home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 243 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  Superligadrømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Superligadrømme  (Læst 18767 gange)
Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #30: 09 Apr 2020, 13:34 »

Fed update og sammenligning med Elkjær! Opstemt
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #31: 09 Apr 2020, 14:27 »

Fed update og sammenligning med Elkjær! Opstemt
Tusind tak for den gode respons.  Smiley Jeg er glad for at høre du stadig følger bloggen Thumbs Up
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #32: 10 Apr 2020, 17:57 »



#10 interne problemer

Westermann stod klar 1 time før træning, han gjorde øvelserne klar, efter kampen mod Vejle, spillerne havde ikke fået en vilde dag, der var meget der skulle arbejdes med. Kampen mod Vejle havde været skuffende, og det vidste spillerne også godt, alle var klar til træning undtagen Holvad. Holvad havde været fast starter i angrebet de sidste par sæsoner, men efter Westermann var trådt til, havde han anbragt en del tid på bænken. 

Holvad gik og surmulede og var ikke helt træningsparat, det smittede af på de andre spillere, Westermann kunne godt mærke at der var noget galt og snakkede kort med Holvad om det. Holvad ville rigtig gerne spille mere, ellers ville han gerne skifte klub, og det fik han sagt. Westermann sagde at han ville give ham chancen, og han skulle gribe chancen når han får den, så Westermann var helt enige med Holvad om situationen. Holvad tænkte at han skulle gribe chancen når han fik den, han vidste godt han ikke havde præsterede godt i sæsonen indtil videre. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #33: 10 Apr 2020, 19:23 »

Jeg er vild med den måde, du også formår at lave en "historie" ud af de FM-problemer man møder - eksempelvis når en spiller er utilfreds med spilletiden. Ser frem til at se, hvordan det kommer til at gå i sæsonen Smiley
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #34: 11 Apr 2020, 10:11 »

Må jeg se din stærkeste start 11ér?
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #35: 11 Apr 2020, 11:20 »

Må jeg se din stærkeste start 11ér?
dvs. Har spillet sæsonen, så har ikke nogen billeder af selve truppen.   Sur
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #36: 11 Apr 2020, 11:59 »

https://i.imgur.com/h0k76hG.jpg

Jeg har lige lavet en ny karriere med Fc Fredericia og har hentet Damkjær og Nors. Normalt kan jeg ikke finde sådanne nogle billeder. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #37: 11 Apr 2020, 12:07 »

https://i.imgur.com/h0k76hG.jpg

Jeg har lige lavet en ny karriere med Fc Fredericia og har hentet Damkjær og Nors. Normalt kan jeg ikke finde sådanne nogle billeder. 
Fair nok, ville bare se hvordan du startede kampene  Thumbs Up
Det er lidt sjovt, jeg har selv spillet med Buus & Nissen og i mod Raahauge & Kirkegaard  Grin
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #38: 11 Apr 2020, 12:58 »

 funny
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #39: 11 Apr 2020, 22:11 »



#11 Chancen! 

Dagen stod på en kamp mod Vendsyssel, som lå nummer 1 i ligaen, det var en kamp der skulle vindes, hvis Superligadrømmen skulle gå i opfyldelse. De havde ikke været særlig godt kørende fortiden, det var en vigtig kamp og Westermann valgte at give Holvad chancen i startopstillingen. Kampen skulle til at begynde, og drengene fra Fc Fredericia var klar, De ville ind og vinde kampen! 

