home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 63065 gange)
tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #30: 08 Nov 2018, 12:12 »

Sjovt fact jeg lidt havde overset Opstemt.

Alex Ferguson formåede i 22 år i træk at sætte Man Utd på minimum 3. pladsen i Premier League. Der var så meget tale om at Arsene i over 20 år havde fået top 4 ud af Arsenal, men det er jo vand ved siden af det Alex præsterede i træk Opstemt.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #31: 08 Nov 2018, 14:09 »

SAF var bare fantastisk... En sand legende!!!
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #32: 08 Nov 2018, 21:00 »

Så kom jeg til 2021 med Manchester United og 3 sæson i manager-sædet er overstået.
Der blev solgt lidt ud og igen var ingen indkøb planlagt. Det blev alligevel til tre. To lovende talenter og en ung franskmand til 2,7 milliarder kr...


Sæsonen startede trægt og mange kampe var meget lige og lå på vippen. Liverpool lå lige i haserne hele efteråret og Rashford´s overtids-udligning til 3-3 på Anfield tangerede væbnet røveri ved højlys dag. 4-2-3-1 og 4-2-4 der ellers fungerede relativt fint de 2 forrige sæsoner var måske læst af modstanderne og noget måtte ændres. Jeg har altid haft en forkærlighed for 4-4-2, så det måtte prøves. Den eneste virkelig gode angriber i truppen var Lukaku. Rashford brændte simpelthen for meget og Greenwood var ikke helt klar til en startplads. Derfor blev Mbappe købt. Efter lidt eksperimenteren frem og tilbage blev følgende taktik brugt resten af sæsonen både hjemme og ude. Her med den opstilling der blev sat til de største kampe.


Det førte til følgende turnerings-resultater.


Truppen sorteret efter mål i sæsonen. Her er det ekstra dejligt at se hvor godt Mason Greenwood(19) og Patrick Whitfield(18) har gjort det gennem sæsonen. Begge er egen avl og dem skal der satses på de næste mange år.


Årets hold i Premier League. 7 gange Liverpool uurgh  crazy


Manchester United end of season awards:


Og til sidst. Det er lidt latterligt og total ananas i egen juice. European Champions Cup Dream Team 20/21:
« Seneste Redigering: 08 Nov 2018, 21:03 af Khaine » Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #33: 13 Nov 2018, 11:41 »

Hvilken backup har I for Luke Shaw?
Jeg ved godt at Ashley Young er der i starten sammen med Darmian, men jeg er ikke super begejstret for nogle af dem.

I mine øjne virker hverken Bothwick-Jackson eller Demetri Mitchell klar endnu.

Jeg bruger enten Young eller Darmian som back up. Nu smutter Young dog snart, så hovedsageligt Darmian. Dalot kan også spille derovre, men han har slået Valencia af pinden på højre back, så han holder sig mest til derovre.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #34: 13 Nov 2018, 18:01 »

Truppen sorteret efter mål i sæsonen. Her er det ekstra dejligt at se hvor godt Mason Greenwood(19) og Patrick Whitfield(18) har gjort det gennem sæsonen. Begge er egen avl og dem skal der satses på de næste mange år.


Har du virkelig fået Hazard til at lave 15 mål og 17 assists - fra en plads som ML?
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #35: 13 Nov 2018, 19:57 »

Har du virkelig fået Hazard til at lave 15 mål og 17 assists - fra en plads som ML?
Winger Attack, han kom til mange indlæg mod Lukaku´s hoved :-)
7 af målene var på straffe.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #36: 13 Nov 2018, 20:06 »

Fy for en sæsonstart... Føler mig FLYVENDE!!!!!  crazy crazy crazy

Tror sgu jeg skal have mig en sværere udfordring snart - Men jeg elsker jo United, så det er sgu svært ikke at føle glæden, nu hvor det går så skidt IRL  funny

* 20181113200310_1.jpg (339,3 KB - hentet 340 gange.)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #37: 14 Nov 2018, 18:38 »

Fy for en sæsonstart... Føler mig FLYVENDE!!!!!  crazy crazy crazy

Tror sgu jeg skal have mig en sværere udfordring snart - Men jeg elsker jo United, så det er sgu svært ikke at føle glæden, nu hvor det går så skidt IRL  funny

Hvordan ser din taktik ud? Du har kun lukket mål ind i tre kampe Thumbs Up
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #38: 15 Nov 2018, 10:46 »

Hvordan ser din taktik ud? Du har kun lukket mål ind i tre kampe Thumbs Up

Hej DANzin,

Jeg har lige en 8-20 vagt i dag, men hvis jeg sætter mig til at game FM, når jeg kommer hjem, så skal jeg lige tage et par screens og poste herinde. Ja, det er helt vanvittigt med de få indkasserede mål. Det har jeg ALDRIG prøvet i de tidligere spil, så det var en STOR succes for mig at få den der præstation låst op!  Grin Grin Grin
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #39: 15 Nov 2018, 20:53 »

Hvordan ser din taktik ud? Du har kun lukket mål ind i tre kampe Thumbs Up

Hej igen, DANzin,

Hermed kommer lige et par screens... Jeg har også billeder med transfers inde.

