

Hold i 4. seedningslag: Georgien, Kosovo, Tyrkiet, Holland, Spanien og Wales.
Bedste lodtrækning: Georgien eller Kosovo
Værste lodtrækning: Spanien eller Holland

Hold i 3. seedningslag: Albanien, Frankrig, Polen, Rusland, Ukraine og Tjekkiet.
Bedste lodtrækning: Albanien eller Ukraine
Værste lodtrækning: Frankrig

Hold i 1. seedningslag: Belgien, Italien, Sverige, England, Portugal og Tyskland
Bedste lodtrækning: Sverige
Værste lodtrækning: Resten

Op af hatten fra første seedningslag kom Belgien, en okay modstander trods alt vil jeg vurdere selvom jeg ikke mener der er den store styrkeforskel på holdene i lag 1 udover Sverige. Fra 3. seedningslag fik vi Tjekkiet, og det er jeg rigtig godt tilfreds med, men det vigtigste var trods alt at det ikke blev Frankrig. Fra 4. seedningslag, blev det Wales, der kom op af hatten, og igen er jeg rigtig fint tilfreds. Vi undgik skrækmodstanderne Spanien og Holland, og alt i alt har vi fået en rigtig fin gruppe syntes jeg, hvor vi har fine chancer for at gå videre.
Belgien har vi jo lige mødt i en venskabskamp og selvom den var præget af mange udskiftninger og reservespillere fra begge hold, spillede vi mere end lige op mod dem, så det bliver spændende at se hvad der sker når vi begge er ved fuld styrke. Wales har tidligere voldt os problemer i VM-kvalifikationen for 3 år siden, men mine spillere har udviklet sig meget siden, så vil vurdere vi har fine chancer. Tjekkiet har vi aldrig mødt, men jeg syntes det er et hold vi burde kunne slå.

Der er også trukket lod til Nations League, hvor vi nu er i lag C. Vi er kommet i gruppe med Rusland, Finland og Rumænien. Jeg syntes vi har fine chancer for at blande os i toppen og jeg vil tro vi skal kæmpe med Rusland om førstepladsen. Gruppespillet begynder i starten af september.

Inden EM starter 14/6 mod Wales har vi 3 kampe mod stærke modstandere på programmet i form af Danmark, Bosnien og Polen, så vi rigtigt kan komme i EM-form.

Belgien (U) 2-2Armenien (U) 4-0



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 62
2. Sebastian Nielsen 61
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 60

Flest mål:
1. Jonesy jr. 48
2. Sebastian Nielsen 22
3. Kristján Einarsson 15

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 17
2. Kaj Østergaard 12
3. Sebastian Nielsen 11

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 14
2. Sebastian Nielsen 7
3. Frederik Nørgaard og Kristján Einarsson 4

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 23

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 580 millioner
2. Jonesy jr. 530 millioner
3. Don Bundgaard 500 millioner

« Seneste Redigering: 17 Apr 2020, 20:41 af Crazy-Poul » Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #56: 16 Apr 2020, 22:48 »

Meget overrasket over Spanien og Holland i 4. seedingslag også selvfølgelig at San Marino er i 2. lag :O men helt fornuftig gruppe der burde være mulighed for at gå videre derfra
Logged

Tidligere: Baloo38

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #57: 16 Apr 2020, 23:15 »

Meget overrasket over Spanien og Holland i 4. seedingslag også selvfølgelig at San Marino er i 2. lag :O men helt fornuftig gruppe der burde være mulighed for at gå videre derfra

Jeg undrede mig også over det, ligesom Frankrig der var i lag 3 og Sverige i lag 1. Holland vandt deres kvalifikationsgrupp e, mens Spanien endte som 3'er, men siden kom med gennem playoff, så der er ikke helt et klart mønster syntes jeg  crazy
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #58: 17 Apr 2020, 21:23 »


Optakt til EM 2024 i Tyskland
Jeg vil i denne update gå lidt i dybden med de forskellige hold i vores EM-gruppe og til sidst kommer jeg også lige omkring vores egen optakt til turneringen.



