home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  Superligadrømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Superligadrømme  (Læst 18904 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #45: 16 Apr 2020, 21:01 »



#16 Træningsturneringen

Så var alle spillere og trænere tilbage fra ferien og klar til at begynde igen. Der var kun 2 dage til træningsturneringen startede. Målet med at deltage i Træningsturneringen var at spillerne skulle være klar til sæsonen som snart skulle starte op igen. De ville bruge deres nye taktik i træningsturnering. Træningsturneringen gik godt, og den nye taktik virkede godt. De vandt alle deres kampe, og de havde en målscore på plus +7, de havde kun lukket et mål ind. Det var lige præcis det Westermann skulle se. Det gjorde også at der kom mere ro på før ligaen skulle starte op igen, det var også fedt for der var god stemmeningen og det var Westermann meget glad for, nu var målet bare at fortsætte i samme stil. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #46: 16 Apr 2020, 22:57 »

Det kunne måske være en idé og få et billede af stilling med, det giver et nemmere overblik over hvordan det går Opstemt

Ja det er helt sikkert en læringskurve vi arbejder med i årets konkurrence. Små ideer til hvordan man bygger en blog op og hvordan man giver læserne info omkring selve spillet. God læring  Thumbs Up
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #47: 17 Apr 2020, 07:53 »

Det kunne måske være en idé og få et billede af stilling med, det giver et nemmere overblik over hvordan det går Opstemt
Det ville jeg kigge på til fremtidens afsnit af bloggen  Wink
 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #48: 18 Apr 2020, 00:16 »



#17 Fortsætte i samme stil



Det havde været en rigtig god træningsturneringen for Fc Fredericia og humøret var højt. De havde dog Nicolaj Kirk som var blevet ramt af en skade, Westermann var bekymrede for Kirk, han havde haft en god start og nu var han blevet ramt af en skade. I næste kamp skulle de møde Skive, det blev en nem for Fc Fredericia, de vandt kampen 3-0, de havde spillet en rigtig god kamp, nu skulle de bare fortsætte i samme stil, og det gjorde de, i deres næste 3 kampe vandt de 2 og spillede 1 uafgjort. Alt gik som planlagt. Nu var Nikolaj Kirk også tilbage fra sin skade, han var nu var 100% fit for fejt, lige resten af holdet. 

Westermann var glad for den gode stime, han var sikker på at en af grundene til at realsultarterne var blevet vendt så meget på hovedet, var helt sikkert at systemet var blevet ændret. Alle spillerne var glade for at formationen var blevet ændret, der var rigtig god stemning i omklædningsrummet, til både træning og til kamp. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #49: 19 Apr 2020, 09:50 »



#18 Vigtigste kamp.

Så blev det tid til kampen mellem Vendsyssel og Fc Fredericia, det var klart en af de vigtigste kampe i sæsonen for begge hold, Vendsyssel var klart ligaens bedste hold i denne sæson, de havde 50 point og havde vundet 15 kampe og spillet 5 uafgjort og havde kun tabt 3 kampe, det lignede at de ville være det hold der ville rykke op, så det gjorde det til en endnu vigtigere kamp. Kampen begyndte og det var en spændene kamp, der var chancer i begge ender hele tiden, det gik dog mest Vendsyssel vej de kom foran 1-0 også 2-0 og 4 min efter 3-0 det blev nem kamp for Vendsyssel. Det var en virkelig skuffende kamp for Fc Fredericia, men Vendsyssel var bare bedre. Nu skulle de vinde resten af deres kampe i ligaen for at rykke op. Westermann gik hjem han var skuffet. Han håbede bare på at de hurtig ville glemme denne kamp, og komme videre. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #50: 19 Apr 2020, 20:27 »



#19 det var det..

Efter kampen mod Vendsyssel var Fc Fredericia langt fra at rykke op fra Nordic Bet ligaen til superligaen, der rykkede nemlig kun 1 op i sæsonen 19/20. De kunne stadig nå det, men chancen var ikke stor. De skulle vinde resten af deres kampe hvis de vil gøre sig forhåbninger om at rykke op. De næste 3 kampe gik dog ikke som planlagt, så nu var det det. De tabte alle 3 kampe, de havde spillet forfærdeligt og nu kunne de ikke rykke op, det var selvfølgelig ikke godt nok, men Westermann ville gerne se fremad og gøre sig klar til næste sæson. De sidste 6 kampe blev det til 11 point. De sluttede nummer 3 i ligaen, efter vejle og Vendsyssel.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #51: 19 Apr 2020, 21:38 »