* 20181115204945_1.jpg (359,86 KB - hentet 311 gange.)
* 20181115204912_1.jpg (135,82 KB - hentet 269 gange.)
* 20181115204908_1.jpg (156,79 KB - hentet 267 gange.)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #40: 15 Nov 2018, 21:28 »

Ganske udemærket af "reserverne" at tage denne skalp i CL... Selvom det da først var da det tunge skyts kom ind, at der for alvor skete noget...

* 20181115212608_1.jpg (293,59 KB - hentet 250 gange.)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #41: 18 Nov 2018, 08:55 »

Så fik jeg færdigspillet min første sæson i FM19 og traditionen tro, så var jeg en tur i Man Utd i den første sæson. Helt som håbet, så gik det ganske fint. Jeg vandt sikkert Premier League og nappede også FA Cuppen med en finalesejr over Southampton. Jeg stod også i Champions League finalen mod Valencia, som jeg desværre tabte i straffesparkkonkurr ence.

De godkendte resultater blev skabt med min nye Plug&Play taktik, hvor det eneste jeg retter er holdet mentalitet fra kamp til kamp og undervejs i kampene. Her skifter jeg mellem Standard og Attacking alt efter om jeg spiller hjemme eller ude. I kampene skifter jeg også nogle gange til defensive sidst i kampen, hvis jeg skal køre et resultat hjem.

Jeg bliver nød til at sætte udfordringen en smule op. For jeg er slet ikke færdig med at spille med United men bliver nød til at sætte nogle begrænsninger på, ellers bliver spillet for nemt. Så de næste sæsoner frem bliver med en Brexit udfordring. Målet er, at vinde Champions League med en trup og stab udelukkende med Britiske spillere.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #42: 19 Nov 2018, 10:27 »

Skal til at starte med 3 sæson,

Mesterskab og CHL i første sæson.

Alle 7 mulige titler i 2 sæson - gennemsnit alder 24 år. Dog er Smalling smidt på porten (29år) Sanchez forsøges også solgt (31år) Herefter er De Gea ældste mand.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

MPF
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #43: 20 Nov 2018, 14:21 »

Er også startet med Manchester United. I første sæson, havde jeg fuld fokus på ligaen, og kvalificerer mig til Champions League, da jeg ikke synes at truppen er særlig god eller bred. Det endte dog over alt forventning med et mesterskab, en sejr i FA-Cuppen. I Champions League blev kvartfinalen min endestation, da jeg tabte 4-2 samlet til Real Madrid. Skal dog siges at jeg i returkampen stillede med reservehold, da jeg havde Liverpool tre dage efter, som jeg lå á point med i ligaen på daværende tidspunkt.

Mine indkøb i første sæson:
Suso - 390 mio.
Kieran Tierney - 220 mio.
Nelson Semedo - 157 mio.
Et pr talenter blev også hentet ind:
Sepp van den Berg - 12 mio.
Arjen van der Heide - 15 mio.
Francisco Trincao - 10 mio.

Solgt:
Matteo Damian - 102 mio.
Marouane Fellaini - 230 mio.
Nemanja Matic - 130 mio.
Der blev også lejet en del unge spillere ud.

Her til 2.sæson har godt nok været gang i den og der købt for mange penge, men også solgt for mange penge:

Indkøb:
Ryan Sessegnon - 240 mio.
Alphonse Areola - Fri.
David Luiz - Fri.
Kai Havertz - 600 mio.
Arne Maier - 500 mio.
Federico Chiesa - 460 mio.
Benjamin Pavard - 260 mio.
Arthur - Leje.

Solgt:
Sergio Romero - 72,5 mio.
Axel Tuanzebe - 75 mio.
Timothy Fosu-Mensah - 110 mio.
Phil Jones - 160 mio.
Andreas Pereira - 205 mio.
Juan Mata - 420 mio.
Marcos Rojo 122 mio.
Alexis Sanchez - 550 mio.
Eric Bailly - 300 mio.

Så alt i alt er her til 2.sæson købt for 2,14 mia. og solgt for 2,01 mia. Så der har været gang i den!

Har indtil videre i 2.sæson spillet 5 kampe i ligaen med 5 sejre og en målscorer på 20-1, samt en kamp i chl-gruppespillet med en 8-0 til følge over Leverkusen.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #44: 20 Nov 2018, 16:50 »

Så kom det første nederlag i anden sæson! Jeg har spillet 6 og en halv måned, før det skulle ske, hvilket er fuldstændigt absurd for mig at opleve, da jeg faktisk ikke tidligere har været særlig god til at skrabe resultaterne ind kontinuerligt i de tidligere spil. MEN (!) faktisk er det lidt befriende og opløftende at have fået en over snuden, da jeg var begyndt at miste lidt interesse for spillet, fordi jeg syntes det blev lidt for let... Nu skal jeg have spillet sæsonen færdig og så må vi se, om jeg gider at spille videre Smiley

* 20181120164622_1.jpg (337,59 KB - hentet 137 gange.)
* 20181120164652_1.jpg (333,88 KB - hentet 137 gange.)
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010