Belgiens vej til EM: Belgien var i gruppe med Tjekkiet, Bosnien, Litauen og Nordirland. Den gruppe vandt de rimelig overlegent med 21 ud af 24 mulige point og en målscorer på 34-10. Eneste kamp de tabte i deres kvalifikation, var interessant nok til Tjekkiet, hvor de tabte hele 5-1 på Tjekkiets hjemmebane. Tilbage i juni måned, deltog Belgien også i Nations League finalen, hvor de tabte 4-2 til Italien, men at de overhovedet kom dertil, beviser jo også at de er et rigtig godt hold.

Største profil(er): Thibaut Courtois, Romelu Lukaku og Laurens Martens (regen-angriber med 3 mål i 4 kampe for Belgien)
Topscorer: Romelu Lukaku 8 mål
Assistmager: Tielemans, T. Hazard, Januzaj, Lukaku og Origi 3 assists
Forventede formation: 4-2-3-1
Plads på verdensranglisten: 7



Tjekkiets vej til EM: Tjekkiet var jo bekendt i samme gruppe som Belgien i EM-kvalifikationen, hvor de sluttede som 2’er med 18 ud af 24 mulige point og med en målscorer på 24-10. Mest bemærkelsesværdige resultat for Tjekkiet, var 5-1 hjemmesejren over Belgien.

Største profil(er): Patrick Schick og Jiri Pavlenka.
Topscorer: Patrick Schick 8 mål
Assistmager: Josef Husbauer 3 assists
Forventede formation: 4-2-3-1
Plads på verdensranglisten: 36



Wales vej til EM: Wales var i gruppe med Østrig, Serbien, Montenegro, Moldova og Aserbajdsjan. Wales fik 21 ud af 30 mulig point og sluttede som 2’er. De havde en målscorer på 18-8.

Største profil(er): Harry Wilson og Aaron Ramsey
Topscorer: Harry Wilson 4 mål
Assistmager: Harry Wilson 3 assists
Forventede formation: 4-4-2
Plads på verdensranglisten: 44




Som nævnt i sidste update, havde jeg arrangeret 3 venskabskampe mod Danmark, Bosnien og Polen. Min venstre back Kaj Østergaard var på vej tilbage fra en skade, og først i den sidste kamp kom han ind og fik et kvarter. Der er fortsat et godt stykke til kampform, men forhåbentlig kan han nå at spille sig i form undervejs. I det henseende er det heldigt vi møder Wales og Tjekkiet først inden Belgien venter i sidste kamp. Venskabskampene blev brugt på at teste lidt taktik, og så ellers få alle op i ordentlig kampform. Jeg ligger ikke det store i resultaterne for jeg stillede med mange reserver undervejs, og jeg var meget påpasselig i forhold til både at få spillerne i form og samtidig at de ikke blev for trætte. Især første kamp mod Danmark, var præget af reserver og her tabte vi 3-1, mens de 2 sidste kampe blev vundet med 3-0 over Bosnien og 4-1 over Polen. Eneste bet for mig i de her kampe, var en skade til min super-sub Filippo Berardi, der jo selvfølgelig ikke er starter, men han har tit været en vigtig mand at kunne skifte ind og/eller aflaste, hvis der er skader i offensiven.  Berardi vil sandsynligvis være ude i hele turneringen.

Danmark (H) 1-3Bosnien (H) 3-0 – Polen (H) 4-1



STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 65
2. Sebastian Nielsen 64
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 63

Flest mål:
1. Jonesy jr. 50
2. Sebastian Nielsen 23
3. Kristján Einarsson 17

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 18
2. Kaj Østergaard 13
3. Sebastian Nielsen og Peder Schurizek 11

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 15
2. Sebastian Nielsen 7
3. Kristján Einarsson 5

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 24

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 580 millioner
2. Jonesy jr. 530 millioner
3. Don Bundgaard 500 millioner



Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: San Marino og de 12 supertalenter
« Svar #59: 18 Apr 2020, 16:23 »


