home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 540 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2020
| | | | |-+  Superligadrømme
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: Superligadrømme  (Læst 18848 gange)
Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #60: 26 Apr 2020, 20:06 »



#25 Et skidt bagud de bedste

I hele sæsonen havde de haft problemer med de bedste hold fra ligaen. De havde både tabt til Vejle en gang og spillede en uafgjort. De havde også tabt på hjemmebane mod AC Horsens. Hvis det også gik sådan i oprykningsspillet, ville det ikke være godt. Det var Westermann ikke tilfreds med og ville rigtig gerne rette op på det. Han tænkte sig om, men vidste ikke hvad han skulle gøre, han håbede bare på at de kunne rette op på det, og det skulle gå hurtigt. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #61: 27 Apr 2020, 19:57 »



#26 Så tæt på, men alligevel ikke

I de første 3 kampe af oprykningsspillet havde Vejle vundet dem alle, en af de tre kampe var imod Fc Fredericia, så Westermann blev bekymrede. De var blevet udspillet og havde tabt 3-1. Vejle havde startet rigtig godt. Heldigvis var der 2 der rykkede op til Superligaen i sæsonen. 

Fc Fredericia havde vundet 2 ud af deres 3 første kampe, det var fint, men nu var de 5 point bag Vejle, så der var en rimeligt stor vej endnu. Deres næste kampe mod Vejle og AC Horsens skulle vindes, hvis de ikke vandt de 2 kampe, ville det blive helt vildt svært at rykke op. Det var selvfølgelig de 2 vigtigste kampe, men ud over det skulle de også vinde deres andre kampe. I de næste 2 kampe tabt de til Skive og Randers. Nu var der rigtig langt op til Vejle, selvom Vejle de havde tabt en af deres kampe. Nu var det rigtig vigtigt at vinde resten af kampene. De skulle virkelig vende deres niveau.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #62: 27 Apr 2020, 20:01 »



#27 oprykningspillet

Så var oprykningsspillet spillet færdig. Det havde slet ikke været fint, de sluttede nummer 4 i ligaen og Vejle var rykket op. Det var rigtig skuffende at de ikke rykkede op, og rivalerne fra Vejle var rykket op. Westermann var rigtig sur, han vil så gerne rykke op, men det lykkes ikke. Det hele var gået galt, da de var kommet til slutspillet. De havde spillet godt næsten hele grundspillet igennem, men da de kom til oprykningsspillet, var det mod de bedste hold i ligaen, og Fc Fredericia havde ikke været gode mod de bedste hold. Det var som om de ikke havde flere kræfter tilbage. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #63: 29 Apr 2020, 12:07 »



#28 Tilfredse?

Efter sæsonen sad Westermann og tænkte, han var skuffet og synes ikke det var en god nok sæson. Han var slet ikke tilfreds. Nu var spørgsmålet bare hvad bestyrelsen synes om sæsonen. Det kom som en overraskelse, men bestyrelsen var helt tilfreds, med sæsonen. Det var godt at høre de var tilfredse, selvom han ikke selv var tilfreds, det ændrede dog ikke hans mening. 
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #64: 30 Apr 2020, 18:23 »

https://i.imgur.com/hkGzM3G.jpg

#29 Videre på nye eventyr

Det havde været en lang hård sæson for holdet, klubben og ikke mindst for Westermann. Han sad der hjemme og kunne ikke bestemme sig for om han skulle fortsætte projektet i Fc Fredericia eller han skulle tage videre på nye eventyr. Han besluttede sig endelig, for hvad han skulle gøre. Han valgte at han ville videre. Han kom til bestyrelse og sagde op. Nu var spørgsmålet hvor han skulle hen. Han ville gerne prøve noget nyt, men stadig i Danmark, han drømmende om mange forskellige Superliga klubber. Brøndby var selvfølgelig det store mål, da han selv var stor fan af Brøndby, men han kunne godt se at det var urealistisk, det store mål var nu bare at blive træner i Superligaen.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #65: 30 Apr 2020, 18:24 »



#30 Fra nummer 4 i NodicBet Ligaen til…

Efter Westermann valgte at sige op, havde der været flere meget små klubber der havde henvendt sig til ham. Der var mange klubber fra Polen, Sverige og Norge, som havde spurgt ind til Westermann, men han havde ikke taget imod nogen af dem. Han ventede på at en klub i superligaen. Der var også kommet bud fra Nordic Bet Ligaen, og ligaene under, men Westermann ville stadig rigtig gerne prøve at være træner i Superligaen. 

Westermann sad en to uge efter han havde sagt op, han håbede stadig på der kom nogen Superliga klubber og henvendende sig, senere skete det! Der var kommet et bud, det var fra AGF. Westermann var 100% klar på at være træner i AGF, han var helt vildt glad. AGF havde sluttet nummer 6 i Superligaen sidste år. Det var klart et stort skridt op. Westermann håbede nu bare på at det ville gå godt.
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #66: 01 Maj 2020, 10:40 »

For fanden knægt, gf  ticked off
Jamen så har jeg fejlet som far. Undskyld!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #67: 01 Maj 2020, 10:59 »

Tillykke med skiftet til AGF, der er jo høje forventninger, når man kigger på mine resultater med dem! (joke).
Det har været fedt og følge din blog Smiley
Logged


Wester Jr.
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Superligadrømme
« Svar #68: 01 Maj 2020, 15:17 »

Tillykke med skiftet til AGF, der er jo høje forventninger, når man kigger på mine resultater med dem! (joke).
Det har været fedt og følge din blog Smiley
Tak Wink
Logged

Min far er Wester - i 2024 bliver jeg blogmester.

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010