Kampen blev fløjtet i gang og Vendsyssel havde bolden det første lange stykke tid, men det havde Fredericia det helt fint med. I første halvleg skete der ikke det store i kampen, Westermann var fint tilfreds med hvordan tingene gik, de havde haft 3 fine chancer og havde holdt Vendsyssel væk fra skud på mål. Så lød fløjtet til anden halvleg. Vendsyssel havde ændret spillestil, og spillede nu meget på kanterne. Det gjorde så Vendsyssel skabte flere chancer selvom de ikke havde nogen specielt høj angriber, som kunne komme i feltet. Der gik kun 5 min af anden halvleg før Vendsyssel bragte sig foran i kampen med 1-0. Det havde overrasket Fc Fredericia og ikke mindst Westermann, at Vendsyssel valgte at spille på indlæg. Fc Fredericia valgte at skifte Nors ind i forsvaret, og derefter var der styr på indlæggende som kom fra Vendsyssels kanter. Det største problem var at score mål, Holvad blev ved med at løbe og løbe, men han fik ikke bolden, det gjorde så han blev frustreret og faldt langt ned i banen, og de skabte ikke nogen store chancer i anden halvleg. Kampen endte 1-0 til Vendsyssel, det var skuffende ikke at gå med hjem med point. Især Holvad var skuffede, da han ikke synes han havde givet et godt indtryk.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #40: 12 Apr 2020, 19:29 »



#12 Elendige resultater



Westermann sad der hjemme efter endnu en skuffende præstation, de havde lige spillet 0-0 mod Fremad Amager, og Westermann var ikke tilfreds, det var så skuffende, de havde spillet en dårlig kamp, og det havde spillerne forede at vide. De sidste 7 kampe var det kun endt med 1 sejr, 4 uafgjort og 2 nederlag. Det var skuffende da de gik efter at vinde mesterskabet. Hvis de ikke strammede op, blev det svært at rykke op, nu var de 8 point fra Vendsyssel på første pladsen, der var langt fra oprykning. Han tænkte og tænkte, men vidste ikke hvad han skulle gøre.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #41: 13 Apr 2020, 20:10 »



#13 Ny taktik

Westermann tænkte i lang tid, på hvad han kunne gøre, for at vende det hele. Så kom han med en ide, han ville lave en ny taktik. Normalt var han ikke meget for at skifte taktik, især ikke midt inde i sæsonen, men han gjorde det alligevel, der skulle nye tanker og kreativitet til holdet og det skulle ske nu! De havde haft en skuffende måned, det var kun blevet til 1 sejr, ud af 4 kampe. Nu var de 12 point fra Vendsyssel, og det var Westermann langt fra tilfreds med. 

Han sad og tænkte over taktikker, han kom frem til at de skulle spille 4-4-2, den mest standard formation i fodbold, en formation som alle fodboldspillere kan forstå. Han håbede på at de kunne vende, sæsonens dårlig start. Så var det første kamp med den nye taktik, de skulle møde Viborg, kampen endte 3-0 til dem, det var en perfekt start med den nye taktik. De næste 6 kampe var også helt godkendt, det var blevet til 5 sejr og en uafgjort. Westermann var rigtig glad for at det nye system virkede godt, nu gjaldt det bare om at fortsætte, i samme stil. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #42: 14 Apr 2020, 11:56 »



#14 Ferie!

Så var det tid til ferie, endelig ferie! Det havde været en hård start på sæsonen, så Westermann synes at det var godt med ferie. Det var skønt med en pause for både spillere og trænere. Især Steven Enna var glad for ferie, han havde haft en god start på sæsonen. Han skulle hjem til USA, men det var ikke lang tid, for træningsturnering startede snart. Nu var transfervinduet åbnet, Westermann tænkte at han var fint tilfreds med truppen, så han ville ikke lave for mange transfers. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #43: 15 Apr 2020, 20:22 »



#15 transfervinduet

Der skete ikke det store i transfervinduet for Fc Fredericia´s side. Den eneste spiller de hentet, var en forsvarsspiller ved navn Tobias Munkholm, han blev dog hentet ind til b-truppen, i første omgang. Han var en spiller der hurtig ville kunne komme på første holdet. Der blev heller ikke solgt noget ud, så alt i alt, var det et fint og meget stille transfervindue for Westermann og truppen. Han var fint tilfreds med den trup han havde til rådighed. Alle spiller var glade for tiltroen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #44: 16 Apr 2020, 11:09 »

Det kunne måske være en idé og få et billede af stilling med, det giver et nemmere overblik over hvordan det går Opstemt
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010