Wales – San Marino
Wales – San Marino havde æren af at være åbningskampen til EM 2024. Kampen blev spillet på det Olympiske Stadion i Berlin, hvor alle 74.649 billetter var meldt udsolgt. Medierne havde os til en favorit til odds 2,0 og 3,2 for både uafgjort og Wales sejr.
Til kampen startede Frederik Gade ude da han var træt og i stedet spillede en random spiller ved navn Michael Benedetti (her manglede jeg virkelig Filippo Berardi). På den centrale midtbane, startede Peder Schurizek foran Don Bundgaard, der ikke var helt oppe i 100% form, og så var min tanke, at Don var en potentiel større impact-indskiftning senere i kampen.

Vi havde utrolig svært ved at skabe noget som helst i starten af kampen, og der var generelt meget få skud. Wales kom tæt på efter 38 minutter, hvor de brød igennem i højre side og med 2 afleveringer ind i banen, endte bolden hos Sam Vokes, der med kort aftræk sendte et kraftfuldt spark afsted mod det lange målhjørne, men heldigvis var Ulrik vågen og han fik viftet bolden til hjørnespark.

Den stod 0-0 ved pausen, og jeg måtte gøre noget. Ind kom Don Bundgaard for en småskadet Sebastian Nielsen, og Frederik Gade kom ind på venstre kanten, der tydeligvis manglede noget niveau. 2 minutter efter Frederik kom på banen, fik han et desværre et mindre slag, tal om en uheldig indskiftning. Få minutter efter, kom vi endelig med et farligt forsøg. Don Bundgaard tog et indad skruet frispark som Jonesy kom højest på, mens hans hovedstødsforsøg gik snært over mål. Jeg ændrede siden til en mere direkte tilgang fremfor vores boldbesiddende stil virkede tilsyneladende slet ikke mod et solidt Wales mandskab. 64 minutter inde, og Jonesy var igen manden med et farligt forsøg. Frederik Nørgaard fik bolden næsten på baglinjen og slog et indlæg ind til Jonesy, der igen igen headede snært forbi målet. Tredje gang var lykkens gang for Jonesy. 2 minutter efter seneste chance, var Jonesy vaks og udnyttede en sløv tilbagelægning fra Ben Davies. 1-0 til os! Ben Davies fortsatte med at dele gaver ud til os for med 10 minutter igen, fik han sit andet gule kort og således var vi i overtal de resterende minutter. Med få minutter igen, måtte jeg desværre skifte Don ud selvom han kom ind ved halvleg, men han havde fået et slag og var helt nede i fitness. Der var lagt 5 minutter til af kampen og i det 91. minut, kunne Jonesy have lukket kampen endegyldigt, da Frederik Nørgaard fandt ham med en lang bold i dybden. Jonesy var fri af forsvaret og alene med målmanden, men hans forsøg på et chip mislykkedes. 94 minutter inde i kampen, og så fik vi den endelig lukket den. Frederik Nørgaard tog et hjørnespark og slog bolden direkte ind i panden på Frederik Gade, der på trods af en halvskade, ikke havde de store problemer med at pande bolden i mål.  Det sluttede 2-0 og vi fik perfekt start på gruppespillet.



 

STATISTIK TOP 3
Flest landskampe:
1. Kristján Einarsson 66
2. Sebastian Nielsen 65
3. Ulrik Vinbech Nikolajsen 64

Flest mål:
1. Jonesy jr. 51
2. Sebastian Nielsen 23
3. Kristján Einarsson 17

Flest assist:
1. Frederik Nørgaard 19
2. Kaj Østergaard 13
3. Sebastian Nielsen og Peder Schurizek 11

Flest kampens spiller:
1. Jonesy jr. 15
2. Sebastian Nielsen 7
3. Kristján Einarsson og Frederik Nørgaard 5

Flest rent bur: Ulrik Vinbech Nikolajsen 25

Størst værdi:
1. Frederik Nørgaard 580 millioner
2. Jonesy jr. 530 millioner
3. Don Bundgaard 500 millioner


Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010