Hårde odds - jeg krydser fingre for I sætter en slutspurt ind af den anden verden! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #52: 20 Apr 2020, 19:04 »



#20 Ny god start

Så var det tid til en ny sæson, og dermed også en ny start, dog med samme mål som første sæson. Westermann håbede virkelig på at de ville kunne gennemføre målet i år. De startede sæsonen ligesom sidste år, den stod nemlig på træningsturneringen . Sidste år var det gået rigtig godt, så der blev forventet det præcis samme som sidste år. Målet var selvfølgelig at gøre det godt i træningsturnering, men nu skulle der skabes resultater i ligaen, sidste sæson havde været en stor skuffelse. Man skulle forberede sig så meget og så godt som muligt for at kunne opnå oprykning fra Nordic Bet ligaen til Superligaen. Første træningskamp endte 5-0 til Midtjylland, men det var fint, Midtjylland var bare bedre. Midtjylland var samarbejdes klub med Fc Fredericia så kampen var mest for at se hvilke spillere der kunne være interessante at få på et lån. De sidste 5 kampe vandt de stort, ligesom sidste år, nu var de godt i gang med sæsonen. Nu skulle de kunne fortsætte efter den acceptable start. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #53: 21 Apr 2020, 19:44 »



#21 Ungdomsholdet

Med profiler som Nikolaj Kirk, Uzochokwu og buus ude af klubben, måtte man hente nogle spiller ind. Økonomien var lige så dårlig som sidste år, så man måtte hente spiller på en anden måde, Westermann valgte derfor at hente spiller til første holdet på en anden måde. Han valgte at hente spillerne fra ungdomsholdet. De spiller han valgte at få op på første holdet var, Christophersen, Anders bank, rask Overgaards, Rasmus Møller og Adedeji alle var gode talenter. Adedji var især en af de spiller som så spændene ud, han var en god angriber og et rigtig godt talent. Westermann var meget glad for at han havde fået de unge spiller op på første holdet. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #54: 22 Apr 2020, 16:27 »



#22 Godt transfervindue!

Så åbnede Transfervinduet i Nordic Bet Ligaen. Harboe, Kirk, Gade, Sørensen, Kairinen, Aaen, Magnus Dalsgaard, Baidoo, Jakob Jensen, Skøtt, Højer, Anker, var de spiller der blev hentet, alle sammen på leje fra Midtjylland, og alle spiller der kunne komme ind i startopstillingen. Det havde 100% været det bedste transfervinduet for Fc Fredericia, i rigtig mange år. Westermann var så glad for at de havde et så godt samarbejde sammen med Midtjylland, han var især glad for at have Nikolaj Kirk tilbage, han havde været en af de største profiler sidste år i NordicBet ligaen. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #55: 24 Apr 2020, 08:43 »



#23 Så er vi i gang med anden sæson 

Så var sæsonen skudt godt i gang, Fc Fredericia havde spillet deres første par kampe i ligaen. De tabte deres første kamp, men efter det var det, blevet 4 sejr i streg. Det var en god start, de lå nummer 2 i ligaen, kun 1 point efter rivalerne fra vejle. Westermann glædet sig til de skulle møde Vejle, det ville blive en af de helt afgørende kampe. Det var den her sæson de skulle rykke op. Truppen havde præcis samme tanke. Alle ville rykke op. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #56: 24 Apr 2020, 17:46 »

Sådan! Bliver en spændende sæson og følge med i Opstemt
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #57: 24 Apr 2020, 22:25 »



#24 grundspillet 

Så var grundspillet slut, det havde været hel tilfredsstillende, de lå nummer 3 i ligaen kun 2 point bagefter Vejle som lå nummer et og lå lige med nummer 2 som var AC Horsens. Det var helt fint lige nu, de havde tabt til både Vejle og AC Horsens. Det var selvfølgelig ikke godt nok, men mod de fleste klubber i bunden af ligaen havde det gået ret godt.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #58: 25 Apr 2020, 21:31 »

Jeg kom lige forbi siden ved et tilfælde. Det gav mig ganske enkelt gåsehud, da jeg så, at Wester Jr. nu er i gang med at følge i sin fars fodspor. Smukkere bliver det simpelthen ikke.

Håber du vinder hele skidtet! Smiley
Logged

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #59: 25 Apr 2020, 23:38 »

Jeg kom lige forbi siden ved et tilfælde. Det gav mig ganske enkelt gåsehud, da jeg så, at Wester Jr. nu er i gang med at følge i sin fars fodspor. Smukkere bliver det simpelthen ikke.

Håber du vinder hele skidtet! Smiley

Tusind tak  Grin
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010